flipando es poco... y encima lo pague con ellos xk me puse histerica diciendole a mis abuelos q como mi tio no viniese no me dirigiera la palabra en su vida... es muy fuerte! llevo un finde algo xof con el tema boda...
Autor: cristina_raul » dg. març 25, 2012 12:06 pm
flipando es poco... y encima lo pague con ellos xk me puse histerica diciendole a mis abuelos q como mi tio no viniese no me dirigiera la palabra en su vida... es muy fuerte! llevo un finde algo xof con el tema boda...

Autor: Jenny30 » dg. març 25, 2012 5:26 pm
cristina_raul ha escrit:yo ayer me lleve creo que la primera desilusion... es muy fuerte que el hermano de tu madre te diga que no alomejor no puede venir porque se va de vacaciones a Amsterdam! y encima no tuvo ni huevos a llamarme y decirmelo el sino que me lo dijo mi abuela: "-Pues tu tio alomejor no puede venir porque se va de vacaciones a Amsterdam"!!! me quedeflipando es poco... y encima lo pague con ellos xk me puse histerica diciendole a mis abuelos q como mi tio no viniese no me dirigiera la palabra en su vida... es muy fuerte! llevo un finde algo xof con el tema boda...
[/url]
Autor: marjona » dg. març 25, 2012 9:52 pm

Autor: **DESI y DAVID** » dl. març 26, 2012 10:49 am

Autor: Ely85 » dt. març 27, 2012 10:16 am

Autor: Jenny30 » dt. març 27, 2012 10:28 am
[/url]
Autor: Sílvia26 » dt. març 27, 2012 10:59 am

Autor: desti28 » ds. març 31, 2012 6:23 pm

Autor: marsai » dg. abr. 01, 2012 1:39 am

Autor: novi » dg. abr. 01, 2012 7:22 am
marsai ha escrit:que bueno este post chicas!
A nosotros sus padres nos hacen la vida imposible!!
Tienen una deuda economica importante con su hijo que no quieren asumir.. y no quieren ni vernos ni llamarnos.. así que ya ni deciros de la poca ilusión que les hace la boda.
En especial a su asqueroso padre y perdon por la expresión, pero se puede odiar más a alguien???
Se enfada pq nos casamos por la iglesia, pq no le gusta el restaurante, ni los manteles, y creo que ni la novia.. de ahí la base de todo! asi que a fastidiar se ha dicho! asi que no sabe si vendrá.. y por supuesto se desentiende totalmente de invitar a nadie de su familia!!
Cosa que al principio hace mas de un año nos dijo que ellos pagaban a sus invitados......
Todo esto nos crea broncas continuas entre nosotros.. y ahí estamos, sobrellevando el momento y con ganas que pase y nos dejen ser felices!!
Aunque sólo sea con mi familia y amigos pero NOS CASAMOS LECHE!!!!!

Autor: Jenny30 » dg. abr. 01, 2012 10:54 am
marsai ha escrit:que bueno este post chicas!
A nosotros sus padres nos hacen la vida imposible!!
Tienen una deuda economica importante con su hijo que no quieren asumir.. y no quieren ni vernos ni llamarnos.. así que ya ni deciros de la poca ilusión que les hace la boda.
En especial a su asqueroso padre y perdon por la expresión, pero se puede odiar más a alguien???
Se enfada pq nos casamos por la iglesia, pq no le gusta el restaurante, ni los manteles, y creo que ni la novia.. de ahí la base de todo! asi que a fastidiar se ha dicho! asi que no sabe si vendrá.. y por supuesto se desentiende totalmente de invitar a nadie de su familia!!
Cosa que al principio hace mas de un año nos dijo que ellos pagaban a sus invitados......
Todo esto nos crea broncas continuas entre nosotros.. y ahí estamos, sobrellevando el momento y con ganas que pase y nos dejen ser felices!!
Aunque sólo sea con mi familia y amigos pero NOS CASAMOS LECHE!!!!!
[/url]
Autor: Sílvia26 » dg. abr. 01, 2012 7:01 pm

Autor: pispireta » dl. abr. 02, 2012 4:35 pm

Autor: Jenny30 » dl. abr. 02, 2012 4:45 pm
pispireta ha escrit:Nosaltres, justament per evitar que hi hagi tiets que prefereixen anar-se'n de vacances que venir a al teva boda (això ja diu molt de si ets important per aquesta persona) van decidir convidar només a la familia més directe i als amics més propers. No voliem a ningú en el nostre casament amb l'obligació de venir. Suposo que a alguns tiets no els ha sentat bé, però que a aquestes alçades fingir que ens importem, per mi és abstant hipòcrita, la veritat....I a qui li molesti, doncs que m'hagués demostrat interés per mi, que ha tingut 32 anys per fer-ho.
[/url]
Autor: pispireta » dl. abr. 02, 2012 4:51 pm
Jenny30 ha escrit:pispireta ha escrit:Nosaltres, justament per evitar que hi hagi tiets que prefereixen anar-se'n de vacances que venir a al teva boda (això ja diu molt de si ets important per aquesta persona) van decidir convidar només a la familia més directe i als amics més propers. No voliem a ningú en el nostre casament amb l'obligació de venir. Suposo que a alguns tiets no els ha sentat bé, però que a aquestes alçades fingir que ens importem, per mi és abstant hipòcrita, la veritat....I a qui li molesti, doncs que m'hagués demostrat interés per mi, que ha tingut 32 anys per fer-ho.
Molt bé fet!! jo sóc com tu, però com els meus sogres es fican en tot i viuen de les apariències (més que ningú ella), , la meva parella es més del compromís!! pero per la meva part venen més amics que familiars!!

Autor: Jenny30 » dl. abr. 02, 2012 5:06 pm
pispireta ha escrit:Jenny30 ha escrit:pispireta ha escrit:Nosaltres, justament per evitar que hi hagi tiets que prefereixen anar-se'n de vacances que venir a al teva boda (això ja diu molt de si ets important per aquesta persona) van decidir convidar només a la familia més directe i als amics més propers. No voliem a ningú en el nostre casament amb l'obligació de venir. Suposo que a alguns tiets no els ha sentat bé, però que a aquestes alçades fingir que ens importem, per mi és abstant hipòcrita, la veritat....I a qui li molesti, doncs que m'hagués demostrat interés per mi, que ha tingut 32 anys per fer-ho.
Molt bé fet!! jo sóc com tu, però com els meus sogres es fican en tot i viuen de les apariències (més que ningú ella), , la meva parella es més del compromís!! pero per la meva part venen més amics que familiars!!
No et pensis que el meu pare també va intentar fer pressió, però res! ho tenia fino filipino.
[/url]
Autor: Ely85 » dl. abr. 02, 2012 5:53 pm

Autor: AyH » dl. abr. 02, 2012 6:07 pm

Autor: desti28 » dt. abr. 03, 2012 7:58 am

Autor: gmma » dc. abr. 04, 2012 3:28 pm