RUTA VESTIDIL

El millor any de la nostra vida!

Re: RUTA VESTIDIL

EntradaAutor: Lore_nna » dc. feb. 08, 2012 1:10 am

miriamtoni ha escrit:Mi vestido es de Aire y lo he comprado en Novias Luor, en Molins de Rei. Tienes muchos y te regalan el cancan, liga, medias y cojin de anillos. Depende el precio del vestido tambien los zapatos.

Muchas gracias !!! Intentaré llamar para la semana que viene, porque para este sábado ya tengo un par de citas... a ver si hay suerte!
Imatge
Lore_nna
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 284
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 10:59 pm

EntradaAutor: vnv » ds. feb. 11, 2012 7:20 pm

Yo os recomiendo también que vayais a ver Inmaculada García. Yo he cogido mi vestido allí y me encanta!

También podeis ver Rosa Clará, Aire, Pronovias, Cymbelline, Raimon Bundo, Pertegaz, Sohé Lunià, 515 bcn, Lluïsa Vilà, Patricia Avendaño, Yolan Cris, jesús peiro, etc.
Suerte!
vnv
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 170
Membre des de: dt. oct. 25, 2011 11:06 pm

EntradaAutor: novi » dl. feb. 13, 2012 10:57 pm

Noies, us vull avisar que no us kedeu amb el primer preu que us donen...
Jo m'he trobat a varies botigues q em diuen que quan hagi escollit el vestit les truki per veure si ho poden igualar. I així és.
Es una pena, q juguin amb les nuvies d'aquesta manera, pero les botigues que menys ajusten els preus t'ho trobes... jo 'he arribat a trobar amb una diferencia de 200€ del preu d'una botiga a un altre, i acabar rebaixant-me'l. i no cal regatejar, només al trucar per preguntar pel preu d'un vestit en concret, et pregunten per quan t'ho han presupostat, i ja t'ho rebaixen.
No a tots els lllocs, pero a la majoria jo m'ho he trobat.

Us aviso, perque sé que moltes penseu que un vestit de nuvia té el preu que té i us puc assegurar que no, és com qualsevol compra venta, les dependentes no decixen de ser els comercials...

Q ho sapigueu. Q va bé saber aquestes coses...

També us dic, que al final no mireu el preu, si no, la distancia de la botiga, i el feeling que hagis tingut. Jo m'ho he kedat a un lloc una miketa més car, pero a la llarga em compensa!

Ale consell donat!
Imatge
novi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants