Fotògraf!!!

El millor any de la nostra vida!

Fotògraf!!!

EntradaAutor: Loleta » dv. nov. 26, 2010 12:37 pm

Hola a totes!
Jo ja tinc data i restaurant, i ara em toca triar el tema del fotògraf i vaig moooolt peix.
Que us sembla si obrim foro i cada una posa el que està mirant i que li ofereix???.
Jo estic buscant algun fotògraf que no faci les fotos típiques, la veritat es que no m'agrada gaire "posar", preferiria que fos lo més natural possible.
He mirat alguns per internet, i de moment dels que he trobat la que potser m'agrada més es la LAURA RUIZ.
Em doneu la vostra opinió???
Loleta
:: núvia experimentada

Entrades: 397
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 12:36 pm

Re: Fotògraf!!!

EntradaAutor: COUPE3669 » dv. nov. 26, 2010 1:59 pm

Té molt bones crítiques,les fotos q he vist sonmolt maques, però hem sembla q pica un poc.
Al 2011 trobarás un llistat de fotògrafs per si li vols donar una ullada. DVS, Minguillon, Fotostudi, ... A mi personalment per el seu treball i per la relació qualitat preu, m'agrada Dynamic casaments.
6 de Juliol 2012!!!

[url][url=http://nuvis.org/pedro_i_magda2012] Imatge[/url] [/url]
COUPE3669
:: núvia experta

Entrades: 644
Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:13 pm

EntradaAutor: Pink87 » ds. nov. 27, 2010 12:20 am

Yo estoy con coupe, me han encantado los chicos de Dynamic!! He visto alguna que otra foto suya y la verdad es que me han enamorado completamente :-)ok:
Mañana por la tarde tengo cita con ellos a ver que me cuentan! >.-<:
Imatge
Pink87
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1336
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 1:11 am

EntradaAutor: Loleta » dl. nov. 29, 2010 8:59 am

Hola!!!, yo es que tengo un problemón con esto del fotografo.
A mi chico le encanta la fotografía, sus ratos libres son casi exclusivos para esto, que si fotos, que si retoques...
así que le preparé una serie de fotógrafos y vimos sus fotos por internet... todo eran pegas, que si mucho photoshop, que si demasiados retoques, que si la luz, etc... creo que son excusas para no coger a ninguno! :-/
Bueno, de momento para él ganan Alphelia y Laura Ruiz uno que me gustaba mucho a mi que se llama Ramos me lo tiró por los suelos!!!!
Para hoy tiene sesión de Ivo Dekovik y de Dynamic, a ver que tal...
Loleta

EntradaAutor: MiM » dc. gen. 26, 2011 9:58 pm

Hola!
La veritat és que si sou de Girona o província, jo us recomanaria en Polivan, no cal que busqueu la seva pàgina web, perqué no en té.

Ells tenen la botiga a Celrà, i ell fa fotografies i al seva dona filma, però tot el muntatge el fa ell. Jo els vaig contractar pel 25è aniversari de casament dels meus pares, i tothom en va quedar super encantat! A més, són bastant econòmics. Mira, jo em caso a Andorra, i ells em venen tranquil·lament :).

Si voleu feian ben feta, i no desorbitada de preu, aneu-los a veure, segur que us agraden!
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: COUPE3669 » dv. gen. 28, 2011 3:26 pm

NUNA... Y cuál es vuestro fotógrafo??
Hay una empresa parecida a emoziona events, también hace detallitos, decoraciones, resopones etc... Por si quieres comparar precios, es http://www.d-noces.com/

Nosotros al final nos quedamos con Joan Montes de sabadell y el video nos lo hará Joan de videobodasbcn. Seguro q sale todo genial! Nos lo recomendaron aqui, en el foro.

Gracias chicas!!!!! XD
6 de Juliol 2012!!!

[url][url=http://nuvis.org/pedro_i_magda2012] Imatge[/url] [/url]
COUPE3669

Entrades: 644
Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:13 pm

EntradaAutor: eva86 » dl. gen. 31, 2011 8:43 pm

hola!!
eva86 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 12, 2012 3:07 am, en total s’ha editat 1 vegada.
eva86

Entrades: 5
Membre des de: dv. gen. 07, 2011 1:51 pm

EntradaAutor: Nube » dt. feb. 15, 2011 11:13 pm

Mírate The Fotoshop, By Fotografos y BCN Imatges, todos hacen fotoperiodismo, es decir fotos espontáneas sin demasiadas poses si no quieres. A ver si hay suerte y convencen a tu novio jeje!
Nube

Entrades: 29
Membre des de: dc. març 24, 2010 9:49 pm

EntradaAutor: toñy » ds. feb. 19, 2011 10:02 am

Qisiera dar un consejo a todas, con el fotografo no se deve de dudar ,pues ese recuerdo, esas fotos son para toda la vida,ahi que mirar a quien se escoge,yo hos recomendaria a Tomainstant a mi me hizo un presupuesto sin sorpresas posteriores,todo incluido sin tener que preocuparme cuanto me costaria al final que entra y que no,preboda,invitaciones foto y video,album con maletin,albunes para los padres,y 4 copias del video, en fin todo y las fotos de los invitados el dia de la boda,a un precio mas que asequible,especilistas en bodas buenos profesionales,en fin un trato amable y sigue siendo mi fotografo preferido y ya me ha hecho bautizo de mi niña,se ha convertido en amigo.su telefono es el 938760813,y esta en Sant Fruitos pero se desplaza a todos sitios,sin problema,miradlo es mi consejo,un beso a todas.
toñy

Entrades: 20
Membre des de: dj. maig 06, 2010 7:57 am

EntradaAutor: Neni5 » ds. feb. 19, 2011 11:31 am

Nosotros todavía no hemos empezado a mirar solo sé que en el Convent dnd nos queremos casar nosotros, tienen exclusividad de 5 fotografos y visualart es el que me parecía mejor. El sabado vamos a ver un catering que ofrece servicio integral, así que también fotografo, aver que nos parece...

Hace un par de semanas también estuvimos en igualada en la fira de nuvis i Fototècnia ens va ensenyar una cosa molt interesant per 2100 (video i foto) més un regal a part (videoclip, invitacions, o minialbums pels pares...) la presentació dels albums era molt maca. Nosotros alomejor pagamos la exclusividad. A ver si te he podido ayudar...
Imatge
Neni5

Entrades: 200
Membre des de: dt. feb. 08, 2011 8:20 pm

EntradaAutor: Loleta » dc. abr. 20, 2011 3:00 pm

Nube ha escrit:Mírate The Fotoshop, By Fotografos y BCN Imatges, todos hacen fotoperiodismo, es decir fotos espontáneas sin demasiadas poses si no quieres. A ver si hay suerte y convencen a tu novio jeje!

nube, muchas gracias!!!
perdona por contestar tan tarde, pero hemos tenido problemillas familiares que han hecho que me olvidara del todo del a boda... por suerte, ya volvemos al redil..
Loleta

EntradaAutor: Nime » dc. abr. 20, 2011 3:28 pm

Hola companya d restaurant!!!

Nosaltres també buscàvem un fotògraf així, només vam anar a veure la Laura Ruiz i el Miquel Coll (recomanat pel Serrat). Al funal ens hem quedat amb el Miquel, vam congeniar més amb ell encara que la Laura també és molt maca ^_^ pensa que el Miquel no es dedica a la fotografia de casament, només fa els casaments del Nandu, es dedica a premsa, així que les fotos són molt més naturals ;)
Mis ideas en: www.lapetrona.com

Imatge
Nime
:: núvia de bronze

Entrades: 1736
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 8:10 pm

EntradaAutor: Loleta » dj. abr. 21, 2011 8:07 am

Ostres... nosaltres també dubtàvem amb el Miquel Coll! La veritat és que dels recomenats pel Serrat és el que més ens agrada.
De moment anem a veure a la Laura Ruiz, però nosaltres no volem res preparat i molt menys això de la preboda i la postboda, però bueno, crec que seguiré el teu consell i anirem a veure al Miquel!.
Moltes gràcies!
Loleta

EntradaAutor: Nime » dj. abr. 21, 2011 8:57 am

Nosaltres això de la pre i la postboda tampoc ho volíem, em sembla que busquem el mateix ^_^

Imatge
Nime

EntradaAutor: Loleta » dj. abr. 21, 2011 12:38 pm

Doncs sí, jo també ho penso... a veure si arribo d'una vegada als 100 missatges i puc entrar al teu compte enrera!!!
T'he fet cas i acabo de parlar amb el Miquel. La veritat es que tot son facilitats!!! ve a casa nostra a ensenyar-nos el seu treball! Amb la Laura m'ha costat trobar una estona lliure... entre feines, la nena i que no pot ser veure'ns un dissabte... uff m'ha costat quadrar agendes amb ella!!!, però amb el Miquel ha estat tot més fàcil!.
A veure que ens ensenya!!!!
Merci per tot!
Loleta

EntradaAutor: Nime » dj. abr. 21, 2011 1:19 pm

Perfecte, ja explicaràs ;)

Imatge
Nime

EntradaAutor: snake35 » dj. abr. 21, 2011 5:16 pm

Hola maca!!!
Jo et dóno un de nou, en Joan Selva de Mataró, genial!!! és un crack i un profesional de la fotografia. Tinc una amiga que està ficada en aquest món i em va dir que era el millor album de noces que havia vist en sa vida. Ens va encantar el tracte que va tindre amb nosaltres i els seus treballs.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Neni5 » dj. abr. 21, 2011 8:11 pm

Realment si hi ha algu que entengui ens podria dir en què ens hem de fixar exactament... L'altre dia vam mirar by fotografs. Em va semblar una mica car.., no sé.. es que jo no entenc de qualitat en la fotografia... Els albums que ens va mostrar no eren gens macos, semblaven de la hoffman... no sé ens va dir que no miressim això que eren més antics i que el paper i el muntatge era a la carta per nosaltres.. tapes tot triem nosaltres... no sé... a veure si ens podem ajudar entre totes, que vaig molt peix!!
Imatge
Neni5

Entrades: 200
Membre des de: dt. feb. 08, 2011 8:20 pm

EntradaAutor: Noe2012 » dj. abr. 21, 2011 9:33 pm

Holaaaa!!!

Nosaltres ens hem decidit finalment per "Doble Imatge". Tothom que els ha tingut ha quedat molt content! Els vam anar a visitar dissabte passat i la veritat es que fan un servei personalitzat, uns albums que no son amb plantilles. Es a dir, tenen molta feina i cada album es diferent.

Mirat'ho!! La web es www.dobleimatge.com

Petonets!!!
Imatge
Noe2012

Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

EntradaAutor: Loleta » dt. abr. 26, 2011 9:16 am

Hola... doncs que has de mirar???
Home, l'àlbum sí que és important... però per a mi potser és el que menys... Prefereixo que les fotos siguin bones i me les doni en format digital i si cal jo ja em faré el Hoffman.

Nosaltres primer hem mirat l'estil. Per exemple, el meu xurri és anti-posats... és a dir, que ja m'ha dit que no pensa fer res del que li digui el fotògraf que ell farà la seva... així que per aquest motiu vam descartar molts fotògrafs. Per exemple per molt que a mi m'agradessin els de Doble imatge, totes les seves fotos son "posats", o sigui que els vem descartar i hem triat un parell (encara no hem decidit res) que tene posades a la web fotos espontanees.

Després la meva parella ha mirat la dificultat de la foto, ara, jo en això no et puc ajudar gens... que si molta llum... que si ha tractat bé les hombres... que si molt photoshop... que si poc photoshop... és el problema d'estar amb un apasionat de la fotografia!!!.
Loleta

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants