YA TENGO VESTIDO

El millor any de la nostra vida!

Re: YA TENGO VESTIDO

EntradaAutor: Olguiky » dt. gen. 17, 2012 12:41 am

A mi em va passar el mateix amb Pronovias... en vaig sortir una mica decebuda... sobretot de la roba amb què estaven fets els vestits. No em va acabar de fer el pes... això que hi havia disenys ben bonics!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Mesa » dt. gen. 17, 2012 8:12 am

HOla!!

Jo encara no he anat a mirar, vull fer-ho al febrer, i entre altres cases vull visitar Rosa Clarà. En aquest sentit tinc una pregunta (vaig molt perduda, suposo que hauria de llegirme tots els foros de les rutes vestidils...), per mirar Rosa Clarà he d'anar a les botigues exclusives d'aquesta marca o coneixeu alguna casa que tingui aquesta marca i que estigui bé?

Gràcies a totes i bon dimarts!!!!
Imatge
Mesa
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

EntradaAutor: sonia85 » dt. gen. 17, 2012 9:34 am

Mesa ha escrit:HOla!!

Jo encara no he anat a mirar, vull fer-ho al febrer, i entre altres cases vull visitar Rosa Clarà. En aquest sentit tinc una pregunta (vaig molt perduda, suposo que hauria de llegirme tots els foros de les rutes vestidils...), per mirar Rosa Clarà he d'anar a les botigues exclusives d'aquesta marca o coneixeu alguna casa que tingui aquesta marca i que estigui bé?

hola! jo vaig començar el dissabte passat a fer ruta i la primera on volia anar era a rosa clara.
jo et recomanaria que anesis a la seva, que està a l'avinguda diagonal, mes que res pk alla trobaras tots o gaire be tots els models.
a altres botigues trobaràs del mateix grup rosa clara: alma novias, luna novias i aire barcelona pero la col.lecció que tenen a la web www.rosaclara.com nomes hu pots trobar a la oficial de l'avinguda diagonal, que jo sàpiga ehhh!!
Imatge
sonia85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

EntradaAutor: Mesa » dt. gen. 17, 2012 2:48 pm

sonia85 ha escrit:

hola! jo vaig començar el dissabte passat a fer ruta i la primera on volia anar era a rosa clara.
jo et recomanaria que anesis a la seva, que està a l'avinguda diagonal, mes que res pk alla trobaras tots o gaire be tots els models.
a altres botigues trobaràs del mateix grup rosa clara: alma novias, luna novias i aire barcelona pero la col.lecció que tenen a la web http://www.rosaclara.com nomes hu pots trobar a la oficial de l'avinguda diagonal, que jo sàpiga ehhh!!

Gràcies Sònia! Aniré allà primer.

Vas tenir sort?
Imatge
Mesa

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

EntradaAutor: kiskins » dt. gen. 17, 2012 5:00 pm

Yo me lo he cogido en pronovias y la verdad es que me parecían espectaculares , a parte la atención fue maravillosa ( en comparación con aire y rosa clara) . Con respecto a las telas yo la verdad no he notado diferencia con respecto a otras tiendas , es más mi vestido tiene encaje y me parecia más original que el de otras tiendas, menos visto , y fui con mi suegra que es costurera y modista ( y entiende un poco de telas) y le encantó el material ( segun su experiencia mejor que los de rosa clara , por lo menos de two o aire, los de la linea rosa clara ni me los probé porque no me gustaba por el catalogo ninguno) también he de decir que el mío es un manuel mota , asik no se si en otros de pronovias hay esa calidad de telas o los de manuel mota son diferentes...
kiskins
:: núvia rookie

Entrades: 93
Membre des de: dg. set. 12, 2010 1:10 pm

EntradaAutor: ANAPAR » dt. gen. 17, 2012 10:19 pm

Elisabetgu ha escrit:
ANAPAR ha escrit:
Elisabetgu ha escrit:Yo desde el pasado viernes, ya tengo mi vestido.
Os pongo una fotito, a ver que os parece.

Precioso! Me encantan los de tul de seda. El mío es un estilo a este!

Gracias Anapar!
La verdad que me probé de todos los estilos y telas, pero en cuanto vi este ... es cuando me dio la sensación de que era el mío.
Para finales de febrero o principios de marzo tengo que ir a hacer la primera pruba. Tengo unas ganas de que llegue ya !!!!

A mi me lo hacen a medida en Jordi Anguera, porque no encontraba el que me gustaba 100% y aquí me lo hacen!
Imatge
ANAPAR

Entrades: 148
Membre des de: dc. oct. 12, 2011 11:15 pm

EntradaAutor: vnv » dg. feb. 12, 2012 12:15 pm

Hola guapa!
Doncs jo aniria directament a la botiga de Roa Clarà, que segur que tenen molts més models per poder provar-te. A més tens varies botigues més de nuvies a la vora (a la mateixa Diagonal) així que pots aprofitar a fer varies visites ja que estàs per allà.
vnv

Entrades: 170
Membre des de: dt. oct. 25, 2011 11:06 pm

EntradaAutor: monara » dg. feb. 12, 2012 1:56 pm

Hola chicas ya tengo mi vestido!!!!!!!!!!
Yo fuí a varias tiendas a probarme aunque no tardé mucho en ver el mio y decidirme!!!
Fuí a pronovias pero no me gusto ni la calidad de la tela de los vestidos que me probé, ni el trato recibido por la dependienta!!!
Estuve en novias Lour de Molins de rei y la verdad que no me tratarón mal, pero no me gustó mucho porque iban por faena y no te arreglaban ni el traje para que te lo vieses mejor, nose todo muy rápido, así que me decidí por Donna Bella de terrassa dónde allí la dependienta es un encanto, me trato genial, me dejaba estar con mi vestido sin ningún tipo de presión y me dejó ir a llevar a familía varias veces sin ningun tipo de problema, así que os la recomiendo a todas, además el precio está muy bien!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Por fin después de 8 años juntos, hemos decidido casarnos!!!!!!!!!!!!!!
monara

Entrades: 56
Membre des de: dg. set. 18, 2011 9:22 pm

EntradaAutor: Lore_nna » dg. feb. 12, 2012 10:25 pm

Este viernes encargué por fin MI VESTIDOOOO !!!! Al final después de tanta ruta vestidil me he quedado con el 2º vestido que me probé, es un modelo de Aire !!! La verdad es que no me lo pude quitar de la cabeza y todos los comparaba con él...hasta al pensar el la boda, me imaginaba con él. Así que pensé que quizá esa era mi manera de sentir que ES EL MIO.

Lo encargué el Victoria Novias de Viladecans, me atendió Carmen y la verdad es que estoy contentísima con el trato !!! Al final, me regalan el can can y la liga...no pude sacar mucho más!

Ahora toca buscar el velo (no me gustaron muchos lo de allí) y los demás complementos para la 1º prueba que será de aquí a 4 MESES !!!!
Uff qué larga la espera...
Imatge
Lore_nna
:: núvia experimentada

Entrades: 284
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 10:59 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. feb. 12, 2012 10:40 pm

Lore_nna ha escrit:Este viernes encargué por fin MI VESTIDOOOO !!!! Al final después de tanta ruta vestidil me he quedado con el 2º vestido que me probé, es un modelo de Aire !!! La verdad es que no me lo pude quitar de la cabeza y todos los comparaba con él...hasta al pensar el la boda, me imaginaba con él. Así que pensé que quizá esa era mi manera de sentir que ES EL MIO.

Lo encargué el Victoria Novias de Viladecans, me atendió Carmen y la verdad es que estoy contentísima con el trato !!! Al final, me regalan el can can y la liga...no pude sacar mucho más!

Ahora toca buscar el velo (no me gustaron muchos lo de allí) y los demás complementos para la 1º prueba que será de aquí a 4 MESES !!!!

Felicitats pel vestit guapa! I et donem ànims per l'espera: totes hi hem passat per aquí! Jo vaig triar el meu vestit a començaments de novembre i fins a finals de març no tinc la prova ::brr::
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: marjona » dl. feb. 13, 2012 12:11 am

hola chicas!! yo tambien tengo mi vestido ...

es el 257 due de Pepe Botella...

es tannn bonito y me lo han retocado bastante...

ME ENCANTA!!
Imatge
Imatge
marjona

Entrades: 192
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:23 am

EntradaAutor: Lore_nna » dl. feb. 13, 2012 12:12 am

Olguiky ha escrit:
Lore_nna ha escrit:Este viernes encargué por fin MI VESTIDOOOO !!!! Al final después de tanta ruta vestidil me he quedado con el 2º vestido que me probé, es un modelo de Aire !!! La verdad es que no me lo pude quitar de la cabeza y todos los comparaba con él...hasta al pensar el la boda, me imaginaba con él. Así que pensé que quizá esa era mi manera de sentir que ES EL MIO.

Felicitats pel vestit guapa! I et donem ànims per l'espera: totes hi hem passat per aquí! Jo vaig triar el meu vestit a començaments de novembre i fins a finals de març no tinc la prova ::brr::

Gràcies wapi!
Pues lo teu si que és tenir paciència !!! Ànims que ja queda molt poquet per març...ja ens contaràs què se sent amb el de veritat!
Imatge
Lore_nna

EntradaAutor: ainos30 » dl. feb. 13, 2012 11:05 am

Lore_nna ha escrit:
Olguiky ha escrit:

Gràcies wapi!
Pues lo teu si que és tenir paciència !!! Ànims que ja queda molt poquet per març...ja ens contaràs què se sent amb el de veritat!

Hola Lore_nna!
Yo también me he comprado el vestido en victoria de viladecans, y también me atendió Carmen, es super maja.
Mi vestido es de luna novias, el Isos. Yo lo pedí el 1 de octubre y aun sigo esperando, pase la semana pasada a preguntar y me dijeron que en dos semana. Tengo unas ganas!!
A mi me regalan el can can, de la liga no hablamos porque no la miré la verdad.
ainos30

Entrades: 202
Membre des de: dj. des. 29, 2011 5:30 pm

EntradaAutor: miriamtoni » dl. feb. 13, 2012 12:41 pm

Me queda un mes para la primera prueba! Que ganas de ponerme mi vestido con mis medidas y no uno 3 tallas más grande. Voy contando los dias que me quedan Jajaja
[*]05 de Octubre de 2012[*]
miriamtoni

Entrades: 104
Membre des de: dl. nov. 07, 2011 9:14 am

EntradaAutor: Olguiky » dl. feb. 13, 2012 12:53 pm

Jo també en tinc moltes ganes, però m'he d'esperar un mes i mig, encara!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Estercita » dl. feb. 13, 2012 1:12 pm

Pues yo toi temblando, porque se empeño en cogerme una 38 la dependienta y yo diciendo, que no, que quiero una 40, y ahora estoy pensando que no entrare en el vestidoooo
Estercita
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: vnv » dl. feb. 13, 2012 1:23 pm

Hola guapas!
Es normal que la primera prueba sea al cabo de unos meses. Yo me compré el vestido en diciembre y tengo la primera prueba a finales de marzo.
Además tengo que ir ya con el sujetador y los zapatos que vaya a usar el día de la boda para que puedan ir tomando bien las medidas y hacer los arreglillos que toque.. qué ganas!
vnv

Entrades: 170
Membre des de: dt. oct. 25, 2011 11:06 pm

EntradaAutor: Lore_nna » dl. feb. 13, 2012 7:33 pm

Hola Lore_nna!
Yo también me he comprado el vestido en victoria de viladecans, y también me atendió Carmen, es super maja.
Mi vestido es de luna novias, el Isos. Yo lo pedí el 1 de octubre y aun sigo esperando, pase la semana pasada a preguntar y me dijeron que en dos semana. Tengo unas ganas!!
A mi me regalan el can can, de la liga no hablamos porque no la miré la verdad.[/quote]

Pues la verdad es que todas quedamos encantadas con el trato de Carmen y precio por precio, eso me hizo decidirme. Si lo encargaste el octubre hasta febrero son 5 meses !!! A mi me dijo que tardaban 4 meses...porque 5 es lo que me queda para el gran día :hmm::

El modelo Isos es precioso y muy elegante, enhorabuena!
Imatge
Lore_nna

EntradaAutor: marina14 » dc. març 14, 2012 11:48 pm

alguna le gusta el BAHIA de pronovias???
[color=#0000FF]Marina
marina14

Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

EntradaAutor: AyH » dj. març 15, 2012 10:43 am

marina14 ha escrit:alguna le gusta el BAHIA de pronovias???

Neni es superbonito ¿es el tuyo?????
Imatge

Imatge
AyH

Entrades: 520
Membre des de: dv. des. 30, 2011 7:51 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants