Autor: AyH » dj. març 15, 2012 12:33 pm

Autor: alegria27 » dj. març 29, 2012 6:37 pm

Autor: Jenny30 » dj. març 29, 2012 7:21 pm
alegria27 ha escrit:Jo treballo en una planta de Maternitat i veig molts nadons, però de moment no tinc instint maternal, així que res de res. Això si, espero abans dels 32 anys
[/url]
Autor: toni-silvia » dj. març 29, 2012 8:33 pm

Autor: Jenny30 » dj. març 29, 2012 8:47 pm
toni-silvia ha escrit:Yo tengo muchisimas ganas!! La verdad es que no me gustaría tardar mucho...
No quiero precipitar-me pq la situación laboral y economica no está muy bollante pero me caso con 27 años y espero ser madre antes de los 30 si es posible!!
En cuanto pase la boda empezare a tirar directas a toni... jeje
[/url]
Autor: pispireta » dv. març 30, 2012 9:00 am
Olguiky ha escrit:blasi ha escrit:Les que tingueu experiència, què puc fer per trobar-me bé??
Les amigues que tinc que estan embarassades em diuen que ajo y agua... que amb una mica de sort, només dura el primer trimestre, però no hi ha gaire res a fer!

Autor: Nuria7988 » dv. març 30, 2012 8:11 pm

Autor: Jenny30 » dv. març 30, 2012 8:17 pm
Nuria7988 ha escrit:Hola chicas!!
Yo estoy ahora en paro, bueno, desde enero y tengo subsidio hasta enero del 2014....
Asi que, aprovechando el paro, hemos decidido embarazarnos despues de la boda.
Y no voy a dejar las pastillas antes de la boda, porque quiero disfrutar el TODO INCLUIDO del hotel, total, no nos viene de 1 mes......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/url]
Autor: MEVI » ds. març 31, 2012 10:22 pm

Autor: Jenny30 » dg. abr. 01, 2012 11:17 am
MEVI ha escrit:Me uno a las futuras mamis!!!! Yo tmb estoy embarazada!!! Estoy de 6 semanas, la verdad es k lo estoy pasando bastante mal xk no me queda nada en el cuerpo pues vomito constantemente!!!!
No lo hemos buscado pero bienvenido sea!!!!
Felicidades a las futuras mamis!!!!
[/url]
Autor: Sílvia26 » dg. abr. 01, 2012 6:58 pm

Autor: AyH » dl. abr. 02, 2012 9:02 am
MEVI ha escrit:Me uno a las futuras mamis!!!! Yo tmb estoy embarazada!!! Estoy de 6 semanas, la verdad es k lo estoy pasando bastante mal xk no me queda nada en el cuerpo pues vomito constantemente!!!!

Autor: Jenny30 » dl. abr. 02, 2012 9:24 am
[/url]
Autor: Olguiky » dl. abr. 02, 2012 3:23 pm

Autor: Jenny30 » dl. abr. 02, 2012 3:45 pm
[/url]
Autor: pispireta » dl. abr. 02, 2012 4:17 pm

Autor: Jenny30 » dl. abr. 02, 2012 4:51 pm
pispireta ha escrit:Nosaltres era un mica la nostre idea, però la feina s'ha girat ultimament una mica xungui, i crec que esperarem a l'estiu a veure com va tot.
[/url]
Autor: pispireta » dl. abr. 02, 2012 4:52 pm
Jenny30 ha escrit:pispireta ha escrit:Nosaltres era un mica la nostre idea, però la feina s'ha girat ultimament una mica xungui, i crec que esperarem a l'estiu a veure com va tot.
Si, sempre es millor esperar el moment millor, encara que si esperem molt, no el trobem mai... 28 missatges ,wapi!!! ja quasi estàs!!!

Autor: Jenny30 » dl. abr. 02, 2012 4:57 pm
pispireta ha escrit:Jenny30 ha escrit:pispireta ha escrit:Nosaltres era un mica la nostre idea, però la feina s'ha girat ultimament una mica xungui, i crec que esperarem a l'estiu a veure com va tot.
Si, sempre es millor esperar el moment millor, encara que si esperem molt, no el trobem mai... 28 missatges ,wapi!!! ja quasi estàs!!!
Siiiii!!!! o espavilo, o us explico el meu primer aniversari de bodes, jijijij
[/url]
Autor: Sílvia26 » dl. abr. 02, 2012 7:20 pm
pispireta ha escrit:Nosaltres era un mica la nostre idea, però la feina s'ha girat ultimament una mica xungui, i crec que esperarem a l'estiu a veure com va tot.