Autor: Nime » dt. abr. 26, 2011 9:24 am

Autor: Loleta » dt. abr. 26, 2011 11:19 am

Autor: Nime » dt. abr. 26, 2011 11:38 am

Autor: snake35 » dt. abr. 26, 2011 11:40 am
Neni5 ha escrit:Realment si hi ha algu que entengui ens podria dir en què ens hem de fixar exactament... L'altre dia vam mirar by fotografs. Em va semblar una mica car.., no sé.. es que jo no entenc de qualitat en la fotografia... Els albums que ens va mostrar no eren gens macos, semblaven de la hoffman... no sé ens va dir que no miressim això que eren més antics i que el paper i el muntatge era a la carta per nosaltres.. tapes tot triem nosaltres... no sé... a veure si ens podem ajudar entre totes, que vaig molt peix!!

Autor: Loleta » dc. abr. 27, 2011 11:23 am
Nime ha escrit:Juas, t'imagines? xD Cafort! xDDD
A veure com va ^_^

Autor: Nime » dc. abr. 27, 2011 11:26 am

Autor: Noe2012 » dj. abr. 28, 2011 3:58 pm

Autor: pronovias » dj. juny 02, 2011 11:51 am

Autor: jemima » dj. juny 02, 2011 11:47 pm
snake35 ha escrit:Neni5 ha escrit:Realment si hi ha algu que entengui ens podria dir en què ens hem de fixar exactament... L'altre dia vam mirar by fotografs. Em va semblar una mica car.., no sé.. es que jo no entenc de qualitat en la fotografia... Els albums que ens va mostrar no eren gens macos, semblaven de la hoffman... no sé ens va dir que no miressim això que eren més antics i que el paper i el muntatge era a la carta per nosaltres.. tapes tot triem nosaltres... no sé... a veure si ens podem ajudar entre totes, que vaig molt peix!!
Hola neni!!!
Nosaltres tampoc tenim idea de fotografia, vam anar a veure un munt de fotògraf i les fotos i els muntatges no ens agradaven. El que has de pensar primer de tot és com vols que et facin les fotos, si posats, si informals o de tot una mica. Has de mirar el treball del fotògraf i sobretot si el fotògraf entèn el que vols i està plasmat a l'album, ha d'haver feeling entre vosaltres i el fotògraf i dir, ostis amb aquest tio confio plenament pq em farà un album xul.líssim! jo hi vaig confiar amb ell pq ens va encantar els albums i em va enganxar a la primera com volia les fotos, una mica de posat però fotos divertides i fora de lo normal.- També has de mirar el tipus d'album, el paper si és gruixut o no, les tapes i tot això però bueno si et dóna bon rotllo el fotògraf tot lo altre bé donat.
Sort!!!!

Autor: stellum » dv. juny 03, 2011 5:13 pm

Autor: jemima » dg. juny 05, 2011 5:01 pm

Autor: stellum » dl. juny 06, 2011 8:54 am
jemima ha escrit:Stellum, MadebyGwen es uno de los fotógrafos que nos propone nuestro restaurante. Ya lo hemos visitado y nos ha gustado bastante, de momento no lo descartamos.

Autor: snake35 » dl. juny 06, 2011 11:38 am
jemima ha escrit:snake35 ha escrit:Neni5 ha escrit:Realment si hi ha algu que entengui ens podria dir en què ens hem de fixar exactament... L'altre dia vam mirar by fotografs. Em va semblar una mica car.., no sé.. es que jo no entenc de qualitat en la fotografia... Els albums que ens va mostrar no eren gens macos, semblaven de la hoffman... no sé ens va dir que no miressim això que eren més antics i que el paper i el muntatge era a la carta per nosaltres.. tapes tot triem nosaltres... no sé... a veure si ens podem ajudar entre totes, que vaig molt peix!!
Hola neni!!!
Nosaltres tampoc tenim idea de fotografia, vam anar a veure un munt de fotògraf i les fotos i els muntatges no ens agradaven. El que has de pensar primer de tot és com vols que et facin les fotos, si posats, si informals o de tot una mica. Has de mirar el treball del fotògraf i sobretot si el fotògraf entèn el que vols i està plasmat a l'album, ha d'haver feeling entre vosaltres i el fotògraf i dir, ostis amb aquest tio confio plenament pq em farà un album xul.líssim! jo hi vaig confiar amb ell pq ens va encantar els albums i em va enganxar a la primera com volia les fotos, una mica de posat però fotos divertides i fora de lo normal.- També has de mirar el tipus d'album, el paper si és gruixut o no, les tapes i tot això però bueno si et dóna bon rotllo el fotògraf tot lo altre bé donat.
Sort!!!!
Hola!! Això que dius del bon rotllo amb el fotògraf és una mica difícil si resulta que l'empresa té diversos equips (diferents fotògrafs del que t'atén o t'atenen quan et vas a informar). Nosaltres ens hem trobat amb això. Dels fotògrafs que hem vist n'hi ha alguns que ens diuen que pot ser que vinguin ells o uns altres (un altre equip)....

Autor: jemima » dt. juny 07, 2011 8:47 pm
stellum ha escrit:jemima ha escrit:Stellum, MadebyGwen es uno de los fotógrafos que nos propone nuestro restaurante. Ya lo hemos visitado y nos ha gustado bastante, de momento no lo descartamos.
Aunno tengo la maqueta, pero si quieres cuando la tenga te la mando y asi, ves un album reciente.
Yo estoy encantada con ellos, son encantadores, son un matrimonio y la verdad que son muy agradables

Autor: stellum » dc. juny 08, 2011 10:49 am
jemima ha escrit:stellum ha escrit:jemima ha escrit:Stellum, MadebyGwen es uno de los fotógrafos que nos propone nuestro restaurante. Ya lo hemos visitado y nos ha gustado bastante, de momento no lo descartamos.
Aunno tengo la maqueta, pero si quieres cuando la tenga te la mando y asi, ves un album reciente.
Yo estoy encantada con ellos, son encantadores, son un matrimonio y la verdad que son muy agradables
Oooh, muchas gracias, stellum!!!! Sí que me gustaría verla, avísame cuando la tengas y te paso mi mail por privadoSí que se ven muy agradables, y el pack que nos ofrecieron no estaba mal!!!

Autor: novi » dc. juny 08, 2011 7:52 pm

Autor: JesusyBerta » dg. juny 12, 2011 9:26 pm

Autor: noeliasaba » dt. juny 14, 2011 12:35 pm