Segones nupcies

El millor any de la nostra vida!

Segones nupcies

EntradaAutor: annarquer » dt. abr. 05, 2011 6:20 pm

Hola,
jo estic casada i em vaig divorciar. Actualment estic pendent de rebre (ojalà) la nulitat matrimonial.
Amb el meu xicot ens faria ilusio casar-nos, i ell ho voldria fer per l'esglesia... Però jo no ho tinc del tot clar.. no és que no em vulgui casar, peruqè si, però és el fet de tornar a fer tota la "parafarnalia" i tornar a reunir els mateixos per celebrar el mateix però amb protagonista diferent...
creieu que puc arribar a viure la meva possible segona boda amb la ilusió que vaig fer la primera? encara avui penso que va ser el dia mes felis de la meva vida, simplement que no va ser el que esperava...
tinc por de no viure-ho amb la ilusió qe això es mereix, i que el meu xicot ho noti, ja que em sabria molt de greu que es sentis com un segon plat... m'enteneu?
ajudeume...
Anna
annarquer

Entrades: 1
Membre des de: dt. abr. 05, 2011 6:03 pm

Re: Segones nupcies

EntradaAutor: ysilon » dt. abr. 05, 2011 9:24 pm

hola guapa
soy kiko, la vida da siempre una segunda oportunidad, la primera no salio como esperaba, pero tu ten fe que la segunda va a salir genial
y tienes que tener la misma ilusion, incluso mas que la primera
te lo digo de corazon, yo lo he vivido con una hermana y no ha sido una ni dos han sido tres bodas, las tres las hemos vivido todos con mucha ilusion

osea que adelante a casarse

un beso
ysilon

Entrades: 26
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 7:59 pm

EntradaAutor: ANAPAR » ds. gen. 21, 2012 10:14 am

annarquer ha escrit:Hola,
jo estic casada i em vaig divorciar. Actualment estic pendent de rebre (ojalà) la nulitat matrimonial.
Amb el meu xicot ens faria ilusio casar-nos, i ell ho voldria fer per l'esglesia... Però jo no ho tinc del tot clar.. no és que no em vulgui casar, peruqè si, però és el fet de tornar a fer tota la "parafarnalia" i tornar a reunir els mateixos per celebrar el mateix però amb protagonista diferent...
creieu que puc arribar a viure la meva possible segona boda amb la ilusió que vaig fer la primera? encara avui penso que va ser el dia mes felis de la meva vida, simplement que no va ser el que esperava...
tinc por de no viure-ho amb la ilusió qe això es mereix, i que el meu xicot ho noti, ja que em sabria molt de greu que es sentis com un segon plat... m'enteneu?
ajudeume...
Anna

Yo nunca me he casado pero mi futuro marido tiene la nulidad y ha sido él el que quería casarse por la iglesia y tiene muchísima ilusión, así que si tú estás convencida, tendrás incluso más ilusión que la 1ª vez.
Imatge
ANAPAR
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 148
Membre des de: dc. oct. 12, 2011 11:15 pm

EntradaAutor: Olguiky » ds. gen. 21, 2012 10:36 am

Ostres, jo crec que des del moment que estem amb una persona diferent les coses es viuen de manera diferent. Tots hem tingut altres parelles i algunes de les coses que fem amb els actuals, les hem viscut també amb els anteriors. Però jo crec que des del moment que estàs amb una altra persona, això fa que tot canviï.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Can » dl. gen. 23, 2012 10:17 am

Jo vaig anar a un casament que ell es casava per tercer cop, i l'hauries d'haver vist! El rei de la festa! Estava molt il·lusionat! No pensis que serà el mateix amb un protagonista diferent. No serà el mateix! De cap de les maneres! Entre tots dos aconseguireu que sigui únic i especial. I si la gent ha de pensar dolenteries, ho farà igual (hi ha gent que no té res millor en què invertir el temps), tu passa de tot i disfruta!
Can
:: núvia experimentada

Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

EntradaAutor: naesmi » dl. gen. 23, 2012 10:44 am

HOLA!!

estic totalment d'acord amb l'Olguiky. Tots tenim diferents parelles durant la nostra vida, i amb cadascun d'ells vius unes coses que inclus es repeteixen. Aixo no vol dir que no t'hagi de fer il·lusio ni res per l'estil.

Crec que has patit una decepcio amb la teva ex-parella per com ha sortit tot i aixo fa que tinguis por que es torni a repetir. perquè siguem clars: fa vergonya! aixo de casar-se "a lo grande" per despres divorciar-te... es molt vergonyos!! mai saps com s'ho pendra la familia ni els amics, si tot acabara de manera amistosa o odiosa... i la veritat, es treuen les ganes d'haver de preparar-ho tot una altra vegada...
pero escolta'm una cosa, la vida es per viue-la, estas feliç? és l'home de la teva vida? doncs endavant!!!! si no vols fer tot el muntatge, podeu fer-ho mes senzillet... potser amb menys convidats pero a un restaurant igual, de blanc i tot aixo... no se sap mai com acabarà! cap de nosaltres ho sabem, pero aqui estem i ja veurem!
aixi q sempre amb el cap ben alt i fent les coses que venen de gust!!!! i segur que ho agafaras amb moltissima il·lusio!!!
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants