SESSIÓ DE FOTOS VESTIDES DE NÚVIA!!! QUI S'APUNTA??

El millor any de la nostra vida!

Re: SESSIÓ DE FOTOS VESTIDES DE NÚVIA!!! QUI S'APUNTA??

EntradaAutor: Noe-- » dl. nov. 12, 2012 12:33 pm

He intentado enviaros un mensaje a todas por privado, y somos tantas, que lo he tenido que ir haciendo de 5 en 5 (me decía que había demasiados destinatarios).
Copio y pego el correo aquí mismo, y el listado de las chicas de la sesión de fotos.

lilul
Juli
Olguiky
floreta01
Mesa
monara
silvia26
ely85
Nuria7988
Miriam CH
lili koo
cristina_raul
novi
Gemma_sergio
Toni-silvia
Cris2012
Sonia85
Noe2012
Alicia
Noe--

Ey, hola wapis!!!

Sois las elegidas... Y os escribo este correillo para pediros que no olvidéis enviar, cuanto antes, una foto donde salgáis con vuestro vestido de novia a Laia (floreta01), que será nuestra fotógrafa junto con su compi Pepe, quienes se han ofrecido de manera gratuita a hacernos las fotos (¡¡muchas gracias!!). Su mail es laiaylla@hotmail.com

El día se acerca... jiji...

Para las despistadas: finalmente la sesión de fotos será el 29 de diciembre, y el sitio el Mas de Can Riera (Sentmenat). Falta decidir hora, y bueno, según se acerque la fecha, Laia ya nos irá indicando alguna cosilla más.

Nos vemos pronto!!! Besos!!

Noemi.
Noemi.
Noe--
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 4:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: lili koo » dl. nov. 12, 2012 12:49 pm

Noieees!!! Ja soc aquíii!!!!

No sabia que estaveu aquí!!!

JO sense enterar-meeee!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Quina il·lusió em fa aquesta foto!!!!

Serà divertidissim!!

Ara em poso al dia per veure quantes som, si aneu a la pelu, si us maquillareu, si....
Imatge
lili koo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1159
Membre des de: dj. jul. 07, 2011 7:41 am

EntradaAutor: lili koo » dl. nov. 12, 2012 12:58 pm

novi ha escrit:Quines ganes de retrovarnos totes i montar el show de la sessió de fotos!

Sabeu que estem com una cabra, oi??

Per cert,,, tenim confirmat que els de Guia Nupcial venen a grabar-nos???

Ens ho passarem de conya, serà un dia unic!! jajajajaj

Venen a grabar-nos els de Guia Nupcial????????????????????????????????'

jajajajaja!!! Y si truquem al canal Divinity? A ells els hi agrada molt això de les nuvies.
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Me parto!

A tothom q li dic el q farem flipa.

(Encara m'estic posant al dia d'aquest post, i segur q ja ho heu comentat molt, pero a mi allò de que a ¿Can Marlet era? les nuvies q s'havien casat allà gratis i les altres pagar, no em va agradar gens)
Imatge
lili koo

EntradaAutor: lili koo » dl. nov. 12, 2012 12:59 pm

lilul ha escrit:
Nuria7988 ha escrit:
novi ha escrit:mecachis! No he llegit lo d q ens feien pagar!! Q fuerteeeeee!
Jo tambe descarto si és així !

Imagino que si ens quedem a dinar encara que no es faci a aquest rte, haurem de pagar el dinar. No??

Aixo es de suposar, clar que si n a dnar, paguem, pero es molt lleig que diguin gratis per unes i no les altres. Ho trobo molt lleig

Eso eso!!! Molt lleig!
Imatge
lili koo

EntradaAutor: Noe-- » dl. nov. 12, 2012 1:05 pm

lili koo ha escrit:Noieees!!! Ja soc aquíii!!!!

JO sense enterar-meeee!

Serà divertidissim!!

Ara em poso al dia per veure quantes som, si aneu a la pelu, si us maquillareu, si....

Ey wapi! Si quieres te resumo tus dudas en un momento.
Si nadie se raja (jeje), somos 20 chicas (las de la lista de arriba). El día el 29 de diciembre, el sitio el Mas de Can Riera; hora por confirmar, pero será por la mañana. La idea es quedarse a comer por allí, o en el mismo restaurante (van a preguntar precios) y sino convence, pues en otro que no quede muy lejos.
Tema peluquería y maquillaje, esto será al gusto del consumidor. Habrá quien se maquille en casa, quien vaya a la pelu, a quien le maquille una amiga... Esto ya cada una. Y lo mismo con el pelo.
Como yo soy tan desastre con el maquillaje, a mi me gustaría ir a que me maquillara la peluquera, pero aun no lo tengo decidido (ni si quiera sé si tendrán abierto para esas fechas, y tampoco quiero pegarme el gran madrugón).
Y eso es todo. Laia y su compi fotógrafo (o suS compiS...) traerán el trabajito hecho de cómo colocarnos en cada foto, así que por esto no hay que preocuparse. Y ya nos irá informando si hay alguna novedad, o tenemos algo que llevar...
Eso es todo! :)
Noemi.
Noe--

EntradaAutor: lili koo » dl. nov. 12, 2012 1:35 pm

Noe-- ha escrit:
lili koo ha escrit:Noieees!!! Ja soc aquíii!!!!

JO sense enterar-meeee!

Serà divertidissim!!

Ey wapi! Si quieres te resumo tus dudas en un momento.
Si nadie se raja (jeje), somos 20 chicas (las de la lista de arriba). El día el 29 de diciembre, el sitio el Mas de Can Riera; hora por confirmar, pero será por la mañana. La idea es quedarse a comer por allí, o en el mismo restaurante (van a preguntar precios) y sino convence, pues en otro que no quede muy lejos.
Tema peluquería y maquillaje, esto será al gusto del consumidor. Habrá quien se maquille en casa, quien vaya a la pelu, a quien le maquille una amiga... Esto ya cada una. Y lo mismo con el pelo.
Como yo soy tan desastre con el maquillaje, a mi me gustaría ir a que me maquillara la peluquera, pero aun no lo tengo decidido (ni si quiera sé si tendrán abierto para esas fechas, y tampoco quiero pegarme el gran madrugón).
Y eso es todo. Laia y su compi fotógrafo (o suS compiS...) traerán el trabajito hecho de cómo colocarnos en cada foto, así que por esto no hay que preocuparse. Y ya nos irá informando si hay alguna novedad, o tenemos algo que llevar...
Eso es todo! :)

GRACIES NOE!!

I menjarem vestides de núvia?? jajajaja
Imatge
lili koo

EntradaAutor: Noe-- » dl. nov. 12, 2012 4:42 pm

Jajaja! Hombre, yo diría que no!! :)
Noemi.
Noe--

EntradaAutor: gemma_sergio » dl. nov. 12, 2012 4:46 pm

Chicas, siento decirlo pero si es por la mañana no voy a poder ir!!! Trabajo hasta las 14h y me es imposible pedir fiesta porque tengo todos los días cogidos!!

Pero quiero fotos de la sesión, eh???

Me hubiese hecho ilusión pero que le haremos!
Imatge
gemma_sergio

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: sonia85 » dl. nov. 12, 2012 6:24 pm

hola noies!! com us he dit per whatts jo m'ofereixo a pentinar a qui vulgui..... el tema està en que no podem estar 3 hores pentinan i maquillan i si jo soc la unica s'allargaria moltiiiisim... per això deia que podem fer recullits ràpids, o si algunes el portem curtet això es un pim-pam.... el que jo suggereixo es que si alguna per exemple te planxes ghd que les porti, segur que més d'una te traça i ens podem ajudar entre totes, mentres unes preparen el cabell jo puc anar fent recullits... que us sembla???

tema maquillatge.... jo tambè maquillo, com ja e dit, no es que hem dediqui en cos i ànima al maquillatge pero he fet cursos i a moltes convidades les maquillo allà a la pelu aixi que hem defenso força be....
el que tambè suggeria es que les que tinguin pensat recullir-se'l que portin clips, etc.... i que cadascú porti també el maquillatge que normalment fa servir, sombres, etc... encara que jo portaré el meu maletí de maquillatge profesional... que us sembla la idea???

ahh!!! jo preferiria anar a dinar després de la sesió de fotos que el cos del meu vetsit es com un corsé i apenes hem puc seure!! hem sembla que això ens passa a mes d'una ;)
per cert!!! si alguna te alguna idea de com li agradaria anar pentinada que us sembla si penjeu la foto?? o imprimiu-la i me l'ensenyeu el dia de les fotos.... petonets noies!!!
Imatge
sonia85

Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

EntradaAutor: Juli » dl. nov. 12, 2012 6:58 pm

Hombre liliiiii!!! ya pensaba yo que no venias o que pasabas de nosotras!!!

Sonia, yo no sé qué hacer... no sé si ir a lo natural y llevar el pelo suelo y planchado o con algun semi o algun recogido tipo el que lleve el dia de la boda que aunque no lo hicieras exactamente igual seguro que algo parecido podrias hacer rapidamente!
También podría ser una opción llevarlo suelo y rizarme un poco las puntas (intentaré llevar la plancha GHD de mi vecina que seguro me la podrá dejar)
Por otro lado, queria comentarte una cosa. Después de la boda me corte el flequillo, no se si has visto alguna foto en mi facebook, bueno, si viste como fui a la boda que tuve en septiembre ya lo tienes, me lo corte de lado pero cortito lo qe pasa que al tener remolinos pues me queda bastante alante y no termina de convencerme, no se si dejarlo tal cual y el dia de la sesión que ya estará mas largo llevarlo de lado (como en la boda pero más corto) o hacerme el flequillo recto como lo llevé hace ya unos años que estaba pensando volvérmelo a hacer... mmmm tú qué crees? cómo lo ves???
Imatge
Juli

Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

EntradaAutor: novi » dl. nov. 12, 2012 7:57 pm

Jo em conformo amb qualsevol cosa que em feu al cabell perque quedi mitjanament arrecladet.

OK, porto les tipiques agulles de recollit, que les vaig guardar de la boda. I el makillatge també!! Que chuli !!

Ahh, Sonia a mi em passa com a tu, que amb el vestit no puc menjar, pq m'apreta moltisim per la panxa ... jajajaja

Per cert... Desde Badalona qui surt? Sonia, Juli i jo ? O m'he colat?
Imatge
novi
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: sonia85 » dl. nov. 12, 2012 10:00 pm

Juli ha escrit:Hombre liliiiii!!! ya pensaba yo que no venias o que pasabas de nosotras!!!

Sonia, yo no sé qué hacer... no sé si ir a lo natural y llevar el pelo suelo y planchado o con algun semi o algun recogido tipo el que lleve el dia de la boda que aunque no lo hicieras exactamente igual seguro que algo parecido podrias hacer rapidamente!
También podría ser una opción llevarlo suelo y rizarme un poco las puntas (intentaré llevar la plancha GHD de mi vecina que seguro me la podrá dejar)
Por otro lado, queria comentarte una cosa. Después de la boda me corte el flequillo, no se si has visto alguna foto en mi facebook, bueno, si viste como fui a la boda que tuve en septiembre ya lo tienes, me lo corte de lado pero cortito lo qe pasa que al tener remolinos pues me queda bastante alante y no termina de convencerme, no se si dejarlo tal cual y el dia de la sesión que ya estará mas largo llevarlo de lado (como en la boda pero más corto) o hacerme el flequillo recto como lo llevé hace ya unos años que estaba pensando volvérmelo a hacer... mmmm tú qué crees? cómo lo ves???

el flequillo recto te puede quedar muy bien a ti, cuando hacemos un flequillo recto normalmente la ralla debe estar en medio, a ti te queda?? pk si es asi pa'lante!!!
aunque ahora que miro tus fotos del facebook tal y como lo llevas te queda tmbien xulo.... yo por ejemplo odio llevar pelos hacia la cara pero si tu ya los has llevado y no te a molestado... lo dicho... pa'lante!!
Imatge
sonia85

EntradaAutor: sonia85 » dl. nov. 12, 2012 10:04 pm

novi ha escrit:Jo em conformo amb qualsevol cosa que em feu al cabell perque quedi mitjanament arrecladet.

OK, porto les tipiques agulles de recollit, que les vaig guardar de la boda. I el makillatge també!! Que chuli !!

Ahh, Sonia a mi em passa com a tu, que amb el vestit no puc menjar, pq m'apreta moltisim per la panxa ... jajajaja

wapa!! noslatres dues sortim de teià pero no costa res recullir-te!!!
Imatge
sonia85

EntradaAutor: floreta01 » dt. nov. 13, 2012 8:55 am

Com en aquest monent no puc entrar al facebook us deixo aquí una altre idea, com les de les botes.

Per cert que als Pepe li hi va encantar ho de les bufandes! seguim pensant.

L'idea, si us sembla bé, és començar per fotos més disteses, tipus bufandes i després ens anirem centrant en les de grups reduït més de primer pla o les de grup, com ho veieu?

El tema és aquest, si us agradés, i alguna és apanyada es podria fer una banderola d'aquest tipus i que posés algo com Núvies Promoció 2012, com ho veieu?

http://www.google.es/imgres?q=guirnaldas+love&um=1&hl=es&biw=1040&bih=342&tbm=isch&tbnid=2IApTBm9z3omCM:&imgrefurl=http://luluferris.com/guirnaldas-personalizadas/&docid=uMGr9pGFMFez5M&imgurl=http://luluferris.com/imagenes/guirnalda-love-cupcakes.jpg&w=500&h=230&ei=NfyhUIGwN4iO0AWwtIHIDg&zoom=1&iact=hc&vpx=581&vpy=92&dur=2914&hovh=152&hovw=331&tx=154&ty=173&sig=107051810787589954562&page=1&tbnh=121&tbnw=264&start=0&ndsp=4&ved=1t:429,r:2,s:0,i:72
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: Mesa » dt. nov. 13, 2012 1:33 pm

floreta01 ha escrit:Com en aquest monent no puc entrar al facebook us deixo aquí una altre idea, com les de les botes.

L'idea, si us sembla bé, és començar per fotos més disteses, tipus bufandes i després ens anirem centrant en les de grups reduït més de primer pla o les de grup, com ho veieu?

El tema és aquest, si us agradés, i alguna és apanyada es podria fer una banderola d'aquest tipus i que posés algo com Núvies Promoció 2012, com ho veieu?

http://www.google.es/imgres?q=guirnaldas+love&um=1&hl=es&biw=1040&bih=342&tbm=isch&tbnid=2IApTBm9z3omCM:&imgrefurl=http://luluferris.com/guirnaldas-personalizadas/&docid=uMGr9pGFMFez5M&imgurl=http://luluferris.com/imagenes/guirnalda-love-cupcakes.jpg&w=500&h=230&ei=NfyhUIGwN4iO0AWwtIHIDg&zoom=1&iact=hc&vpx=581&vpy=92&dur=2914&hovh=152&hovw=331&tx=154&ty=173&sig=107051810787589954562&page=1&tbnh=121&tbnw=264&start=0&ndsp=4&ved=1t:429,r:2,s:0,i:72

Es molt bona idea!!!
Imatge
Mesa
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

EntradaAutor: floreta01 » dt. nov. 13, 2012 1:44 pm

Mesa ha escrit:
floreta01 ha escrit:Com en aquest monent no puc entrar al facebook us deixo aquí una altre idea, com les de les botes.

Es molt bona idea!!!

Només ens queda trobar a "l'apanyada" jeje.
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: Juli » dt. nov. 13, 2012 4:06 pm

novi ha escrit:Jo em conformo amb qualsevol cosa que em feu al cabell perque quedi mitjanament arrecladet.

Novi, como te ha dicho Sonia nosotras salimos de Teia, pero vaya, no cuesta nada pasar por bdn y recogerte y asi vamos 3 en un mismo coche!!

sonia85 ha escrit:
Juli ha escrit:Hombre liliiiii!!! ya pensaba yo que no venias o que pasabas de nosotras!!!

el flequillo recto te puede quedar muy bien a ti, cuando hacemos un flequillo recto normalmente la ralla debe estar en medio, a ti te queda?? pk si es asi pa'lante!!!
aunque ahora que miro tus fotos del facebook tal y como lo llevas te queda tmbien xulo.... yo por ejemplo odio llevar pelos hacia la cara pero si tu ya los has llevado y no te a molestado... lo dicho... pa'lante!!

Sonia, si miras mis fotos de fb de hace unos años me veras con el flequillo asi recto, creo que me quedaba mucho mejor, me tira para atrás la incomodidad ya que cada dia tenia que pasarme el secador porque tengo un remolino y se me abria y por otro lado, lavarmelo a diario puesto que tengo el pelo muy graso y al llevar el flequillo en la frente era lo primero que se me ensuciaba y no me duraba ni 24 horas limpio... por lo demas me lo haria ya mismo!! aunque me costara volver a acostumbrrme a llevar pelo encima de los ojos porque ahora estoy muy bien acostumbrada me pongo un clip y no tengo ni un pelo en la cara!!!
Aunque yo siempre he levado ese flequillo con la raya al lado...

Aiii no se que hacer!!! flequi de lado o flequi recto?? :-/ :star::
Imatge
Juli

EntradaAutor: novi » dt. nov. 13, 2012 5:26 pm

Juli, x mi Ok a subir les 3 juntas pa Can Riera. Pero yo soy de las q necesito ir cn tiempo por mi vestido. Asi q sino, no os preocupeis. Lo hablamos sobre la marcha!! Yupiiii
Imatge
novi

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: Juli » dt. nov. 13, 2012 5:34 pm

Por mi con lo d eir con tiempo cap problema, no tendre nada que hacer!! addemas asi no tenemos que preocuparnos sobre el camino,nos guias tú!!
Imatge
Juli

EntradaAutor: toni-silvia » dt. nov. 13, 2012 6:02 pm

Hay que hacer la pose Pataky de la despedida de soltera de NOVI!!!
Imatge
toni-silvia
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants