CAN MARLET DEL MONTSENY

El millor any de la nostra vida!

Re: CAN MARLET DEL MONTSENY

EntradaAutor: mimosa » dc. març 07, 2012 3:55 pm

desti28 ha escrit:Bon dia a totes!!! Jo també em caso a Can Marlet!!! El diumenge passat ja vam anar a portar la paga i senyal i de pas, els hi vam ensenyar als pares, que van quedar alucinats de l'encant d'aquest restaurant. =0-0-)
Jo, be, nosaltres ens casem el 28 Octubre d'aquest any, ja sé que hem anat molt justos en reservar el restaurant però tampoc pensavem que estaria tant i tant ple. Menys mal que es un diumenge i cap problema, ja que en aquesta mateixa data farem 7 anys que ens vam coneixer i quedarà tot molt romantic! ::love:: Encara que en un principi ho voliem fer el dissabte 27, semble que li va millor als convidats per tenir el diumenge per descançar, però estava ocupat...es clar. I la veritat, me'n alegro. El diumenge 28 d'octure, és perfecte, és el nostre dia!
El dia 6 de Maig tenim el tastet, però encara queda molt per aquest dia!!!! I res, que em volia apuntar al club de les CanMarleteres!!!!! He estat llegint les 33 pàgines d'aquest post i la veritat que m'han ajudat molt, i m'ha agradat poder llegir opinions, experiencies i detalls de totes vosaltres! >.-<:
Semble impossible que amb la crisis que hi ha Can Marlet ja té tots els dissabtes de Juny, Juliol i Agost 2013 (crec que ens va dir Edu) ocupats, o dic per les que us voleu casar allà, que no tardeu tant com nosaltres!!!!! :star::

hola desti te pongo el enlace de la crónica de mi boda en Can Marlet por si quieres leerlo.

viewtopic.php?f=40&t=22872
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: desti28 » dc. març 07, 2012 6:37 pm

Ohhhh Mimosa!!! Que guai tu crónica!!!! Que ganas tengo de que llegue el día, x dios!!!! Tengo una preguntilla, bueno, unas cuantas jajajaa....
*Empiezo, esta semana tengo que decirles que tres primeros y tres segundos quiero para el tastet (que es el 6 de mayo).
Hemos elegido de primero: -Lluc de Palangre al forn amb Juliana d'Espàrrecs Verds i Llagostí cruixent
- Amanida de Rap i llagostins amb poma confitada i vinagretes de remolatxa i pruna
- Rap al forn amb fons de patata i escamarlà obert
(Tambien nos gustaba la Amanida de llagostins, mango i espàrrecs verds a la vinagreta de mel, pero no sé si vale la pena...)
Y de segundo: - Confit d'ànec amb salsa de taronja i poma glacejada
- Espatlla de xai desossada al forn amb pinyons i pma caramelitzada
- Filet de Vedella amb reducció de porto, panses i pinyons amb poma glacejada al forn
Ahi va la pregunta: Me aconsejas algun plato que valga la pena y no esté en la lista???????? Es que tengo un miedo ha equivocarme.... :-(
*Luego, vale la pena lo del mojito????
*Y lo de los bocadillos, cuanto vale??????? Es que creo que despues de beber, pues la comida entra de muerte....Y además, nosotros nos quedamos por la noche a dormir, y claro, nos casamos al mediodía y ya había pensado que hasta que nos acostemos, tendríamos hambreee :yium:-)
*Ultima cosilla, es que he leido que como en Can Marlet lo tienen todo tan organizado y tan controlado, que parece que te meten prisa para seguir el "planing", es verdad? Es que eso tambien me da miedo...no quiero que la gente se sienta presionada! :star::

Creo que ya esta jajajja, siento el parrafón! :-()-)

Y te vuelvo a decir, me ha encantado leer tu crónica, de verdad!!!! Ya me estoy imaginando mi bodaaaaa ::love::
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
desti28
:: núvia de bronze

Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

EntradaAutor: Nuria99 » dj. març 08, 2012 7:27 am

Desti28, Antes de todo, muchas felicidades por tu boda, y felicidades sobretodo por la elección!! La verdad que todas las que nos casamos en Can Marlet estamos contentísimas por casarnos allí, y por lo que veo, las que se han casado también.
Pues yo me caso un sábado al mediodía y en la ermita que hay al lado. El horario del baile que te dijeron es el que me han dicho a mi también..pero eso de ir por ahí supongo que lo haremos sobre la marcha...lo que parece que de momento no tengo claro es si voy a pagar 1 hora más de baile...es que sube un dineral...pero bueno, si veo el ambiente animado..nosé que hacer la verdad! En Sant Celoni hay bares musicales, pero no sé si hasta las 12 no abren...
Otra cosa..sobre el tema del menú, yo que fui hace 2 semanas te comento que yo probé la Amanida de rap i de llagostins...y estaba muy bueno, pero a mi gusto tenía mucho gusto a vinagre (que a mi me encanta) pero pensé en la gente..También probé la amanida de llagostins, mango..y esto es lo que vamos a coger de primero porque nos encantó!!! Bueno, como todo..pero por descarte preferimos este.
De segundo, nosotros hemos escogido la Espatlla de xai que está buenísima también. Lleva manzana y unos piñones que están muy buenos.. Los demás platos que dices no los probé..Pero vamos que todo lo que pruebes te va a encantar ya lo verás! Saldrás con un mar de dudas..
Y el mojito está buenísimo, también lo probarás y verás que es muy suave y entra muy bien!
Lo de los bocatas pues ni idea...Y sobre que te meten prisa creo que no..quizás ahora porque están con la prueba de menús y quieren que lo decidas ya para dejarlo claro...pero por lo demás a mi me han dicho que hasta la semana antes de la boda no tienes porque ir..Aunque yo creo que iré más veces!jejeje.

A mi mimosa me marcó mucho en mi elección de Can Marlet..me encantó esa pasión por casarse allí...y sobretodo, el resultado que por lo que dice fue espectacular..
Por cierto mimosa, qué tal tu niña ???ya camina??jejeje. Aún te quedará, pero cuando menos te creas ya hasta te habla y todo, como la mía. jeje. Bueno, espero que todo bien, porque con este tiempo enseguida se constipan. La mía la semana pasada estuvo con la nariz muy pillada, pero nada que no se pueda solucionar..

Un beso chicas!
Imatge
Nuria99
:: núvia rookie

Entrades: 190
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 2:18 pm

EntradaAutor: Nuria99 » dj. març 08, 2012 7:31 am

olivia80 ha escrit:nuria99 que bien que todo fuera genial¡¡¡¡ yo voy la semana que viene y tengo unas ganas que no me puedo aguantar¡¡¡¡¡ intentaré hacer fotos y explicarlo todo con pelos y señales¡¡¡¡
esta semana he ido súper estresada y no he podido ni conectarme, a ver si la semana que viene puedo entrar más por aquí¡¡¡¡ :-)ok:
mimosa como estás?? com está clara????

Olivia!!Que este fin de semana te toca a ti!!!! Disfrútalo mucho! Ya verás que sales muy contenta...Y será como el día de tu boda pero sin tus invitados..jejeje. Yo creo que lo que probé es con lo que me voy a quedar el día de la boda, porque ese día no sé si comeré con los nervios!y si lo pruebo, tampoco estaré al 100%..
"Desestrésate" que nos tendrás que contar!!!! Un beso guapa!
Imatge
Nuria99

Entrades: 190
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 2:18 pm

EntradaAutor: desti28 » dj. març 08, 2012 8:37 am

Gracias Nuria, pues la verdad ,que si la amanida de rap tiene mucho gusto a vinagre y encima me recomiendas la amanida de llagostins, que ya me había llamado la atención...creo que la cambiaré, ya que asi tampoco cojo dos platos de rape. Lo que dices de la hora más de barra libre y dj, pues yo tambien lo había pensado, me da miedo que dos horas sean poco, pero claro, es lo que tu dices....son mil eurazos! Quizás coja media hora, que no duele tanto, eso está por ver. Y como lo hago un domingo, pues no nos vamos a ir de marcha a ningún sitio, ya que la gente trabaja al día siguiente....
Y lo de la prisa, me refería al dia de la boda, que he leido no se donde que como lo tienen todo muy controlado pues quieren seguir el planing suyo y que te meten un poco de prisa para no salirse del horario.No se...es lo que he leido.
Otra cosa que quería preguntar: Somos unos 45 en la boda (poquitos, lo sé) y mi duda es si con el pica-pica estandar, estará bien o quedará pobre. El jamón no me entra al ser menos de 100 personas. Es que me da miedo a que sea poco, pero es que cada vez que dices "quiero", engorda la facturaaaaaaa!!! jajaja
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: olivia80 » dj. març 08, 2012 4:27 pm

hola chicas¡¡¡este fin de semana me toca la prueba del menú¡¡¡¡ que nervios y que ganas¡¡
nuria99 gracias por tus consejos ¡¡lo disfrutaré y el lunes os cuento.

Destí muchas felicidades por la boda , has hecho una buena eleccion y por el tema de los platos ya te contaré el lunes.¡¡¡
chicas esto se acerca, no nos daremos cuenta y ya empezaremos a casarnoooos¡¡¡¡¡ :-):-):-):
Imatge
olivia80
:: núvia experimentada

Entrades: 387
Membre des de: dt. set. 27, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: desti28 » dj. març 08, 2012 5:21 pm

Olivia, gracias y ya nos contarás que tal el tastet y a disfrutarlo!!!! Por cierto, que te casas dos dias antes que yooooo!!!!! jajajaja *.-o-o.*
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: tora18 » dj. març 08, 2012 8:15 pm

A mi también me toca ir este sábado a hacer la prueba de menú, a ver que tal!!!! Qué nerviosssssssssssssss!!! Estamos deseando que llegue!!!! =0-0-)
Imatge
Imatge
tora18
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 805
Membre des de: dt. juny 22, 2010 8:11 pm

EntradaAutor: olivia80 » dj. març 08, 2012 9:46 pm

desti28 ha escrit:Olivia, gracias y ya nos contarás que tal el tastet y a disfrutarlo!!!! Por cierto, que te casas dos dias antes que yooooo!!!!! jajajaja *.-o-o.*

Es verdad destí!!! Q gracia nos separa solo dos dias!!!!!
Imatge
olivia80

EntradaAutor: olivia80 » dj. març 08, 2012 9:47 pm

tora18 ha escrit:A mi también me toca ir este sábado a hacer la prueba de menú, a ver que tal!!!! Qué nerviosssssssssssssss!!! Estamos deseando que llegue!!!! =0-0-)

Tora tu vas el sábado y yo el Domingo, a ver si te acuerdas y nos cuentas algo el sábado por la noche!!!!!!!
Imatge
olivia80

EntradaAutor: Eliven88 » dv. març 09, 2012 8:34 am

Que us vagi molt bé el tastet Olivia i Tora,
Ja ens explicareu les vostres sensacions
Que disfruteu d'aquest dia!!!!!!!!!
Eliven88

Entrades: 237
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 7:25 am

EntradaAutor: desti28 » dv. març 09, 2012 8:44 am

Doncs ja ens explicareu les dues que tal tot, l'experiéncia, quins plats heu probat i amb quin us heu quedat!!! A disfrutar-ho! >.-<:
No volem detalls, els necessiteeeem!!! jajaa :-)0(-: (que jo fins el 6 de maig... :-/ )
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Anna87 » dv. març 09, 2012 12:59 pm

Quantes probes de menú!!!! Que us vagi tot molt bé i ja ens explicareu!!!
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: Rominaa » dv. març 09, 2012 7:41 pm

Tora, Olivia ahora os toca a vosotras explicar cositas y poner fotos muxas fotos, ya veréis lo bueno que está todo jajaja no sabréis que elejir es lo que me pasó a mi ..
Rominaa

Entrades: 461
Membre des de: dg. feb. 28, 2010 12:24 am

EntradaAutor: Nuria7988 » dv. març 09, 2012 8:49 pm

desti28 ha escrit:Gracias Nuria, pues la verdad ,que si la amanida de rap tiene mucho gusto a vinagre y encima me recomiendas la amanida de llagostins, que ya me había llamado la atención...creo que la cambiaré, ya que asi tampoco cojo dos platos de rape. Lo que dices de la hora más de barra libre y dj, pues yo tambien lo había pensado, me da miedo que dos horas sean poco, pero claro, es lo que tu dices....son mil eurazos! Quizás coja media hora, que no duele tanto, eso está por ver. Y como lo hago un domingo, pues no nos vamos a ir de marcha a ningún sitio, ya que la gente trabaja al día siguiente....
Y lo de la prisa, me refería al dia de la boda, que he leido no se donde que como lo tienen todo muy controlado pues quieren seguir el planing suyo y que te meten un poco de prisa para no salirse del horario.No se...es lo que he leido.
Otra cosa que quería preguntar: Somos unos 45 en la boda (poquitos, lo sé) y mi duda es si con el pica-pica estandar, estará bien o quedará pobre. El jamón no me entra al ser menos de 100 personas. Es que me da miedo a que sea poco, pero es que cada vez que dices "quiero", engorda la facturaaaaaaa!!! jajaja

Hola guapa,

He leido que sois 45???? y te hacen el convite???
Te lo digo porque el dia que fui a entregar la paga y señal, me dijeron que no hacian bodas para menos de 50 personas......y si te lo hacen, pagar 50€ por cada uno que te falte hasta los 80, uf, un dineral, no???

Saludos!!!
Nuria7988

Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

EntradaAutor: desti28 » ds. març 10, 2012 10:02 am

Hola Nuria, m'ho fan perque es un diumenge i d'octubre. Ja em va dir en principi minim de 50, i clar, ens han fallat un parell de parelles, i li vam dir que seriem uns 45, s'ho va repensar, però em va dir que no em cobrava penalització perque ho feiem un diumenge i a sobre d'octubre. Si ho haguessim fet un dissabte o en alguna altre epoca de l'any, ja et dic que no ho haguessim pogut fer-ho allà, ja que amb el que costa un casament com per anar regalant els calers perque no arribo al mínim....O això, o convidar al primer que passi...cosa ilógica! La veritat que ja vaig posar, que el tracte de Can Marlet un 10!!! Sincers i en el meu cas es van acomodar a la meva situació. També soposo que com que aquell diumenge no crec que hi hagi cap casament més...(ja m'ho van dir..) doncs de fer un casament, encara que sigui de 45 a no fer-lo....els hi val la pena, no? I a mi que els hi valgui la pena jajaja!!!! Tots contents!!!! jajaja...

Ja em direu lo del aperitiu, si amb el que hi entra és un bon aperitiu o és escàs? (per 45 persones)
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Nuria7988 » ds. març 10, 2012 6:13 pm

Entenc k no et fan pagar els 50€ fins els 80 comensals?

De totes maneres em sembla k les condicions haurien de ser x tothom iguals ja k jo em caso tambe en octubre i un divendres!!!

El dia del tastet preguntare si fan diferents condicions de preu entre divendres i diumenges, habeure k diuen!!

Si em pogues estalviar pagar la penalitzacio fins els 80 seria fantastic.

Moltes gracies x la info.
Nuria7988

EntradaAutor: desti28 » ds. març 10, 2012 8:02 pm

Nuria, doncs si que li pots comentar, pero no diguis quin dia em caso que sabrà que t'ho he dit jo i no vagi a ser que ara em toqui a mi el rebre! :t:t: Diga-li si t'ho poden arreglar...encara que si ja vas donar la paga i senyal...es com que estaves dacord, no? Jo això ho vaig pactar abans de donar la paga i senyal, però ja et dic que si m'arriben a dir que em cobren aquest 50, ja no ho hagués pogut fer allà.
Veig que tu et cases a principis d'octubre, i jo a finals, quasi a novembre. No sé si te res a veure això. I de fer-se un divendres a un diumenge no sé si hi ha també alguna diferencia...nomès que em semble que si que es fan més casaments els divendres que els diumenges.
Nomès et demano que no em posis en cap compromís, no vull ara que per haver parlat més del compte l'hagi fastidiat i se'm posi contra meva. El que si li pot dir es que si no et poden arreglar lo del 50e, però es complicat un cop has firmat...A veure si tens sort!

PD: Per cert, saps si el dia que et cases, fan algun altre casament??? Es que per exemple a mi em va dir que era quasi impossible que el dia que em caso hi hagi cap casament, tant per les dates com per el dia. (pot ser és per això) :hmm::
28 d'Octubre del 2012
Imatge
desti28

EntradaAutor: Nuria7988 » ds. març 10, 2012 8:14 pm

Trankila no pateixis.
Pero es mes facil "pactar" amb ells si se k fan aquestes coses, ja k a ningu ens regalen els € i clar, veure k fan "diferencies" no es plat de bon gust x ningu.
No dire k m'ho has dit tu xo com compendras intentare x tots els medis no pagar mes del compte, i crec k tothom k llegueixi el post estaria en condicions d'intentar el mateix si es troba en condicions similars a les nostres.
Total jo tinc 70 adults aprox i 7 nens xo segur k algu fallara...
Trobaria patetic k em cobresin penalitzacio!!
Nuria7988

EntradaAutor: Rominaa » dl. març 12, 2012 12:18 pm

Olivia, tora como fueron las pruebas de este finde??? aun recuerdo cuando me dabais la bronca porque yo tarde en contar y vosotras muxo blablabla, pero no decís ni mu, venga que también queremos alguna fotillo.....
Rominaa

Entrades: 461
Membre des de: dg. feb. 28, 2010 12:24 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants