julia30 ha escrit:patri1980 ha escrit:Noviaboda11 ha escrit:Sí jo penso com la Clara, prefereixo pagar una mica més, però que sigui amb qualitat i diferent. Jo porto un vestit molt sexy així que el ram el vull també deferent. Mireu els d´estructura en el blog http://judithjordaartefloral.blogspot.com. Quin m´aconselleu? A mí m´agraden varis però el de millor puntuació per mí és ramo estructura elegante. Com que sóc alta crec que em quedaria bé. Què en penseu? Necessito opinions, please..
Noviaboda11, quina passada de rams, m´encanten són preciosos. Preguntes pels d´estructura, ostres jo trobo molt bonic el d´estructura amb orquideas. Ja t´has decidit?
Jo miraré aquesta noia per mí, sabeu com va de preus? Quant us hi gasteu vosaltres amb les flors?
Vaig quedar el Diumenge amb ella, i em va ensenyar moolts rams, ara dubto entre el bouquet roses vermelles o una Rosmelia vermella gran, no sé què fer...
Patri1980 pel preus no has de patir, estan força bé, no és super barata però tampoc cara. A més ens ho porta tot com a servei inclòs a l´hora que diguem. Està molt bé això. Jo tinc prioritat en una bona qualitat i bon servei.
Apa noies a veure si m´ajudeu a decidir..bouquet o Rosmelia vermella?
Noies al final he triat bouquet roses vermelles!! La Judith m´ha suggerit posar-hi una mica de pedreria svaroski, molt poqueta de manera que ens queda molt finet. Gràcies per ajudar-me companyes!!