Autor: Olguiky » ds. des. 24, 2011 4:32 pm

Autor: escanilla2000 » ds. des. 24, 2011 5:51 pm

Autor: Nono » ds. des. 24, 2011 7:11 pm

Autor: Olguiky » ds. des. 24, 2011 7:18 pm
Molt bon Nadal a totes gupaíssimes! 

Autor: Estercita » dg. des. 25, 2011 9:53 am
Mesa ha escrit:Feliz navidad!!!!!

Autor: lilul » dl. des. 26, 2011 7:00 pm

Autor: Olguiky » dl. des. 26, 2011 7:08 pm
lilul ha escrit:Nosaltres vam fer una reopilacio de mails per les invitacions virtuals i tothom va estar molt content de saber ja segur la data i el planning!
A la sobretaula, estavem ensenyant fotos que haviem fet amb el ipad, fent propaganda del trastet i tal i no et fot que va el julien i li apareix la foto del vestit que estem programant amb ma mare!
Vaig tenir mig segont per prendreli de les mans i es va uqedar a quadros. "que era? Que era?" i jo re! Que tu no ho pots veure! I clar, tothom va adivinar que era, que una tieta va mig veure una tela blanca i al rato, que va sortir del menjador, tothom dient "va! Ensenya'l que ara no hies!" ostressss

Autor: Nono » dt. des. 27, 2011 4:19 pm
lilul ha escrit:Nosaltres vam fer una reopilacio de mails per les invitacions virtuals i tothom va estar molt content de saber ja segur la data i el planning!
A la sobretaula, estavem ensenyant fotos que haviem fet amb el ipad, fent propaganda del trastet i tal i no et fot que va el julien i li apareix la foto del vestit que estem programant amb ma mare!
Vaig tenir mig segont per prendreli de les mans i es va uqedar a quadros. "que era? Que era?" i jo re! Que tu no ho pots veure! I clar, tothom va adivinar que era, que una tieta va mig veure una tela blanca i al rato, que va sortir del menjador, tothom dient "va! Ensenya'l que ara no hies!" ostressss

Autor: Olguiky » dt. des. 27, 2011 6:02 pm
Nono ha escrit:lilul ha escrit:Nosaltres vam fer una reopilacio de mails per les invitacions virtuals i tothom va estar molt content de saber ja segur la data i el planning!
Quin susto, lilul!!!!! a mi me agafa de tot!!!! jajajajajajaaj bueno per sort no a pasat res i el novi encara es queda amb mes dupte jejejeje, ara jo de tu la cambiaria de lloc o la xifraria o la esborraria o el que sigui en contes de que hagi un altre cop perill (de mort subita) jajajajaja. Ah! conta que potser ell hi tornara a mirar aviam que era aixo que amagabas... aiiiiiiissss aquests xicots (el meu de segur que hi tornaria!!!! jajajajaja)

Autor: lilul » dc. des. 28, 2011 11:23 am

Autor: Nono » dc. des. 28, 2011 12:08 pm
lilul ha escrit:Jje, de fet esta esborrada de l'ipad i nomes tinc una copia al ordinador de la feina, que segur que no mirara, pero perr si un cas he canviat el nom de l'arxiu i li he posat el nom del meu nebot!
Es que ni m'enrecordava que el tenia a l'ipad! Quin susto!
Lo mes fort es que a sobre es va passar. Mig dinar dient "ves, ja em diras perque no el puc veure, quin problema hi ha? Aixo es una convencio de les antigues i estem casant-nos eliminant la majoria d'aquestes coses, llavors no hi hauria problema no, en veure'l?"
I vinga, pesat que es! Pero no, no el veura! Auixo us ho puc assegurar. A mes, que no estem fent un casament treien "convencions classiques" estem fent un casament com nantros volem, per tant, jo no miro si es "convencional" o no, jo miro si ho vull fer o no! I trobo que el vestit ha de ser una sorpresa. No per lo de mala sort ni coses d'aquestes, sino perque ha de ser sorpres i ja esta! Coi!
) li va dir que no preguntes mes pq no le diria res... que tingues paciencia jajajajaja

Autor: Olguiky » dc. des. 28, 2011 3:34 pm
i després diuen de les dones!
És genial!
Autor: lilul » dc. des. 28, 2011 6:48 pm

Autor: Nono » dc. des. 28, 2011 9:28 pm
Olguiky ha escrit:Nenes... que xafarederots que son els vostres futursi després diuen de les dones!
Ja us vaig dir que el meu xicot no ho és gens... i per si tenia algun dubte, avui ho he confirmat. Resulta que en una de les habitacions que no fem servir hi vaig posar la caixa on hi guardo la roba interior (cada cosa ve amb la seva capseta i a dalt hi posa "Emperatriz"). Doncs bé, com que estem fent neteja general... em ve amb la caixa i em diu: "Carinyu, això que se suposa que no he de veure fins el dia del casament... on vols que t'ho guardi?".![]()
![]()
És genial!

Autor: Can » dv. gen. 20, 2012 5:03 pm