Autor: ninet@ » dl. abr. 25, 2011 9:06 am

Autor: Sabi » dl. abr. 25, 2011 9:35 am
ninet@ ha escrit:Hola a totes¡¡¡
Com esteu?? amb la festivitat de sant jordi a catalunya he vist que un dels llibres més venut ha sigut el de dukan, es veu que és un llibre amb una dieta que tensenya a menjaar i que tajuda a aprimar-te¡¡¡
La veritat és que estic pensant en comparmel¡¡ Fa un any i mig degut a l'ansietat per cuestions varies me engraixat ben be 6-7 kgs i ara que tinc temps vui començar a baijals, d'aqui dos dies haurem de mirar vestits i que millor que esta divina¡¡ A més per experiencia propia els primers kg es perden molt rapid, pero despres del 3-4...no hi ha manera...i prefereixo agafarmo amb temps aviam si amb un any he pogut treurem uns 10kg de sobre, ja que mho vui perdre amb temps xq no magraden les diete milagro¡¡
Algu s'apunta a seguir una dieta?? jo me posat com a data màxima per començar dilluns de la setmana vinent¡¡ avui és dia de la mona aixi que poc regim..i aquesta setmaneta miraré daconseguir el maxim de receptes i comprar nomes allo que pogui menjar i apor ello¡¡
Aviam si algu s'apunta i entre totes es fa menys pesat¡¡
Petons a totes¡
Autor: gd1110 » dl. abr. 25, 2011 11:00 am

Autor: Margarida » dl. abr. 25, 2011 11:51 am
ninet@ ha escrit:Hola a totes¡¡¡
Com esteu?? amb la festivitat de sant jordi a catalunya he vist que un dels llibres més venut ha sigut el de dukan, es veu que és un llibre amb una dieta que tensenya a menjaar i que tajuda a aprimar-te¡¡¡
La veritat és que estic pensant en comparmel¡¡ Fa un any i mig degut a l'ansietat per cuestions varies me engraixat ben be 6-7 kgs i ara que tinc temps vui començar a baijals, d'aqui dos dies haurem de mirar vestits i que millor que esta divina¡¡ A més per experiencia propia els primers kg es perden molt rapid, pero despres del 3-4...no hi ha manera...i prefereixo agafarmo amb temps aviam si amb un any he pogut treurem uns 10kg de sobre, ja que mho vui perdre amb temps xq no magraden les diete milagro¡¡
Algu s'apunta a seguir una dieta?? jo me posat com a data màxima per començar dilluns de la setmana vinent¡¡ avui és dia de la mona aixi que poc regim..i aquesta setmaneta miraré daconseguir el maxim de receptes i comprar nomes allo que pogui menjar i apor ello¡¡
Aviam si algu s'apunta i entre totes es fa menys pesat¡¡
Petons a totes¡

Autor: gd1110 » dl. abr. 25, 2011 12:20 pm

Autor: Elisabetgu » dl. abr. 25, 2011 2:32 pm

Autor: Sabi » dl. abr. 25, 2011 2:33 pm
gd1110 ha escrit:Holaaa!!
Jo avui fa 4 setmanes q estic a dieta! i la última vegada que vaig anar a la consulta de la nutricionista (m'entra per la mútua i ho aprofito en comptes de fer-ho lliure) fa dues setmanes, m'havia aprimat 6kg. Suposo que en aquestes dues setmanes m'hauré aprimat només 1kg-1.5kg, xq amb la setmana santa i tal... he intentat fer bondat, però entre que he estat de vacances i dines fora i tal... és més difícil seguir-la al peu de la lletra. Però weno... jo continuo! durant la setmana no em costa gaire seguir-la, no passo gens de gana i com que veig resultats, m'emociono més!!
Ànims a totes!!! Un petonet!
Autor: Pink87 » dl. abr. 25, 2011 3:43 pm

Autor: Margarida » dl. abr. 25, 2011 7:33 pm
gd1110 ha escrit:ei Margarida!! Jo también vull perdre més de 15kg... per això he començat ja!! ja ens diràs com va amb aquest mètode! jo no el coneixia fins que no vaig veure a una famosa que el feia... però weno, pel que he llegit és més o menys igual que la resta de dietes, xq se suposa que has de perdre 1kg per setmana...!! ja ens explicaràs!

Autor: Alexia84 » dl. abr. 25, 2011 7:45 pm

Autor: Trixie85 » dl. abr. 25, 2011 8:21 pm

Autor: sonson » dl. abr. 25, 2011 8:32 pm
[/url
Autor: Loli&Albert » dl. abr. 25, 2011 8:36 pm

Autor: Angie18 » dl. abr. 25, 2011 9:06 pm

Autor: mmbnls » dl. abr. 25, 2011 9:27 pm
Autor: cris0303 » dt. abr. 26, 2011 1:13 am

Autor: miressss » dt. abr. 26, 2011 7:44 am

Autor: Alexia84 » dt. abr. 26, 2011 7:57 am
xq el buen tiempo ya está aqui y hay que enseñar carne, jeje.. aparte de que para la boda qued
un año.. mejor ir habituandose.Yo he oido que la Dukan tiene muchos desequilibrios que no son buenos.. hace años hice una parecida y luego notaba mi cuerpo a ralentí, forzado.. no me fue bien ya que recuperé lo perdido en un chasqiuido de dedos.
Autor: Loleta » dt. abr. 26, 2011 9:06 am

Autor: Margarida » dt. abr. 26, 2011 1:02 pm