Can Ribas de Montbui 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: Can Ribas de Montbui 2012

EntradaAutor: sonia85 » dj. gen. 26, 2012 1:27 pm

Juli ha escrit:Por supuesto que hay que arovechar y ahorrarnos todo lo que podamos!! pero Sonia, no todos los can can son iguales y según el vestido se necesita uno u otro, mírate cómo es el can can y cuando tengas tu vestido pregunta qué can can te sentaría mejor!!!

En cuanto al restaurante, hay que apretarles todo lo que podamos, se aprovechan demasiado con las bodas...

estoy de caurdo contigo, si me va bien el can can lo aprobechare sino pues nada!!!! cuando lo tenga y tenga el vetsido lo preguntare y listos ;)

y lo d la casa de colonias pedirles a la gente que pague....nosotros no sabemos que haremos.... si pagarlo nostros, o una aprte ellos.... n se!!! hay que meditarlo!
Imatge
sonia85
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

EntradaAutor: Juli » dj. gen. 26, 2012 1:33 pm

Ya... lili, lo de decirles de dormir allí pero que paguen ellos a mi tampoco me hace gracia, pero es que es mucha pasta... el autocar no sería tanto dinero.
Nosotros creo que lo propondremos, seguramente mucha gente se echará para atrás por la pasta, pero mira, si no se puede no se puede.... que son 1000 euros más!!! yo, una vez tengan las invitaciones, enviaré un email explicando lo de la casa de colonias y haber qué dice la gente, pero antes quiero hablar con Can Ribas para apretar con el precio de la casa de colonias, porque a mi, sinceramente, decir que por una casa de colonias en la que estarán 5 horas tienen que pagar 30 euros por persona casi, me da vergüenza!! ::brr:: ::brr::
Imatge
Juli
:: núvia de bronze

Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

EntradaAutor: laureta85 » dj. gen. 26, 2012 2:42 pm

Nosotros hemos comentado lo de la casa de colonias con amigos y primos y nos han dixo k si, k ells se quedarian y que no hay problema para pagarlo ellos. Hasta mes tios dijeron de quedar-se sin Nosotros decirles nada. Así que supongo que la alquilaremos, pero aun tenemos que acabar de hablarlo.
Imatge
laureta85

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: Juli » ds. gen. 28, 2012 12:18 pm

Aiiiisss nenas! que hoy me he levantado con muchas ganas de ir ya a Can Ribas!! ya podría ser este finde!!! aunque está loviendo, esperemos que el siguiente no llueva, que con solecito todo aquello es más bonito si cabe!! >.-<:
Imatge
Juli

EntradaAutor: sonia85 » dg. gen. 29, 2012 6:16 pm

hoy e estado en expoceremonia en tarrassa y alli estaban ellos!!!! la verdad es que isabel es un encanto!! yo todavia no la habia conocido personalmente, y bueno ya me ha dicho nos vemos el finde semana que biene ehh!!!! y yo siiiiiiiiii!!!! no sabes las ganas que tenemos todas las novias y novios de irrrr!!!!!!!!!!
tengo que decir que estan en todas las ferias que he ido, y este año ya he ido a 3! y lo decoran tan bien y con tanto gusto!!!!!!!
Imatge
sonia85

EntradaAutor: verito » dg. gen. 29, 2012 9:15 pm

Juli ha escrit:Aiiiisss nenas! que hoy me he levantado con muchas ganas de ir ya a Can Ribas!! ya podría ser este finde!!! aunque está loviendo, esperemos que el siguiente no llueva, que con solecito todo aquello es más bonito si cabe!! >.-<:

a
Imatge
verito
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 162
Membre des de: dt. juny 14, 2011 4:41 pm

EntradaAutor: lili koo » dl. gen. 30, 2012 10:08 am

Empieza la cuenta atrás de las puertas abiertas!

Solo quedan 5 días más y estaremos por allí, revoloteando.

Por cierto, Isabel me ha dicho que no nos preocupes por lo de las "7 horas de servicio". Que tan solo es orientativo y que nunca nos cortarian las alas >.-<:
Imatge
lili koo

Entrades: 1159
Membre des de: dj. jul. 07, 2011 7:41 am

EntradaAutor: floreta01 » dl. gen. 30, 2012 11:17 am

lili koo ha escrit:Empieza la cuenta atrás de las puertas abiertas!

Solo quedan 5 días más y estaremos por allí, revoloteando.

Por cierto, Isabel me ha dicho que no nos preocupes por lo de las "7 horas de servicio". Que tan solo es orientativo y que nunca nos cortarian las alas >.-<:

No tallaran les ales, però dic jo que anirà en funció del que es tingui contractat no?
Vull dir, que nosaltres agafarem segur l'hora extra, encara que ens clavin 1250€, però la gent que tenim, voldrà més festa.
Ns per on es pot allargar...potser més entre plats i als cafès? O si es fa més llarg l'aperitiu?
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: lili koo » dl. gen. 30, 2012 2:22 pm

No es que s'allargui més o menys. És el fet de que no ens fiquin presa, ni ens atavalin amb que anem ràpids a fer les entregues, videos, etc...

La cerimònia s'acabarà quan s'acabi, amb dues hores de dj, i jo tinc clar que la meva gent també voldrá més festa, sigui l'hora que sigui. Tant si es la 1h com la 2h.
Imatge
lili koo

EntradaAutor: Juli » dl. gen. 30, 2012 8:27 pm

Yo no creo que coja hora extra, es mucho dinero!! y menos todavía si hacemos lo de la casa de colonias, ya seguiremos allí la fiesta!! más que nada porque nuestra boda es tarde, es a las 20.00 con lo que ya terminaremos tarde de cenar y entre una cosa y la otra serán casi las 3 y a esas horas igual ya ni dejan alargar una hora más de baile....
Imatge
Juli

EntradaAutor: sonia85 » dl. gen. 30, 2012 9:35 pm

Juli ha escrit:Yo no creo que coja hora extra, es mucho dinero!! y menos todavía si hacemos lo de la casa de colonias, ya seguiremos allí la fiesta!! más que nada porque nuestra boda es tarde, es a las 20.00 con lo que ya terminaremos tarde de cenar y entre una cosa y la otra serán casi las 3 y a esas horas igual ya ni dejan alargar una hora más de baile....

yo tampoco cogerñe la hora extra.... mucha marcha tienen que tener la gente más mayor para cogerla y como los jóvenes nos iremos a la casa de colonias creo que habrá suficiente!
creo que esa es un poco la ventaja de casarte de noche, yo me caso a las 7 hasta las 2 de la mañana creoq ue habrá suficiente....
y yo tmbién creo que es una pasta la hora extra!
Imatge
sonia85

EntradaAutor: annatp » dl. gen. 30, 2012 9:58 pm

nosaltes si que vam fer 1h extra i es va passar super rapid!!!! a mes com teniem autocars contractats sabiem millor l'hora de tornada!!! tot calculat!!!! es una pasta...pero nomes ens casem 1 dia!!!!!! i fa una llastima quan s'acaba,......
15/10/2011

Imatge
annatp

Entrades: 1737
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 8:02 pm

EntradaAutor: Juli » dt. gen. 31, 2012 12:48 am

Calla anna, calla, no hables de acabar, que lo pienso y me deprimo!! jajajajaja Pero tu te casaste al mediodia, entonces es diferente, la hora es un poco más baratita y como aún queda mucho día la gente lo aguanta mejor, pero a las 2 o las 3 de la mañana... es diferente!
Imatge
Juli

EntradaAutor: annatp » dt. gen. 31, 2012 7:49 am

Juli ha escrit:Calla anna, calla, no hables de acabar, que lo pienso y me deprimo!! jajajajaja Pero tu te casaste al mediodia, entonces es diferente, la hora es un poco más baratita y como aún queda mucho día la gente lo aguanta mejor, pero a las 2 o las 3 de la mañana... es diferente!

en realidad despues de ver el peazo factura no venia de la diferencia de 1 h (tardfe o noche da los mismo). Nosotros despues alquilamos un local en BCN para segir la fiesta imaginate!!!!!
wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
15/10/2011

Imatge
annatp

EntradaAutor: laureta85 » dt. gen. 31, 2012 8:31 am

annatp ha escrit:en realidad despues de ver el peazo factura no venia de la diferencia de 1 h (tardfe o noche da los mismo). Nosotros despues alquilamos un local en BCN para segir la fiesta imaginate!!!!!
wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)

Doncs mare meva kin fieston!!!!!!! Nosaltres suposo k si k agafarem 1 hora mes, i lo de la casa de colònies ens ho estem pensant, pero suposo que al final si que l'agafarem! Dissabte ja anem a Can Ribas eh!! I la prova dels menús ja deu estar aprop! Per això m'agradaria que ens expliquessis com va anar tot! Ja que he vist que les noies del Serrat han tingut problemes amb el seu tastet! M'agradaria saber si hi ha menjar suficient o us veu quedar amb gana... Quants plats de cada porten? He estat llegint el post de Can Ribas de l'any passat i he vist que tot havia anat be pero això no ho posa en lloc i tampoc he vist fotos ni res i la teva opinió m'interessa molt!!!!
Imatge
laureta85

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

EntradaAutor: annatp » dt. gen. 31, 2012 8:49 am

tingues en compte una cosa...es tracta d'un TASTET!!!!! en realitat probes uns quants aperitius, els postres i pastisos. Veus els espais de la cerimonia decorats, ceus l'exposicio de taules parades (estovalles i fundes) i veus els diferents centres de taula perque el dia de la proba del menu ho tinguis tot clar perque NO ho tornes a veure en directe, coneixes el DJ, els que lloguen equips audiovisuals......
pero NO ANEU A DINAR!!!!! no se que els ha passat als del Serrat, pero a Can Ribas va anar
tot molt i molt be.
Aixo si, quasi tot eren extres (el DON OSTRA, la senyora que ofereix caviar, l'empresa que decora amb globus lluminosos, etc)
15/10/2011

Imatge
annatp

EntradaAutor: floreta01 » dt. gen. 31, 2012 10:52 am

Bon dia a totes,
Ja queda menys pq anem a Can Ribas aquest diumenge, en tinc moltes ganes. Encara que potser morirem congelades...
Un dubte que tinc, dureu càmera de fer fotos?
Nosaltres volem fer moltes tonteries com decorar a la nostra manera algunes zones (potser fotos penjades d'un cordill) un photocall etc, i m'aniria molt bé fotografiar zones per recordar detalls, si aquí hi havia un arbre o dos des d'on penjar un fil, o si hi ha una planta allà...
Vosaltres portareu càmera?
Jo porto una réflex molt grossa i em fa una mica de vergonya dur-la tan gran...potser hauré de demanar que algú em deixi una de butxaca no?
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: lili koo » dt. gen. 31, 2012 11:27 am

jajajaja!! No et preocupis floreta! Jo també portaré una reflex ben gran! :-)0(-: :-)0(-:

I totes aquestes cosetes que vols posar, decoració personal, photocall (Photobooth) jo también ho vull posar, així que ja ens direm cosetes perque quedi tot perfect!!
Imatge
lili koo

EntradaAutor: lili koo » dt. gen. 31, 2012 11:59 am

Noietes!! S'espera una onada de fred siberia extrem per al cap de setmana!!
I si neva i ens quedem atrapats a Can Ribas??
"Yupiii!! Que vagin preparant els massinis i els bistecs de bou que ens quedem a durmir!!!"
Imatge
lili koo

EntradaAutor: Juli » dt. gen. 31, 2012 1:35 pm

lili koo ha escrit:Noietes!! S'espera una onada de fred siberia extrem per al cap de setmana!!
I si neva i ens quedem atrapats a Can Ribas??
"Yupiii!! Que vagin preparant els massinis i els bistecs de bou que ens quedem a durmir!!!"

jajajajajaajaja siiiiiiiiiiiiiiiii que nieve y nos quedamos alliiiii!!! jajajajaja ayer escuche el tiempo y pense "vamos a morir de frio en can ribas!!!!"

Yo también llevaré cámara, pienso fotografiarlo todo todo y todo!!! pero no llevare ninguna reflex grandota... o bien mi camara digital o bien directamente con el iphone que es mas practico!!

annatp ha escrit:tingues en compte una cosa...es tracta d'un TASTET!!!!! en realitat probes uns quants aperitius, els postres i pastisos. Veus els espais de la cerimonia decorats, ceus l'exposicio de taules parades (estovalles i fundes) i veus els diferents centres de taula perque el dia de la proba del menu ho tinguis tot clar perque NO ho tornes a veure en directe, coneixes el DJ, els que lloguen equips audiovisuals......
pero NO ANEU A DINAR!!!!! no se que els ha passat als del Serrat, pero a Can Ribas va anar
tot molt i molt be.
Aixo si, quasi tot eren extres (el DON OSTRA, la senyora que ofereix caviar, l'empresa que decora amb globus lluminosos, etc)

mmmmm anna, me ha decepcionado un poco este comentario.... NO VAMOS A COMER???? como que no?!! yo iba a comer!! jajajajajaja que quieres decir, que lo que ponen es escaso? porque yo fui a alguna spuertas abiertas de restaurantes antes de elegir Can Ribas y vaya si comias!! sacaban el aperitivo completo de una boda hasta 2 y 3 veces!!! comias y bebias todo lo que querias!! y aqui siendo una presentación para los que ya hemos contratado podrian estirarse, no?
Y eso de que casi todo sean extras.... yo el don ostra ya lo probe en la feria, que no me gusto nada por cierto... :.0.-0.:
Imatge
Juli

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants