JUNY del 2012!

El millor any de la nostra vida!

Re: JUNY del 2012!

EntradaAutor: EDYO » dc. gen. 11, 2012 10:16 am

Aixo ja está aqui.......aquesta nit e tingut un somni arribaba el dia de la boda i no tenia cuasi res preparat!!!!!!!!!
Quines ganes de que arribi el dia!!!!
Imatge
EDYO
:: núvia experta

Entrades: 765
Membre des de: dc. ago. 10, 2011 8:12 am

EntradaAutor: kyla » dc. gen. 11, 2012 6:50 pm

A nosaltres también ens falten moltes coses!! argg!!
Ara estem esperan que ens enviien pressupostos pel viatge! a viam que tal.
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla
:: núvia rookie

Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

EntradaAutor: clareta27 » dc. gen. 11, 2012 7:54 pm

Vaja veig que no sóc la única que somia que arriba el casament i ho tenim encara tot per fer!! jejejeje
Jo la veritat és que no fa gaire que vam decidir casar-nos, i per tant, sempre a tot arreu ens han anat dient que anem amb el temps just!
nosaltres hem decidit disfrutar i no patir, anar amb calma pero anar solucionant temes, i de moment funciona! n
o tinc gaire estrés (tt i que en somnis una mica..jeje)i anem tancant coses poc a poc, tot i que ens falta moltiiiiissiimm!

Cada vegada que entro al foro trobo coses noves a fer, així que em teniu bastant entretinguda!!! :-)0(-:
Imatge
clareta27

Entrades: 103
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: Olguiky » dc. gen. 11, 2012 8:17 pm

clareta27 ha escrit:Vaja veig que no sóc la única que somia que arriba el casament i ho tenim encara tot per fer!! jejejeje
Jo la veritat és que no fa gaire que vam decidir casar-nos, i per tant, sempre a tot arreu ens han anat dient que anem amb el temps just!
nosaltres hem decidit disfrutar i no patir, anar amb calma pero anar solucionant temes, i de moment funciona! n
o tinc gaire estrés (tt i que en somnis una mica..jeje)i anem tancant coses poc a poc, tot i que ens falta moltiiiiissiimm!

Cada vegada que entro al foro trobo coses noves a fer, així que em teniu bastant entretinguda!!! :-)0(-:

Reina, no et preocupis! Nosaltres tenim dues parelles d'amics que van organitzar els respectius casaments amb menys de sis mesos. I tot i que tothom els deia que anaven tard la cosa va anar molt bé!

Ja veuràs que a tu també et sortirà tot bé!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: EDYO » dj. gen. 12, 2012 1:30 pm

Olguiky ha escrit:
clareta27 ha escrit:Vaja veig que no sóc la única que somia que arriba el casament i ho tenim encara tot per fer!! jejejeje

Reina, no et preocupis! Nosaltres tenim dues parelles d'amics que van organitzar els respectius casaments amb menys de sis mesos. I tot i que tothom els deia que anaven tard la cosa va anar molt bé!

Ja veuràs que a tu també et sortirà tot bé!

Siiii jo al principi tambe vaig començar una miqueta estresada....xo despres vaig dir.........NO senyor!!!! aixo es una cosa per a disfrutar en la parella i recordar.ho tota la vida com algo bonic no com algo estresant!!!
Aixi que....vaig cambiar el xip i ho estic fent tot en calma ho estic disfrutant i segur que aixi surt tot millor que no de l'altra manera
ANIMS NOIES!!!!!
Imatge
EDYO

Entrades: 765
Membre des de: dc. ago. 10, 2011 8:12 am

EntradaAutor: bulma » dj. feb. 02, 2012 1:09 pm

Bones! Tenim això molt abandonat ;)

Com teniu tema viatge???
Nosaltres estem entre Nova york + riviera maya, Dubai+maldives o thailandia. A mi em fa gràcia Thailandia o Dubai, però em fa por el menjar, jo no sóc de res picants!! He demanat pressupostos poder el preu em farà decidir...

Com ho teniu??
Imatge
bulma

Entrades: 142
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 1:13 pm

EntradaAutor: mireialluis » dj. feb. 02, 2012 1:12 pm

Hola bulma!!!!
doncs nosaltres ja tenim el viatge agafat!!!! ens anem a nova york i punta cana, estarem 5 nits a cada lloc!!!! oooiiixxx quines ganetes ja de marxar!!!
Tu quan et cases???
Imatge
Imatge
mireialluis

Entrades: 790
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 1:36 pm

EntradaAutor: mireialluis » dj. feb. 02, 2012 1:13 pm

Ostres bulma!!!ara acabo de veure que et cases el mateix dia que jo!!!!!quina gracia!!!!! mira que si escolliu nova york a lo millor coincidim i tot a l'avió!!!!!!jejejeej
Imatge
Imatge
mireialluis

EntradaAutor: AndreaJose » dt. feb. 07, 2012 10:47 pm

Hola guapas otra de Junio, mi dia es el 16 y también me voy a Tailandia.
Bueno ahora estamos a la espera de hacer la prueba de menú el proximo 21 y dentro de nada los cursillos.
Que poco nos queda!!!
AndreaJose
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 398
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 8:23 pm

EntradaAutor: bulma » dc. feb. 08, 2012 11:17 am

Mireialluis doncs encara ens ho estem mirant! Si anem a NY ja t'avisaré! De moment tinc preus de l'agència local del meu poble i clar va molt be pq per qualsevol cosa que vull modificar o dubtes és un moment, arribar i fer. Ara però estic esperant pressupost de viajes el corteinglés... i santa paciència1! Ho estem mirant pq tenim un val de dte de -600€ i mes que res per veure si val la pena!
DiL merci!

Una pregunta, nosaltres als convidats com a detallet els hi donarem una foto amb ells d'aquelles que et revelen al moment. Vosaltres regalaríeu alguna cosa més?? o què feu?? Jo dic que ja estar bé i el meu xicot diu que un altre detallet no estaria demés... Per dir alguna cosa, la foto per la noia i un clauer pel noi...
Què en penseu?
Imatge
bulma

EntradaAutor: mireialluis » dc. feb. 08, 2012 2:18 pm

bulma ha escrit:Mireialluis doncs encara ens ho estem mirant! Si anem a NY ja t'avisaré! De moment tinc preus de l'agència local del meu poble i clar va molt be pq per qualsevol cosa que vull modificar o dubtes és un moment, arribar i fer. Ara però estic esperant pressupost de viajes el corteinglés... i santa paciència1! Ho estem mirant pq tenim un val de dte de -600€ i mes que res per veure si val la pena!
DiL merci!

Una pregunta, nosaltres als convidats com a detallet els hi donarem una foto amb ells d'aquelles que et revelen al moment. Vosaltres regalaríeu alguna cosa més?? o què feu?? Jo dic que ja estar bé i el meu xicot diu que un altre detallet no estaria demés... Per dir alguna cosa, la foto per la noia i un clauer pel noi...
Què en penseu?

Doncs si, bulma, aprofiteu aquest val de descompte, que tal i com estan les coses avui dia van mooooolt bé!!!!!!! jo t'aconsellaria que, si pots, anessis directament a una agència de viatges el corte ingles, potser seria mes ràpid, i ja sortiries d'allà amb el pressupost fet. Nosaltres ho hem fet amb una agencia del poble a on vivia abans i también està al costat del fotograf, així que el dia que anem a un lloc aprofitem i mirem l'altre también!!!!!! A nosaltres no ens ha sortit malament de preu, pensava que ens costaria molt més car!!!!ja tinc tantes ganes d'anar a nova york...
en quant als detallets, donem un a les dones i un altre als homes i también els regalarem la foto, ja que no m'agrada que els fotografs facin la venta al mateix restaurant. I aixi tots els convidats sortiran de la boda amb la foto, que a tothom agrada.
Imatge
Imatge
mireialluis

EntradaAutor: Jenny30 » dj. feb. 09, 2012 12:51 am

Mireialluisssss como estás wapiiii?? hace mucho tiempo que no te leiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! ya con viaje y todo, a ver si me paso por tu CA!!!!!!! muackkkkk
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: jennyjose » dj. feb. 09, 2012 12:53 am

No me lo puedo creer, me quedan 4 meses y 1 dia, junio está a la vuelta de la esquina chicasssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!
Estoy eufóricaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
10 de junio de 2012
Imatge
jennyjose
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2031
Membre des de: dl. juny 06, 2011 7:10 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dj. feb. 09, 2012 12:56 am

jennyjose ha escrit:No me lo puedo creer, me quedan 4 meses y 1 dia, junio está a la vuelta de la esquina chicasssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!
Estoy eufóricaaaaaaaaaaaaaaaa

Y yo después de ti, 4 meses y 3 semanas!!! ayyyy que nuestro dia se acerca.... oleee oleeeeeeeeeee! jejejeje
Jenny30

EntradaAutor: Olguiky » dj. feb. 09, 2012 11:07 am

Les que som de començaments de juny ja hem posat el tres!!!!!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: bulma » dj. feb. 09, 2012 1:18 pm

sí Olguiky!! Jo avui 4 de justos!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Quines ganes!
Imatge
bulma

EntradaAutor: Olguiky » dj. feb. 09, 2012 1:35 pm

bulma ha escrit:sí Olguiky!! Jo avui 4 de justos!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Quines ganes!

Ja ho tenim gairebé aquí!!!!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: mireialluis » dj. feb. 09, 2012 4:39 pm

I jo también!!!!! avui 4 mesets!!!!! demà ja tindrem el 3!!!!!!!!!!!mare de deu senyor que això s'acosta!!!! quina il·lusió!!!
Imatge
Imatge
mireialluis

EntradaAutor: bulma » dj. feb. 09, 2012 5:03 pm

yes!! :-)(-:
Imatge
bulma

EntradaAutor: Jenny30 » dg. feb. 19, 2012 3:06 pm

Que llegue ya junioooooo,nenasssss!! aunque la cosa va pasando tan rápido que sin darnos cuenta en nada ya tenemos aquí nuestro dia!! yo soy la última de junio, así que disfrutaré viendo vuestros dias antes que llegue el mio!! muackkkkk wapiss
Jenny30

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants