Un "vestit diferent"

El millor any de la nostra vida!

Un "vestit diferent"

EntradaAutor: Can » dj. gen. 19, 2012 6:21 pm

Hola!

Obro aquest post (que no sé si repeteixo), perquè la Lilul m'ha fet pensar en el vestit (o el que sigui) del dia del casament! A mi els vestits de núvia m'agraden per a les altres noies, però no fan per mi. Per tant, tinc claríssim que no en vull portar. Ni tan sols sé si vull que el que porti sigui blanc, que jo sóc molt blanqueta de pell i què voleu que us digui... no és el color que m'afavoreix més.

Així doncs, les que no porteu el típic vestit de núvia, com aneu? El meu xicot té idees molt extravagants sobre el tema i no sé si estic preparada, sobretot tenint en compte que no m'agrada gens ser el centre d'atenció! Ara, alguna que ha dit m'ha fet saltar les llàgrimes de riure! Com dir a tothom que vagi súper mudat i presentar-nos en xandal... En fi. Perquè veieu que la preparació d'un casament pot ser molt surrealista! I això encara ens permet avançar menys en el tema! Hahahaha!
Can
:: núvia experimentada

Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

Re: Un "vestit diferent"

EntradaAutor: Nono » dj. gen. 19, 2012 10:31 pm

Hola Can!

A mi me pasaba como a ti y cuando me puse algunos me lo reafirme, me parecia que iba disfrazada... yo decia al final me caso en tejano, que es como mejor me veo y ya esta... pero la verdad es que lo encontré y si es de novia, aunque muy discreto y sin mucho vuelo... de hecho es que a mi no me gustan para nada los vestidos, no estoy comoda...
Buen a lo que voy, una amiga mia se caso en pantalones y levita (fue por la iglesia eh!) a ella le encantan las harley y es super roquera asi que el traje era de cuero blanco y no veeeeas que pasada!!! de hecho la hicieron portada en una revista de harleys.
Otra amiga se caso con un vestido de novia que el corpiño era rojo pasion y la falda blanca, el vestido era espectacular yo me quede boquiabierta en serio, pensé algo asi no me importaria algo fuera de lo normal...
Asi que no desesperes pruebate todo lo que puedas, pide que te saquen cosas de temporadas pasadas y lo que más o menos buscas, por cierto mi vestido es de la temporada 2007 asi que fijate si busque lejos jajajaja, tambien puedes buscar algun taller donde puedan confeccionarte lo que tu y solo tu quieres.
En fin guapisima mucha suerte y ya nos contaras.
Imatge
Nono
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 191
Membre des de: dc. set. 07, 2011 2:38 pm

EntradaAutor: lilul » dv. gen. 20, 2012 10:19 am

Can! carinyin! si es que no puc trobar millor expressat el que jo penso! jejeje, "els vestits poden ser molt macos pero no m'hi veig dins" EXACTE!!!

i aixo que jo vaig anar a emprovar-ne per fer el gust a la meva amiga que no parava d'insistir i que ahir em va enviar un mail dient "com deia la del lo que el viento se llevo, a dios pongo por testigo.... que NO ET CASARAS AMB EL TEU VESTIT VERD DE LES BODES!"
(tinc un vestit de festa que he portat en els ultims deu casaments, i ella s'estira els cabells i em diu que no entenc res del protocol, i que no he de repetir vestit d'una boda a l'altra.

resumint, que jo m'he posat a sobre vestits molt macos pero que han servit per confirmar-me que no, que no soc jo.

i quan finalment vaig trobar una foto del que m'agradaria, doncs ara m'hi he entestat. falta que se m'hi posin pegues perque encara ho vulgui mes! o algo per l'estil.
com anire? de curt, color claret, que ja em queda be, que soc moreneta i toque de color per alguna banda. i algo que sigui vintage i que l'hi pugui posar mitenes de reixeta.

no demano res jo!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Can » dv. gen. 20, 2012 10:58 am

Hahahaha! Lilul! Jo tinc una idea lleugera de com m'agradaria. Curt i arreglat però informal. D'aquells que canvien només per les sabates que hi poses, saps? I m'encantaria tenir un vestit per casar-m'hi i que em pugui posar més endavant! O sigui, res de teles brillants ni gaire pompós.

I com la vas trobar la foto? Al Google? Jo em sembla que el que faré serà mirar vestits que ja tinc, decidir quina forma m'agrada més i intentar trobar-lo... o fins i tot fer-me'l (cuso una mica, però hauria de ser una cosa força senzilla de patronatge, que si no pot quedar un cristo considerable).
Can

EntradaAutor: lilul » dv. gen. 20, 2012 11:10 am

jjee, jo de teles brillants ni pensar-hi! i lo de portar-ho per una altra ocasio, be, sempre he pensat que si es claret, el puc tenyir :P

el Sr.google imatges es molt simpatic, i tot i que has de rebuscar molt, jo vaig estar buscant novias informales, novias corto, novias diferentes i coses aixi. tambe vestidos de fiesta blanco (que poses blanc i et surten altres colors tambe!)

per cert, d'on ets?
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Can » dv. gen. 20, 2012 11:46 am

Ja. Jo ho he buscar en anglès, en castellà, en català... i de moment he trobat alguna cosa, però vaja, sempre la tunejaria, i sempre curta, també. És bona idea això de tenyir-lo, no ho havia pensat.

Per exemple:

Imatge
Can l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 10, 2012 2:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Can

EntradaAutor: Dolçeta » dv. gen. 20, 2012 12:27 pm

Noies, jo em vaig casar dues vegades, una va ser la signatura i l'altre la celebració que vàren ser dies diferents, per al primer duia un vestit marró i per al segón un vestit de núvia núvia...
Però si us serveix, us poso fotos del marronet, perque veieu que no nomès es pot anar de blanc!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Can » dv. gen. 20, 2012 12:41 pm

Dolceta, molt guapa!

Entenc que a la signatura també hi va anar gent, no? Jo em pensava que quan ho feies en dies separats el primer és pur tràmit i ja està, i és l'altre quan "t'arregles" una mica més. De fet, suposo que va a gust del consumidor, no?
Can

EntradaAutor: lilul » dv. gen. 20, 2012 3:14 pm

UAU Dolceta!!!!!

jo es que soc moreneta i si que voldria un vestidet claret, i no descarto algun detall de color ben viu. Pero si Can es molt blanqueta de pell, un color foscot granatos, marro o algo aixi li pot quedar molt be!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Dolçeta » dv. gen. 20, 2012 4:18 pm

Can ha escrit:Dolceta, molt guapa!

Entenc que a la signatura també hi va anar gent, no? Jo em pensava que quan ho feies en dies separats el primer és pur tràmit i ja està, i és l'altre quan "t'arregles" una mica més. De fet, suposo que va a gust del consumidor, no?

Nosaltres vàrem fer dos celebracions, una minimini el dia del casament civil a l'ajuntament de Barcelona, amb els pares i germans vam anar a dinar tots junts i una altre festra grossa amb tota la familia al restaurant.

lilul ha escrit:UAU Dolceta!!!!!

jo es que soc moreneta i si que voldria un vestidet claret, i no descarto algun detall de color ben viu. Pero si Can es molt blanqueta de pell, un color foscot granatos, marro o algo aixi li pot quedar molt be!

Com veus, jo molt morena no soc, i tingues en compte, que en aquesta foto, acabava d'arribar d'un creuer pel mediterrà i d'estar tot el dia prenent el sol, de fer una miqueta d'uva i tot i així, segueixo estant blanqueta :P

Si vols un vestit amb un toc de color, pot ser algo semblant a l'estil d'en Jordi Dalmau, que sempre fa cosetes originals en color! http://www.jordidalmau.com/
Imatge
Dolçeta

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: AyH » dv. gen. 20, 2012 4:22 pm

y si busques un bestit de festa que us agradi, del color que os agradi, y si el que preferiu son pantalons, un traje-pantalon hi ha de molt macos, o que collons, escull el que TU volguis, tu ets la que et cases
Imatge

Imatge
AyH
:: núvia experta

Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: lilul » dv. gen. 20, 2012 4:36 pm

AyH ha escrit:y si busques un bestit de festa que us agradi, del color que os agradi, y si el que preferiu son pantalons, un traje-pantalon hi ha de molt macos, o que collons, escull el que TU volguis, tu ets la que et cases

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

avui ho necessitava, una frase aixi!!!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: AyH » dv. gen. 20, 2012 4:43 pm

lilul ha escrit:
AyH ha escrit:y si busques un bestit de festa que us agradi, del color que os agradi, y si el que preferiu son pantalons, un traje-pantalon hi ha de molt macos, o que collons, escull el que TU volguis, tu ets la que et cases

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

avui ho necessitava, una frase aixi!!!

Lilul m'alegro MOLTISSIM ajudarte ¿un mal dia?.
Heu de tenir una cosa present, cadascu es casa com vol, es junta com li dona la gana i s'en va el llit amb qui li roti, es igual el vestit, el sexe, el lloc, .... l'important ETS TU, es el TEU dia, la TEVA festa, es tracta de proclamar a tothom que ets feliz amb la persona que tens el costat i dir-ho ven alt perque a ningu li quedin dubtes ;)
Imatge

Imatge
AyH

EntradaAutor: Can » dv. gen. 20, 2012 4:51 pm

Tot dependrà de quan sigui el dia, perquè si és a l'estil ben entrat tinc temps de posar-me morena, que si vull em torro, jo! Però si no... no ho sé, ja ho veurem. De moment, vaig mirant per intentar saber per on anirien els trets (forma, sobretot).

Ostres, aquests vestits d'en Jordi Dalmau són una canya, no? Jo no me'n posaria cap, la veritat, però m'ha fet molta gràcia com es transformaven! Així tens 2 en 1! La veritat és que tenen un toc diferent, però no fan gens per mi, too much for my body! *.O.-O*
Can

EntradaAutor: lilul » dv. gen. 20, 2012 5:00 pm

AyH, es que jo tenia molt clar com volia el vestit. I ho continuo tenint molt clar. (he posat foto al CA)

pero se m'ha girat tot del reves, lo que mes por me fa es l'avia que esta fent un baixon cada dia que es bestial. i a sobre estic a tropocents km d'alla... I ENCARA NO LI HE POGUT DIR QUE HEM CASO!

per nadal vam estar a cals sogres, i al febrer baixem, i a l'avia li volia dir personalment, anant a ca seva i tal...

si el vestit no me'l pot fer ma mare per culpa d'aixo, doncs m'es igual, ja trobare algo que m'agradi per mi (els del jordi dalmau son molt xulos, pero penso com Can, MASSA per mi). de fet, tant me fot com sigui, si no pot ser el que voldria. no m'hi trencava el cap abans, no me l'hi trencare ara.

jo el que voldria es que la meva avia estigui alla, al peu del cano i donant pel cul com sempre fa (que te uns capritxos de nena malcriada que despres ja ens fan riure, pero en el moment....). El meu avi no ho ha pogut veure, i si ell m'ho hagues demanat potser si hagues fet algo mes "tradicional" pero segur que ni tant sols m'ho hagues demanat, al contrari, que hagues sigut el primer en apoiar el que volem fer i hagues fet callar les "veus dissidents"
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: AyH » dv. gen. 20, 2012 5:09 pm

lilul ha escrit:AyH, es que jo tenia molt clar com volia el vestit. I ho continuo tenint molt clar. (he posat foto al CA)

pero se m'ha girat tot del reves, lo que mes por me fa es l'avia que esta fent un baixon cada dia que es bestial. i a sobre estic a tropocents km d'alla... I ENCARA NO LI HE POGUT DIR QUE HEM CASO!

per nadal vam estar a cals sogres, i al febrer baixem, i a l'avia li volia dir personalment, anant a ca seva i tal...

si el vestit no me'l pot fer ma mare per culpa d'aixo, doncs m'es igual, ja trobare algo que m'agradi per mi (els del jordi dalmau son molt xulos, pero penso com Can, MASSA per mi). de fet, tant me fot com sigui, si no pot ser el que voldria. no m'hi trencava el cap abans, no me l'hi trencare ara.

jo el que voldria es que la meva avia estigui alla, al peu del cano i donant pel cul com sempre fa (que te uns capritxos de nena malcriada que despres ja ens fan riure, pero en el moment....). El meu avi no ho ha pogut veure, i si ell m'ho hagues demanat potser si hagues fet algo mes "tradicional" pero segur que ni tant sols m'ho hagues demanat, al contrari, que hagues sigut el primer en apoiar el que volem fer i hagues fet callar les "veus dissidents"

Lilul l'important d'aquell dia no es com vagis vestit, el lloc, les mares, l'important es la gent que esta al teu costat, i segur que si tu ets feliz la gent tambe ho sera.
lo de l'avia ho sento molt guapi, es veu que es molt important per a tu, pero segur que ella es feliz sabent el que vols fer, igual que segur que ho es el teu avi alla on estigui ;) l'important es saber el que fas i amb qui ho fas, i tot aixo t'ho diu una persona que fara un cassament tradicional, pero bueno, crec que cadascu es lliure de fer la seva celebracio com mes li agradi i pugui. Igualment el meu restaurant no es de 130€ el cobert mes barra lliure, no peruqe no volia gastar tants diner i mejar caquetes de cabra en un plat com un camp de futbol de gran, ho fem en una massia que el costa 85€ cobert+2h de barra lliure (42 plats de pica-pica a repetir 1000 vegades cada plat si es vol, inclos el pernil que treuen 1, 2 o 5. despres 1r plat tel serveixen a taula per possar-te la quantitat que volguis i el 2n passen 2 cops per si et quedes amb gana) ja veus que es tradicional pero cassola
Imatge

Imatge
AyH

EntradaAutor: Can » dv. gen. 20, 2012 5:16 pm

Ostres, Lilul... veus, jo si fes algo més tradicional (com allò que he comentat abans de l'església) seria com una picada d'ullet al meu pare, que ell sí que era creient, però mai ens va imposar res als fills. Seria com una deferència a ell, però deixant molt clar que jo no sóc catòlica. Si això no es fa, que crec que no perquè en Cano diria que no s'hi posarà fort, segur que l'inclouré d'alguna manera, amb algun detall que només sabré jo (i prou que en tinc).

Espero que la teva àvia pugui estar-vos emprenyant força pel casament! I el que dius del teu avi, és l'amor. Si t'estimes algú acceptes que faci les coses com a ell li agraden. De fet, bàsicament jo em caso perquè tinc una parella que es vol casar, que si no... i mira, fins i tot m'ho he pres amb una il·lusió que em flipa i tot. Tinc ganes de fer alguna cosa maca, per ell i per mi.
Can

EntradaAutor: verobdn81 » dl. feb. 06, 2012 8:48 am

Em quedo amb vosaltres jo tampoco vul el típic vetit de novia!!
verobdn81

Entrades: 237
Membre des de: dg. maig 01, 2011 6:47 pm

EntradaAutor: lilul » dl. feb. 06, 2012 11:12 am

ho he posat al CE, pero ho dic tambe aqui : que si que si! que ma mare em fa el vestit i que sera a l'estil que jo vull!!!

li fare un petonas a ma tieta quan la vegi! es un sol de dona, no nomes s'han posat d'acord per cuidar les dues de l'avia, que a mes ha convencut ma mare de l'estil del vestit!

i l'avia, des de que sap que baixo a final de mes, que s'esta posant bona de nou!

estic que no "cabeixo en mi", com diu el meu nebot
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: AyH » dt. feb. 07, 2012 11:31 am

lilul ha escrit:ho he posat al CE, pero ho dic tambe aqui : que si que si! que ma mare em fa el vestit i que sera a l'estil que jo vull!!!

li fare un petonas a ma tieta quan la vegi! es un sol de dona, no nomes s'han posat d'acord per cuidar les dues de l'avia, que a mes ha convencut ma mare de l'estil del vestit!

i l'avia, des de que sap que baixo a final de mes, que s'esta posant bona de nou!

estic que no "cabeixo en mi", com diu el meu nebot

Que guay lilul com m'alegro per tu, hara disfruta de tot el que tens, tot el que et passa i tot el que puguis.
molts petons
Imatge

Imatge
AyH

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants