Zapatos de Novia

El millor any de la nostra vida!

Re: Zapatos de Novia

EntradaAutor: AyH » dj. gen. 12, 2012 10:10 am

jo ja li fare una foto quan vagia la prova de vestit i les penjo, pero aixo sera al juny jajaja. La meva idea es tenyir-les despres del casament, sabeu d'algun lloc que ho facin be???
Imatge

Imatge
AyH
:: núvia experta

Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: Estercita » dj. gen. 12, 2012 12:07 pm

Wapis os cuelgo mis modelos favoritos...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Estercita

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: Estercita » dj. gen. 12, 2012 12:09 pm

Uix..me he dejado el otro...el de arriba me encanta, pero aterrizaría con los piños en el altar...jeje...este otro es más factible...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Estercita

EntradaAutor: floreta01 » dj. gen. 12, 2012 12:21 pm

Jo he pensat en unes tipus Castañer, amb cunya...peguen molt amb l'estil de casament i vestit!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: susanaixavi » dj. gen. 12, 2012 12:21 pm

Estercita ha escrit:Uix..me he dejado el otro...el de arriba me encanta, pero aterrizaría con los piños en el altar...jeje...este otro es más factible...

Molt maco si senyor!!!
Imatge
susanaixavi
:: núvia experimentada

Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

EntradaAutor: EDYO » dj. gen. 12, 2012 1:24 pm

Yo creo que tambien me decantare por unas castañer por momento me han gustado bastante estas:

Lo que no se donde las puedo encontrar, os gustan???
Imatge
EDYO

Entrades: 765
Membre des de: dc. ago. 10, 2011 8:12 am

EntradaAutor: susanaixavi » dj. gen. 12, 2012 1:27 pm

EDYO ha escrit:Yo creo que tambien me decantare por unas castañer por momento me han gustado bastante estas:

Preciosas, EDYO, y parecen super comodas!!!
Imatge
susanaixavi

EntradaAutor: EDYO » dj. gen. 12, 2012 1:31 pm

susanaixavi ha escrit:
EDYO ha escrit:Yo creo que tambien me decantare por unas castañer por momento me han gustado bastante estas:

Preciosas, EDYO, y parecen super comodas!!!

SIIIIII por este tema mas que nada!!!! me han gustado!!! Me hubiera decantado por algunas que llebasen blonda xq mi vestido lo es....xo no encuentro ningunas!!!!!
Imatge
EDYO

EntradaAutor: Estercita » dj. gen. 12, 2012 1:32 pm

Uoooo! Muy chulas, tenia otra idea de sandalias castañer..
Estercita

EntradaAutor: Angie18 » dj. gen. 12, 2012 5:47 pm

susanaixavi ha escrit:Hola em caso al Març i tampoc volia les sabates blanques, per diferent motius: per canviar una mica, per que volia alguna cosa que pogués fer servir després.... Tampoc m'agradava res del que m'oferien a les botigues de nuvia i a més em semblava tot super car. Em pasava com alguna forera que ha comentat que no trobava res. Les necessitava pel desembre, per la prova del vestit i encara no havia sortit la nova temporada... Així que vaig mirar per internet. A http://www.menbur.com/ hi ha sabates de nuvia maquissimes i també normals, em vaig arriscar, perque gairebé mai compro per internet i em feia por, pero donaven garantia de devolució i les sabates i el preu m'encantaven... El resultat: fisicament encara son més maques, em queden perfectes amb el vestit (ja que porta una mica de pedreria) i estic aprofitat per posar complements del mateix color ciment que les sabates, al "tocado" que porto, la lliga que regalaré porta una ploma del mateix color... Us deixo unes fotos. A més amb un vestit de festa negre han de quedar perfectes, estic desitjant que em convidin a un casament per poder lluir-les, ja que amb el vestit de nuvia gairebé no es veurán, jejejeje

Hola Susana, a mi me pasa como a ti que me caso en Marzo y necesito ya los zapatos. En la mayoría de zapaterias no está la nueva temporada y no hay nada de novias. A mi lo que me da miedo por internet es la talla, me da cosa que luego no me sirvan.
Angela Y Dani 17-3-2012
Imatge
Angie18
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1111
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 1:57 pm

EntradaAutor: Olguiky » dj. gen. 12, 2012 6:48 pm

susanaixavi ha escrit:
Olguiky ha escrit:susannaixavi, les fotos de les sabates que has penjat són precioses, espectaculars.

Molt bona tria, sí senyora! Ole tu!

Moltes gràcies, guapa!!! I les vostres?? penjeu fotos!!!

Les meves són aquestes:

DSC07494.JPG

DSC07496.JPG
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: mironeta » dj. gen. 12, 2012 8:53 pm

Estercita ha escrit:Uix..me he dejado el otro...el de arriba me encanta, pero aterrizaría con los piños en el altar...jeje...este otro es más factible...

Me gustan muchiiisimo!!!
De donde son???
Imatge
mironeta
:: núvia rookie

Entrades: 168
Membre des de: dv. jul. 22, 2011 4:05 pm

EntradaAutor: susanaixavi » dj. gen. 12, 2012 9:30 pm

Angie18 ha escrit:
susanaixavi ha escrit:Hola em caso al Març i tampoc volia les sabates blanques, per diferent motius: per canviar una mica, per que volia alguna cosa que pogués fer servir després.... Tampoc m'agradava res del que m'oferien a les botigues de nuvia i a més em semblava tot super car. Em pasava com alguna forera que ha comentat que no trobava res. Les necessitava pel desembre, per la prova del vestit i encara no havia sortit la nova temporada... Així que vaig mirar per internet. A http://www.menbur.com/ hi ha sabates de nuvia maquissimes i també normals, em vaig arriscar, perque gairebé mai compro per internet i em feia por, pero donaven garantia de devolució i les sabates i el preu m'encantaven... El resultat: fisicament encara son més maques, em queden perfectes amb el vestit (ja que porta una mica de pedreria) i estic aprofitat per posar complements del mateix color ciment que les sabates, al "tocado" que porto, la lliga que regalaré porta una ploma del mateix color... Us deixo unes fotos. A més amb un vestit de festa negre han de quedar perfectes, estic desitjant que em convidin a un casament per poder lluir-les, ja que amb el vestit de nuvia gairebé no es veurán, jejejeje

Hola Susana, a mi me pasa como a ti que me caso en Marzo y necesito ya los zapatos. En la mayoría de zapaterias no está la nueva temporada y no hay nada de novias. A mi lo que me da miedo por internet es la talla, me da cosa que luego no me sirvan.

Yo pedi un 39, mi numero y la verdad que genial. Yo también tenia mucho miedo, sobretodo hay que mirar la politica de devolucion. En mi caso devolvian el dinero y ellos se hacian cargo de los gastos de recoger los zapatos, así que me atreví...
Imatge
susanaixavi

EntradaAutor: ClaudiaMiki » dj. gen. 12, 2012 10:46 pm

Mis zapatitos son de Enepe. Tienen web y tienda física y lo mejor de todo, modelos para diversos estilos de mujer...Hace ya varios meses que los tengo....y cada vez que me los pongo...aixx....que ganas tengo de que llegue el día!!
Aquí os dejo una foto!
Imatge
ClaudiaMiki
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2287
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 9:19 pm

EntradaAutor: AyH » dj. gen. 12, 2012 10:52 pm

son todos guapisimos, yo les hare una foto el dia de la prueba, el 8 de junio jajja
Imatge

Imatge
AyH

Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: EDYO » dj. gen. 12, 2012 11:02 pm

Olguiky ha escrit:
susanaixavi ha escrit:
Olguiky ha escrit:susannaixavi, les fotos de les sabates que has penjat són precioses, espectaculars.

Molt bona tria, sí senyora! Ole tu!

Moltes gràcies, guapa!!! I les vostres?? penjeu fotos!!!

Les meves són aquestes:

DSC07494.JPG

DSC07496.JPG

Et cases amb un vestit cymbeline tambe??? o només t'has comprat les sabates????
Imatge
EDYO

EntradaAutor: EDYO » dj. gen. 12, 2012 11:05 pm

ClaudiaMiki ha escrit:Mis zapatitos son de Enepe. Tienen web y tienda física y lo mejor de todo, modelos para diversos estilos de mujer...Hace ya varios meses que los tengo....y cada vez que me los pongo...aixx....que ganas tengo de que llegue el día!!
Aquí os dejo una foto!

Uauuuuuu muy bonitas la verdad me han gustado mucho!!!!!!!!
Que pagina web tienen que echare un vistazooooo!!!!
Imatge
EDYO

EntradaAutor: buenri » dv. gen. 13, 2012 8:49 am

Hola chicas!
Yo estoy buscando estos botines, son de hace 2 temporadas... así que lo más seguro es que no los encuentre, pero si alguién los ve, porfi que me avise!!!! Son de Lodi.

Gracias!!!
Imatge
buenri

Entrades: 511
Membre des de: dt. març 15, 2011 10:09 am

EntradaAutor: Estercita » dv. gen. 13, 2012 9:16 am

mironeta ha escrit:

Me gustan muchiiisimo!!!
De donde son???

Mironeta los que son tipo sandalia de piel, son de Doriani, valen alrededor de 135 euros. Tiene web,puedes mirartela, había otro modelo muy bonito y parecido a este.
Estercita

EntradaAutor: kiskins » dv. gen. 13, 2012 10:00 am

sabeis donde se pueden probar zapatos menbur en barcelona? es que antes de pedirlos por internet me gustaría ir a algún sitio donde les sirvan esta marca y probarme.
kiskins

Entrades: 93
Membre des de: dg. set. 12, 2010 1:10 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants