RECOMANACIÓ IMPORTANT A LES NÚVIES!!!

El millor any de la nostra vida!

Re: RECOMANACIÓ IMPORTANT A LES NÚVIES!!!

EntradaAutor: Viking » dj. oct. 20, 2011 7:52 pm

Segur que les mames ens ho recordaran!!! amb lo k es preucupen!!! aixxx
Imatge
Viking
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:00 pm

EntradaAutor: naesmi » dv. oct. 21, 2011 10:04 am

ja li he dit al meu catering que em disposai d'un cambrer al meu servei! :-)ok:
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi
:: núvia experimentada

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

EntradaAutor: F&A » dv. oct. 21, 2011 10:46 am

Gràcies pel bon consell! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
F&A

Entrades: 368
Membre des de: dt. set. 13, 2011 11:28 am

EntradaAutor: Olguiky » dj. nov. 10, 2011 10:07 pm

Gràcies pel consell! De fet, suposo que a més d'una li deu passar el que em passa a mi: quan estic molt nerviosa i tinc molta feina fins i tot m'oblido de menjar!

Em sembla que li demanaré a ma mare que em guardi una xocolatina al bolso! :-))
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: MyK » dj. nov. 10, 2011 10:12 pm

moltes gràcies pel consell! imagino que amb els nervis es tanca l'estòmac i no hi ha aliment que entri, per això ens hem de concienciar i encara que sigui forçar-nos una mica per tal de poder gaudir el dia al màxim!
Imatge
MyK
:: núvia experta

Entrades: 731
Membre des de: dv. oct. 28, 2011 8:07 pm

EntradaAutor: ALEX86 » dj. nov. 10, 2011 10:37 pm

gracies pper el consejo
26 mayo de 2012
Imatge
ALEX86

Entrades: 180
Membre des de: dl. juny 20, 2011 7:12 pm

EntradaAutor: toni-silvia » dv. nov. 11, 2011 6:14 pm

Molt bon consell!! Ho tindrem en compte, que no volem que passi res d'això aquell diaaaaa...
Imatge
toni-silvia

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dc. nov. 16, 2011 10:46 pm

Us explico el casament de l'altre dia, la núvia tenia coneixement d'aquest tema (li vaig insistir molt que menges abans de la cerimònia), però ella va pensar que no calia, la cerimònia era a les 12 i a la 1 tenia l'aperitiu, havent esmorzat a les 8 del matí no tindria problema.
El problema el va tenir que va arribar a l'aperitiu a les 2 per les fotos, quedava poca cosa i quan van arribar, tots els convidats van anar a saludar-los.
Jo ja m'ensumava que la núvia estava morta de gana, així que vaig agafar un plat i vaig posar diferents aperitius, hi ha restaurants que us ho faran i d'altres no ho tenen present.
La cara de satisfacció de la núvia en veure'm arribar amb el plat i un parell de coca colas (que pel sucre els ajuda a pujar l'`anim) s'hi va adonar de quanta raó tenia en el tema de menjar alguna cosa abans.

Apa noies, ens Ballem!!!!
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: Olguiky » dc. nov. 16, 2011 10:52 pm

Tothom diu que aquell dia els nuvis acaben menjant ben poc o gens. Entre el tema de les fotos, que tothom vol parlar amb tu...
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Vanesa & Manel. » dj. nov. 17, 2011 1:37 am

Moltes gràcies per la recomanació.
Tens tota la raó. A mi s'emficaran els nervis a la boca de l'estòmac i no em passarà res. Pero segur que esmorzaré!!.

Un petó.
Imatge
Nuestra historia empezó un dia 1 de noviembre del 2007 y nos uniremos para toda la vida. Manel,Vanesa, Reina e Isis FOREVER!!!
Imatge
Imatge
Vanesa & Manel.

Entrades: 433
Membre des de: dg. set. 26, 2010 3:29 am

EntradaAutor: miressss » dv. nov. 18, 2011 1:01 am

Muchas gracias por el consejo!!! la verdad es que yo soy de las que cuando estoy nerviosa no como nada... se me cierra el estómago... pero bueno tengo un sol de madre que seguro que no me deja salir sin comer jeje!!!!
Imatge

Imatge
miressss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1308
Membre des de: dj. set. 02, 2010 1:45 pm

EntradaAutor: MiM » dj. nov. 24, 2011 10:19 pm

Hola noies!!!!
Jo us explico el meu cas particular. El dia del meu casament, el passat 12 d'octubre, no me'n recordo a quina hora em vaig aixecar, però sí que us puc dir que a les 7:30h vaig anar a esmorzar a l'hotel. Vaig esmorzar tot el que vaig poder (s'havia de tneir en compte que aquell dia, precisament, el restaurant va obrir tard...) i a les 8.15h tenia hora a la perruqueria.

Jo tinc un problema, i és que si esmorzo abans de les 8 del matí, per més que esmorzi, a les 10h tinc una gana que em moro. En canvi si esmorzo més tard de les 8 (encara que només passin 5 minuts) puc esmorzar molt menys i aguantar tranquil·lament fins a les 14h.

Bé, seguin amb el dia del casament... vam anar totes a més a més del nuvi, a la perruqueria i allà ens van anar atanent per torns. Per culpa de la perruqueria vaig fer tard a la sessió de fotos (bé, tot s'ha de dir que el nuvi també) i entra una cosa i l'altre, vaig arribar just 1h tard a l'esglèsia. Però bé, el tema és que quan vaig sortir de la perruqueria ja tenia moltíssima gana (no em feu dir quina hora era, perquè al veure que anàvem tard, la meva família ja se'n va encuidar de treure'm tots els rellotges de la vista, perquè jo sóc una persona que quan faig tard, em poso molt nerviosa), però no hi havia temps de menjar ni de veure res.

Total que vaig anar a l'hotel, ja hi havien els fotògrafs que m'esperaven, em vaig vestir amb un moment, llavors els meus pares i se'n van anar ells a vestir. Vam fer 4 fotos, llavors el padrí em va portar el ram i ja vma marxar cap a l'eslgèsia.

Baixant al Hall de l'hotel, em vaig trobar el maitre i em va dir que estava molt guapa i que si estava tot bé. Jo li vaig dir que tenia molta set i molta gana. Ell em ve dir que em podia solucionar el tema de la set i em va portar una botella d'aigua que em va anar genial!

Mentres eseprava entrar a l'eslgèsia, el meu pare em va donar un xiclet perquè era lo únic que tenia i em va anar bé també, tot i que de seguida es va passar.

A més a més de seguir amb gana, a l'esglèsia hi havia una gran finestra de vidre transparent i el mossèn em va fer seure a aquell costat i que em toquès tot el sol! Vaig tenir tota la cerimònia els meus pares patint, que es pensaven que en qualsevol moment cauria per terra (quan tinc molta gana se m'accelera el cor i necessito estirar-me a terra perquè se'm passi a més a més de menjar alguna cosa urgentment), però bé, vaig aguantar estoicament!

Llavors va tocar sessió fotos. I la meva mare ja va veure que feia molt mala cara i que havien de fer alguna cosa perquè sinó em quedarien unes fotos horrorses! Total, que no sé a on va anar el meu pare, però es va presentar amb una bossa plena de kinder Bueno, galetes de xocolata i no sé qué més. Total que vam fer un kit-kat de la sessió de fotos i em vaig menjar un Kinder Bueno... de seguida vaig fer super bona cara i les fotos van quedar molt millor!

Els fotògrafs van al·lucinar!!!! Van dir que mai s'havien trobat amb una núvia menjant, però que els hi haia semblat una gran idea perquè moltes acabaven super pàl·lides! La meva mare llavors li va dir que aivam quantes mares es quedaven a la sessió de fotos i els fotògrafs van dir que cap, que ella havia estat la primera!

Llavors tot ja va anar sobre rodes. Vam arribar a l'hotel, ens vma menjar l'aperitiu doble (el maitre ens en va guardar i llavors amics del meu marit també ens en van guardar per si ningú se'n recordava) i vam menjar-nos tot el dinar!

Això sí, alhora de sopar estavem tant tips, que no vam menjar absoltuament res. A les 4h del matí ens vam aixecar tots dos que teníem molta gana. Sort que ens van deixar xocolatines a la suite i mira... va ser el que vam menjar a aquelles hores, van anar GENIAL!!!!

Sobretot feu cas del consell de la Sílvia, i voleu que jo us en digui un altre (que sincerament, sempre ho faig però el dia del meu casament no hi vaig pensar)? Porteu a dins d'algun cotxe una ampolla d'aigua i a dins hi poseu 2-3-4-5 (depèn de la mida de l'ampolla) de cullerades de sucre. ÉS BONÍSSIM i a sobre dóna energia a l'instant! Jo la veritat és que quan tinc la passa de la panxa que només faig que vomitar tot el que menjo, la úncia cosa que aguanta el meu estòmac és aigua calenta amb sucre i amb això ja en fas prou per aguantar unes hores.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: MiM » dj. nov. 24, 2011 10:22 pm

Olguiky ha escrit:Tothom diu que aquell dia els nuvis acaben menjant ben poc o gens. Entre el tema de les fotos, que tothom vol parlar amb tu...

Jo nomès conec nuvis que m'han dit que ells no poden menjar res perquè no els hi entra res (sigui pels nervis o el que sigui) i ho acaben porquejant tot una mica. Jo ja et dic que el dia del meu casament no tenia gana no... crec que tenia FAM! Aquell dia vaig tenir molta més gana del normal en mi.
Imatge

MiM

EntradaAutor: ruizsa » dj. nov. 24, 2011 10:31 pm

silvia i jordi dj's ha escrit:Hola noies, s'acaba la temporada tot i que encara hi ha casaments fins novembre, i us hem d'explicar un problema i que cada vegada ens en trobem més de núvies que no aguanten el casament.

No se si és pels nervis o per què, però una cosa heu de tenir clara, primer sou vosaltres i la vostra salut, i us posem un exemple molt senzill.

Si us caseu a les 12 del migdia, l'aperitiu serà cap a les 2, el dinar serà sobre les 4 més o menys, què passa amb la núvia que des de les 7 del matí està a la pelu, després el vestit, corrents al casament i se'ns oblida una cosa molt important, esmorzar.

Una cosa tan senzilla com és menjar un panet o un café amb llet i un croisant o el que sigui, i se'ns oblida per les coses que hem de fer, o per què dels nervis no tenim gana.

Aquest any 4 noies se'n han desmaïat o en l'altar o després del casament, i 4 més han estat a punt i adonant-se els convidats del què passava, els hi donaven xocolata, coca cola o alguna cosa energètica per aguantar, i això abans no passava.

Passa el mateix si el casament és a les 6 de la tarda, aperitiu a les 8 i sopar a pes 9-10 de la nit, i no heu dinat......

I si podeu tastar l'aperitiu encara, però és que molts nuvis arriben a mig aperitiu i ni el poden menjar.

Si, és una tonteria que a mi no em passarà, però quan tenim nuvis que els hi muntem el casament, tot i avisant les núvies, se'ns cauen, i és quan ens diuen que no tenien gana, que no s'han enrecordat.... etc, i si ho comentem és per què cada vegada ens trobem més.

Espero que us ajudi i us enrecordeu quan us arribi el vostre dia.

Ens Ballem!!!!!

Moltes gràcies bonicaaaaa!!!
Imatge
Imatge
ruizsa

Entrades: 382
Membre des de: dv. oct. 28, 2011 10:59 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. nov. 24, 2011 10:43 pm

Ostre MiM! Anava llegint la teva crònica i cada cop patia més. T'ho devies passar fatal. Sort d'aquell kinder bueno! Seria una llàstima sortir amb cara de patiment a les fotos, que això és un record per sempre.

Petonàs
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dj. nov. 24, 2011 11:16 pm

Hola Mim, doncs feies bona cara quan vas arribar a l'aperitiu, no em vaig adonar que ho havies passat malament per la gana, i si no vas sopar després, et vas perdre uns plats!!!!!!

Apa, disfruteu i a veure quan ens tornem a veure, ens Ballem!!!!
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

silvia i jordi dj's

EntradaAutor: MiM » dv. nov. 25, 2011 2:25 pm

silvia i jordi dj's ha escrit:Hola Mim, doncs feies bona cara quan vas arribar a l'aperitiu, no em vaig adonar que ho havies passat malament per la gana, i si no vas sopar després, et vas perdre uns plats!!!!!!

Apa, disfruteu i a veure quan ens tornem a veure, ens Ballem!!!!

Jejejejeje va ser gràcies al Kinder Bueno!!!! Aviam, si enllloc de l'hotel haguès estat a casa meva, m'haguès menjat un iogurt abans d'anar a dormir o una peça de fruita o així (per no anar a dormri amb la panxa buida), però com qu eno estava a casa... doncs no vaig menjar res!
Imatge

MiM

EntradaAutor: Vanesa & Manel. » dv. nov. 25, 2011 9:55 pm

Ostres Mim,quin patiment de gana!!.
Sort de ta mare!!. I el pare amb el chiclet,uff per sort no et va passar res!!.

Un petó,
Imatge
Nuestra historia empezó un dia 1 de noviembre del 2007 y nos uniremos para toda la vida. Manel,Vanesa, Reina e Isis FOREVER!!!
Imatge
Imatge
Vanesa & Manel.

Entrades: 433
Membre des de: dg. set. 26, 2010 3:29 am

EntradaAutor: vnv » dg. feb. 12, 2012 12:22 pm

MiM ha escrit:Hola noies!!!!
Jo us explico el meu cas particular.
(...)
Sobretot feu cas del consell de la Sílvia, i voleu que jo us en digui un altre (que sincerament, sempre ho faig però el dia del meu casament no hi vaig pensar)? Porteu a dins d'algun cotxe una ampolla d'aigua i a dins hi poseu 2-3-4-5 (depèn de la mida de l'ampolla) de cullerades de sucre. ÉS BONÍSSIM i a sobre dóna energia a l'instant! Jo la veritat és que quan tinc la passa de la panxa que només faig que vomitar tot el que menjo, la úncia cosa que aguanta el meu estòmac és aigua calenta amb sucre i amb això ja en fas prou per aguantar unes hores.

Hola!

Doncs em sembla un consell molt bo!! No hi havia caigut però clarament ho faré, deixaré una ampolla d'aigua i alguna galeta o algo petit per picar al cotxe per asseugar-me que no passo gana o set.
El catering que hem contractat ens ha dit que ells sempre posen a un cambrer en exclusiu pels núvis i perls pares dels núvis, pq saben que els nuvis estan sempre saludant a gent i sino mai menjarien, així que espero que per aquest costat no tinguem problema.

Mim, una coseta.. veig que tu et vas casar el 12 d'octubre. On et vas casar?? Quin temps et va fer?? Jo em caso el 13 d'octubre d'aquest any!
vnv

Entrades: 170
Membre des de: dt. oct. 25, 2011 11:06 pm

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dl. feb. 13, 2012 8:47 am

Hola VNV, Mim es va casar a Andorra, a l'esgléssia de Meritxell i desprès l'àpat el vem fer a Andorra la Vella.

Va fer molt bon dia, fred però molt de sol, això va provocar que amb la calor i sense haver esmorzat Mim estigues a punt "de caure". Sort del kit kat que duia...........

Ens Ballem!!!

silvia i jordi dj's

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants