Autor: Viking » dj. oct. 20, 2011 7:52 pm

Autor: naesmi » dv. oct. 21, 2011 10:04 am

Autor: F&A » dv. oct. 21, 2011 10:46 am

Autor: Olguiky » dj. nov. 10, 2011 10:07 pm

Autor: MyK » dj. nov. 10, 2011 10:12 pm

Autor: ALEX86 » dj. nov. 10, 2011 10:37 pm

Autor: toni-silvia » dv. nov. 11, 2011 6:14 pm

Autor: silvia i jordi dj's » dc. nov. 16, 2011 10:46 pm

Autor: Olguiky » dc. nov. 16, 2011 10:52 pm

Autor: Vanesa & Manel. » dj. nov. 17, 2011 1:37 am

Autor: miressss » dv. nov. 18, 2011 1:01 am

Autor: MiM » dj. nov. 24, 2011 10:19 pm

Autor: MiM » dj. nov. 24, 2011 10:22 pm
Olguiky ha escrit:Tothom diu que aquell dia els nuvis acaben menjant ben poc o gens. Entre el tema de les fotos, que tothom vol parlar amb tu...

Autor: ruizsa » dj. nov. 24, 2011 10:31 pm
silvia i jordi dj's ha escrit:Hola noies, s'acaba la temporada tot i que encara hi ha casaments fins novembre, i us hem d'explicar un problema i que cada vegada ens en trobem més de núvies que no aguanten el casament.
No se si és pels nervis o per què, però una cosa heu de tenir clara, primer sou vosaltres i la vostra salut, i us posem un exemple molt senzill.
Si us caseu a les 12 del migdia, l'aperitiu serà cap a les 2, el dinar serà sobre les 4 més o menys, què passa amb la núvia que des de les 7 del matí està a la pelu, després el vestit, corrents al casament i se'ns oblida una cosa molt important, esmorzar.
Una cosa tan senzilla com és menjar un panet o un café amb llet i un croisant o el que sigui, i se'ns oblida per les coses que hem de fer, o per què dels nervis no tenim gana.
Aquest any 4 noies se'n han desmaïat o en l'altar o després del casament, i 4 més han estat a punt i adonant-se els convidats del què passava, els hi donaven xocolata, coca cola o alguna cosa energètica per aguantar, i això abans no passava.
Passa el mateix si el casament és a les 6 de la tarda, aperitiu a les 8 i sopar a pes 9-10 de la nit, i no heu dinat......
I si podeu tastar l'aperitiu encara, però és que molts nuvis arriben a mig aperitiu i ni el poden menjar.
Si, és una tonteria que a mi no em passarà, però quan tenim nuvis que els hi muntem el casament, tot i avisant les núvies, se'ns cauen, i és quan ens diuen que no tenien gana, que no s'han enrecordat.... etc, i si ho comentem és per què cada vegada ens trobem més.
Espero que us ajudi i us enrecordeu quan us arribi el vostre dia.
Ens Ballem!!!!!

Autor: Olguiky » dj. nov. 24, 2011 10:43 pm

Autor: silvia i jordi dj's » dj. nov. 24, 2011 11:16 pm

Autor: MiM » dv. nov. 25, 2011 2:25 pm
silvia i jordi dj's ha escrit:Hola Mim, doncs feies bona cara quan vas arribar a l'aperitiu, no em vaig adonar que ho havies passat malament per la gana, i si no vas sopar després, et vas perdre uns plats!!!!!!
Apa, disfruteu i a veure quan ens tornem a veure, ens Ballem!!!!

Autor: Vanesa & Manel. » dv. nov. 25, 2011 9:55 pm

Autor: vnv » dg. feb. 12, 2012 12:22 pm
MiM ha escrit:Hola noies!!!!
Jo us explico el meu cas particular.
(...)
Sobretot feu cas del consell de la Sílvia, i voleu que jo us en digui un altre (que sincerament, sempre ho faig però el dia del meu casament no hi vaig pensar)? Porteu a dins d'algun cotxe una ampolla d'aigua i a dins hi poseu 2-3-4-5 (depèn de la mida de l'ampolla) de cullerades de sucre. ÉS BONÍSSIM i a sobre dóna energia a l'instant! Jo la veritat és que quan tinc la passa de la panxa que només faig que vomitar tot el que menjo, la úncia cosa que aguanta el meu estòmac és aigua calenta amb sucre i amb això ja en fas prou per aguantar unes hores.

Autor: silvia i jordi dj's » dl. feb. 13, 2012 8:47 am