Flores novia

El millor any de la nostra vida!

Re: Flores novia

EntradaAutor: p_a_tri » dl. set. 26, 2011 8:12 pm

Jo com es evident encara no he començat a mirar el tema de les flors, el que tinc clar es que vull que siguin en tons blaus i el ram de tall llarg... ja veurem
Imatge
p_a_tri
:: núvia experimentada

Entrades: 212
Membre des de: dt. abr. 12, 2011 1:15 pm

EntradaAutor: solilluna » dl. set. 26, 2011 9:48 pm

Moltíssimes gràcies guapa!!
Ho tindré en compte!!
Ja faré un cop d'ull per aquí Lleida a veure que vaig veient!!
Gràcies!!!
solilluna

Entrades: 4
Membre des de: dv. set. 23, 2011 8:49 pm

EntradaAutor: laurasentis » ds. oct. 01, 2011 8:36 pm

Hola, m´agrada el ram Kate, del Taller d´Art floral . http://judithjordaartefloral.blogspot.com, però el meu vestit és modern y sexy, creieu que quedaria bé? :-/
laurasentis

Entrades: 12
Membre des de: dt. set. 20, 2011 9:59 pm

EntradaAutor: julia30 » dl. oct. 03, 2011 9:32 am

Ei laurasentis!

El ram Kate és molt bonic, però si el teu vestit és modern potser un ram més atrevit, en el blog hi ha uns amb estructura que són super guapos i diferents.

Jo aniré més clàssica, el que més m´agrada és el de bouquet amb roses vermelles, m´ha agradat molt. Dieu que treballa per tot catalunya? La trucaré a veure com puc contactar amb ella, té treballs molt elegants.

Un petonet per totes
julia30

Entrades: 27
Membre des de: ds. oct. 01, 2011 9:08 pm

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » dl. oct. 03, 2011 9:50 am

Para la flores os recomiendo a Bloomie es una artista y de precio genial, en el foros muchísimas lo hacen con ella la veréis en todos los años jejejeje
**DESI y DAVID**
:: supernúvia

Entrades: 7303
Membre des de: dc. abr. 04, 2007 3:09 pm
Ubicació: Catalunya

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » dl. oct. 03, 2011 9:51 am

Para la flores os recomiendo a Bloomie es una artista y de precio genial, en el foros muchísimas lo hacen con ella la veréis en todos los años jejejeje
viewtopic.php?f=40&t=22085&start=0
**DESI y DAVID**

Entrades: 7303
Membre des de: dc. abr. 04, 2007 3:09 pm
Ubicació: Catalunya

EntradaAutor: azukyqky » dl. oct. 03, 2011 12:18 pm

julia30 ha escrit:Ei laurasentis!

El ram Kate és molt bonic, però si el teu vestit és modern potser un ram més atrevit, en el blog hi ha uns amb estructura que són super guapos i diferents.

Jo aniré més clàssica, el que més m´agrada és el de bouquet amb roses vermelles, m´ha agradat molt. Dieu que treballa per tot catalunya? La trucaré a veure com puc contactar amb ella, té treballs molt elegants.

Un petonet per totes

jo penso com tu Julia m'agraden molt els boquets de roses vermelles!! a mi m'ho faran a Olivia flors esta a l'Ametlla ! fa coses chulisimas!!
Imatge
azukyqky

Entrades: 431
Membre des de: dg. set. 11, 2011 12:50 pm

EntradaAutor: Miriam CH » dl. oct. 03, 2011 2:12 pm

Le echaré un vistazo a ver que tal¡¡ Buff son tantos gastos por dios¡¡¡¡ jejeje
Imatge
Oriol y Miriam 1 de Septiembre del 2012¡¡

Ver Fabricación anillos: 2-6-12
Primera Prueba vestido: 29-6-12
Miriam CH
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. ago. 15, 2011 8:26 pm

EntradaAutor: cris&pol » dl. oct. 03, 2011 2:52 pm

Miriam CH ha escrit:Le echaré un vistazo a ver que tal¡¡ Buff son tantos gastos por dios¡¡¡¡ jejeje

Pues si, jejeje todo suma y suma :-)ok:

A mi la verdad es que los de Bloomie me encatan, he mirado su web y fotos de los ramos que ha echo a otras foreras y me enamorado de su trabajo ::love::
Imatge
cris&pol
:: núvia de bronze

Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

EntradaAutor: pupipu » dl. oct. 03, 2011 3:12 pm

A mi m'agraden les flors d'estil romàntic, roses, peònies, hortensies... el meu ram era de roses color crema, i els centres del banquet uns gerros de vidre amb aigua i un bouquet amb flors blanques. Ho podeu veure al meu blog www.untocdelila.blogspot.com, jo ho vaig fer a Vic, a Aralia, i es van portar super bé, adaptant la idea que jo portava... us ho recomano!!
pupipu
:: núvia rookie

Entrades: 84
Membre des de: ds. nov. 06, 2010 12:49 pm

EntradaAutor: MontseNuvia » ds. oct. 15, 2011 10:21 am

Hola noietes!!

He estat mirant blog http://judithjordaartefloral.blogspot.com i m´agrada molt el "Ramo aromatico", es veu tan finet..crec que és el que triaré, és senzill i alhora romantic..sóc molt romanticona jo.
MontseNuvia

Entrades: 18
Membre des de: dc. set. 21, 2011 8:28 pm

EntradaAutor: Anniki8 » ds. oct. 15, 2011 12:33 pm

Noviaboda11,solilluna...he vist que us caseu a l'agost,vaig crear un tema AGOST 2012 per les nuvies de l'agost,i m'agradaria que hi fossiu :-)
Del tema flors encara no hi havia pensat,pero he estat mirant el blog i la veritat es que fa coses molt xules i ja me'n estan entrant ganes!!! jo havia pensat amb margarites blanques,pero com ha comentat una companya,potser també m'agradaria que n'hi haguessin de blaves,però allò de cosa blava,vella,regalada...i perque es el meu color preferit!! tot i aixo,al ser morena,crec que m'afavoriria més un color tipus taronja,que també m'encanta!!! aix no sé...
Imatge
Anniki8

Entrades: 159
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 8:20 pm

EntradaAutor: Noviaboda11 » dl. oct. 17, 2011 7:56 am

Ei Anniki8!!

Ja estic apuntada a l´Agost!!!

Jo de tú enviaria un mail a la Judith i diga-li les teves característiques físiques, alçada, tipus vestit, color cabell..jo ho vaig fer i em va aconsellar molt bé donant-me diferents alternatives.

Una abraçada i anem xerrant, això del foro és fantàstic m´ajuda molt a decidir-me hi ha molts bons consells.
Noviaboda11

Entrades: 22
Membre des de: dl. set. 19, 2011 10:38 am

EntradaAutor: MEDITERRANEA.2012 » dl. oct. 17, 2011 12:04 pm

Yo aun no he mirado nada de flores, pero tengo claro q mi primera consulta será a Bloomie, tiene buenisimas referencias.
MEDITERRANEA.2012

Entrades: 134
Membre des de: ds. oct. 15, 2011 9:24 pm

EntradaAutor: Noe-- » dl. oct. 17, 2011 5:47 pm

¿Con cuánta antelación pensáis que hay que mirar las flores? Me refiero a todo: ramo de la novia, flores para las solapas de los hombres, y adornos del coche.
Noemi.
Noe--

Entrades: 1660
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 4:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MEDITERRANEA.2012 » dl. oct. 17, 2011 5:55 pm

Pues si no me equivoco Bloomie organiza una muestra a principios de año para las novias, sobre enero-febrero, asi q las novias de abril lo reservan con un par o 3 de meses.
MEDITERRANEA.2012

EntradaAutor: MEDITERRANEA.2012 » dl. oct. 17, 2011 5:56 pm

A mi me encanta el ramo rosmelia liofilizado q hace ella con estructura metalica, y quizá lo elija en fucsia jaja
MEDITERRANEA.2012

EntradaAutor: Noe-- » dl. oct. 17, 2011 9:25 pm

MEDITERRANEA.2012 ha escrit:Pues si no me equivoco Bloomie organiza una muestra a principios de año para las novias, sobre enero-febrero, asi q las novias de abril lo reservan con un par o 3 de meses.

Ok! Muchas gracias!
Por cierto, me encanta Bloomie... :)
Noemi.
Noe--

Entrades: 1660
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 4:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nina83 » dl. oct. 17, 2011 9:53 pm

Hola noies!
a avançades, jo flors encara ni plantejar... pero ara fare un cop d'ull a tot aixo q dieu q sembla q pot tenir bona pinta!
merci per la info!
ara ho miro!
Imatge
nina83

Entrades: 178
Membre des de: dj. set. 01, 2011 3:37 pm

EntradaAutor: Clotigel » dl. oct. 17, 2011 10:04 pm

Hola noies!!

Feia temps que no escribia, fa aproximadament un mes i mig vaig escriure un mail a Bloomie i un altre al Taller floral de Judith i la Bloomie encara no m´ha respost i la Judith em va respondre el dia seguent, què voleu que us digui a mí m´encanten els rams de la Judith i em sembla més professional, ja que si la Bloomie no em respon els mail no em fio gaire. A més he vist al foro que hi ha moltes noies a les que no respon i això per una nuvia fa posar molt nerviosa.

És la meva opinió :-)ok:
Clotigel

Entrades: 27
Membre des de: dt. set. 20, 2011 9:07 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants