Idees pel viatge de noces

El millor any de la nostra vida!

Re: Idees pel viatge de noces

EntradaAutor: cris&pol » dt. nov. 22, 2011 10:23 am

Nosaltres si no canviem de opinió (que pot ser, jejejeje) Farem un tour per Indonesia!! També estem contemplant EUA i Canadà, però de moment la que té més punts es Indonèsia!!!
Imatge
cris&pol
:: núvia de bronze

Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

EntradaAutor: mireialluis » dt. nov. 22, 2011 12:26 pm

Doncs nosaltres te molts numeros el combinat Nova York-Punta Cana!!!!!!! jo ja he començat a mirar preus i ens surt per uns 4500€-5000€ els dos. Pero bueno, encara hem de mirar-ho mes amb calma. De moment nomes vaig demanant pressupostos a veure que hem diuen.
Imatge
Imatge
mireialluis
:: núvia experta

Entrades: 790
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 1:36 pm

EntradaAutor: Olguiky » dt. nov. 22, 2011 12:39 pm

mireialluis ha escrit:Doncs nosaltres te molts numeros el combinat Nova York-Punta Cana!!!!!!! jo ja he començat a mirar preus i ens surt per uns 4500€-5000€ els dos.

Ostres, trobo que està molt bé de preu! Jo la vegada que vaig anar a Nova York amb una amiga ens va costar 1400 € només l'avió (700 € cadascuna, i perquè aquella noia tenia un amic que tenia una agència de viatges!). Trobo que està molt bé de preu.

Petonàs
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: nika25 » dt. nov. 22, 2011 3:57 pm

Natros ja el tenim!! Mes q res x lo q diuen les noies contra antes l'agafis mes economic sera l'avio!!
Natros volem relax total!!!! Marxem 12 dies a les ollas Maurici, amb tot inclos!! Ara estic miran q visitar mentres q estem a la illa!!!
nika25
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 5:23 pm
Ubicació: Vallfogona de Balaguer

EntradaAutor: Eliven88 » dc. nov. 23, 2011 1:18 pm

miressss ha escrit:Ei guapa muchas gracias po la idea!!!!! canada y bahamas puede estar muy bien!!!!!! oye hay más playas en el oeste de EEUU que en el este de Canadá!??? merci guapa!!!!

No es que hagin més platges en un lloc que l'altre.
Al canada la zona de toronto i el llac hudson en te moltes, pero per la latitid en que esta el païs,depen del mes que hi vagis, encara que sigui estiu l'aigua es mes freda, i no tenen el glamour de eeuu.
La costa oest usa es latitud molt bes baixa ,subtropical, les pltges son impresionants, tenen molta vida i diversitat,son un espectacle, sobretot LA.
De totes maneres si vols fer un convinat continent illa, ja disfrutaras de sol iplatge la segona part del viatge, ja sigui, bahamas, saint marteen, antilles,etc.

Espero et sigui util aquesta info guapa.
Eliven88
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 237
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 7:25 am

EntradaAutor: miressss » dc. nov. 23, 2011 1:28 pm

Merci guapa!!!! si la verdad que siempre va bien esta información jeje!!! nosotros no creo que hagamos combinado porqué preferimos ver bastante bien o el oeste de EEUU o el este de Canadá porqué si hacemos combinado perdemos días y para una vez que vamos allí preferimos hacer excursiones jeje!!!! igualmente lo miraremos merci!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Imatge
miressss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1308
Membre des de: dj. set. 02, 2010 1:45 pm

EntradaAutor: gd1110 » dj. nov. 24, 2011 1:27 pm

Hola!!

Nosaltres farem un creuer per les Illes Gregues de 10 dies! Era el meu somni... i el meu futur m'ho ha realitzat! hehehe! per fer-ho una mica més "glamurós", si cal, hem agafat un camarot una mica superior. Crec q serà el millor viatge de la nostra vida!! ::love::
Imatge
30 Juny 2012
gd1110

Entrades: 794
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 10:32 pm

EntradaAutor: toni-silvia » dj. nov. 24, 2011 3:10 pm

gd1110 ha escrit:Hola!!

Nosaltres farem un creuer per les Illes Gregues de 10 dies! Era el meu somni... i el meu futur m'ho ha realitzat! hehehe! per fer-ho una mica més "glamurós", si cal, hem agafat un camarot una mica superior. Crec q serà el millor viatge de la nostra vida!! ::love::

A mi m'encanta aquesta ideaa! Em pots passar algun enllaç del creuer que fas?
Imatge
toni-silvia

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: gd1110 » dj. nov. 24, 2011 7:53 pm

Hola!!

Doncs el link no te'l puc passar perquè ho varem fer per agència directament. Ho fem amb la companyia Royal Caribbean i hem agafat un camarot amb balcó. Té saleta d'estar i l'habitació a part i un balconet de 4m2. Per ser viatge de noces ens regalen una cistella de fruita, l'esmorzar del primer dia al camarot i una foto nostra a un marc de plata (hi havia alguna cosa més que no recordo). Sortim de Venècia i passem, entre d'altres, per Corfú i Santorini (no recordo les altres... ara mateix no estic a casa), tenim tot un dia de navegació (el penúltim) i acabem de nou a Venècia. Dins el preu està inclòs el trasllat d'avió i de l'aeroport al port. Ens ha sortit amb l'assegurança inclosa per 2050€ cadascú.
Et recomano que si voleu fer un viatge d'aquest tipus, que ho mireu ràpid... almenys a mi, d'un dia per l'altre, el preu ens va variar en 300€ (més car) per la demanda-oferta que hi ha, segons el camarot que vulguis i quedin buits, etc...

Ja em diràs!!
Imatge
30 Juny 2012
gd1110

Entrades: 794
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 10:32 pm

EntradaAutor: mimi6 » dj. nov. 24, 2011 8:26 pm

Nosotros nos estamos mirando un circuito por londres y escocia.....nos apetece mucho..y no son muchas horitas de avion.....asi que estamos en ello, pero no salen hasta de aqui 2 mesecitos....asi que a esperar......
Pero nueva york esta ahiii pendiente...pero no me atrevo tantas horas de avion....me da panicoooooo..
Imatge
mimi6

Entrades: 1549
Membre des de: dv. gen. 07, 2011 8:32 am

EntradaAutor: vanessabdn » dj. nov. 24, 2011 9:13 pm

DiL ha escrit:Hola guapessss,

Nosaltres farem thailandia + Bali o Vietnam o Birmania + Bali!!! El cas és que sigui un país asiàtic + Bali ejejjejeje es nota que vull anar allà??

Per les que parlem dels USA costa oest , nosaltres hi vam estar el 2010.
Us enllaço la ruta que vàrem fer.

http://maps.google.com/maps/ms?msid=203123846077612683543.00048be6453f195519a24&msa=0&ll=37.0625,-95.677068&spn=25.068921,56.513672

Ho vam muntar tot d'aquí sense agència i ens va encantar. Vam anar amb cotxe i fins i tot vàrem arribar al Monument Valley (que us ho recomano molt)

Petonets!

Ualaaaaaa que guapo el viaje!!!! sinó es mucho preguntar, cuanto os salió de precio???? nosotros nos estamos mirando la Costa Oeste tmb.
Imatge
vanessabdn

Entrades: 741
Membre des de: dt. juny 21, 2011 1:03 pm

EntradaAutor: vanessabdn » dj. nov. 24, 2011 9:33 pm

Ah pues no surt tan car!!!! pues ho parlaré amb el meu futur a veure si s´anima, xq encara 100% segur no sabem si fer només Costa Oest o fer 10 díes en Costa Oest y desprès 5 en Bahamas.
Imatge
vanessabdn

Entrades: 741
Membre des de: dt. juny 21, 2011 1:03 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. nov. 24, 2011 10:11 pm

Novetats noies!

Des que vam començar a plantejar-nos on anar (un cop descartat Japó com ja he dit) les opcions que es movien era EUA (cosa oest o Nova York). I avui en Marc se'm despenja i em diu: "Carinyu, què et semblaria Xina?". Després de la sorpresa inicial (no n'havíem parlat mai) he pensat: "I per què no?".

Així que estem amb aquest dubte. A veure com acabarà...

Petons
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: miressss » dj. nov. 24, 2011 10:16 pm

Dil te he enviado un privi jeje!!!
Imatge

Imatge
miressss

EntradaAutor: toni-silvia » dv. nov. 25, 2011 7:14 am

gd1110 ha escrit:Hola!!

Doncs el link no te'l puc passar perquè ho varem fer per agència directament. Ho fem amb la companyia Royal Caribbean i hem agafat un camarot amb balcó. Té saleta d'estar i l'habitació a part i un balconet de 4m2. Per ser viatge de noces ens regalen una cistella de fruita, l'esmorzar del primer dia al camarot i una foto nostra a un marc de plata (hi havia alguna cosa més que no recordo). Sortim de Venècia i passem, entre d'altres, per Corfú i Santorini (no recordo les altres... ara mateix no estic a casa), tenim tot un dia de navegació (el penúltim) i acabem de nou a Venècia. Dins el preu està inclòs el trasllat d'avió i de l'aeroport al port. Ens ha sortit amb l'assegurança inclosa per 2050€ cadascú.
Et recomano que si voleu fer un viatge d'aquest tipus, que ho mireu ràpid... almenys a mi, d'un dia per l'altre, el preu ens va variar en 300€ (més car) per la demanda-oferta que hi ha, segons el camarot que vulguis i quedin buits, etc...

Ja em diràs!!

La veritat es que s'em dispara una mica de preu, es amb les excursions incloses?
Una de les dones del restaurant on ens casem té una agencia de viatges i ens va comentar que pots fer el creuer aquest per uns 7 dies i ens explicaria com fer les excursions per lliure, que et surt molt més econòmic. Li va sortir tots dos per menys de 2000 euros! pero clar no tenien el "Pedazo" de camarot que tens tu! jejeje
Imatge
toni-silvia

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: kyla » ds. nov. 26, 2011 7:03 pm

DiL ha escrit:Hola guapessss,

Nosaltres farem thailandia + Bali o Vietnam o Birmania + Bali!!! El cas és que sigui un país asiàtic + Bali ejejjejeje es nota que vull anar allà??

Per les que parlem dels USA costa oest , nosaltres hi vam estar el 2010.
Us enllaço la ruta que vàrem fer.

http://maps.google.com/maps/ms?msid=203123846077612683543.00048be6453f195519a24&msa=0&ll=37.0625,-95.677068&spn=25.068921,56.513672

Ho vam muntar tot d'aquí sense agència i ens va encantar. Vam anar amb cotxe i fins i tot vàrem arribar al Monument Valley (que us ho recomano molt)

Petonets!

Hola laura!

just aquesta ruta es la que volem fer mes o menys! jejej. Tens info d'escursions o algo que ens puguis passar? Ho alguna recomanció de que visitar o aixi?

merci guapa
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla

Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. nov. 26, 2011 7:18 pm

Ei! Us comento una cosa que ens han dit avui i que convé pensar-hi (a vegades les agències de viatges obliden dir-ho). Cal tenir en compte el moment en què farem el viatge i la climatologia de la zona.
Avui ens han dit que determinades zones del sud-est asiàtic les hauríem de descartar perquè nosaltres el viatge el farem la primera quinzena de juny i resulta que aquesta època és quan comencen els monzons.
O per exemple, Argentina al juny no és bona època perquè allà és hivern i et perds la fauna i el paisatge tampoc està en el seu millor moment.

Us ho comento perquè és d'aquelles coses que a vegades no s'hi pensa i et poden espatllar el viatge de noces.

Petonàs
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: miressss » ds. nov. 26, 2011 7:46 pm

Ei hola!!!! pues si tienes toda la razón!!! hay en agencias que no lo dicen y zassss... pero bueno nosotros hemos tenido la gran suerte que a la agencia a la que vamos es de confianza y si nos lo dijo jeje!!! en principio a nosotros nos huviera gustado ir a Argentina a ver Iguazú, la Patagonia.. ayssss si que bonito pero quedó descartado porqué en Julio como has dicho es invierno... pero gracias por los consejos!!!
Imatge

Imatge
miressss

EntradaAutor: sandy77 » dg. nov. 27, 2011 11:21 am

Doncs a nosaltres ens agradaria Cuba! de fet, hi haguéssim anat igualment algun any d'aquestes. Diuen que si et montes el viatge tu et pot sortir molt bé de preu, i que has d'anar una mica a l'aventura i a veure què et trobes... jo sóc una mica planificadora, però m'hi hauré d'adaptar!! ;-)
sandy77

Entrades: 114
Membre des de: dt. nov. 01, 2011 9:26 am

EntradaAutor: Llunàtica » dg. des. 04, 2011 4:43 pm

miressss ha escrit:Ei hola!!!! pues si tienes toda la razón!!! hay en agencias que no lo dicen y zassss... pero bueno nosotros hemos tenido la gran suerte que a la agencia a la que vamos es de confianza y si nos lo dijo jeje!!! en principio a nosotros nos huviera gustado ir a Argentina a ver Iguazú, la Patagonia.. ayssss si que bonito pero quedó descartado porqué en Julio como has dicho es invierno... pero gracias por los consejos!!!

Tinc uns coneguts que van anar a Argentina de viatge de noces i encara que allà fos hivern van venir encantats!! és preciós i també era un dels destins que teníem en la llista però potser també sería encara més maco si és a l'estiu...
Imatge
Llunàtica

Entrades: 112
Membre des de: dv. des. 24, 2010 3:44 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant