ja m'he estressat

El millor any de la nostra vida!

Re: ja m'he estressat

EntradaAutor: lilul » dt. feb. 07, 2012 8:36 pm

soymaria ha escrit:Lilul, cuando te casas?
Yo me caso el 5 de mayo y me quedan unas cuantas cosas todavía

Que te falta? Tienes CA? Va, que me paso a cotillear!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: lilul » dt. feb. 07, 2012 8:40 pm

pispireta ha escrit:
jajajaj, si, però com no em quedi bé, mi veig amb un traje del Zara davant del cura. :-):-):-):

Jo de sabates, no crec que porti de nuvia. Miraré en botiegues normals, i així també m'esñtavio el plus novia.

Jo tambe vull mirar botigues normals, i el tema talons o porto xungu... Ja veurem, el que es segur es que no em penso comprar unes sabates incomodes o que em facin mal, que tinc els peus molt senyors, jo!
I al restaurant deixare une bambes tipus converse que tinc i que son comodissimes, que segur que en algun moment enviare a pastar fang les meves. O ja sortire de casa amb ells, que total, ho fem tot a peu!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: pispireta » dj. feb. 09, 2012 1:41 pm

lilul ha escrit:
pispireta ha escrit:
jajajaj, si, però com no em quedi bé, mi veig amb un traje del Zara davant del cura. :-):-):-):

Jo de sabates, no crec que porti de nuvia. Miraré en botiegues normals, i així també m'esñtavio el plus novia.

Jo tambe vull mirar botigues normals, i el tema talons o porto xungu... Ja veurem, el que es segur es que no em penso comprar unes sabates incomodes o que em facin mal, que tinc els peus molt senyors, jo!
I al restaurant deixare une bambes tipus converse que tinc i que son comodissimes, que segur que en algun moment enviare a pastar fang les meves. O ja sortire de casa amb ells, que total, ho fem tot a peu!

Clar, és que el plus de nuvia, no veas com se les gasta...Jo crec que em miraré unes sabates xulis amb un talonet aguantable per la cerimonia i unes ballarines planetes pel ball. Com el meu vestit no crec que arribi fins els peus, m'he de mirar bé quina sabata portaré. Però sobreto, que sigui còmode.

Encara no puc llegir-te, què estàs vivint fora? Així, tot és mes xungo d'organitzar...
pispireta
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 12:10 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant