Medias de novia en verano

El millor any de la nostra vida!

Re: Medias de novia en verano

EntradaAutor: Olguiky » dg. feb. 05, 2012 1:01 pm

Nono ha escrit:
Olguiky ha escrit:Com que veig que hi ha molta gent que li anirà bé això del TANA us explico com funciona:

És un producte en sprai. Has de ruixar (però ben ruixades) les sabates per dintre. I te les poses una estona (com més millor!). El líquid fa que la sabata es vagi adaptant al teu peu. Ho fas tantes vegades com faci falta i la sabata quedarà ben adaptada al teu peu. Jo, en alguns casos, si necessitava aconseguir l'efecte de manera ràpida, em posava un mitjons d'esport. El glamour que té no us el podeu ni imaginar :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: sabates de taló amb mitjons d'esport :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: però així aconsegueixes l'efecte desitjat una mica més ràpid.

Jajajajaja que bo això del mitjons jajajajajaaja pero olga segurisim que ho faig, perque no tinc espera per res, l'unic que no es faran massa grans, no???? es a dir, que despres amb les mitjes no ballara la sabata????

Tu mateixa ja notaràs quan has de parar. Només amb una vegada no se't faran tan grans que et caiguin del peu. Això podria passar si ho fessis 10 vegades! El meu consell és que ho facis una vegada... i l'endemà t'emproves la sabata amb una mitja similar a la que portaràs aquell dia. Camines una mica i mires com vas... si ja te la notes bé, para. Si encara t'apreta una mica, fas una segona espraiada... i així anar fent, fins que sentis que les sabates et van bé.

Pensa que el líquid no farà que d'un 38 passis a un 39. Fa en pocs dies la feina que normalment fan l'ús i el pas del temps!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Nono » dg. feb. 05, 2012 1:17 pm

ah! ok, ok, ho probaré, la veritat es que soc una mica "bruta" i es clar em donaba por, pero seguiré el teu consell, en quant tingui les sabetes, que está sent un martiri trobarles!!!, i ja et contaré. Moltes gracies olga!!!!
Imatge
Nono
:: núvia rookie

Entrades: 191
Membre des de: dc. set. 07, 2011 2:38 pm

EntradaAutor: lilul » dg. feb. 05, 2012 1:53 pm

XDDDDD
Que sexyyyyyy!

Per cert nono, que jo me'n vaig enterar de rebot! Va ser la senyora de la botiga de roba interior que comento al meu CE que me'n va parlar fa com a tres anys. Vaig anar a buscar uns sostenidors sense tirants i ella em va ensenyar diferents sistemes de mitja! Aquestes son les que vaig triar perque portava unes sandalies de tres tires molt finetes i no volia que es notes! Nomes l'any passat estan asseguts a un cesped en un restaurant, una noia al costat meu va fer Huala! Si portes mitges!!!
I lo mes fort es que no esnota gens gens i pots ballar hores que no et rellisca gens el peu!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Nono » dg. feb. 05, 2012 2:00 pm

lilul ha escrit:XDDDDD
Que sexyyyyyy!

Per cert nono, que jo me'n vaig enterar de rebot! Va ser la senyora de la botiga de roba interior que comento al meu CE que me'n va parlar fa com a tres anys. Vaig anar a buscar uns sostenidors sense tirants i ella em va ensenyar diferents sistemes de mitja! Aquestes son les que vaig triar perque portava unes sandalies de tres tires molt finetes i no volia que es notes! Nomes l'any passat estan asseguts a un cesped en un restaurant, una noia al costat meu va fer Huala! Si portes mitges!!!
I lo mes fort es que no esnota gens gens i pots ballar hores que no et rellisca gens el peu!

Ostres que fort lilul!!!! doncs ja li diré a la dona on vaig a per la roba interior que m'ensenyi alguna, bueno quant vagi a per la roba interior de nuvia jejejejjeje quina ilusió que em fa tot això i mira que em pensaba que no! Gracies guapi!!!!
Imatge
Nono

Entrades: 191
Membre des de: dc. set. 07, 2011 2:38 pm

EntradaAutor: lilul » dg. feb. 05, 2012 4:49 pm

Mira, he trobat aixos al ebay. No es la mateixa marca, pero porten els antideslizantes igual, i es per sandalia tamb!
http://www.ebay.es/itm/MEDIA-PANTY-ANTI ... 0698304758
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Lore_nna » dl. feb. 06, 2012 12:29 am

Jo em caso a l'agost i sí que portaré mitges, per evitar ferides i perquè donen un toc elegant com algunes heu dit. De tota manera m'apunto a lo de portar el Compeed profilàctic i el TANA per a adaptar les sabates al peu!

Gràcies pels consells...

Si ens molesten, sempre podem treure-les!
Imatge
Lore_nna
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 284
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 10:59 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants