JUNY del 2012!

El millor any de la nostra vida!

Re: JUNY del 2012!

EntradaAutor: jennyjose » dc. jul. 13, 2011 6:53 pm

Yo me caso en domingo, entonces no creo que haya ningún problema... :-)
Imatge
10 de junio de 2012
Imatge
jennyjose
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2031
Membre des de: dl. juny 06, 2011 7:10 pm

EntradaAutor: laureta85 » dc. jul. 13, 2011 7:06 pm

entonces haces comida no?? muy bien..
Imatge
laureta85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: jennyjose » dc. jul. 13, 2011 7:39 pm

Si la hacemos de mañana, eso lo teníamos muy claro desde el principio, fuera sábado o domingo, de que sería por la mañana para aprovechar mas el día.
Imatge
10 de junio de 2012
Imatge
jennyjose

EntradaAutor: Olguiky » dc. jul. 13, 2011 8:00 pm

Hola a totes!

Com van els preparatius? Jo de moment ja tinc església i restaurant (pel 2 de juny). Avui, que és el primer dia que començo a tenir una mica de vacances, he anat a veure dues botigues de núvia i m'han dit que fins al setembre no arriben els vestits de la nova col·lecció. Quin pal! Volia aprofitar les vacances per mirar els vestits amb calma... però bé... haurem d'esperar una mica més.
He vist que algú de vosaltres recomana que una de les coses que cal tenir lligades aviat és el fotògraf. Algú té alguna referència de fotògrafs bons que treballin per la zona de Girona?

Una abraçada a totes
Olga
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dc. jul. 13, 2011 8:28 pm

jennyjose ha escrit:Jenny30,
Yo tengo el restaurante y el fotógrafo, la iglesia no, porque lo hago por lo civil.
El mes que viene el vestido, y las alianzas nuse :-/

En FinaGarcia, me ha comprado mi novio todos los anillos hasta ahora, y supongo que los miraremos allí!!!

Los recordatorios nos los hacen los fotógrafos, porque regalamos la foto que todo el mundo compra, y las invitaciones también nos las hacen los fotógrafos, con las fotos del pre-boda.

Que mas me falta Jenny30???

Pues ya tienes prácticamente lo "básico", ahora es lo que quieras poner de mas tu,wapi!!!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: jude12 » dj. jul. 14, 2011 10:16 am

Hola!
Una de nova!!! tot i que fa força temps que us segueixo. Al final m'he animat!!! També em caso el juny, concretament el dia 9 a la tarda. De moment tenim restaurant i església. Ens falta mirar fotògrafs. Cal mirar-ho amb molt temps? Algú en coneix algun de Lleida que estigui moooolt bé??

Gràcies!
jude12

Entrades: 30
Membre des de: dc. jul. 13, 2011 12:23 pm

EntradaAutor: Dawn » dj. jul. 14, 2011 10:33 am

Benvinguda Jude! Una altre més al Juny! *.-o-o.*

A mi em fa molta ilusió anar a mirar vestits, pero hem de tenir paciencia, ja queda menys perque surti la col·lecció completa jejeje.
Imatge
Dawn
:: núvia experta

Entrades: 640
Membre des de: dt. juny 28, 2011 3:02 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dj. jul. 14, 2011 10:47 am

jude12 ha escrit:Hola!
Una de nova!!! tot i que fa força temps que us segueixo. Al final m'he animat!!! També em caso el juny, concretament el dia 9 a la tarda. De moment tenim restaurant i església. Ens falta mirar fotògrafs. Cal mirar-ho amb molt temps? Algú en coneix algun de Lleida que estigui moooolt bé??

Gràcies!

Benvinguda Jude!!!!! i moltes felicitats pel teu casament!!!! crec que el fotógraf hi ha que agafar-lo amb temps perquè alguns ja tenen molts dias agafats i després es tot mes difícil!! no puc ajudar-te amb algún fotógraf de Lleida,soc de barcelona i no conec ningú de Lleida! però potser que alguna de les noies del fórum si que en conegui algú!!! com portes els nervis??jeje! jo em caso el dia 30 de juny!!!
Jenny30

EntradaAutor: jude12 » dj. jul. 14, 2011 11:46 am

Dawn ha escrit:Benvinguda Jude! Una altre més al Juny! *.-o-o.*

A mi em fa molta ilusió anar a mirar vestits, pero hem de tenir paciencia, ja queda menys perque surti la col·lecció completa jejeje.

Hola Dawn!
Gràcies per la benvinguda.
A mi també em fa molta ilusió el tema vestit. No sé ben bé quan surt tota la col·lecció però ja n'he "clixat" uns quants. Aviat serà un tema central, oi?
jude12

EntradaAutor: jude12 » dj. jul. 14, 2011 11:48 am

Jenny30 ha escrit:

Gràcies!

Benvinguda Jude!!!!! i moltes felicitats pel teu casament!!!! crec que el fotógraf hi ha que agafar-lo amb temps perquè alguns ja tenen molts dias agafats i després es tot mes difícil!! no puc ajudar-te amb algún fotógraf de Lleida,soc de barcelona i no conec ningú de Lleida! però potser que alguna de les noies del fórum si que en conegui algú!!! com portes els nervis??jeje! jo em caso el dia 30 de juny!!!

Hola Jenny30

Gràcies també per la rebuda. La veritat és que s'agraeixen aquestes benvingudes, no? El tema nervis, de moment bé, però sí que és veritat que tens la boda al cap tot el dia i qualsevol cosa que veus o música que sents et porta idees sobre el dia. Bé a mi em passa, a vosaltres també, no?
jude12

EntradaAutor: Jenny30 » dj. jul. 14, 2011 11:50 am

jude12 ha escrit:
Jenny30 ha escrit:

Gràcies!

Hola Jenny30

Gràcies també per la rebuda. La veritat és que s'agraeixen aquestes benvingudes, no? El tema nervis, de moment bé, però sí que és veritat que tens la boda al cap tot el dia i qualsevol cosa que veus o música que sents et porta idees sobre el dia. Bé a mi em passa, a vosaltres també, no?

De res....aquí totes compartim nervis,consells,i de tot...així ho portem més bé!!!jeje! Si que ens passa ,jo he comentat moltes vegades que estic a punt de que surti fum del cap de tant que li dono voltes!!! que si la música,que si els detalls,ufffff!! pero si volem que tot estigui preciós ha de ser així,es clar,sense tornar-no bojes!!!!jejejejeje!!!! petons wapi!!!
Jenny30

EntradaAutor: Dawn » dj. jul. 14, 2011 11:56 am

Buff tens rao! Tot el día amb la Boda al cap, ja s'anirá passant la dèria, pero ara que estem amb els primers preparatius, que també son els més importants, es normal que no poguem pensar en una altre cosa que no sigui la boda.

També he de dir que nervis no en tinc, perque ho veig molt lluny encara, pero si que soc una mica impacient.

Yo crec que en el moment en que penses que et cases una de les primeres coses que mires son els vestits, tot i que saps que no es el primer, no pots evitar anar mirant quins models es mouen pel mercat.

Jude ara hem d'intentar arribar als 100 missatges a veure si podem mirar el compte enrere de les foreres, que segur que treiem idees per fer-nos una cronología de les coses que hem de mirar jeje. I evidentment fer el nostre també!
Imatge
Dawn

EntradaAutor: nosequefer » dj. jul. 14, 2011 12:09 pm

que es això de la compte enrere?
Imatge
nosequefer
:: núvia rookie

Entrades: 161
Membre des de: dt. març 25, 2008 4:01 pm

EntradaAutor: Dawn » dj. jul. 14, 2011 12:15 pm

nosequefer ha escrit:que es això de la compte enrere?

Quan arribes als 100 missatges pots accedir a una part del fòrum on pots postejar tots els detalls dels teus preparatius i pots llegir i comentar en les comptes enrere de les altres foreres també.

Això t'ho explicará millor alguna noia que ja hi pugui accedir, pero per que et facis una idea es més o menys això.
Imatge
Dawn

EntradaAutor: Jenny30 » dj. jul. 14, 2011 12:40 pm

nosequefer ha escrit:que es això de la compte enrere?

Cuando llegas a los 100 mensajes,una de las veteranas o alquien que te haga ilu a ti,pues te abre tu cuenta atrás,para que vayas comentando todos tus preparaativos,tus cositas... y puedes acceder a las que ya tnemos cuenta atrás,ver las crónicas de las casadas,...está muy chulo,la verdad! y sacas un montón de ideas!!!!! mis invitaciones han salido de una chica que se ha casado ya hace poquito que me ha dado muy buenos consejos!!
Jenny30

EntradaAutor: nosequefer » dj. jul. 14, 2011 1:57 pm

Pues mira que llevó tiempo en el foro pero no Lo sabia, merci
Imatge
nosequefer

Entrades: 161
Membre des de: dt. març 25, 2008 4:01 pm

EntradaAutor: Annariera » dj. jul. 14, 2011 2:14 pm

yo tampoco sabia nada!! pues venga!! a llegar a los 100 mensajes que ya toca....
Annariera

Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 8:12 am

EntradaAutor: Annariera » dj. jul. 14, 2011 2:16 pm

y con los 100 mensajes podré leer las crónicas de las ya casadas?? porque no me deja, y hay una chica que se casó donde yo y me interesa mucho ller su crónica...

mira... ya he escrito otro post... ::0ov0o:: jajaja!!!
Annariera

Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 8:12 am

EntradaAutor: malba » dj. jul. 14, 2011 2:18 pm

Hola Chicas soy nueva en el foroo !! Aun no se muy bien como funciona pero poco a poco me pondré al dia !!
Yo tambien me caso en 2012 y si, ya tenemos restaurante y yo incluso tengo el vestidoooo !!!!!
Nos casamos en la CUCANYA en vilanova i la geltrú... bueno chicas espero pillarle el rollo a esto rapido... besitos a todas
23--JUNIO--2012
malba
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 270
Membre des de: dt. set. 21, 2010 9:51 pm

EntradaAutor: jennyjose » dj. jul. 14, 2011 2:22 pm

Bienvenida Albamolano,
Yo también soy primeriza, pero esto se pilla enseguida.

Besitos.
Imatge
10 de junio de 2012
Imatge
jennyjose

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat