Autor: EDYO » dc. gen. 11, 2012 10:16 am

Autor: kyla » dc. gen. 11, 2012 6:50 pm
[/url]
Autor: clareta27 » dc. gen. 11, 2012 7:54 pm

Autor: Olguiky » dc. gen. 11, 2012 8:17 pm
clareta27 ha escrit:Vaja veig que no sóc la única que somia que arriba el casament i ho tenim encara tot per fer!! jejejeje
Jo la veritat és que no fa gaire que vam decidir casar-nos, i per tant, sempre a tot arreu ens han anat dient que anem amb el temps just!
nosaltres hem decidit disfrutar i no patir, anar amb calma pero anar solucionant temes, i de moment funciona! n
o tinc gaire estrés (tt i que en somnis una mica..jeje)i anem tancant coses poc a poc, tot i que ens falta moltiiiiissiimm!
Cada vegada que entro al foro trobo coses noves a fer, així que em teniu bastant entretinguda!!!

Autor: EDYO » dj. gen. 12, 2012 1:30 pm
Olguiky ha escrit:clareta27 ha escrit:Vaja veig que no sóc la única que somia que arriba el casament i ho tenim encara tot per fer!! jejejeje
Jo la veritat és que no fa gaire que vam decidir casar-nos, i per tant, sempre a tot arreu ens han anat dient que anem amb el temps just!
nosaltres hem decidit disfrutar i no patir, anar amb calma pero anar solucionant temes, i de moment funciona! n
o tinc gaire estrés (tt i que en somnis una mica..jeje)i anem tancant coses poc a poc, tot i que ens falta moltiiiiissiimm!
Cada vegada que entro al foro trobo coses noves a fer, així que em teniu bastant entretinguda!!!
Reina, no et preocupis! Nosaltres tenim dues parelles d'amics que van organitzar els respectius casaments amb menys de sis mesos. I tot i que tothom els deia que anaven tard la cosa va anar molt bé!
Ja veuràs que a tu també et sortirà tot bé!

Autor: bulma » dj. feb. 02, 2012 1:09 pm

Autor: mireialluis » dj. feb. 02, 2012 1:12 pm

Autor: mireialluis » dj. feb. 02, 2012 1:13 pm

Autor: AndreaJose » dt. feb. 07, 2012 10:47 pm

Autor: bulma » dc. feb. 08, 2012 11:17 am

Autor: mireialluis » dc. feb. 08, 2012 2:18 pm
bulma ha escrit:Mireialluis doncs encara ens ho estem mirant! Si anem a NY ja t'avisaré! De moment tinc preus de l'agència local del meu poble i clar va molt be pq per qualsevol cosa que vull modificar o dubtes és un moment, arribar i fer. Ara però estic esperant pressupost de viajes el corteinglés... i santa paciència1! Ho estem mirant pq tenim un val de dte de -600€ i mes que res per veure si val la pena!
DiL merci!
Una pregunta, nosaltres als convidats com a detallet els hi donarem una foto amb ells d'aquelles que et revelen al moment. Vosaltres regalaríeu alguna cosa més?? o què feu?? Jo dic que ja estar bé i el meu xicot diu que un altre detallet no estaria demés... Per dir alguna cosa, la foto per la noia i un clauer pel noi...
Què en penseu?

Autor: Jenny30 » dj. feb. 09, 2012 12:51 am
[/url]
Autor: jennyjose » dj. feb. 09, 2012 12:53 am

Autor: Jenny30 » dj. feb. 09, 2012 12:56 am
jennyjose ha escrit:No me lo puedo creer, me quedan 4 meses y 1 dia, junio está a la vuelta de la esquina chicasssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!
Estoy eufóricaaaaaaaaaaaaaaaa
[/url]
Autor: Olguiky » dj. feb. 09, 2012 11:07 am

Autor: bulma » dj. feb. 09, 2012 1:18 pm
Quines ganes!
Autor: Olguiky » dj. feb. 09, 2012 1:35 pm
bulma ha escrit:sí Olguiky!! Jo avui 4 de justos!!!![]()
![]()
Quines ganes!

Autor: mireialluis » dj. feb. 09, 2012 4:39 pm

Autor: Jenny30 » dg. feb. 19, 2012 3:06 pm
[/url]