Flores novia

El millor any de la nostra vida!

Re: Flores novia

EntradaAutor: maricurman » dt. oct. 18, 2011 1:24 pm

Hola

yo mi ramo, solapas hombres y decoracion coches y eso quiero que me lo haga Bloomi. Yo me puse en contacto con ellos hace ya dias y aun como alguna de vosotras no he recibido repsuesta. Ayer se me ocurrio llamar x telefono y se puso una Sra. que creo que no era de la tienda o algo, xo me dijo de que no habian respuesto a los mails xk estaba enferma o algo asi, o estaba en un mal momento, no recuerdo bien, y me comento que pronto daran respuestas... a mi esto me ha dejado algo preocupada, xo bueno como yo soy de septiembre espero que todo vaya bien. asi que las que sois de principios yo de vosotras me acercaria a la tienda
a mi tambien me gusta la rosmelia lifeltriada, no se si se escibe asi, el color no los e, xo tengo claro que va a ser ese ramo, la mujer de mi primo se lo hizo alli y era chulisimo...
Imatge
maricurman
:: núvia experta

Entrades: 839
Membre des de: dg. set. 12, 2010 8:18 pm

EntradaAutor: laurasentis » dg. oct. 23, 2011 11:31 pm

Avui he estat a la fira de Sabadell, m´ha agradat molt i a més he conegut a aquesta noia que em comenteu per aquí. el Taller Floral Judith Jordà, tenia un stand, m´ha agradat molt i ja he triat totes les flors, el meu ram serà un bouquet amb orquideas i calas vermelles, moolt guapo. Em fan un 10% de descompte per ser de la fira. He quedat molt contenta. Us passo la web. http://judithjordaartefloral.blogspot.com.
laurasentis

Entrades: 12
Membre des de: dt. set. 20, 2011 9:59 pm

EntradaAutor: ORCA » dl. oct. 24, 2011 10:55 am

a pues ahora me meteré a mirar... yo no tengo ni idea el que...lo que si que tengo claro es que me gustaría que hubiera un poco de color...
besines
ORCA
:: núvia rookie

Entrades: 162
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 1:02 pm

EntradaAutor: Nuria7988 » dl. oct. 24, 2011 1:58 pm

Yo tengo pensado en un bouquet de rosas rojas, para mi.
Y para las damitas de honor, al igual una reproduccion del mio, pero mas pequeño....
Nuria7988
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

EntradaAutor: prometida12 » dl. oct. 24, 2011 7:19 pm

yo había pensado un bouquet de rosas rojas con alguna blanca, pero de stas rosas tan pequeñas, creo que le llaman o se llaman rosas de pitimini, pero vamos es un pensamiento mio... eso sí que lo dejo como tarea para el año que viene
prometida12

Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 17, 2011 6:15 pm

EntradaAutor: nina83 » dl. oct. 24, 2011 8:41 pm

laurasentis ha escrit:Avui he estat a la fira de Sabadell, m´ha agradat molt i a més he conegut a aquesta noia que em comenteu per aquí. el Taller Floral Judith Jordà, tenia un stand, m´ha agradat molt i ja he triat totes les flors, el meu ram serà un bouquet amb orquideas i calas vermelles, moolt guapo. Em fan un 10% de descompte per ser de la fira. He quedat molt contenta. Us passo la web. http://judithjordaartefloral.blogspot.com.

Bones,
jo vaig mirar la web d'aquesta noia i la veritat q molt xulos, ja q no vaig poder anar a la fira em podrias dir, tot i q sigui a grans trets, els preus de rams, o com van mes o menuys, si vols passamo per privat.
merci,
núria
Imatge
nina83

Entrades: 178
Membre des de: dj. set. 01, 2011 3:37 pm

EntradaAutor: prometida12 » dl. oct. 24, 2011 9:53 pm

he oido que hay muchas floristerías que hacen packs de ramo novia, flores para el coche, aquella flor para novio y hermanos... yo también pillaría para casa, es casa de la madre creo q también se ponen no?
prometida12

Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 17, 2011 6:15 pm

EntradaAutor: ORCA » dt. oct. 25, 2011 12:42 pm

yo he visto que en flores navarros hay pack de estos, que te incluye el ramo, el coche, la flor de los chicos...
a mi las del coche de fuera vale, pero la que va dentro del coche parece un coche funebre....
yo como no soy muy florera...y pienso que gastarte el dinero en las flores es tirar el dinero....
yo haré lo justito!
ORCA

Entrades: 162
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 1:02 pm

EntradaAutor: laurasentis » dt. oct. 25, 2011 9:46 pm

nina83 ha escrit:
laurasentis ha escrit:Avui he estat a la fira de Sabadell, m´ha agradat molt i a més he conegut a aquesta noia que em comenteu per aquí. el Taller Floral Judith Jordà, tenia un stand, m´ha agradat molt i ja he triat totes les flors, el meu ram serà un bouquet amb orquideas i calas vermelles, moolt guapo. Em fan un 10% de descompte per ser de la fira. He quedat molt contenta. Us passo la web. http://judithjordaartefloral.blogspot.com.

Bones,
jo vaig mirar la web d'aquesta noia i la veritat q molt xulos, ja q no vaig poder anar a la fira em podrias dir, tot i q sigui a grans trets, els preus de rams, o com van mes o menuys, si vols passamo per privat.
merci,
núria

Ei Nuria!!

Mira a grans trets els rams estan entre 70 i 120E. Per 90 té moltes opcions. Truca-la o envia un mail i comenta- li el que més t´agrada, si vols digues que truques de part de Laura Sentis que va estar a la Fira, a veure si et pot fer el 10% de descompte.

El que a mí em va agradar és que ho porta tot al lloc gratis, el ram a casa del padrí, monta l´esglesia, el cotxe, rams mares al restaurant,...per mí això no té preu ja que així ens podem oblidar d´aquest tema.

No sé, em va agradar molt.

Bona nit
laurasentis

Membre des de: dt. set. 20, 2011 9:59 pm

EntradaAutor: nina83 » dt. oct. 25, 2011 9:56 pm

laurasentis ha escrit:
nina83 ha escrit:

Bones,
merci,
núria

Ei Nuria!!

Mira a grans trets els rams estan entre 70 i 120E. Per 90 té moltes opcions. Truca-la o envia un mail i comenta- li el que més t´agrada, si vols digues que truques de part de Laura Sentis que va estar a la Fira, a veure si et pot fer el 10% de descompte.

El que a mí em va agradar és que ho porta tot al lloc gratis, el ram a casa del padrí, monta l´esglesia, el cotxe, rams mares al restaurant,...per mí això no té preu ja que així ens podem oblidar d´aquest tema.

No sé, em va agradar molt.

Bona nit

Eis!
moltes gràcies per la info! doncs si suspos q trucare o li enviare un mail! per veure también la resta de presu, de les flors del nuvi i tot aixo!
moltes gracies!!
na nit!
Imatge
nina83

Entrades: 178
Membre des de: dj. set. 01, 2011 3:37 pm

EntradaAutor: Noviaboda11 » dc. oct. 26, 2011 9:52 pm

Vaig anar a la Fira i també em va fer gràcia veure la Judith en un stand, estava a l´stand conjuntament amb una Masia. Vaig poguer parlar amb ella, i vaig acabar de veure més floretes. És una noia molt agradable, em va donar molta seguretat.

El meu ram serà el de peonies, a més fan molt bona oloreta. Je,je
Noviaboda11

Entrades: 22
Membre des de: dl. set. 19, 2011 10:38 am

EntradaAutor: ClaraNovia » ds. oct. 29, 2011 9:22 pm

com va anar la Fira Noviaboda11, t´ha millorat el preu la Judith? Jo no vaig poguer anar, snif..m´hauria encantat anar-hi.
ClaraNovia

Entrades: 17
Membre des de: dc. set. 21, 2011 11:22 am

EntradaAutor: lidia&carles » dg. oct. 30, 2011 10:06 pm

Quins rams més preciosos, del blog http://judithjordaartefloral.blogspot.com, els que m´encanten són el Bouquets però encara no estic segura de quin.
lidia&carles

Entrades: 9
Membre des de: ds. set. 24, 2011 9:18 am

EntradaAutor: MeryMark » dl. oct. 31, 2011 9:34 am

Yo quiero un ramo de cardos (creo que seré la única noviaXD) porque mi novio es escocés y es su flor... a ver quién me lo hace!
MeryMark

Entrades: 101
Membre des de: ds. oct. 22, 2011 10:26 am

EntradaAutor: MEVI » dl. oct. 31, 2011 5:23 pm

Yo lo quiero de calas rojas!!!!
K bonito!!!!!
Imatge
MEVI
:: núvia experimentada

Entrades: 393
Membre des de: dt. set. 20, 2011 2:31 pm

EntradaAutor: snake35 » dc. nov. 02, 2011 1:01 pm

MeryMark ha escrit:Yo quiero un ramo de cardos (creo que seré la única noviaXD) porque mi novio es escocés y es su flor... a ver quién me lo hace!

Hola MeryMark!
Es difícil però no impossible, jo trucaria a Flors Navarro i et pases pel departament de casaments de dilluns a divendres fins les 8 del vespre, es pot trobar però clar ho han de portar d'Holanda i no sabem quina és la temporada en que n'hi han. Informa-te'n!
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: bearoki » dv. nov. 04, 2011 8:06 am

Que gracia me ha hecho ver a Judith por el Foro, mí hermana lo hizo con ella y le quedó precioso. Yo también lo haré con ella sin dudarlo. Los precios estan super bien y son muy bonitos. Le pediré una foto a mí hermana y os la colgaré, si es que sé hacerlo, soy nuevecita.
bearoki

Entrades: 107
Membre des de: dv. nov. 04, 2011 7:57 am

EntradaAutor: julia30 » ds. nov. 05, 2011 10:51 am

Nuria7988 ha escrit:Yo tengo pensado en un bouquet de rosas rojas, para mi.
Y para las damitas de honor, al igual una reproduccion del mio, pero mas pequeño....

Nuria 7988, yo también lo hago de rosas rojas, viste el del foro. http://judithjordaartefloral.blogspot.com, también había pensado las damitas de honor que lo tubieran en peque, que monas estaran.

Dudaba entre bouquet rosas rojas o el de rosas blancas, pero Judith me recomendo el de rosas rojas, así destacaría más con mí vestido, que es todo blanco.
julia30

Entrades: 27
Membre des de: ds. oct. 01, 2011 9:08 pm

EntradaAutor: MyK » dg. nov. 13, 2011 10:48 am

julia30 ha escrit:
Nuria7988 ha escrit:Yo tengo pensado en un bouquet de rosas rojas, para mi.

Nuria 7988, yo también lo hago de rosas rojas, viste el del foro. http://judithjordaartefloral.blogspot.com, también había pensado las damitas de honor que lo tubieran en peque, que monas estaran.

Dudaba entre bouquet rosas rojas o el de rosas blancas, pero Judith me recomendo el de rosas rojas, así destacaría más con mí vestido, que es todo blanco.

Yo todavía no he pensado mucho en el ramo, he ido mirando y lo que tengo claro es que sea de colores vivos, precisamente para que destaque con el blanco del vestido!! por eso creo que el bouquet con rosas rojas es una muy buena idea! aunque a mí me gusta con flores variadas...
Imatge
MyK

Entrades: 731
Membre des de: dv. oct. 28, 2011 8:07 pm

EntradaAutor: Nora&xavi » dt. nov. 29, 2011 11:44 am

lidia&carles ha escrit:Quins rams més preciosos, del blog http://judithjordaartefloral.blogspot.com, els que m´encanten són el Bouquets però encara no estic segura de quin.

Ahir vaig estar parlant amb la Judith, tot perfecte, m´encanta el seu estil i la qualitat. Decididament ho faig amb ella. Gràcies per passar-me la referència. Aquesta web va super bé per parlar amb totes voslatres i que donguem entre totes ideas de gent que treballa tant bé. Mil gràcies estic molt contenta en agafar les flors amb la Judith.
Nora&xavi

Membre des de: dg. set. 25, 2011 7:45 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants