Algu es posa a dieta??

El millor any de la nostra vida!

Re: Algu es posa a dieta??

EntradaAutor: ania » dj. juny 02, 2011 1:39 pm

Hola!!!

M'he llegit tot el tema, jo també estic fent la dieta Dukan!
Porto 2 setmanetes i estic força contenta, porto casi 4kg! D'un total de 10-12 que vull perdre!!!

Com ho porteu vosaltres?

Jo estic encantada amb una quiche que vaig trobar per internet i també amb un "pastisset" de xocolata molt fàcil de fer al micro...
De totes maneres ara veig que comencen a venir "actos sociales" (que si despedides, bodes, bautizos, dinars i trobades familiars,...) i això si que em fa molta por, perquè no tinc ni idea de com compensar...
Què seria? Tornar a repetir tres dies en fase d'atac?
Ania&Sergi

¡¡Pronto llegará nuestro momento!!
TeQuiero
ania
:: núvia experimentada

Entrades: 398
Membre des de: dj. juny 02, 2011 12:55 pm

EntradaAutor: naesmi » dj. juny 02, 2011 7:22 pm

hola!
jo porto 5 kg en 3 semanes i mitja, i em queden 3-4kg. estic mooolt contenta!

a veure es important que intentis controlar-te tot el que puguis o al menys pequis el menys possible. és a dir, si tens un dinar o un sopar fes l'altre àpat de proteina i al dia següent PV, i en aquests compromisos intenta no menjar gaire fregit (alguna cosa si, és clar). pero no tornis a fer 3 dies de proteines! es una bogeria per al teu fetge i ronyons! El mes important es compensar!
per exemple de moment jo no he tingut cap compromis que m'obligui a saltar-me la dieta, pero es cert q el dissabte vaig fer 2 cervesetes i 2 gintonics. pero al dia següent vaig fer dieta absolutament normal. i continuo baixant! es important no deixar-la i saltar-la el menys possible!
:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

EntradaAutor: ania » dv. juny 03, 2011 11:33 am

Gràcies!!!

Jo pel moment tampoc m'he passat en res, però per exemple veig la setmana vinent una despedida de soltera i l'altre un casament!!! Demà sopar a casa els sogres... aixxxx!!!!
A veure, ja us explicaré si me'n ensurto!
Ania&Sergi

TeQuiero
ania

EntradaAutor: Margarida » dt. juny 07, 2011 1:45 pm

Noies! e deixat la dieta Dukan... amb una analitica m'ha sortit el fetge alterat i me espantat... aixi que faré dieta mediterrànea!! que tingueu molta sort totes!! petonssssssss
Imatge
Margarida
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dt. juny 07, 2011 6:31 pm

Margarida ha escrit:Noies! e deixat la dieta Dukan... amb una analitica m'ha sortit el fetge alterat i me espantat... aixi que faré dieta mediterrànea!! que tingueu molta sort totes!! petonssssssss

No vale la pena,adelgazar poniendo en peligro la salud!! hay miles de alternativas y siempre con ayuda de profesionales,que parece una tonteria,pero luego puede haber problemas!! ánimo a todas contra esos kilos!!!besitos!
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30
:: supernúvia

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: cymbeline » dt. juny 07, 2011 7:12 pm

Margarida ha escrit:Noies! e deixat la dieta Dukan... amb una analitica m'ha sortit el fetge alterat i me espantat... aixi que faré dieta mediterrànea!! que tingueu molta sort totes!! petonssssssss

No val la pena jugar-se la salut per aprimar-se ràpid. Jo estic fent una dieta mediterrània portada per un endocrí i per tot el que he llegit, vaig més lenta que vosaltres en perdre pes, però no passo gens de gana. Porto 6 setmanes fent-la i he perdut 5 kilos.
També us haig de dir que com a minim una nit a a setmana me la salto, i si un dia tinc moltes ganes de xocolata, un bombó cau segur. Però al no ser una dieta com la Dukan (crec que es diu dieta dissociativa), no passa res perquè mengi xocolata un dia, això sí, amb moooolta mesura!!!
A mi encara em queden 5 kilos més, però estic molt animada!
cymbeline

Entrades: 369
Membre des de: dt. juny 07, 2011 1:48 pm

EntradaAutor: ninet@ » dt. juny 07, 2011 9:04 pm

Margarida¡¡

Tu no et preocupis¡¡ la cuestio és que estiguis sana i no a tothom lhi van bé les mateixes dietes¡¡

Segur que la cymbeline ens passa aquesta dieta que a ella lhi esta anant tant bé, a que si?? cimbelyne? jejej que ens hem d'ajudar entre totes i si a tu et funciona¡¡

Petonets i anims¡¡
Imatge
ninet@

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

EntradaAutor: cymbeline » dc. juny 08, 2011 11:17 pm

Tranquiles que us passaré un resum de la dieta, no patiu.
Es tracta de una dieta de 1.000kcal al dia. No són gaires, però si no es fa esport diàriament no es poden menjar més calories! (això diu el metge). Es tracta de menjar les calories que cremem, ni més ni menys.
S'ha de pesar tot, és una mica rollo, però al final no cal ni pesar-ho, només amb mirar-ho ja saps el que et pots menjar i no.

Quan tingui un momentet us la copio, vale? (no trigaré) jeje
cymbeline

EntradaAutor: naesmi » dj. juny 09, 2011 8:41 am

perfecte!!! aniria bé una altra dieta! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

EntradaAutor: ania » dj. juny 09, 2011 1:55 pm

Jo vaig fer fa bastant temps una dieta de kcal (crec que era de 1.200kcal) i la veritat és que en aquell moment em va anar mooolt bé!!!!!
Baixes més a poc a poc, però és efectiu, perquè no vaig recuperar els quilos perduts...
Fins ara, que he tingut un abortament i he guanyat pes... (no té res a veure l'abortament amb el pes, ha sigut qüestió d'ansietat).
Ania&Sergi

TeQuiero
ania

EntradaAutor: Margarida » dj. juny 09, 2011 2:31 pm

Gràcies noies! passat l'estiu m'ho tornare a possar a fer dieta ara com us diria... menjo sa i menys quantitat, petonets!!
Imatge
Margarida

Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

EntradaAutor: Jenny30 » ds. juny 11, 2011 10:38 am

Margarida ha escrit:Gràcies noies! passat l'estiu m'ho tornare a possar a fer dieta ara com us diria... menjo sa i menys quantitat, petonets!!

Molt be,Margarida!!!! millor així ,una dieta reduïnt quantitats segur que serà menys perillosa... Ánims ,guapa!!! petonets!!
Jenny30

EntradaAutor: cymbeline » dg. juny 12, 2011 2:29 pm

Adjunto la dieta que us vaig comentar de 1.000kcal al dia. Ja us vaig dir que es perd més lentament, però és segura i es menja de tot. L'he copiat en castellà per a que l'entengui tothom.

DESAYUNO (A escoger uno de los 3)
- 1 vaso de leche desnatada
- 2 yogures desnatados
- 250gr de mató
ALMUERZO
- 20 gr. de pan o bizcotes
- 15-20gr. de queso, jamón sin grasa, pavo o atún sin aceite.
COMIDA
- 200 -300 gr. de ensalada (lechuga, tomate, pepino, pimiento, apio, rábanos, endivias...) o 200 gr. de verdura (alcachofas, coles de Bruselas,
zanahoria, judías verdes, puerros, escalibada, espinacas, col, coliflor, tomate, espárragos, champiñones…)

- Una ración de carne, pescado o huevos.(A escoger una)
100 grs de buey, ternera, lomo
250gr. de pollo o conejo sin piel 100 gr.de pescado azul
130 gr. de pescaso blanco, sepia, calamar o pulpo
1 o 2 huevos (máximo 4 por semana)

- Fruta (a escoger una)
80 gr de plátano, uvas, cerezas, higos o caqui.
120 gr de manzana, pera, melocotón, nectarina, piña natural, mango, chirimoya o níspero.
150 gr de albaricoque, naranja, mandarina o kiwis
200 gr de fresas o frambuesas
250 gr de sandía o melón

- 20 gr de pan o biscotes, 15gr de arroz, 15 gr de pasta, 50 gr de patatas, 75 gr de habas o guisantes o 20 gr de legumbres

MERIENDA (A escoger uno de los 3)
- 1 vaso de leche desnatada
- 2 yogures desnatados
- 250gr de mató

CENA
Parecida a la comida pero sin el último punto (No pan, arroz, pasta, patatas, etc.)

• No azúcar, pero sí edulcorantes.
• Máximo 2 cucharas soperas de aceite al día para todo (cocinar, pan, ensalada…)
• Todo el que se quiera de café, té, infusiones, condimentos, vinagre, zumo de limón…etc.

Molt ànims a totes, a veure si us funciona!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
cymbeline

EntradaAutor: cymbeline » dg. juny 12, 2011 2:32 pm

Per cert, no ho he posat, però els pesos corresponent al menjar en cru, abans de ser cuinats.
I es refereixen a la part comestible, per exemple, la pell del plàtan pesa molt, s'ha de pesar sense pell.

Si teniu dubtes ja sabeu, pregunteu!
cymbeline

EntradaAutor: Jenny30 » dg. juny 12, 2011 2:54 pm

cymbeline ha escrit:Per cert, no ho he posat, però els pesos corresponent al menjar en cru, abans de ser cuinats.
I es refereixen a la part comestible, per exemple, la pell del plàtan pesa molt, s'ha de pesar sense pell.

Aquesta dieta sembla millor,no posa en perill la salut con em sembla que ho fa l´altre (dukan). Jo no faig res de dieta,però el meu xicot si fa la dukan i desprès del que vaig llegint,em dona por que l´afecti al fetge o alguna cosa...però com no em fa cas...Ha perdut 7kg i segueix...en fi...
Jenny30

EntradaAutor: cymbeline » dg. juny 12, 2011 3:31 pm

Jenny30 ha escrit:
cymbeline ha escrit:Per cert, no ho he posat, però els pesos corresponent al menjar en cru, abans de ser cuinats.

Aquesta dieta sembla millor,no posa en perill la salut con em sembla que ho fa l´altre (dukan). Jo no faig res de dieta,però el meu xicot si fa la dukan i desprès del que vaig llegint,em dona por que l´afecti al fetge o alguna cosa...però com no em fa cas...Ha perdut 7kg i segueix...en fi...

Jo amb aquesta dieta he perdut 5 kg en 6 setmanes, i t'haig de dir que una nit a la setmana me la salto i menjo el que més m'agradi del restaurant on anem. En canvi amb la Dukan no et pots saltar res de res!! jo crec que no podria. Si fins hi tot i ha dies d'aquests que et ve molt de gust alguna cosa dolça, aquells dies que estás desesperada... doncs em menjo un bombó i cap problema!
A més, a mi em preocupava molt el "efecto rebote" i amb aquesta que estic fent, com no fas coses rares, no es recupera el pes a la primera de canvi.
cymbeline

EntradaAutor: ania » dt. juny 14, 2011 11:03 am

cymbeline, gràcies per compartir-la amb nosaltres.
La veritat és que és una dieta completa, mediterrània i equilibrada completament.
Ania&Sergi

TeQuiero
ania

EntradaAutor: cymbeline » dt. juny 14, 2011 12:16 pm

De res, per això estem aquí, per ajudar-nos les unes a les altres!!! ::love::
cymbeline

EntradaAutor: ninet@ » dt. juny 14, 2011 4:06 pm

Cymbeline moltes gracies¡¡¡

Aviam si menensurto per que aixo de pesar els aliments... sort qeu amb lestiu una no té tanta gana¡¡

Moltes gràcies guapa¡¡
Imatge
ninet@

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

EntradaAutor: cymbeline » dt. juny 14, 2011 4:24 pm

ninet@ ha escrit:Cymbeline moltes gracies¡¡¡

Aviam si menensurto per que aixo de pesar els aliments... sort qeu amb lestiu una no té tanta gana¡¡

Moltes gràcies guapa¡¡

Al principi és una mica engorrós, però després ja saps més o menys el que et toca i no cal pesar-ho.
Ànims!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
cymbeline

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants