Nono ha escrit:Olguiky ha escrit:Com que veig que hi ha molta gent que li anirà bé això del TANA us explico com funciona:
És un producte en sprai. Has de ruixar (però ben ruixades) les sabates per dintre. I te les poses una estona (com més millor!). El líquid fa que la sabata es vagi adaptant al teu peu. Ho fas tantes vegades com faci falta i la sabata quedarà ben adaptada al teu peu. Jo, en alguns casos, si necessitava aconseguir l'efecte de manera ràpida, em posava un mitjons d'esport. El glamour que té no us el podeu ni imaginar![]()
![]()
sabates de taló amb mitjons d'esport
![]()
![]()
però així aconsegueixes l'efecte desitjat una mica més ràpid.
Jajajajaja que bo això del mitjons jajajajajaaja pero olga segurisim que ho faig, perque no tinc espera per res, l'unic que no es faran massa grans, no???? es a dir, que despres amb les mitjes no ballara la sabata????
Tu mateixa ja notaràs quan has de parar. Només amb una vegada no se't faran tan grans que et caiguin del peu. Això podria passar si ho fessis 10 vegades! El meu consell és que ho facis una vegada... i l'endemà t'emproves la sabata amb una mitja similar a la que portaràs aquell dia. Camines una mica i mires com vas... si ja te la notes bé, para. Si encara t'apreta una mica, fas una segona espraiada... i així anar fent, fins que sentis que les sabates et van bé.
Pensa que el líquid no farà que d'un 38 passis a un 39. Fa en pocs dies la feina que normalment fan l'ús i el pas del temps!