Detalls, entregues i coses varies

El millor any de la nostra vida!

Re: Detalls, entregues i coses varies

EntradaAutor: cadui » dj. set. 29, 2011 11:50 am

hola chicas! en nuestro caso dimos una bolsita reutilizable con forma de mariquita a las chicas, un bolsito de manicura para llevar en el bolso a las mujeres, una miniatura de licor con un puro de chocolate para los hombres y chuches con algun juguetillo dentro para los peques.

En cuanto a las entregas escogimos a las personas más especiales para nosotros:

Regalo a mi hermano
Póster del Padrino a mi cuñado
2 ramos de chupa-chups para mis amigas de toda la vida y testigos
2 réplicas de mi ramo liofilizadas para mis hermanas (el mio me lo quedé yo)
1 ramo para las abuelas y un licor bueno para los abuelos de mi chico (yo ya no tengo)
una orquídea preciosa para las madres, un licor bueno para los padres y un marco con una de nuestras últimas fotos de solteros
regalito especial para el novio de parte de la novia
regalito especial para la novia de parte del novio

para no alargar tanto las entregas, dejamos 3 parejas de novios y 2 cigüeñas en los platos junto a una nota para los receptores. También dejé 3 cartas ñoñas en los platos de 3 personas especiales para mi. Durante el baile entregamos dos ligas al soltero (mi cuñado) y la soltera de oro (una amiga) y también tiré un ramo rollo americano a las chicas solteras. También sacamos un pastel de chuches hecho por mi durante el baile.

Al hacerlo en varias partes y dejar algunos en las mesas, y otras hacerlas durante el baile, hizo que no se hiciera para nada pesado y todo el mundo alucinaba porqué decían "hay más sorpresas??!!" jajaja!

Espero haberos ayudado!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: olivia80 » dj. set. 29, 2011 9:58 pm

Hola chicas, el tema del detalle pienso que ha ser original y práctico ya que depende d lo q sea la gente al cabo de un tiempo lo tira y la verdad es una pena , con lo que vale todo!!! Regalar la foto es una buena opcion ya que luego no la han de comprar y los invitados te lo agradecen.
Las entregas son para mi super importantes! Muchas cansan pero las justa son un avance para ir calentando el ambiente para el baile, je je !! =0-0-) ::0ov0o::
Imatge
olivia80
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 387
Membre des de: dt. set. 27, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: pupipu » dv. set. 30, 2011 10:17 pm

Nosaltres vam regalar un potet de mel molt xulo, fet per nosaltres. El podeu veure a untocdelila.blogspot.com i també hi ha plantilles i idees per a regalar cosetes xules i comestibles!

Espero que sigui d'ajuda!!
pupipu
:: núvia rookie

Entrades: 84
Membre des de: ds. nov. 06, 2010 12:49 pm

EntradaAutor: cris&pol » dl. oct. 03, 2011 3:10 pm

pupipu ha escrit:Nosaltres vam regalar un potet de mel molt xulo, fet per nosaltres. El podeu veure a untocdelila.blogspot.com i també hi ha plantilles i idees per a regalar cosetes xules i comestibles!

Espero que sigui d'ajuda!!

Moltes gràcies guapa,

M'ho anoto i li donarem un cop d'ull la veritat es que totes les idees son ben rebudes, el tema detalls es el que portem més peix, no sabem que fer :star::
Imatge
cris&pol
:: núvia de bronze

Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

EntradaAutor: Dolors Barcelona » dg. des. 18, 2011 12:19 pm

Rocivico ha escrit:nosaltres también donarem les fotos, això funciona segur, i d'entregues les justes que no es faci pesat!

Hola noies!! Nosaltres también donarem fotos ::[]:-]] als convidats del mateix dia (amb nosaltres) pensem q es el millor record d'aquell dia!!!!i els regals dels pares ni idea encara!faré una rèplica del meu ram i els regalaré a les 2 millors amigues q tinc i tinc también una germana de 5 anys q li regalaré un ram de chupa chups q he vist molt divertit. Pero els pares i avis anem molt perduts!!!!!!
Imatge
Dolors Barcelona

Entrades: 183
Membre des de: dl. oct. 17, 2011 2:06 pm

EntradaAutor: escanilla2000 » dg. des. 18, 2011 3:09 pm

La veritat és que regalar les fotos és genial. últimament està molt de moda i jo quan he anat de convidada m'ha encantat
escanilla2000

Entrades: 115
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 10:46 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dv. gen. 20, 2012 7:44 pm

El tema dels detalls per les dones el tinc clarissim!!

Segurament deixaré una cistelleta abans d'entrar a la cerimonia civil i li demanare a les meves amigues que reparteixin unes pashmines per les dones.

El meu xicot vol donar puros pels que fumen o el volen de record i a part algun detallet per homes pero no sabem quin. Jo per les dones estic pensant en regalar sals de bany de colors com a detallet.

A mi m'agrada que siguin coses pràctiques que poguin utilitzar.
Imatge
gemma_sergio

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants