Septiembre 2012!!

El millor any de la nostra vida!

Re: Septiembre 2012!!

EntradaAutor: zianra » dt. nov. 15, 2011 7:40 pm

Hola Mesa!!! Muchas felicidades!!!
Te aconsejo que los llames y dediques uno o varios dias a visitarlos, a veces parecen una cosa y son otra
mucha suerte!!!
zianra
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dl. ago. 01, 2011 6:28 pm

EntradaAutor: novi » dg. des. 04, 2011 6:44 pm

Chcas en 9 meses ( y un poco más para algunas) llega nuestro dia!!!

Como van los preparativos?! Supongo q os pasará un poco como a mi, que lo más imprtante ya está hecho, y para lo siguiente hasta dentro de unos meses nada... Bueno, en mi caso, ahora estoy con la buskeda del vestido, q seguro que me llevará varias semanas...
Ya lo tneéis?
Imatge
novi
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: MyK » dg. des. 04, 2011 10:14 pm

novi ha escrit:Chcas en 9 meses ( y un poco más para algunas) llega nuestro dia!!!

Como van los preparativos?! Supongo q os pasará un poco como a mi, que lo más imprtante ya está hecho, y para lo siguiente hasta dentro de unos meses nada... Bueno, en mi caso, ahora estoy con la buskeda del vestido, q seguro que me llevará varias semanas...
Ya lo tneéis?

la verdad es que las chicas de septiembre tenemos este post un poco abandonado, imagino que es por lo que dices... lo más importante ya lo tenemos cerrado. Yo en navidad quiero empezar a mirar vestidos, así que estamos más o menos igual... yo imagino que lo del vestido será también un mes, pq quiero mirar 2 o 3 sitios.
Imatge
MyK
:: núvia experta

Entrades: 731
Membre des de: dv. oct. 28, 2011 8:07 pm

EntradaAutor: ClaudiaMiki » dl. des. 05, 2011 1:39 pm

hola chicas!!
Nosotros como ya tenemos lo "gordo" de la boda, este mes nos centramos en recopilar todo el papeleo y abrir el expediente matrimonial! Porque sino, nos pillará el toro!
Imatge
ClaudiaMiki
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2287
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 9:19 pm

EntradaAutor: merytiana » dl. des. 05, 2011 4:51 pm

Hola noies!! jo sóc nova al forum..també em caso al setembre, el 8. Ja ens queda menys! quines ganes!! Jo gairebé ho tinc quasi tot, aquesta setmana hem de tancar el fotógraf. Teniu el viatge, ja??? On voleu anar?? Nosaltres encara no sabem.
Imatge
merytiana
:: núvia rookie

Entrades: 54
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 9:27 pm

EntradaAutor: selvaggia » dl. des. 05, 2011 11:57 pm

Jo continuo coixejant, em tinc que decidir pel fotograf, ja hem vist alguns pero de moment res :(
selvaggia

Entrades: 694
Membre des de: dg. abr. 10, 2011 8:59 pm

EntradaAutor: MyK » dt. des. 06, 2011 12:07 am

selvaggia ha escrit:Jo continuo coixejant, em tinc que decidir pel fotograf, ja hem vist alguns pero de moment res :(

A nosaltres el tena fotograf ens va costar molt (quasi més q el restaurant). Just aquesta setmana ens hem decidir, i estem encantats, tant amb la feina com amb el preu.
Imatge
MyK

EntradaAutor: MyK » dt. des. 06, 2011 12:10 am

merytiana ha escrit:Hola noies!! jo sóc nova al forum..també em caso al setembre, el 8. Ja ens queda menys! quines ganes!! Jo gairebé ho tinc quasi tot, aquesta setmana hem de tancar el fotógraf. Teniu el viatge, ja??? On voleu anar?? Nosaltres encara no sabem.

Primer de tot enhorabona pel casament! Nosaltres el viatge és del q menys hem pensat, sobretot perque tenim idees molt dispars: EEUU, costa rica, canada, peru, kenia... Hi ha tantes opcions, que s'han de mirar amb calma.
Imatge
MyK

EntradaAutor: novi » dt. des. 06, 2011 7:42 am

Estem igual, el tema viatge és complicat !!! A més, no ho estem pensant com algo de boda, pq com cada any ens montem un viatge xulo, és com si fos un més. De totes maneres crec q fins al febrer / març hi ha temps de sobres pq no siguin preus gaire alts.
El meu problema és q em fan pànic els bitxos, així que tinc molts destins descartats per akest motiu (africa, costa rica, tot tipus de selva, etc..), inclús Mèxic estic així així, pq ens han dit q a segons kins hotels et pots trobar de tot... Es que amb akest tema sóc una mica gafe, els bitxos deuen captar al meva por, pq a NY estavem a un hotel de 4 estrelles i vm trobar cuques sota el llit ( això sí , ens van fotre un canvi d'habitació impressionant a suite! i a Tailandia a la cabana de la Selva ens va entrar de tot ( vaig voler probar una nit de selva per veure si ho aguantaba, pero va ser el detonant pq descarti molts destins... vaig passar d les pitjors nits de la meva vida!!) jejeje

Per cert, MyK quin tipus de fotos buskes??? A nosaltres ens va passar com a tu, ens va costar moltisim trobar un fotograf que ens agradés completament, fins q vam anar a veure Filmworks. Després ens vam assabentar que una amiga tambè els hi havia fet el reportatge de la boda, i ens va donar molt bona opinió, així que ens vam kedar més trankils, pq clar, és algo que fins després de la boda, no saps si has encertat o no...
Imatge
novi

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: arual83 » dt. des. 06, 2011 3:03 pm

Hola chicas!!!! Acabo de descubris este Post!!! Yo me caso el 29 del 9!!! Elegimos septiembre pq me encanta ese mes!! No se si pq es mi cumple pero me gusta mucho ese mes!!!
Algunas nos conocemos de otros posts a otra no os conozco pero ya lo iremos haciendo!!!
Nosotros ya tenemos restaurante: Serrat de l' Ametlla
Fotografa y vestido. El resto poc a poc, creo que lo mas duro ya esta!!!!
Un beso a todas!!!
arual83
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1192
Membre des de: dg. març 13, 2011 5:58 pm

EntradaAutor: paula&mauri » dt. des. 06, 2011 4:44 pm

Hola noies!

Jo també em caso al Setembre, així no tindrem tanta caloreta. El restaurant i el vestit ja el tinc, ara vaig a per les fotos, floretes,..em doneu consells?
paula&mauri

Entrades: 5
Membre des de: dt. des. 06, 2011 4:23 pm

EntradaAutor: Mesa » dc. des. 07, 2011 8:30 am

Hola!!

Leyendo este post he leído algún comentario que dice que lo tenemos un poco abandonado, creo que es verdad!. Supongo porque todavía nos queda algo de tiempo...

¿Como vais?. Yo acabo de reservar restaurante, y de momento me dejo "descansar" hasta después de fiestas de Navidades (confieso que el tema del restaurante me llevó de cabeza todo el mes de Noviembre y me "estresé" un poco, asi que he pensado que debo descansar de coco un poco porque si ya me empiezo a estresar mal vamos!!!

En Enero voy a empezar a mirar vestidos... ¿vosotras cómo lo llevaís?
Imatge
Mesa

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

EntradaAutor: merytiana » dc. des. 07, 2011 8:19 pm

selvaggia ha escrit:Jo continuo coixejant, em tinc que decidir pel fotograf, ja hem vist alguns pero de moment res :(

Hola selvaggia! El tema fotògraf costa...nosaltres n'hem vist molts ...i al final ens hem decidit x byfotografos. Fan unes fotos diferents captant detalls i sense ser les tipiques fotos de posar, molt naturals i el video també, i el preus no son desorbitats. La seva web www.byfotografos.com mirat'ho aviam que et sembla. Petons !!
Imatge
merytiana

Entrades: 54
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 9:27 pm

EntradaAutor: selvaggia » dc. des. 07, 2011 11:43 pm

Muchas gracias :)

Ya hemos hecho una seleccion, la primera es de los fotografos: fotvikstudio, jenviva, escarpenter, joan montes y joan perramon.

De esta primera eleccion de momento descartamos jenviva, porque aunque el pack esta genial, no nos dejan escoger el fotografo y paso de pagar 2000 euros y que me envien a uno que no me gusta. Tenemos visitas con el resto hasta navidad (antes de acabar el año nos tenemos que decidir!)

Nostoros nos vamos de PRE viaje de novios a Japon 3 semanas, ya lo estamos preparando todo :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): . No sabemos si despues podremos por tema de agendas :(
selvaggia

Entrades: 694
Membre des de: dg. abr. 10, 2011 8:59 pm

EntradaAutor: zianra » ds. des. 10, 2011 1:03 pm

Selvaggia Qué envidia Japon!!! que guay, es el viaje de Alex pendiente. Ojala se lo pudiera regalar.
Disfrutarlo muchíiiiiiiiiiiiiiisimo
zianra

Entrades: 220
Membre des de: dl. ago. 01, 2011 6:28 pm

EntradaAutor: maricurman » dg. des. 11, 2011 12:36 pm

Por esa zona solo conozca Can Montcad los demas restaurante no los conozco...
Imatge
maricurman

Entrades: 839
Membre des de: dg. set. 12, 2010 8:18 pm

EntradaAutor: xaviymaica » dg. des. 11, 2011 8:31 pm

Otra mas que se apunta a las bodas de Septiembre de 2012!!!!!!
Somos de Cornellá de Llobregat ( Barcelona) . Creo que viendo los comentarios de todas vosotras, vamos algo tarde. Solo tenemos la fecha en el juzgado! Nos casamos en Can Mercader el día 15 de Septiembre.
Ahora estamos liados con el restaurante pero tenemos muchas dudas, necesitamos vuestra ayuda!!
Estabamos casi decididos para hacer la cena en el Hotel El Castell de Sant Boi, pero todo lo que nos dijeron las dos primeras visitas que hicimos no tenían nada que ver con la visita de dar la paga y señal, así que al final no hemos reservado. Nos pedían 900 euros de "penalización " para la utilización de la sala porque en teoría es una sala para unos 70 y somos 50. Total, un bajonazo.. así que ahora estamos mirando de nuevo varias cosas. No queremo irnos muy lejos de la zona.
Esta tarde hemos mirado el hotel Citypark de Sant Just pero no encontramos opiniones del mismo ,así que no nos aporta mucha confianza. En fin, espero que no nos pille el toro!!
Imatge
xaviymaica

Entrades: 250
Membre des de: dg. des. 11, 2011 8:22 pm

EntradaAutor: arual83 » dg. des. 11, 2011 8:56 pm

xaviymaica ha escrit:Otra mas que se apunta a las bodas de Septiembre de 2012!!!!!!
Somos de Cornellá de Llobregat ( Barcelona) . Creo que viendo los comentarios de todas vosotras, vamos algo tarde. Solo tenemos la fecha en el juzgado! Nos casamos en Can Mercader el día 15 de Septiembre.
Ahora estamos liados con el restaurante pero tenemos muchas dudas, necesitamos vuestra ayuda!!
Estabamos casi decididos para hacer la cena en el Hotel El Castell de Sant Boi, pero todo lo que nos dijeron las dos primeras visitas que hicimos no tenían nada que ver con la visita de dar la paga y señal, así que al final no hemos reservado. Nos pedían 900 euros de "penalización " para la utilización de la sala porque en teoría es una sala para unos 70 y somos 50. Total, un bajonazo.. así que ahora estamos mirando de nuevo varias cosas. No queremo irnos muy lejos de la zona.
Esta tarde hemos mirado el hotel Citypark de Sant Just pero no encontramos opiniones del mismo ,así que no nos aporta mucha confianza. En fin, espero que no nos pille el toro!!

Hola!!!!! Aun teneis tiempo trankis!!!!!! Ahora a buscar las cositas y ya esta!!!!! Bienvenidos!!!!!
arual83

Entrades: 1192
Membre des de: dg. març 13, 2011 5:58 pm

EntradaAutor: MyK » dg. des. 11, 2011 10:02 pm

xaviymaica ha escrit:Otra mas que se apunta a las bodas de Septiembre de 2012!!!!!!

Tranquila, vas bien de tiempo! nosotros también miramos restaurantes por baix llobregat. también miramos el city park, enviamos un mail para ir a verlo y nunca más se supo, así que ya pasamos de insistir. En st. boi tienes también el petit chateau, luego en cervelló está can ribot (que fui a una boda y muy bien) y planeta azul, también por vallirana está selva negra y el que nosotros hemos elegido es el lledoner. Espero que te sirva de ayuda...
Imatge
MyK

EntradaAutor: escanilla2000 » dg. des. 11, 2011 10:59 pm

Hola xaviymaica,

no patiu, nosaltres ens casem al maig i fa 2 setmanes que tenim restaurant!!!! jajaja
Som del baix llobregat i no voliem marxar lluny així que per si us podem ajudar... a nosaltres els que més ens van agradar són
Can Ribot a Santa Coloma de Cervelló
Can ametller a Sant Cugat
Can amat a Martorell
Mas Sunyol a Castellví de Rosanes (el nostre)

Nosaltres El Castell no el vam anar a veure pq fa 3 anys vem anar a una boda i no vem menjar bé. A més amés una amiga va anar aquest any i tampoc li va agradar.

Espero haber-te ajudat.

Un petoent i sort!!!
escanilla2000

Entrades: 115
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 10:46 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants