CAL PUNTES

El millor any de la nostra vida!

Re: CAL PUNTES

EntradaAutor: Anniki8 » dt. nov. 08, 2011 6:27 pm

Ei guapi!!! jo vaig estar 3 mesos però no pel tema del anell,que per cert,encara no tinc...suposo que per nadal caurà. Ho vam decidir al juny,però encara no voliem dir res,perque voliem tenir la data,el lloc..i perque se'ns casaven uns amics al juliol i voliem dir-ho després. Aixi que a principis d'agost,ja teniem data i lloc,però el Marc no ho volia dir...deia que encara faltava molt i que ja tindriem temps. Primer em deia que ho diriem per nadal,després a l'octubre...però jo a mig setembre ja no podia més,aixi que ho vam començar a dir. Primer un divendres als seus pares i la seva germana,i el dissabte als meus pares i la meva àvia. A la semana seguent ja vam començar a dir-ho als nostres millors amics,familia...i anar ampliant. Tot i aixi,encara tenim "convidats" que no ho saben,com els amics de la uni,tan per part seva com meva.
Doncs nosaltres anirem a les 10.30h a Cal Puntes...perque com tu,i la Laura,em vau dir que a les 12 estava tan ple...i com nosaltres ho tenim a 5 minuts de casa,tant ens és.
A la Fira segurament aniré dissabte al mati amb ma mare i potser ma cosina,perque el Marc treballa tot el dissabte,diumenge al mati em dirà que vol anar a correr amb quad i diumenge tarda jo tinc l'obra de teatre.
La veritat és que ni idea dels stands que hi haurà a la Fira,ni tampoc crec que es pot saber,a la web no surt res,com a la Fira de Sabadell tampoc es sabia. Sé d'algunes pq ho he vist pels seus facebooks...
El meu facebook és Anna Martin,però com n'hi ha moltes potser no em trobes. Busca'm per mail,anna_martin86@hotmail.com.
Petons!!!
Imatge
Anniki8
:: núvia rookie

Entrades: 159
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 8:20 pm

EntradaAutor: mercefa » dj. nov. 10, 2011 4:37 pm

Hola Guapes!!!!!

Quina ilusio veure gent que es casen a Cal Puntes >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Jo mi vaig casar l'any passat i no tingueu cap dubte que sera un exit total!!!!
Jo de catering vaig tindre les Magnolies i entre ells i la Laura el casament va ser un gran exit!!!
No tingeu cap dubte de que tot surtira molt be, per cert, l'opcio d'en Pep Poblet esta molt be, en el meu va vindre...i.... la gent va al·lucinar.. tothom el felicitava i donava un toc d'alegancia... es un crak...
Jo vaig estar a les portes obertes de l'Any passat i van estar molt be..havera que tal aquests any!!! Ja amb direu...
Espero que tot us surti igual que el meu, encara ara la gent amb diu que va ser un dels millors casaments.
Molta sort Guapes!!!
mercefa

Entrades: 2
Membre des de: dj. nov. 10, 2011 3:48 pm

EntradaAutor: Anniki8 » dj. nov. 10, 2011 7:41 pm

Hola mercefa!!! per mi també és una ilu llegir-te,una núvia que ja s'ha casat i pot explicar la seva experiència!! jo només he anat a un casament a Cal Puntes,fa 1 meset i va ser super xulu. Vaja,és que només amb el lloc...i després la Laura és super maca. Jo ja veurem que tal,però estem molt contents amb l'Ospi. Per quina data et vas casar?? i de músics,fotografs...en vas agafar algun dels recomanats???
Tens compte enrere??? aixi podrem saber més detallets i més idees del teu casament!!!
Imatge
Anniki8

EntradaAutor: lidiayjan » dv. nov. 11, 2011 9:31 am

Eiiiii que guay.... quina ilusió que em fa trobar més gent de Cal Puntes... Nosaltres tenim clarísissim que sortirà genial, tinc tantes ganes que avancin els mesos, però falten tantes coses per fer... jejeje
Jo amb el Pep Poblet en tinc dubtes, perquè no sé, jo vull entrar amb una canço d'il divo i clar amb el pep això no ho puc fer, no ser com serà la entrada així...
A les portes obertes parlarem amb ell a veure quina sensació ens dona. L'any passat a les portes obertes que van fer? n'hi ha novetats d'estovalles? sabeu a part dels músics i les magnolies qui ve?
Anna quan arribi a casa t'afegeixo al facebook perque al cole no tinc accès.
A la fira potser vaig demà al matí no ho sé segur, si vaig ja et dic alguna cosa.
Doncs res guapes anem parlant, un petonet molt gran.
lidiayjan

Entrades: 33
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 11:09 am

EntradaAutor: mercefa » dv. nov. 11, 2011 3:42 pm

Hola Guapes,

La meva experiencia va ser fabulosa, no hu dubtaria n'hi un moment en tornarme a casar allá ::love::
Si parles amb el Pep, veuras que es un encant, ell te mil ideas, jo l'entrada la vaig fer amb ell, i la gent pensa que aplaudiant, es possaven de peu.. una passada!!!
Per les Portes obertes hi havia una mica de tot, vestits de nuvies, cotxes, fundi de chocolata, musica, fotograf, coses per nens... va estar molt be.
Una abraçada !!!
mercefa

Entrades: 2
Membre des de: dj. nov. 10, 2011 3:48 pm

EntradaAutor: Anniki8 » ds. nov. 12, 2011 6:16 pm

Lidia!!! encara no m'has enviat sol.licitud al facebook :-(
ja hi he anat a la fira de Manresa!!aquest mati!!! i tu??? que t'ha semblat?? a mi...normalet. He estat parlant amb la Laura i ensenyant a les meves amigues fotos de Cal Puntes,he agafat molts càtalegs i info,m'he fet "mala sang" de veure que ja tinc els fotografs contractats,per un preu altissim i que alla a la fira hi havia fotografs bonissims amb un preu super asequible.... i poc més. També ens han pintat les ungles i maquillat a mi i a les meves amigues,he omplerts moltes bulletes pq em toquin coses,i he estat parlant también amb les noies d'Anaidaevents,jejeje ja ta.
Imatge
Anniki8

EntradaAutor: lidiayjan » dl. nov. 14, 2011 10:34 am

Hola!!
Perdona Anna per no haver-te contestat abans, però es que.... JA TINC EL MEU ANELL!!! va ser precios, inmillorable, s'ho va currar molt però molt molt molt. Ja t'explicaré... per aquest motiu encara no t'he pogut afegir al facebook i també vaig pensar que com encara no sabia res la meva familia em feia por que ens diguessim alguna cosa al mur i la gent s'enteres. Pero ara ja estàaaa!! ja ho saben els pares i els millors amics! Poc a poc ho anirem dient a la família. Així que please no em posis res de missatges vale? fem privats pel facebook encara, vale? :-P
El diumenge al final vam poder anar a la fira però la veritat que bastant fluixeta, però com estàvam tant emocionats, la vam disfrutar perque vam parlar amb la Laura, i ella ja ho sabia, i amb els fotografs que también ho sabien i quan em van veure no paraven de preguntar-me que tal?? com havia anat?
No sé... encara estic a sobre un núvol! estic tant feliç ha estat una injecció d'adrenalina de forces. En definitiva no es pot explicar amb paraules són tants sentiments...
Ara a veure com li regalo el seu rellotge... investigaré alguna forma original per fer-ho.
Bueno guapa anem parlant, que ara tinc examen amb els meus alumnes (sóc profe d'informàtica).
Un petonàs.

Lidia (encara més feliç... :-) )
lidiayjan

EntradaAutor: ania » dt. nov. 15, 2011 2:47 pm

Hola noies!

Quina gràcia m'ha fet veure aquest post.
Nosaltres finalment ens casem el 2013 (segurament) i vam conèixer aquest cap de setmana passat Cal Puntes i diumenge vinent anem a la Jornada de Portes Obertes!!!!
Ania&Sergi

¡¡Pronto llegará nuestro momento!!
TeQuiero
ania
:: núvia experimentada

Entrades: 398
Membre des de: dj. juny 02, 2011 12:55 pm

EntradaAutor: Anniki8 » dt. nov. 15, 2011 3:46 pm

Eii Ania!!! enhorabona!!!!! (vaja,si finalment us caseu...però jo crec que si!,quan veigueu Cal Puntes en directe,us entraran unes ganes...jejeje). Que els vas coneixer a la Fira??? d'on ets tu?? jo també vaig anar a la Fira,i diumenge també anem a la jornada de portes obertes. Me'n alegro molt de "coneixer" una altra possible núvia de Cal Puntes,compartir amb altres núvies els preparatius és guay,però compartir-ho amb una altra núvia que es casa al mateix que tu,és molt especial!! ja ens aniras explicant si us decidiu....ja que alla has de reservar dia 2 anys abans!! nosaltres no ens casem el dia que en principi teniem en ment,per lo ple que estava,quan faltava més d'1 any!
Imatge
Anniki8

EntradaAutor: Anniki8 » dt. nov. 15, 2011 3:57 pm

Lidia!!!!!! felicitatssss bunica,pel teu super anell i pq...ja és oficial per quasi tothom,ET CASES!!!!!!!!!!!!!!!! (vull veure fotos del anell eh,o vaja potser el veig aquest diumenge en directe,oi?)ja tinc ganes que m'expliquis com va ser el "momentazo",ja que jo de moment no l'he tingut i si arriba,me'l regalara i punto,sense més parafarnalies romantiques. Que guay tia...com dius tu,ha de ser una injeccio d'adrenalina que no vegis,super emocionant i super especial en la vostra relació!!!
Aixis la fira na de na,eh! jo tampoc...només vem aprofitar per pintar-nos les ungles i maquillar-nos amb les meves amigues,jejeje i també vaig parlar amb la Laura. Per cert,dius que vas parlar amb el fotograf...qui són els teu fotografs???ara no ho recordo!!!
Ja tinc ganes que arribi diumenge,per poder tornar a Cal Puntes,per poder ensenyar-els-hi amb els meus pares i els meus sogres,per veure-ho tot decorat,per parlar amb els proveidors,per veure la colecció de vestits de nuvia....Haurem de parlar d'una manera original de regalar el rellotge,pq jo tmb ho tinc pendent!!! ara ja sé més o menys quin comprar,hauré de buscar una data per fer-ho i pensar com!!
Imatge
Anniki8

EntradaAutor: lidiayjan » dt. nov. 15, 2011 5:11 pm

Siiii estic super contenta.
La forma que va escollir per regalar-m'ho va ser molt molt especial. Ell tenia clar que aquell dia tan important per nosaltres ho volia compartir amb més gent, i va escollir les meves tres cosines que són les meves amigues més properes. Doncs res el dissabte em diu que es va al gimnàs pel matí i que dsp anavem a la fira de manresa, però a les 8i15 truquen al telèfon de casa i era ell, em diu que no sabia si m'havia tancat la porta amb clau i que m'aixequès per comprovar-ho. Quan m'aixeco vaig al rebedor i veig una motxilla amb coses dins, dsp el gps, la càmara de fotos i una nota super xula que em deia entre altres coses que a les 9 havia d'estar preparada dutxada, i amb roba com per anar a dinar amb ell i que esperès. Doncs jo ja t'ho pots imaginar, plorant sola per casa a les 8 del mati i super nerviosa... Res m'arreglo i a les 9:15 em pica ma cosina i em diu que si baixo, jo flipava pq clar no me l'esperava... abans de baixar el Jan m'envia un msg i em diu que al gps tenia tres destinacions que no podia encara mirar i que poc a poc les hauria d'anar utilitzant. Doncs res baixo amb la meva cosina plorant i em diu vinga ens d'anar-nos cap a barcelona, i jo ?? einggg?? no entenc res... bueno doncs res agafem el cotxe, em tapa els ulls i de sobte quan arribem apareix unaltre cosina meva que también entra al cotxe i dic pero que feu?? i em diuen ahhhh??? jo alucinava... bueno em tornen a tapar el ulls, aparquem i em porten amb els ulls tancats quan obro els ulls estem a un spa super xulo de barcelona... i bueno fem el circuit super guay, i quan sortim d'allà apareix la cosina que quedava... més guay... em diuen vinga vinga ràpid destí 2. I el destí era la meva perruqueria que el Jan, allà em tallen el cabell, em pentinen i em maquillen, com si fos una princessa. Bueno arrivava l'hora de dinar, sortim de la perruqueria i posem desti 3, i quan estem arrivant em tapen de nou els ulls, aparquem i em porten per tota bcn amb els ulls tapats, i de sobte després de diverses parades arribem al primer restaurant on jo vaig sopar amb el Jan, molt guay, però el Jan encara no estava allà! jejejej doncs res dinem i quan son les 16:30 haviem de marxar ja, surto del restaurant i n'hi havia una noia italiana super maca fotografa, i em pregunta, Lidia? i jo siii! diga'm... doncs res que pasarem 3 hores juntes fent un reportatge de fotos per barcelona. M'ho vaig passar tant bé Anna amb les meves cosines, les 4 posant... Bueno el reportatge anavem caminant i va acabar al lloc on vaig coneixer al Jan, tant romàntic i allà estava ell, tant guapo amb el traje i la seva corbata tipus guardiola, estava preciòs. Vam acabar el reportatge amb els dos junts. I ja res, els cosins van marxar, i el Jan em va portar a casa, que tenia preparat un vestit negre per mi per anar a sopar, però feia tant de fred que al final no em vaig canviar, i em va portar a sopar al restaurant de les magnolies! al catering que em escollit! i allà als postres van portar l'anell, i bueno va ser el momentazo, jo plorant dient siiiiiiiiii!!! jajajaja
I ja per finalitzar va reservar una nit a un hotel prop de casa, que ens van donar la suite, i a l'habitació hi havia maduixes amb xocolata i cava. Va estar realment molt molt molt xulo, inmillorable, pq ho vaig compartir amb les meves cosines que són molt importants per mi.
Doncs res noia aquest ha estat el meu cap de setmana, merevellos veritat??
jejejej
Tu ja veuràs que tindràs también el teu momentazo, serà especial per tu i bonic, estic convençuda.
Bueno guapisima anem parlant...

Muaaaa
lidiayjan

EntradaAutor: ania » dc. nov. 16, 2011 9:32 am

lidiayjan per favor, quin momentàs de l'anell, no?
Et devies emocionar moltíssim!!! A més és que van ser moltes cosetes xules!
Me'n alegro molt!!!!

Doncs nosaltres som de Terrassa tot i que ara vivim a Manresa fa poquet, i vam conèixer Cal Puntes a la fira de Manresa, ens va cridar l'atenció només veure'l i la veritat és que tenim moltes ganes que arribi diumenge per veure'l en directe!
Ania&Sergi

TeQuiero
ania

EntradaAutor: Anniki8 » dc. nov. 16, 2011 10:53 am

Nena...Lidia...IM-PRE-SIO-NAN-TE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UAUUUUUUUUUUUU,com s'ho va currar!!!! quin dia de princeseta i ple de sorpreses no vas passar!!!! ja m'emociono només d'imaginar-te!!! no hi va faltar de res,balneari,les amigues,sessió de pelu i maquillatge,reportatge de fotos,soparet romànic,nit d'hotel encara millor....genial!!!!!!!!!!!! me'n alegro moltissim guapa!! ara entenc tant esperar pel tema de l'anell,jejejeje l'espera ha valgut moltissim la pena eh!!!!! aviam si em passes alguna fotiki del momentazo o de l'anell :-))
Doncs apa,ara a lluir ben orgullosa,l'anell...i l'home!!! jejeje pobret,q maco!
Va nenes,que ja ens arriba diumenge!!!! k guay,k guay,k guay!!!!!

Ania, després vaig veure el teu compte enrere...em sap greu el que passés,però ara si,aquest cop és la bona!!!!!!!!!! si necessites qualsevol cosa,aqui ens tens!!!
Imatge
Anniki8

EntradaAutor: lidiayjan » dj. nov. 17, 2011 8:31 am

Nenes va ser precios, encara que precios es poc, em va sentir com una veritable princesa!! jejeje
A veure como li regalo jo el rellotge si teniu alguna idea ja sabeu perque no ho tinc res clar.

Doncs perfecte que guay ens podrem veure a Cal Puntes el diumenge, a tu Anna et vaig enviar un mail amb el meu mòbil, de totes formes jo ja preguntaré a la Laura quan arribi, no marxis ehh! i així t'ensenyo el meu anell, és tan xulooo!!
A tu Ania dir-te que Cal Puntes t'encantarà és preciós, inmillorable... nosaltres quan ho vam veure, ens va encaixar tant que no vam mirar res més. Estem super contents amb la decisió, encara que ens casem un divendres i ens haguès agradat dissabte, pero les dates estaven super plenes.

Un petonàs.
lidiayjan

EntradaAutor: ania » dj. nov. 17, 2011 8:45 am

Bon dia noies!

La veritat és que tenim moltes ganes de veure-ho en directe, perquè si en foto ja ens va agradar!!!!

Sobre quina hora hi anireu vosaltres?

Feu cerimònia allà? Nosaltres volem fer cerimònia civil a la mateixa finca i després el banquet... ens estem debatint encara si banquet o tipus còctel, ja que serem com a molt uns 40-50.
Ania&Sergi

TeQuiero
ania

EntradaAutor: lidiayjan » dj. nov. 17, 2011 8:57 am

Bon dia Ania,
Jo aniré sobre les 12 i crec que l'Anna va sobre les 10:30. Jo faré sopar sentats, i l'anna crec que fa tipus coctel així que mira tens de les dues... jejeje
Jo faig cerimonia civil allà mateix, i és el que més em va agrada, nosaltres som uns 110 i a mi m'agrada més l'idea de poder aprofitar tots els raconets de cal puntes, per això fem cerimonia civil, aperitiu als exteriors al costat de la piscina, el sopar a la sala i el ball al porxo a l'aire que és una de les coses que em fan més gràcia.

Si vas per Cal Puntes ja ens veurem per allà i si tins dubtes pregunta'ns sense cap problema.

Chaooo
lidiayjan

EntradaAutor: ania » dj. nov. 17, 2011 10:03 am

Ostres que bé, una de cada!!!

La veritat és que a mi m'encantaria tipus coctel, però em fa cosa pels avis perquè fan patir i també s'haurien d'estar assentats igualment,... Així que no sabem molt bé què fer...

La cerimònia civil també la volem fer allà perquè permet no haver-te de moure quan ja estàs instal.lat, que sinó pels convidats sempre és un merder anar amunt i avall.

I per últim, heu pensat en tema allotjament per la família i demés? No recordo quina de les dues he llegit que és de propet i potser no té aquest problema, però per exemple el meu xurri té tota la família per Barcelona i Maresme...

Aps, nosaltres anirem sobre les 10:30 també!
Ania&Sergi

TeQuiero
ania

EntradaAutor: Anniki8 » dj. nov. 17, 2011 10:19 am

Bon dia guapes!!! doncs si,jo hi vaig a les 10.30h!! però entre que no som gaire puntuals i parlar amb un i altre,segurament a les 12 encara hi serem,a no ser que ens facin fora pq arriba molta gent,jejeje si Lidia,número recibido,t'envio mail amb el meu,però si,la Laura ja ens posarà en contacte,jeje Ania,doncs aixi segur que coincidim!!!!
Com bé t'ha dit la Lidia,nosaltres farem la cerimonia allà,i farem aperitiu i coctel al jardi. De primer també erem uns 70,però ara ja passem a 110-120...aixo que dius dels avis,també ho hem tingut en compte,però com igualment ja ens van dir que hi havia d'haver taules i cadires per tothom,doncs ja esta,ells que estiguin alla assegudets i ja els hi portaran tot i apa. A nosaltres tots els protocols de casament ens venen una mica "grans",per aixo diem que més que un casament és una celebració familiar,i tot i que serem els protagonistes no volem destacatar per sobre de ningu,i voliem estar tots junts pel jardi,barrejats,ara xerran amb un,ara amb l'altre,i que ells fessin el mateix i no encasillar-los amb una taula. Volem que hi hagi llibertat per moure't i per fer i desfer el que vulguis,i nosaltres camuflar-nos entre la gent.
Llavors si,pels postres passarem dins la sala,per fer les entregues i rebre els regals. I el ball,com no,al porxo.
El tema allotjament...nosaltres som de Puig-reig,a 5 minuts en cotxe de Cal Puntes,i tota la nostra familia i amics són d'aqui o de pobles del voltant (Gironella,Casserres...). Els unics que venen de fora són els amics de la Uni,tant del Marc com els meus. Encara no sabem si llogarem la masia o no. La idea era llogar-la,ja fos pels convidats de fora,com sino,per nosaltres i els nostres amics d'aqui. Esta guay passar la nit alla mateix i l'endema,poder gaudir de la piscina (ens casem el 4 d'agost!!). El tema es que trobem que es passen una mica...700 euros per ni una nit!!!! (plegarem a les 4 o les 5 de la matinada,i a les 2 ja ho has de deixar)quan si tu mires els preus per la pagina web,llogarla tot el cap de setmana te'n val 500!!! osigui,a sobre de llogar la zona de casament i pagar el pastón que pagues,que si 21 euros per persona,que si 400 de la ceremonia...a sobre te'n volen fer pagar 700 més per ni una nit!!! ja veurem...
Imatge
Anniki8

EntradaAutor: ania » dj. nov. 17, 2011 12:44 pm

Ostres i no es pot negociar el preu del lloguer de la finca?
Em sembla un merder de diners!!!!

Ai doncs a veure si coincidim amb alguna!!!
Nosaltres si no plou vindrem amb moto, que amb tants dies de pluja, ja tenim mono!!!
Ania&Sergi

TeQuiero
ania

EntradaAutor: lidiayjan » dj. nov. 17, 2011 12:51 pm

Hola de nou,
Jo el tema del catering la veritat que en ho vam pensar, i a més a més Anna crec que ens van enviar la vostre proposta de l'Ospi per fer-ho en plan coctel, el Jan ho volia fer però a mi em feia por i em venia de gust fer-ho tot dins, encara que ja l'aperitiu ho fora. La meva por es que al ser 120 invitats, gairebé la meitat es gent de més de 50 anys i em preocupava el tema dels comentaris que si era molt diferent, que gairebé no hi havia menjar, i vam pensar mira com mai em anat a cap casament d'aquest estiu, creiem que es millor fer alguna cosa més normal, per no estar intranquils durant tot el casament.
El tema de la casa, nosaltres en principi tenim la intenció d'agafar-la i ho direm a tots els cosins, encara que no crec que la poguem pagar nosaltres... a veure es molta pasta i el que costa una boda... no sé ja veurem, però el que tinc clar és que són molts calers i que haig de negociar amb la Laura.
lidiayjan

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants