PUROS

El millor any de la nostra vida!

Re: PUROS

EntradaAutor: ansiass » dv. març 09, 2012 8:17 pm

Yo no creo que ponga puros, Tabaco puede ser.
Imatge
ansiass
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 138
Membre des de: dt. març 06, 2012 11:18 pm
Ubicació: Cataluña

EntradaAutor: gemma_sergio » ds. març 10, 2012 12:33 pm

Jenny30 ha escrit:
gemma_sergio ha escrit:
Jenny30 ha escrit:Nosotros pondremos tabaco pero puros no... el puro es para disfrutarlo y con que ya no se puede fumar dentro, eso que nos ahorramos... les pondremos puros de chocolate en la Candy Party y andando... jejejeje!!

una pregunta tonta, JENNY30 pero que es la candy party?? Es para los crios,...para quien? No lo habia oido nunca!

No,wapa!! no es una pregunta tonta, yo tampoco lo sabía hasta que busqué información!! te pongo una foto para que te hagas una idea...
yo la voy a montar para la barra libre, es una mesa que la decoras a tu gusto con chuches y demás para picotear durante la discoteca. Nosotros pondremos bollería y chucherías con una decoración sencilla pero chula!!
Imagen-401xc.jpg

Ostres!!
És molt bona idea!! Però jo segurament no ho farè perque amb el càtering ja m'entra el resopó. Pero si de cas ja parlarè amb ells per veure com ho fan o si jo he de pensar alguna cosa.
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dg. març 11, 2012 2:07 pm

a nosaltres no ens entraba resopó i el que entrava no es agradava i com ja tenia la idea de la candy party que em feia gracia, doncs ja está decidit!!!
Y puros posarem pero de xocolata perque ningú es quedi amb les ganes! jeejejejeje
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants