última navidad de solter@s!!!!

El millor any de la nostra vida!

Re: última navidad de solter@s!!!!

EntradaAutor: Olguiky » ds. des. 24, 2011 4:32 pm

Bon "últim nadal de solteres" xx:-DD
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: escanilla2000 » ds. des. 24, 2011 5:51 pm

BON NADAL A TOTS!!!!!
BBBnadal:-)
escanilla2000
:: núvia rookie

Entrades: 115
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 10:46 pm

EntradaAutor: Nono » ds. des. 24, 2011 7:11 pm

FELIZ NOCHEBUENA A TOD@S!!!!! vamos a por nuestra ultima de solteros!!!! a las que hoy dais la buena noticia a la famili pasaroslo en grande que es un momentazo!!! y las que ya lo hemos dicho (como yo) tambien a disfrutar !!! brindaré por todos vosotr@s!
Besiiiitos
BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)
Imatge
Nono

Entrades: 191
Membre des de: dc. set. 07, 2011 2:38 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. des. 24, 2011 7:18 pm

xx:-D Molt bon Nadal a totes gupaíssimes! neujor:-)
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Estercita » dg. des. 25, 2011 9:53 am

Mesa ha escrit:Feliz navidad!!!!!

Feliz Navidad a todas, espero que vaya muy bien esas. cenitas! Muasss
Estercita
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: lilul » dl. des. 26, 2011 7:00 pm

Nosaltres vam fer una reopilacio de mails per les invitacions virtuals i tothom va estar molt content de saber ja segur la data i el planning!
A la sobretaula, estavem ensenyant fotos que haviem fet amb el ipad, fent propaganda del trastet i tal i no et fot que va el julien i li apareix la foto del vestit que estem programant amb ma mare!
Vaig tenir mig segont per prendreli de les mans i es va uqedar a quadros. "que era? Que era?" i jo re! Que tu no ho pots veure! I clar, tothom va adivinar que era, que una tieta va mig veure una tela blanca i al rato, que va sortir del menjador, tothom dient "va! Ensenya'l que ara no hies!" ostressss
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. des. 26, 2011 7:08 pm

lilul ha escrit:Nosaltres vam fer una reopilacio de mails per les invitacions virtuals i tothom va estar molt content de saber ja segur la data i el planning!
A la sobretaula, estavem ensenyant fotos que haviem fet amb el ipad, fent propaganda del trastet i tal i no et fot que va el julien i li apareix la foto del vestit que estem programant amb ma mare!
Vaig tenir mig segont per prendreli de les mans i es va uqedar a quadros. "que era? Que era?" i jo re! Que tu no ho pots veure! I clar, tothom va adivinar que era, que una tieta va mig veure una tela blanca i al rato, que va sortir del menjador, tothom dient "va! Ensenya'l que ara no hies!" ostressss

Ostres lilul! Et va anar de ben poc! Sort que vas reaccionar a temps, que sinó... s'aixafa la sorpresa.

Petons
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Nono » dt. des. 27, 2011 4:19 pm

lilul ha escrit:Nosaltres vam fer una reopilacio de mails per les invitacions virtuals i tothom va estar molt content de saber ja segur la data i el planning!

Quin susto, lilul!!!!! a mi me agafa de tot!!!! jajajajajajaaj bueno per sort no a pasat res i el novi encara es queda amb mes dupte jejejeje, ara jo de tu la cambiaria de lloc o la xifraria o la esborraria o el que sigui en contes de que hagi un altre cop perill (de mort subita) jajajajaja. Ah! conta que potser ell hi tornara a mirar aviam que era aixo que amagabas... aiiiiiiissss aquests xicots (el meu de segur que hi tornaria!!!! jajajajaja)
Imatge
Nono

EntradaAutor: Olguiky » dt. des. 27, 2011 6:02 pm

Nono ha escrit:

Quin susto, lilul!!!!! a mi me agafa de tot!!!! jajajajajajaaj bueno per sort no a pasat res i el novi encara es queda amb mes dupte jejejeje, ara jo de tu la cambiaria de lloc o la xifraria o la esborraria o el que sigui en contes de que hagi un altre cop perill (de mort subita) jajajajaja. Ah! conta que potser ell hi tornara a mirar aviam que era aixo que amagabas... aiiiiiiissss aquests xicots (el meu de segur que hi tornaria!!!! jajajajaja)

Si fa com el meu no has de patir per res... el meu xicot sap que tinc un disc dur extern amb totes les coses del casament. I el tinc a sobre la taula de l'estudi sense cap mena de por. Estic seguríssima que no el mirarà. :..:
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: lilul » dc. des. 28, 2011 11:23 am

Jje, de fet esta esborrada de l'ipad i nomes tinc una copia al ordinador de la feina, que segur que no mirara, pero perr si un cas he canviat el nom de l'arxiu i li he posat el nom del meu nebot!
Es que ni m'enrecordava que el tenia a l'ipad! Quin susto!
Lo mes fort es que a sobre es va passar. Mig dinar dient "ves, ja em diras perque no el puc veure, quin problema hi ha? Aixo es una convencio de les antigues i estem casant-nos eliminant la majoria d'aquestes coses, llavors no hi hauria problema no, en veure'l?"
I vinga, pesat que es! Pero no, no el veura! Auixo us ho puc assegurar. A mes, que no estem fent un casament treien "convencions classiques" estem fent un casament com nantros volem, per tant, jo no miro si es "convencional" o no, jo miro si ho vull fer o no! I trobo que el vestit ha de ser una sorpresa. No per lo de mala sort ni coses d'aquestes, sino perque ha de ser sorpres i ja esta! Coi!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Nono » dc. des. 28, 2011 12:08 pm

lilul ha escrit:Jje, de fet esta esborrada de l'ipad i nomes tinc una copia al ordinador de la feina, que segur que no mirara, pero perr si un cas he canviat el nom de l'arxiu i li he posat el nom del meu nebot!
Es que ni m'enrecordava que el tenia a l'ipad! Quin susto!
Lo mes fort es que a sobre es va passar. Mig dinar dient "ves, ja em diras perque no el puc veure, quin problema hi ha? Aixo es una convencio de les antigues i estem casant-nos eliminant la majoria d'aquestes coses, llavors no hi hauria problema no, en veure'l?"
I vinga, pesat que es! Pero no, no el veura! Auixo us ho puc assegurar. A mes, que no estem fent un casament treien "convencions classiques" estem fent un casament com nantros volem, per tant, jo no miro si es "convencional" o no, jo miro si ho vull fer o no! I trobo que el vestit ha de ser una sorpresa. No per lo de mala sort ni coses d'aquestes, sino perque ha de ser sorpres i ja esta! Coi!

jajajajja di que si lilul, al meu xicot es va passar unes quantes setmanes interrogant a tots aquells que lo havian vist i tots li deian lo mateix " es un vestit de nuvia" jajajajajaja pobreeeeee ell això ja ho sap!!! fins i tot al meu pare, que el va veure per un error de la dependenta que li va ensenyar ( ::brr:: ) li va dir que no preguntes mes pq no le diria res... que tingues paciencia jajajajaja
Imatge
Nono

EntradaAutor: Olguiky » dc. des. 28, 2011 3:34 pm

Nenes... que xafarederots que son els vostres futurs neujor:-) i després diuen de les dones!

Ja us vaig dir que el meu xicot no ho és gens... i per si tenia algun dubte, avui ho he confirmat. Resulta que en una de les habitacions que no fem servir hi vaig posar la caixa on hi guardo la roba interior (cada cosa ve amb la seva capseta i a dalt hi posa "Emperatriz"). Doncs bé, com que estem fent neteja general... em ve amb la caixa i em diu: "Carinyu, això que se suposa que no he de veure fins el dia del casament... on vols que t'ho guardi?". :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: És genial!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: lilul » dc. des. 28, 2011 6:48 pm

Que booooo, m'encanta aixo de "el que se suposa que no he de veure"
Qe macoooo
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Nono » dc. des. 28, 2011 9:28 pm

Olguiky ha escrit:Nenes... que xafarederots que son els vostres futurs neujor:-) i després diuen de les dones!

Ja us vaig dir que el meu xicot no ho és gens... i per si tenia algun dubte, avui ho he confirmat. Resulta que en una de les habitacions que no fem servir hi vaig posar la caixa on hi guardo la roba interior (cada cosa ve amb la seva capseta i a dalt hi posa "Emperatriz"). Doncs bé, com que estem fent neteja general... em ve amb la caixa i em diu: "Carinyu, això que se suposa que no he de veure fins el dia del casament... on vols que t'ho guardi?". :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: És genial!

Jajajaajajajaja que macooooo, això si que es mantenir la magia, el meu no se jo si no hagues mirat eh!!!! jajajajaja per això jo no deixare res a casa meva, que es molt "cotilla" i pasa moltes hores sol... la tentació segur que el fa pecar jajajaja
Imatge
Nono

EntradaAutor: Can » dv. gen. 20, 2012 5:03 pm

Hahahaha! Que boooo! I vols dir que no va obrir una miqueta miqueta per veure el que hi havia a dins??? :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

Doncs jo no sé si serà sorpresa o què... amb la roba ell m'assessora molt. Bé, de fet la seva ajuda es limita a dir "et queda súper bé", però a mi ja em serveix! Hahahahaha! Ja li preguntaré. Si vol que sigui sorpresa ho serà, però si no... a mi em faria fins i tot gràcia triar la roba plegats. Ara que potser demà canvio d'idea i dic que no, que no!!! :-)
Can
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants