Para poder desahogarnos

El millor any de la nostra vida!

Re: Para poder desahogarnos

EntradaAutor: marina14 » dl. març 12, 2012 10:25 pm

Pues siento meterme, buenas noches chicaasss!!!
[color=#0000FF]Marina
marina14
:: núvia rookie

Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. març 12, 2012 10:26 pm

Reines... ara mateix obro un post perquè puguem explicar també les coses bones que ens estan passant i les sorpreses positives que ens dóna la gent... Intentem buscar aquella part positiva que segur que totes hem viscut, gent que ens ha sorprès favorablement...

Ànims guapíssimes, que el dia B ha de ser un dels més feliços de la nostra vida. No deixem que les coses negatives ens privin de disfrutar-lo a tope!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: marina14 » dl. març 12, 2012 10:27 pm

Estic amb tu olguiki!!!! ::love:: anims!!!! a totes i ment POSITIVA!!!
[color=#0000FF]Marina
marina14

Entrades: 179
Membre des de: ds. març 10, 2012 10:28 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dt. març 13, 2012 12:19 am

este post es para desahogarnos, pero no peleandonos entre nosotras. Hay que aceptar que todo el mundo tiene su forma de pensar y de ver las cosas. Yo tambien le he dixo a unos amigos que están en el paro que quiero que vengan igual pero tampoco diré que no a los que pueden, porque muy pocas personas no aceptan dinero en su boda. Toda ayuda está bien. Muak wapis
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: Lanati » dt. març 13, 2012 10:11 am

Ay, chicas, es que ahora que ya estoy casada lo veo desde otra perspectiva, pero tengo que ponerme en vuestro lugar y valorar los nervios antes de la boda y lo sensibles que estamos ante el acontecimiento.
Lo que quiero decir es que todo nos afecta, cualquier comentario nos hiere, y creemos que todo el mundo tiene que sentirse partícipe de nuestra celebración. Pero lo cierto es que para la gente es una fiesta más (máxime si ya vivimos con nuestros futuros maridos) y no están para muchas historias con los tiempos que corren, y hay que ponerse en su lugar. En mi boda si hubo gente que se presentó sin habernos dado ni un detalle (ni habernos felicitado siquiera; de hecho hubo una familia a la que tuve que perseguir un mes antes para que me confirmasen si iban a venir o no, y la mujer me respondió tan pachi que claro que sí: vinieron, cenaron, bailaron y se fueron. Sin más.)
¡Un beso a todas!
Lanati
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: Mesa » dt. març 13, 2012 10:13 am

Me acabo de enterar por el post que ha abierto Olga (cosas positivas), que en este empezaba a haber mal rollo. Qué lastima, ¿por qué hemos llegado a esta situación?. La idea era poner típicas frases que nos han podido afectar, para echarlas fuera, pero para nada acabar tirandonos los trastos las unas a las otras.. Es una verdadera lástima.

Este foro es para ayudar, o por lo menos eso entiendo yo, así que yo por mi parte no haré ninguna entrada más en este post.
Imatge
Mesa
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

EntradaAutor: lilul » dv. març 16, 2012 5:26 pm

julins, pensaba qeu este post podia ser incluso divertido de las tonterias que a veces dice la gente, pero ...

Mesa, tens tota la raó. I jo no penso tampoc posar la meva part de comentaris, que com us podeu imaginar, des que vam dir que ens voliem casar, i com, n'hem tingut de tots els colors, per acabar dient que es una no-boda, us ho podeu imaginar!

doncs res, que potser el millor seria que aquest fil es bloquejes i s'acabessin els mals rotllos. que aquest foro esta molt be i hi ha gent molt maca com per enfadar-se per tonteries!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dv. març 16, 2012 5:32 pm

No creo que tengamos que dar más vueltas al pequeño "pique" que puedo haber entre algunas chicas... estamos más sensibles, somos personas con gustos y pareceres diferentes y es normal que a vces no estemos de acuerdo... no pasa nada.. tampoco hay que dejar de entrar en el post o hacer dramas... no entremos en polémicas y a pasarlo bien que todas tenemos algo en común y este post es para quedarnos agusto con lo que nos de la gana de decir sin pelear con nadie!!! venga, no os enfadeis nadie!!
Jenny30

EntradaAutor: desti28 » dv. març 16, 2012 6:52 pm

Estic amb la Jenny, no cal fer-ne d'un grà de sorra una muntanya! Simplement passant del tema, queda tancat. Si parleu més del tema, doncs semble que li doneu més importancia de la que té. I no crec que s'hagi de tancar aquest post, doncs jo he rigut molt amb tots els comentaris (encara que em sap greu per cadaescuna d'elles), però es tracta de desfogar-se i passar-s'ho bé llegint els comentaris!
Proposo fer punt i a part i seguir amb el post!!!! >.-<:
S'ha d'entendre que estem amb els nervis a flor de pell, i que a sobre et toquin el que no sona, doncs és normal exaltar-se i intentar desfogar-se aquí. (parlo dels convidats, no del comentaris d'aquí)
Simplement respectar, divertir-se, desfogar-se i sobretot opinar amb precaució! Com hauria de ser en tots els post!
Espero seguir llegint anecdotes!!!!
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
desti28
:: núvia de bronze

Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

EntradaAutor: Jenny30 » dv. març 16, 2012 8:59 pm

Pues ya está , empezamos de 0 con las experiencias que cada una hemos vivido, sean negativas o positivas!!! como estais chicas? que tal se presenta el fin de semana??
Jenny30

EntradaAutor: novi » ds. març 17, 2012 7:09 am

Con lo q m rio cn este post...
Crec q ja ho he explicat, xo just akesta setmana he anat dient a la feina (como kien no kiere la cosa, no en plan formal) q em casava... I tothom pregunta, xo amb vestit blanc, x l'esglesia,?? Bodorrio?
Bonisimmm, i jo els hi dic.. Si si amb vestit de princesa! Toma ya! Kines preguntes también...

Es divertit veure les cares de la gent...no creieu?
Imatge
novi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. març 17, 2012 8:48 am

Ostres, nenes! Jo aquesta nit sí que m'he desfogat de mala manera (en somnis!).

Resulta que estava somiant que fèiem el tastet... tot anava súper bé, el lloc era una passada, ens estaven tractant molt bé... però els que havien vingut al tastet no eren els nosatres pares. No sé per què, jo havia portat el meu germà i en Marc uns cosins seus.

Doncs bé, quan començàvem el tastet jo m'adonava que em faltava la càmera així que reculava cap al cotxe per buscar-la. I quan tornava, la meva sorpresa era que els cosins d'en Marc ja s'havien acabat els plats!!!! :t:t: Els he fotut una bronca... que m'he aixecat com nova, us ho prometo!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: desti28 » ds. març 17, 2012 8:31 pm

jajaja, que bona!!! Jo també vaig tenir un somni sobre el tastet i resulta que no hi vaig anar amb els pare ni amb els sogres. El que no me'n recordo es amb quí hi vaig anar...jo i els somnis no som gaires bons amics! :-)0(-:
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
desti28

Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

EntradaAutor: Jenny30 » ds. març 17, 2012 8:38 pm

jejejeje!! que bueno, aunque sea en sueños, te has desahogado bien,no?? jejejeje!
Jenny30

EntradaAutor: Olguiky » ds. març 17, 2012 9:41 pm

Jenny30 ha escrit:jejejeje!! que bueno, aunque sea en sueños, te has desahogado bien,no?? jejejeje!

:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: Amb la bronca que els hi he fotut m'he quedat com una reina :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Nono » ds. març 17, 2012 10:44 pm

Olguiki, que bo jajajajajajaja
mira aixi tu et desfogas i ningú s'ofen jajajajajajajajaja
ole per tu!!!!!
Imatge
Nono

Entrades: 191
Membre des de: dc. set. 07, 2011 2:38 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dg. març 18, 2012 11:32 am

Olguiky ha escrit:
Jenny30 ha escrit:jejejeje!! que bueno, aunque sea en sueños, te has desahogado bien,no?? jejejeje!

:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: Amb la bronca que els hi he fotut m'he quedat com una reina :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

jejejejeje!! a veure si em dona un somni així que necessito desfogar-me!! jejejeje
Jenny30

EntradaAutor: Ely85 » dl. març 19, 2012 10:49 am

Estoy totalmente de acuerdo con Jenny,

Este post, es para desahogarnos.... k en ningún momento mi intención ha sido, ni es crear mal rollo, es solo descargar puede k cosas k sientes en ese momento y por educación te callas.... pero de verdad no quiero malos rollos eh?!! Espero k ninguna se lo haya tomado a mal, xq en ningun momento lo abri con esa intención, sino todo lo contrario, era para que al explicarlo, le quitaramos hierro a las cosas... !!! Vale???? :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Ely85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

EntradaAutor: Jenny30 » dl. març 19, 2012 11:34 am

Ely85 ha escrit:Estoy totalmente de acuerdo con Jenny,

Este post, es para desahogarnos.... k en ningún momento mi intención ha sido, ni es crear mal rollo, es solo descargar puede k cosas k sientes en ese momento y por educación te callas.... pero de verdad no quiero malos rollos eh?!! Espero k ninguna se lo haya tomado a mal, xq en ningun momento lo abri con esa intención, sino todo lo contrario, era para que al explicarlo, le quitaramos hierro a las cosas... !!! Vale???? :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Pues a seguir descargándonos y contentas y de buen rollito!!!! aquí no ha pasado nadaaaa???
yo he tenido finde de entrega de invis y la semana que viene más!! tengo unas ganas de terminar...
Jenny30

EntradaAutor: Sweet81 » dl. març 19, 2012 4:05 pm

Cada vez que leo el post de Mesa pensando la respuesta a su cuñada... "Y tu eres pava pavísima, verdad" buffff me muero de la risa... si es que a veces la gente hace unas preguntas tan tontas!!!!!
Sweet81

Entrades: 129
Membre des de: dt. gen. 17, 2012 8:21 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant