Fotògraf!!!

El millor any de la nostra vida!

Re: Fotògraf!!!

EntradaAutor: Nime » dt. abr. 26, 2011 9:24 am

Jajaja, nena, el meu futur també és un apassionat de la fotografia, t'entenc perfectament xD
Mis ideas en: www.lapetrona.com

Imatge
Nime
:: núvia de bronze

Entrades: 1736
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 8:10 pm

EntradaAutor: Loleta » dt. abr. 26, 2011 11:19 am

jajaja!!!
això cada vegada fa més por!!!!
no es dirà Josep, no???? a veure si tenim el mateix xurri i tot!!!! :-)0(-:
per cert... aquesta tarda ve el Miquel a casa... ja t'explicaré!.
Loleta
:: núvia experimentada

Entrades: 397
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: Nime » dt. abr. 26, 2011 11:38 am

Juas, t'imagines? xD Cafort! xDDD

A veure com va ^_^

Imatge
Nime

EntradaAutor: snake35 » dt. abr. 26, 2011 11:40 am

Neni5 ha escrit:Realment si hi ha algu que entengui ens podria dir en què ens hem de fixar exactament... L'altre dia vam mirar by fotografs. Em va semblar una mica car.., no sé.. es que jo no entenc de qualitat en la fotografia... Els albums que ens va mostrar no eren gens macos, semblaven de la hoffman... no sé ens va dir que no miressim això que eren més antics i que el paper i el muntatge era a la carta per nosaltres.. tapes tot triem nosaltres... no sé... a veure si ens podem ajudar entre totes, que vaig molt peix!!

Hola neni!!!
Nosaltres tampoc tenim idea de fotografia, vam anar a veure un munt de fotògraf i les fotos i els muntatges no ens agradaven. El que has de pensar primer de tot és com vols que et facin les fotos, si posats, si informals o de tot una mica. Has de mirar el treball del fotògraf i sobretot si el fotògraf entèn el que vols i està plasmat a l'album, ha d'haver feeling entre vosaltres i el fotògraf i dir, ostis amb aquest tio confio plenament pq em farà un album xul.líssim! jo hi vaig confiar amb ell pq ens va encantar els albums i em va enganxar a la primera com volia les fotos, una mica de posat però fotos divertides i fora de lo normal.- També has de mirar el tipus d'album, el paper si és gruixut o no, les tapes i tot això però bueno si et dóna bon rotllo el fotògraf tot lo altre bé donat.
Sort!!!!
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Loleta » dc. abr. 27, 2011 11:23 am

Nime ha escrit:Juas, t'imagines? xD Cafort! xDDD

A veure com va ^_^

Hola Nime!!! ahir va venir el Miquel! La veritat es que molt bé!!! vam quedar molt contents ja que ell s'adapta a tot el que volem nosaltres!!!
Loleta

Entrades: 397
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: Nime » dc. abr. 27, 2011 11:26 am

Me n'alegro noieta, ja explicaràs amb qui et quedes al final :P

Imatge
Nime

EntradaAutor: Angie18 » dj. abr. 28, 2011 1:59 pm

y en barcelona cual recomendais?
Angela Y Dani 17-3-2012
Imatge
Angie18
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1111
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 1:57 pm

EntradaAutor: Noe2012 » dj. abr. 28, 2011 3:58 pm

Lo del tema de las poses con Doble Imatge... Estoy de acuerdo en que te hacen hacer poses, pero digo yo que siempre y cuando tú estes de acuerdo. Si la pareja pide fotos más espontáneas, pues las harán así.... Pero vamos, que yo creo que tiene que haber de todo. Tienen que saber captar los momentos, la espontáneidad, pero también queda bien depende que posados.
Imatge
Noe2012

Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

EntradaAutor: pronovias » dj. juny 02, 2011 11:51 am

nosotros lo hicimos con miguel sanbiaggio y el resultado a sido espectacular
pronovias
:: núvia rookie

Entrades: 108
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 11:57 am

EntradaAutor: jemima » dj. juny 02, 2011 11:47 pm

snake35 ha escrit:
Neni5 ha escrit:Realment si hi ha algu que entengui ens podria dir en què ens hem de fixar exactament... L'altre dia vam mirar by fotografs. Em va semblar una mica car.., no sé.. es que jo no entenc de qualitat en la fotografia... Els albums que ens va mostrar no eren gens macos, semblaven de la hoffman... no sé ens va dir que no miressim això que eren més antics i que el paper i el muntatge era a la carta per nosaltres.. tapes tot triem nosaltres... no sé... a veure si ens podem ajudar entre totes, que vaig molt peix!!

Hola neni!!!
Nosaltres tampoc tenim idea de fotografia, vam anar a veure un munt de fotògraf i les fotos i els muntatges no ens agradaven. El que has de pensar primer de tot és com vols que et facin les fotos, si posats, si informals o de tot una mica. Has de mirar el treball del fotògraf i sobretot si el fotògraf entèn el que vols i està plasmat a l'album, ha d'haver feeling entre vosaltres i el fotògraf i dir, ostis amb aquest tio confio plenament pq em farà un album xul.líssim! jo hi vaig confiar amb ell pq ens va encantar els albums i em va enganxar a la primera com volia les fotos, una mica de posat però fotos divertides i fora de lo normal.- També has de mirar el tipus d'album, el paper si és gruixut o no, les tapes i tot això però bueno si et dóna bon rotllo el fotògraf tot lo altre bé donat.
Sort!!!!

Hola!! Això que dius del bon rotllo amb el fotògraf és una mica difícil si resulta que l'empresa té diversos equips (diferents fotògrafs del que t'atén o t'atenen quan et vas a informar). Nosaltres ens hem trobat amb això. Dels fotògrafs que hem vist n'hi ha alguns que ens diuen que pot ser que vinguin ells o uns altres (un altre equip)....
Imatge
Imatge

Primera prova del vestit: 26-03-2012
Segona prova del vestit: 16-04-2012
Tercera prova del vestit: 03-05-2012
Quarta prova del vestit (i última!!): 10-05-2012
jemima

Entrades: 143
Membre des de: dt. març 29, 2011 11:13 pm

EntradaAutor: stellum » dv. juny 03, 2011 5:13 pm

Hola chicas yo os recomiendo mi fotografo, hacen otos muy espontaneas, sin tener que posar para nada y a demás son dos fotografos, también hacen video, la verdad que calidad precio estan muy bein. Os pongo la web, para que le os lo mireis y también tienen facebook.

www.madebygwen.com

http://www.facebook.com/mobileprotectio ... 2862449610
Imatge
stellum

Entrades: 393
Membre des de: dt. des. 15, 2009 12:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: jemima » dg. juny 05, 2011 5:01 pm

Stellum, MadebyGwen es uno de los fotógrafos que nos propone nuestro restaurante. Ya lo hemos visitado y nos ha gustado bastante, de momento no lo descartamos.
Imatge
Imatge

jemima

EntradaAutor: stellum » dl. juny 06, 2011 8:54 am

jemima ha escrit:Stellum, MadebyGwen es uno de los fotógrafos que nos propone nuestro restaurante. Ya lo hemos visitado y nos ha gustado bastante, de momento no lo descartamos.

Aunno tengo la maqueta, pero si quieres cuando la tenga te la mando y asi, ves un album reciente.

Yo estoy encantada con ellos, son encantadores, son un matrimonio y la verdad que son muy agradables
Imatge
stellum

EntradaAutor: snake35 » dl. juny 06, 2011 11:38 am

jemima ha escrit:
snake35 ha escrit:

Hola neni!!!
Sort!!!!

Hola!! Això que dius del bon rotllo amb el fotògraf és una mica difícil si resulta que l'empresa té diversos equips (diferents fotògrafs del que t'atén o t'atenen quan et vas a informar). Nosaltres ens hem trobat amb això. Dels fotògrafs que hem vist n'hi ha alguns que ens diuen que pot ser que vinguin ells o uns altres (un altre equip)....

Hola Jemima!!!
Clar que quan trieu una empresa on hi han diferents equips és diferent i el que fas l'entrevista és una persona i et ve una altre, jo volia que amb el qui parlava em fes el reportatge. Nosaltres vam triar en Joan Selva. Amb ell és amb qui vam parlar i ell i una noia ens va fer el reportatge fotogràfic, vaig veure que era una persona molt propera i que congeniavem amb les fotos que voliem i el treball que feia.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: jemima » dt. juny 07, 2011 8:47 pm

stellum ha escrit:
jemima ha escrit:Stellum, MadebyGwen es uno de los fotógrafos que nos propone nuestro restaurante. Ya lo hemos visitado y nos ha gustado bastante, de momento no lo descartamos.

Aunno tengo la maqueta, pero si quieres cuando la tenga te la mando y asi, ves un album reciente.

Yo estoy encantada con ellos, son encantadores, son un matrimonio y la verdad que son muy agradables

Oooh, muchas gracias, stellum!!!! Sí que me gustaría verla, avísame cuando la tengas y te paso mi mail por privado :-) Sí que se ven muy agradables, y el pack que nos ofrecieron no estaba mal!!!
Imatge
Imatge

jemima

EntradaAutor: jemima » dt. juny 07, 2011 8:55 pm

Snake35, ho tindrem en compte!! ::[]:-]]
Imatge
Imatge

jemima

EntradaAutor: stellum » dc. juny 08, 2011 10:49 am

jemima ha escrit:
stellum ha escrit:

Oooh, muchas gracias, stellum!!!! Sí que me gustaría verla, avísame cuando la tengas y te paso mi mail por privado :-) Sí que se ven muy agradables, y el pack que nos ofrecieron no estaba mal!!!

No te preocupes, cuando lo tenga te mando un privado, espero tenerlo a finales se esta semana >.-<: >.-<:
Imatge
stellum

EntradaAutor: novi » dc. juny 08, 2011 7:52 pm

Buff! crec q el fotograf tambè és una de les decisions importants, tant o més que el Restaurant, ja que al final és amb el record que et keda plasmat... S'haurà de fer amb paciencia i contrarestant presupostos, pq ja que pagues "un pastizal" que sigui el que vols...
Si aneu coneixent més, poseu-los per aki...
Imatge
novi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: JesusyBerta » dg. juny 12, 2011 9:26 pm

El tema del fotógrafo es complicado...yo visité un montón, porque el tipo de foto que yo quería era fotoperiodismo, fotograafía de detalles, nada posado, etc. y si os gusta el estilo así yo es recomendaría los siguientes:

- Roberto Ramos: www.robertoramos.com
- Toni Santiso (el mio): www.tonisantiso.com
- Edwin: www.fotografoboda.net

Suerte chicas!!!
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: noeliasaba » dt. juny 14, 2011 12:35 pm

Hola sóc nova per aquí i he estat llegint els comentaris!! jo també em caso l'any que ve! tinc el restaurant, la data i el fotògraf!!!
nosaltres hem escollit doble imatge! está molt bé i és bastant a gust del consumidor!! fan coses divertides i naturals i del que també m'han parlat molt bé és de dynamic tot i que és unamica més car!!!
espero haver aportat algu!!

ptons
noeliasaba

Entrades: 2
Membre des de: dt. juny 14, 2011 12:28 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants