zianra ha escrit:marsal75 al final que vau fer amb doble imatge? video + fotos i alguna cosa mes?
nosaltres hem fet fotos i video, no vem fer ni pre boda ni post boda ni invitacions. El que hem recollit d'ells com a material final ha estat l'album gros nostre, un album amb les fotos amb els convidats, 2 albums per als pares (es pagen a part dle pack nuvis) i 5 albums minis per als germans, a més 3 dvd, un per a nosaltres i dos per als pares (he flipat amb la presentació dels dvd, tant externa com el muntatge intern). A més el personal que va vindre al casament van ser superprofesionals i agradables... jo pensava que se'm faria un rotllo el dia del casament el reportatge a casa els meus pares i despres les fotos al restaurant i en cap moment va ser així, em va resultar tot molt amè
en quan arribis als 100 missatges, et convido a que visitis la meva cronica (bé i si vols el compte enrera, encara que no hi han gaires fotos per la caiguda del foro, i la pre-cronica) per a que vegis bé tot el que vem fer