Invitaciones

El millor any de la nostra vida!

Re: Invitaciones

EntradaAutor: Jenny30 » ds. març 10, 2012 1:04 am

Olguiky ha escrit:
Jenny30 ha escrit:Nosotros hicimos unas en forma de cajita muy monas que colgué por ahí, pero hemos acabado hasta las narices de manualidades... menos mal que tenemos la recompensa de los comentarios de la gente al entregarlas.

Sí nena... jo també estic de les caixetes fins al gorro!

També estas fent caixetes? a mi el resultat m'agrada molt, però hem acabat fins als nassos, sobretot la meva parella! jejeje
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. març 10, 2012 5:35 pm

Jenny30 ha escrit:
Olguiky ha escrit:
Jenny30 ha escrit:Nosotros hicimos unas en forma de cajita muy monas que colgué por ahí, pero hemos acabado hasta las narices de manualidades... menos mal que tenemos la recompensa de los comentarios de la gente al entregarlas.

Sí nena... jo també estic de les caixetes fins al gorro!

També estas fent caixetes? a mi el resultat m'agrada molt, però hem acabat fins als nassos, sobretot la meva parella! jejeje

Nosaltres igual! Les caixetes ja les vam comprar fetes... però com que vam decidir posar-hi un tub d'assaig amb arròs a dintre, havíem de trobar un suport que l'aguantés quiet. I ho vam fer amb cartolines... això ens ha portat una feinada de boig!

Les anem muntant mica en mica, perquè sinó... ja ens haguéssim tornat bojos!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: joni_laura » ds. març 10, 2012 10:55 pm

Si si que en tinc, lo k no tinc moltes pàgines!! encara soc una mica novata amb aixo dl CE :-)0(-:
Imatge
joni_laura
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 230
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 9:30 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dg. març 11, 2012 2:19 am

Nosaltres igual! Les caixetes ja les vam comprar fetes... però com que vam decidir posar-hi un tub d'assaig amb arròs a dintre, havíem de trobar un suport que l'aguantés quiet. I ho vam fer amb cartolines... això ens ha portat una feinada de boig!

Les anem muntant mica en mica, perquè sinó... ja ens haguéssim tornat bojos![/quote]

Nosaltres igual!!! també hem possat els tubs d'assaig amb arròs, el suport,... tot.. però a part hem fet nosaltres les caixetes!!! així que imagina, fins als nassos es poc! jeje!! però ja están totes fetes i la resposta dels invitats val la pena!!
Jenny30

EntradaAutor: Olguiky » dg. març 11, 2012 9:09 am

Jenny30 ha escrit:Nosaltres igual! Les caixetes ja les vam comprar fetes... però com que vam decidir posar-hi un tub d'assaig amb arròs a dintre, havíem de trobar un suport que l'aguantés quiet. I ho vam fer amb cartolines... això ens ha portat una feinada de boig!

Nosaltres igual!!! també hem possat els tubs d'assaig amb arròs, el suport,... tot.. però a part hem fet nosaltres les caixetes!!! així que imagina, fins als nassos es poc! jeje!! però ja están totes fetes i la resposta dels invitats val la pena!![/quote]

Nena, quina feinada! Fer-vos vosaltres mateixos les caixes!!!! Si comprant-les ja n'hem quedat fins més amunt de la barretina... no em vull imaginar què deu ser fer-ho tot!!!

Això sí, tens tota la raó... la gent està encantada quan les rep. Ho valoren moltíssim... i després ja t'animes i penses que ha valgut la pena *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dg. març 11, 2012 1:55 pm

Olguiky ha escrit:
Jenny30 ha escrit:Nosaltres igual! Les caixetes ja les vam comprar fetes... però com que vam decidir posar-hi un tub d'assaig amb arròs a dintre, havíem de trobar un suport que l'aguantés quiet. I ho vam fer amb cartolines... això ens ha portat una feinada de boig!

Nosaltres igual!!! també hem possat els tubs d'assaig amb arròs, el suport,... tot.. però a part hem fet nosaltres les caixetes!!! així que imagina, fins als nassos es poc! jeje!! però ja están totes fetes i la resposta dels invitats val la pena!!

Nena, quina feinada! Fer-vos vosaltres mateixos les caixes!!!! Si comprant-les ja n'hem quedat fins més amunt de la barretina... no em vull imaginar què deu ser fer-ho tot!!!

Això sí, tens tota la raó... la gent està encantada quan les rep. Ho valoren moltíssim... i després ja t'animes i penses que ha valgut la pena *.-o-o.* *.-o-o.*[/quote]

ja que ho feiem, voliem fer-ho tot... sense pensar que tindria tanta feina!! però ja están totes fetes i a disfrutar de les reaccions!! jejejeje!!!
Jenny30

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants