Autor: lidiayjan » dt. nov. 15, 2011 5:11 pm
Siiii estic super contenta.
La forma que va escollir per regalar-m'ho va ser molt molt especial. Ell tenia clar que aquell dia tan important per nosaltres ho volia compartir amb més gent, i va escollir les meves tres cosines que són les meves amigues més properes. Doncs res el dissabte em diu que es va al gimnàs pel matí i que dsp anavem a la fira de manresa, però a les 8i15 truquen al telèfon de casa i era ell, em diu que no sabia si m'havia tancat la porta amb clau i que m'aixequès per comprovar-ho. Quan m'aixeco vaig al rebedor i veig una motxilla amb coses dins, dsp el gps, la càmara de fotos i una nota super xula que em deia entre altres coses que a les 9 havia d'estar preparada dutxada, i amb roba com per anar a dinar amb ell i que esperès. Doncs jo ja t'ho pots imaginar, plorant sola per casa a les 8 del mati i super nerviosa... Res m'arreglo i a les 9:15 em pica ma cosina i em diu que si baixo, jo flipava pq clar no me l'esperava... abans de baixar el Jan m'envia un msg i em diu que al gps tenia tres destinacions que no podia encara mirar i que poc a poc les hauria d'anar utilitzant. Doncs res baixo amb la meva cosina plorant i em diu vinga ens d'anar-nos cap a barcelona, i jo ?? einggg?? no entenc res... bueno doncs res agafem el cotxe, em tapa els ulls i de sobte quan arribem apareix unaltre cosina meva que también entra al cotxe i dic pero que feu?? i em diuen ahhhh??? jo alucinava... bueno em tornen a tapar el ulls, aparquem i em porten amb els ulls tancats quan obro els ulls estem a un spa super xulo de barcelona... i bueno fem el circuit super guay, i quan sortim d'allà apareix la cosina que quedava... més guay... em diuen vinga vinga ràpid destí 2. I el destí era la meva perruqueria que el Jan, allà em tallen el cabell, em pentinen i em maquillen, com si fos una princessa. Bueno arrivava l'hora de dinar, sortim de la perruqueria i posem desti 3, i quan estem arrivant em tapen de nou els ulls, aparquem i em porten per tota bcn amb els ulls tapats, i de sobte després de diverses parades arribem al primer restaurant on jo vaig sopar amb el Jan, molt guay, però el Jan encara no estava allà! jejejej doncs res dinem i quan son les 16:30 haviem de marxar ja, surto del restaurant i n'hi havia una noia italiana super maca fotografa, i em pregunta, Lidia? i jo siii! diga'm... doncs res que pasarem 3 hores juntes fent un reportatge de fotos per barcelona. M'ho vaig passar tant bé Anna amb les meves cosines, les 4 posant... Bueno el reportatge anavem caminant i va acabar al lloc on vaig coneixer al Jan, tant romàntic i allà estava ell, tant guapo amb el traje i la seva corbata tipus guardiola, estava preciòs. Vam acabar el reportatge amb els dos junts. I ja res, els cosins van marxar, i el Jan em va portar a casa, que tenia preparat un vestit negre per mi per anar a sopar, però feia tant de fred que al final no em vaig canviar, i em va portar a sopar al restaurant de les magnolies! al catering que em escollit! i allà als postres van portar l'anell, i bueno va ser el momentazo, jo plorant dient siiiiiiiiii!!! jajajaja
I ja per finalitzar va reservar una nit a un hotel prop de casa, que ens van donar la suite, i a l'habitació hi havia maduixes amb xocolata i cava. Va estar realment molt molt molt xulo, inmillorable, pq ho vaig compartir amb les meves cosines que són molt importants per mi.
Doncs res noia aquest ha estat el meu cap de setmana, merevellos veritat??
jejejej
Tu ja veuràs que tindràs también el teu momentazo, serà especial per tu i bonic, estic convençuda.
Bueno guapisima anem parlant...
Muaaaa