Autor: Noe-- » dl. nov. 12, 2012 12:33 pm

Autor: lili koo » dl. nov. 12, 2012 12:49 pm

Autor: lili koo » dl. nov. 12, 2012 12:58 pm
novi ha escrit:Quines ganes de retrovarnos totes i montar el show de la sessió de fotos!
Sabeu que estem com una cabra, oi??
Per cert,,, tenim confirmat que els de Guia Nupcial venen a grabar-nos???
Ens ho passarem de conya, serà un dia unic!! jajajajaj

Autor: lili koo » dl. nov. 12, 2012 12:59 pm
lilul ha escrit:Nuria7988 ha escrit:novi ha escrit:mecachis! No he llegit lo d q ens feien pagar!! Q fuerteeeeee!
Jo tambe descarto si és així !
Imagino que si ens quedem a dinar encara que no es faci a aquest rte, haurem de pagar el dinar. No??
Aixo es de suposar, clar que si n a dnar, paguem, pero es molt lleig que diguin gratis per unes i no les altres. Ho trobo molt lleig

Autor: Noe-- » dl. nov. 12, 2012 1:05 pm
lili koo ha escrit:Noieees!!! Ja soc aquíii!!!!
No sabia que estaveu aquí!!!
JO sense enterar-meeee!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Quina il·lusió em fa aquesta foto!!!!
Serà divertidissim!!
Ara em poso al dia per veure quantes som, si aneu a la pelu, si us maquillareu, si....

Autor: lili koo » dl. nov. 12, 2012 1:35 pm
Noe-- ha escrit:lili koo ha escrit:Noieees!!! Ja soc aquíii!!!!
No sabia que estaveu aquí!!!
JO sense enterar-meeee!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Quina il·lusió em fa aquesta foto!!!!
Serà divertidissim!!
Ara em poso al dia per veure quantes som, si aneu a la pelu, si us maquillareu, si....
Ey wapi! Si quieres te resumo tus dudas en un momento.
Si nadie se raja (jeje), somos 20 chicas (las de la lista de arriba). El día el 29 de diciembre, el sitio el Mas de Can Riera; hora por confirmar, pero será por la mañana. La idea es quedarse a comer por allí, o en el mismo restaurante (van a preguntar precios) y sino convence, pues en otro que no quede muy lejos.
Tema peluquería y maquillaje, esto será al gusto del consumidor. Habrá quien se maquille en casa, quien vaya a la pelu, a quien le maquille una amiga... Esto ya cada una. Y lo mismo con el pelo.
Como yo soy tan desastre con el maquillaje, a mi me gustaría ir a que me maquillara la peluquera, pero aun no lo tengo decidido (ni si quiera sé si tendrán abierto para esas fechas, y tampoco quiero pegarme el gran madrugón).
Y eso es todo. Laia y su compi fotógrafo (o suS compiS...) traerán el trabajito hecho de cómo colocarnos en cada foto, así que por esto no hay que preocuparse. Y ya nos irá informando si hay alguna novedad, o tenemos algo que llevar...
Eso es todo! :)

Autor: Noe-- » dl. nov. 12, 2012 4:42 pm

Autor: gemma_sergio » dl. nov. 12, 2012 4:46 pm

Autor: sonia85 » dl. nov. 12, 2012 6:24 pm

Autor: Juli » dl. nov. 12, 2012 6:58 pm

Autor: novi » dl. nov. 12, 2012 7:57 pm

Autor: sonia85 » dl. nov. 12, 2012 10:00 pm
Juli ha escrit:Hombre liliiiii!!! ya pensaba yo que no venias o que pasabas de nosotras!!!
Sonia, yo no sé qué hacer... no sé si ir a lo natural y llevar el pelo suelo y planchado o con algun semi o algun recogido tipo el que lleve el dia de la boda que aunque no lo hicieras exactamente igual seguro que algo parecido podrias hacer rapidamente!
También podría ser una opción llevarlo suelo y rizarme un poco las puntas (intentaré llevar la plancha GHD de mi vecina que seguro me la podrá dejar)
Por otro lado, queria comentarte una cosa. Después de la boda me corte el flequillo, no se si has visto alguna foto en mi facebook, bueno, si viste como fui a la boda que tuve en septiembre ya lo tienes, me lo corte de lado pero cortito lo qe pasa que al tener remolinos pues me queda bastante alante y no termina de convencerme, no se si dejarlo tal cual y el dia de la sesión que ya estará mas largo llevarlo de lado (como en la boda pero más corto) o hacerme el flequillo recto como lo llevé hace ya unos años que estaba pensando volvérmelo a hacer... mmmm tú qué crees? cómo lo ves???

Autor: sonia85 » dl. nov. 12, 2012 10:04 pm
novi ha escrit:Jo em conformo amb qualsevol cosa que em feu al cabell perque quedi mitjanament arrecladet.
OK, porto les tipiques agulles de recollit, que les vaig guardar de la boda. I el makillatge també!! Que chuli !!
Ahh, Sonia a mi em passa com a tu, que amb el vestit no puc menjar, pq m'apreta moltisim per la panxa ... jajajaja
Per cert... Desde Badalona qui surt? Sonia, Juli i jo ? O m'he colat?

Autor: floreta01 » dt. nov. 13, 2012 8:55 am
Autor: Mesa » dt. nov. 13, 2012 1:33 pm
floreta01 ha escrit:Com en aquest monent no puc entrar al facebook us deixo aquí una altre idea, com les de les botes.
Per cert que als Pepe li hi va encantar ho de les bufandes! seguim pensant.
L'idea, si us sembla bé, és començar per fotos més disteses, tipus bufandes i després ens anirem centrant en les de grups reduït més de primer pla o les de grup, com ho veieu?
El tema és aquest, si us agradés, i alguna és apanyada es podria fer una banderola d'aquest tipus i que posés algo com Núvies Promoció 2012, com ho veieu?
http://www.google.es/imgres?q=guirnaldas+love&um=1&hl=es&biw=1040&bih=342&tbm=isch&tbnid=2IApTBm9z3omCM:&imgrefurl=http://luluferris.com/guirnaldas-personalizadas/&docid=uMGr9pGFMFez5M&imgurl=http://luluferris.com/imagenes/guirnalda-love-cupcakes.jpg&w=500&h=230&ei=NfyhUIGwN4iO0AWwtIHIDg&zoom=1&iact=hc&vpx=581&vpy=92&dur=2914&hovh=152&hovw=331&tx=154&ty=173&sig=107051810787589954562&page=1&tbnh=121&tbnw=264&start=0&ndsp=4&ved=1t:429,r:2,s:0,i:72

Autor: floreta01 » dt. nov. 13, 2012 1:44 pm
Mesa ha escrit:floreta01 ha escrit:Com en aquest monent no puc entrar al facebook us deixo aquí una altre idea, com les de les botes.
Per cert que als Pepe li hi va encantar ho de les bufandes! seguim pensant.
L'idea, si us sembla bé, és començar per fotos més disteses, tipus bufandes i després ens anirem centrant en les de grups reduït més de primer pla o les de grup, com ho veieu?
El tema és aquest, si us agradés, i alguna és apanyada es podria fer una banderola d'aquest tipus i que posés algo com Núvies Promoció 2012, com ho veieu?
http://www.google.es/imgres?q=guirnaldas+love&um=1&hl=es&biw=1040&bih=342&tbm=isch&tbnid=2IApTBm9z3omCM:&imgrefurl=http://luluferris.com/guirnaldas-personalizadas/&docid=uMGr9pGFMFez5M&imgurl=http://luluferris.com/imagenes/guirnalda-love-cupcakes.jpg&w=500&h=230&ei=NfyhUIGwN4iO0AWwtIHIDg&zoom=1&iact=hc&vpx=581&vpy=92&dur=2914&hovh=152&hovw=331&tx=154&ty=173&sig=107051810787589954562&page=1&tbnh=121&tbnw=264&start=0&ndsp=4&ved=1t:429,r:2,s:0,i:72
Es molt bona idea!!!
Autor: Juli » dt. nov. 13, 2012 4:06 pm
novi ha escrit:Jo em conformo amb qualsevol cosa que em feu al cabell perque quedi mitjanament arrecladet.
OK, porto les tipiques agulles de recollit, que les vaig guardar de la boda. I el makillatge també!! Que chuli !!
Ahh, Sonia a mi em passa com a tu, que amb el vestit no puc menjar, pq m'apreta moltisim per la panxa ... jajajaja
Per cert... Desde Badalona qui surt? Sonia, Juli i jo ? O m'he colat?
sonia85 ha escrit:Juli ha escrit:Hombre liliiiii!!! ya pensaba yo que no venias o que pasabas de nosotras!!!
Sonia, yo no sé qué hacer... no sé si ir a lo natural y llevar el pelo suelo y planchado o con algun semi o algun recogido tipo el que lleve el dia de la boda que aunque no lo hicieras exactamente igual seguro que algo parecido podrias hacer rapidamente!
También podría ser una opción llevarlo suelo y rizarme un poco las puntas (intentaré llevar la plancha GHD de mi vecina que seguro me la podrá dejar)
Por otro lado, queria comentarte una cosa. Después de la boda me corte el flequillo, no se si has visto alguna foto en mi facebook, bueno, si viste como fui a la boda que tuve en septiembre ya lo tienes, me lo corte de lado pero cortito lo qe pasa que al tener remolinos pues me queda bastante alante y no termina de convencerme, no se si dejarlo tal cual y el dia de la sesión que ya estará mas largo llevarlo de lado (como en la boda pero más corto) o hacerme el flequillo recto como lo llevé hace ya unos años que estaba pensando volvérmelo a hacer... mmmm tú qué crees? cómo lo ves???
el flequillo recto te puede quedar muy bien a ti, cuando hacemos un flequillo recto normalmente la ralla debe estar en medio, a ti te queda?? pk si es asi pa'lante!!!
aunque ahora que miro tus fotos del facebook tal y como lo llevas te queda tmbien xulo.... yo por ejemplo odio llevar pelos hacia la cara pero si tu ya los has llevado y no te a molestado... lo dicho... pa'lante!!

Autor: novi » dt. nov. 13, 2012 5:26 pm

Autor: Juli » dt. nov. 13, 2012 5:34 pm

Autor: toni-silvia » dt. nov. 13, 2012 6:02 pm