Para poder desahogarnos

El millor any de la nostra vida!

Re: Para poder desahogarnos

EntradaAutor: cristina_raul » dg. març 25, 2012 12:06 pm

yo ayer me lleve creo que la primera desilusion... es muy fuerte que el hermano de tu madre te diga que no alomejor no puede venir porque se va de vacaciones a Amsterdam! y encima no tuvo ni huevos a llamarme y decirmelo el sino que me lo dijo mi abuela: "-Pues tu tio alomejor no puede venir porque se va de vacaciones a Amsterdam"!!! me quede ?:) ?:) flipando es poco... y encima lo pague con ellos xk me puse histerica diciendole a mis abuelos q como mi tio no viniese no me dirigiera la palabra en su vida... es muy fuerte! llevo un finde algo xof con el tema boda...
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
cristina_raul
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dg. març 25, 2012 5:26 pm

cristina_raul ha escrit:yo ayer me lleve creo que la primera desilusion... es muy fuerte que el hermano de tu madre te diga que no alomejor no puede venir porque se va de vacaciones a Amsterdam! y encima no tuvo ni huevos a llamarme y decirmelo el sino que me lo dijo mi abuela: "-Pues tu tio alomejor no puede venir porque se va de vacaciones a Amsterdam"!!! me quede ?:) ?:) flipando es poco... y encima lo pague con ellos xk me puse histerica diciendole a mis abuelos q como mi tio no viniese no me dirigiera la palabra en su vida... es muy fuerte! llevo un finde algo xof con el tema boda...

Jolín... te encuentras de todo... pero bueno, si para él es más importante irse de vacaciones que tu boda... tu muéstrate igual, y pasa de todo! disfruta de la gnte que va a estar contigo en tu día y no pienses en quien no quiere estar,ok?? nada de ponerse xof!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: marjona » dg. març 25, 2012 9:52 pm

De verdad que hay gente para todo... yo también pienso que si alguien tan cercano tan importante no quiere venir por vacaciones... es para no volverle a dirigir la palabra...porque es muy fuerte... pero bueno nose... eso se piensa en caliente... luego igual piensas que cada uno viene si quiere no? es complicado porque a mi también me está pasando...
Imatge
Imatge
marjona
:: núvia rookie

Entrades: 192
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:23 am

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » dl. març 26, 2012 10:49 am

hombre un conocido aun pero un familiar directo pues tela :-/ :-/ :-/
**DESI y DAVID**

Entrades: 7303
Membre des de: dc. abr. 04, 2007 3:09 pm
Ubicació: Catalunya

EntradaAutor: Ely85 » dt. març 27, 2012 10:16 am

Se que es dificil pero intenta que no te afecte mas de lo necesario wapa !!!! :-)ok:
Imatge
Ely85

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

EntradaAutor: Jenny30 » dt. març 27, 2012 10:28 am

La verdad que en momentos como estos es cuando nos damos cuenta para quien somos importantes realmente!! así que para quien no lo seamos, pues peor para el o ella!!
Jenny30

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. març 27, 2012 10:59 am

Això!! Tu pensa que si no ve és ell el què s'ho perd!! Tu estaràs gaduint del teu dia i si ell no hi vol ser és que tampoc es mereix ser-hi!!No hi donguis gaires voltes i procura que t'afecti el mínim possible!!
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: desti28 » ds. març 31, 2012 6:23 pm

I a sobre desprès li ensenyes les fotos de la boda, perque les compari amb les fotos de les vacances!!!! >.-<:
De vegades es impossible entrendre a la gent...
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
desti28
:: núvia de bronze

Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

EntradaAutor: marsai » dg. abr. 01, 2012 1:39 am

que bueno este post chicas!
A nosotros sus padres nos hacen la vida imposible!!
Tienen una deuda economica importante con su hijo que no quieren asumir.. y no quieren ni vernos ni llamarnos.. así que ya ni deciros de la poca ilusión que les hace la boda.
En especial a su asqueroso padre y perdon por la expresión, pero se puede odiar más a alguien???

Se enfada pq nos casamos por la iglesia, pq no le gusta el restaurante, ni los manteles, y creo que ni la novia.. de ahí la base de todo! asi que a fastidiar se ha dicho! asi que no sabe si vendrá.. y por supuesto se desentiende totalmente de invitar a nadie de su familia!!
Cosa que al principio hace mas de un año nos dijo que ellos pagaban a sus invitados......

Todo esto nos crea broncas continuas entre nosotros.. y ahí estamos, sobrellevando el momento y con ganas que pase y nos dejen ser felices!!
Aunque sólo sea con mi familia y amigos pero NOS CASAMOS LECHE!!!!!
Ni la ausencia ni el tiempo son nada cuando se ama...

Imatge
marsai

Entrades: 644
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 4:39 pm

EntradaAutor: novi » dg. abr. 01, 2012 7:22 am

marsai ha escrit:que bueno este post chicas!
Tienen una deuda economica importante con su hijo que no quieren asumir.. y no quieren ni vernos ni llamarnos.. así que ya ni deciros de la poca ilusión que les hace la boda.
En especial a su asqueroso padre y perdon por la expresión, pero se puede odiar más a alguien???

Se enfada pq nos casamos por la iglesia, pq no le gusta el restaurante, ni los manteles, y creo que ni la novia.. de ahí la base de todo! asi que a fastidiar se ha dicho! asi que no sabe si vendrá.. y por supuesto se desentiende totalmente de invitar a nadie de su familia!!
Cosa que al principio hace mas de un año nos dijo que ellos pagaban a sus invitados......

Todo esto nos crea broncas continuas entre nosotros.. y ahí estamos, sobrellevando el momento y con ganas que pase y nos dejen ser felices!!

Oleeee tuuuuu!!!!
Pero lo d pagar els convidats, no et facis mala sang, nosaltres els paguem tots. El q ens vulguin donar els pares ( sobretot els d'ell) serà una sorpresa i benvingut.
Imatge
novi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dg. abr. 01, 2012 10:54 am

marsai ha escrit:que bueno este post chicas!

Hola wapi!! no sabes lo que te entiendo, madre mia!!! yo estoy pasando por algo similar... por mi parte van más amigos que familiares... y con la familia de mi pareja las cosas están mal!! pero nos casamos con la persona que queremos y lo demás nos tiene que resbalar,wapi!! muackkk y ánimo!!
Jenny30

EntradaAutor: Sílvia26 » dg. abr. 01, 2012 7:01 pm

Ui, jo amb això també hi tinc experiència!!! Jo he hagut de bregar molt amb la meva família política pel tema del casament i també vam passar per la fase de "no ve ningú" i de "no paguem", però per ara sembla que la cosa va bé i ve tothom i paguen el què toca.
Ara el problema ve de la meva família... La meva tieta es diabètica i té problemes de circulació. Per nadal li van amputar mig peu esquerre i ara després de setmana santa li han d'amputar un dit del peu dret... Per la primera operació va estar ingresada 3 mesos per recuperar-se... Ara tenim dubtes que si la cosa torna a ser igual no podrà venir... Però això ja és una força major...
Imatge
Sílvia26

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: pispireta » dl. abr. 02, 2012 4:35 pm

Nosaltres, justament per evitar que hi hagi tiets que prefereixen anar-se'n de vacances que venir a al teva boda (això ja diu molt de si ets important per aquesta persona) van decidir convidar només a la familia més directe i als amics més propers. No voliem a ningú en el nostre casament amb l'obligació de venir. Suposo que a alguns tiets no els ha sentat bé, però que a aquestes alçades fingir que ens importem, per mi és abstant hipòcrita, la veritat....I a qui li molesti, doncs que m'hagués demostrat interés per mi, que ha tingut 32 anys per fer-ho.
pispireta

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 12:10 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dl. abr. 02, 2012 4:45 pm

pispireta ha escrit:Nosaltres, justament per evitar que hi hagi tiets que prefereixen anar-se'n de vacances que venir a al teva boda (això ja diu molt de si ets important per aquesta persona) van decidir convidar només a la familia més directe i als amics més propers. No voliem a ningú en el nostre casament amb l'obligació de venir. Suposo que a alguns tiets no els ha sentat bé, però que a aquestes alçades fingir que ens importem, per mi és abstant hipòcrita, la veritat....I a qui li molesti, doncs que m'hagués demostrat interés per mi, que ha tingut 32 anys per fer-ho.

Molt bé fet!! jo sóc com tu, però com els meus sogres es fican en tot i viuen de les apariències (més que ningú ella), , la meva parella es més del compromís!! pero per la meva part venen més amics que familiars!!
Jenny30

EntradaAutor: pispireta » dl. abr. 02, 2012 4:51 pm

Jenny30 ha escrit:
pispireta ha escrit:Nosaltres, justament per evitar que hi hagi tiets que prefereixen anar-se'n de vacances que venir a al teva boda (això ja diu molt de si ets important per aquesta persona) van decidir convidar només a la familia més directe i als amics més propers. No voliem a ningú en el nostre casament amb l'obligació de venir. Suposo que a alguns tiets no els ha sentat bé, però que a aquestes alçades fingir que ens importem, per mi és abstant hipòcrita, la veritat....I a qui li molesti, doncs que m'hagués demostrat interés per mi, que ha tingut 32 anys per fer-ho.

Molt bé fet!! jo sóc com tu, però com els meus sogres es fican en tot i viuen de les apariències (més que ningú ella), , la meva parella es més del compromís!! pero per la meva part venen més amics que familiars!!

No et pensis que el meu pare també va intentar fer pressió, però res! ho tenia fino filipino.
pispireta

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 12:10 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dl. abr. 02, 2012 5:06 pm

pispireta ha escrit:
Jenny30 ha escrit:

No et pensis que el meu pare també va intentar fer pressió, però res! ho tenia fino filipino.

La meva mare no es fica en res... em pot donar consells, pero res més!! jo desprès de la mort del meu avi he canviat molt el xip i ja no hago més paripé amb la familía... el qui está sempre es el que vindrá al meu casament!!
I els amics d' ells, ho pagaran ells!!
Jenny30

EntradaAutor: Ely85 » dl. abr. 02, 2012 5:53 pm

Chicas de mi parte somos 8.... y no es xq no tenga familia sino xq se han comportado muy mal y ni quiero que vengan.... asi k imaginaros como tengo k estar para ni siquiera haber dicho nada... y por parte de la familia de mi novio todos son compromisos k les salen.... y ahi nos hemos plantado los dos k de compromisos nada... además también ya cedí yo k al principio no quería boda por faltar mi madre y luego pasé a algo íntimo de unas 20 personas... ya van más de 100 adultos.... imaginaos si llegamos hacerles caso con lo de los compromisos.....

No es k sea una borde... pero imaginaros todo lo k ha pasado para hasta acabar hasta tal punto....

Lo k importa de ese día es k tanto ellos como nosotras, sea nuestro día !!!!
Imatge
Ely85

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

EntradaAutor: AyH » dl. abr. 02, 2012 6:07 pm

chicas, a mi tambien me esta pasando eso de que algunos no viene, pero ni me duele, ni me da rabia, ni me importa YO ME CASO IGUAL, ME LO PASARE IGUAL DE BIEN Y QUIERN SE LO PIERDE ES QUIEN NO VIENE, es nuestro dia y quien quiera venir a disfrutar que venga, y quien no quiera disfrutar mejor que ni aparezca, porque se iva a sentir un poco desplazado jajajjajja
Imatge

Imatge
AyH

Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: desti28 » dt. abr. 03, 2012 7:58 am

Doncs nosaltres, per evitar aquestes coses vam dir de fer una boda intima! No vé cap familiar de part d'ell, vull dir ni tiets ni cosins..ja que per part de pare, no s'han portat gaire bé amb el seu pare tot i que sabem que li agraderia que vinguessin els seus germans però respecte la nostre desició. I clar, per no fer diferencies, tampoc ha convidat a ningú per part de mare, perque diu que uns si i els altres no, doncs que això només provoca enfados i va a ser que no. I de la meva part només vé la familia de part de pare, tiets i cosins, ja que de part de mare ni en pintura!!! Quan la meva mare estava malalta, es van portar fatal, ni l'anaven a veure i això al meu pare i a mi, ens va fer molt de mal, més que res per ella, perque preguntava pel seu germà i per la seva mare.... Va morir la meva mare i practicament és va acabar la relació! Ni tans sols saben que em caso, almenys per mi no ho sabràn! Total, que serem més amics que familia!!! I com sempre he dit..els amics els tries, la familia te la imposen!
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
desti28

Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

EntradaAutor: gmma » dc. abr. 04, 2012 3:28 pm

Pues la verdad mis padres no se meten en la boda todo les da igual. La suegra tampoco se mete mucho...pero me soltó un comentario....: Como tiene que ir el padrino (que no es padrino de boda es el hermano de mi chico)?. Va y le suelto...normal aquí la estrella de la boda es el novio.
Otro comentario....de mi suegra, mirando trajes pignatelli para el novio. Va y suelta...tu crees que vales la pena que se gasté este dinero en el trajes? Va y le suelto...Yo me he gastado una pasta en el mio...ahora que sea su hijo quien decida lo que le gusta y lo que se quiere gastar.

Despues de todo se lo conté a mi pareja, y ya esta...me dijo que habia echo bien....en la contesta.

En fin..no me puedo quejar mucho de la suegra, pero que siempre hay un comentario que te molestara o que en cierto momento la matarias.... pero que le vamos hacer.

Imatge
gmma

Entrades: 19
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:40 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants