DETALLITOS PARA BODA

El millor any de la nostra vida!

DETALLITOS PARA BODA

EntradaAutor: miressss » dv. maig 13, 2011 8:01 am

Hola!!!!!

La verdad es que me estoy rallando un montón con el tema detallitos para los hombre, mujeres y niños!!!!! hay tantas cosas que no se que hacer.... abro este postpara que vayamos poniendo nuestras ideas y así nos ayudamos un poquillo jeje!!!!!!!
Imatge

Imatge
miressss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1308
Membre des de: dj. set. 02, 2010 1:45 pm

Re: DETALLITOS PARA BODA

EntradaAutor: belosu » dv. maig 13, 2011 2:42 pm

hola jo soc una nuvia del 2011 i jo he comprat els detalls a novodistribuciones t ho envien rapid i hi ha molta cosa i el mes important economic jajajaja
belosu
:: núvia experimentada

Entrades: 239
Membre des de: dt. març 23, 2010 4:40 pm

EntradaAutor: ermesenda » dv. maig 13, 2011 10:46 pm

Hola guapas!!!!

ya me va bien que hayais abierto éste post porque yo también voy un poco perdida....no sé qué regalar a nadie.
Suerte que aún nos queda tiempo....
Imatge [/url]
ermesenda
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dc. març 30, 2011 10:07 pm

EntradaAutor: ninet@ » ds. maig 14, 2011 9:52 am

Hola chicas¡¡

Ayer estubimos chafardeando con mi futuro por paginas web y creemosm que haremos un detalle para chicos y otro para chicas. Queremos algo diferente, no sé algo que puedan utilizar o que no guarden en un cajon y se les olvide...chafardeando vi esto para chicas, haber que os parece...la verdad que no hace mucho de boda, pero te mandan gratis las etiquetas para que sirva de recuerdo...
http://www.cosasdeboda.com/arbol-portajoyas-p-1684.html

Si me podeis dar vuestra opinion...

Muchas gracias chicas¡¡
Imatge
ninet@

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

EntradaAutor: ermesenda » ds. maig 14, 2011 11:46 am

ninet@ ha escrit:Hola chicas¡¡

Ayer estubimos chafardeando con mi futuro por paginas web y creemosm que haremos un detalle para chicos y otro para chicas. Queremos algo diferente, no sé algo que puedan utilizar o que no guarden en un cajon y se les olvide...chafardeando vi esto para chicas, haber que os parece...la verdad que no hace mucho de boda, pero te mandan gratis las etiquetas para que sirva de recuerdo...

Muchas gracias chicas¡¡

Hola ninet@ i compi de dia!!!!

doncs ho acabo de mirar i em sembla molt xulo i original. A mi m'agrada perquè no està vist, no és el típic...i amb les caixes de presentació sembla que queda bé, si enganxes una etiqueta del casament crec que pot quedar molt bé.
Ah!!! i gràcies per la pàgina, potser podem trobar més coses....
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: MiM » ds. maig 14, 2011 3:02 pm

ninet@ ha escrit:Hola chicas¡¡

Muchas gracias chicas¡¡

Hola!
Aquí una infiltrada del 2011. He mirat aquesta pàgina i crec que és maco i orignal aquest arbre! A més si no el vols fer servir per posar-hi les joies també el pots deixar com a simple decoració i ja està.

Nosaltres donem un detall per parella. En els nens fins a 16 anys els hi donarem una bossa de xuxeries, els adolescents i adults que no estiguin casats i que vinguin els pares (per exmple cosins i així) doncs hem fet unes bossetes d'organça amb una flor de roba i bombons; i per acabar en els més adults i parelles que ja estiguin casades els hi hem fet una parella de nuvis amb la mateixa bosseta d'organça que donarem a l'altre gent. Hem decidit fer-ho així perqué la meva il·lusió era donar uns nuvis en els meus convidats i ara estan una mica en perill d'extinció, o sigui que m'ha costat molt torbar aquest detall i a més a més és super car, per això no donarem nuvis a tothom, només 1 per família. I si els veïns ens fan algun regal o a la gent que no vingui el casament i que també ens haig fet regal, els hi donarem bolseta d'organça.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: mmbnls » ds. maig 14, 2011 7:59 pm

Hola!!!

Jo també estic buscant el tema dels detallets! M'agradava molt les miniatures de colònia tant per home com per dóna, però són cares... Si teniu alguna pàgina web que surtin bé, ja m'informareu!!!
L'arbre em sembla bona ideia, qué faràs pels nois?
Vas donar nuvis a totes les parelles del casament? Carai! Jo no sé si donaré a ningú, això dels detalls es fa interminable... Nens, pares, nuvis, embarassades... jejeje!!
Si tinc o veig alguna ideia interessant ja informaré!!!!
mmbnls

Entrades: 36
Membre des de: dt. abr. 19, 2011 11:02 am

EntradaAutor: BriNtEsSiA » dg. maig 15, 2011 12:21 pm

Hola chicas!!!

Pues yo hace mucho tiempo que tengo clarísimo que los detallitos los voy a hacer yo!
Aún estoy inventando y provando, pero el resultado será un tarro de cristal lleno de chuches con una etiqueta bonita. El bote lo aprovecharán y las chuches se las comerán!

Lo que aún no tengo claro es si será uno por pareja y algo más, o uno por persona... no se!
Imatge
Imatge
BriNtEsSiA

Entrades: 307
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 6:41 pm

EntradaAutor: ermesenda » dg. maig 15, 2011 3:28 pm

Hola noies!!!

doncs jo la veritat és que no sé qué fer, estic pensant si fer-ho jo o no però és que no sé si quedarà molt bé però de moment el que he vist per internet no m'acaba de convèncer....com que anem amb temps, miraré més idees...a veure....
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: An_na » dg. maig 15, 2011 4:54 pm

bones noies!!

jo he pensat de fer una pastilla de sabó (feta per nosaltres)

És fàcil, de fet per Nadal ja ho vam probar però la veritat és que el meu xicot m'ha dit que no ens hi matem tant, que tindrem massa per fer i comprem alguna cosete..

Així que moltes gràcies per la info... aneu apuntant coses que ens servirà a les altres!
Imatge
An_na

Entrades: 19
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 4:35 pm

EntradaAutor: noyja » dl. maig 16, 2011 3:53 pm

A mi me gustaría dar para las chicas éstas agenditas con boli. Son muy cucas y a la vez las encuentro muy útiles. Las metes en el bolso y siempre tienes algo con el que apuntar. Además son muy vistosas

Para los chicos es más complicadillo. Nos gusta la típica botellita de vino, pero en éstas últimas bodas las han dado ya y no nos gustaría repetir. A mi novio le gustan las mini botellitas de licores varios (J&B, Ballantines...) pero es más de lo mismo, sigue estando muy visto...así que nose...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
noyja
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2988
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 8:57 am

EntradaAutor: ermesenda » dl. maig 16, 2011 10:01 pm

noyja ha escrit:A mi me gustaría dar para las chicas éstas agenditas con boli. Son muy cucas y a la vez las encuentro muy útiles. Las metes en el bolso y siempre tienes algo con el que apuntar. Además son muy vistosas

Para los chicos es más complicadillo. Nos gusta la típica botellita de vino, pero en éstas últimas bodas las han dado ya y no nos gustaría repetir. A mi novio le gustan las mini botellitas de licores varios (J&B, Ballantines...) pero es más de lo mismo, sigue estando muy visto...así que nose...

a mi las libretas éstas también me encantan!!!
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: ninet@ » dt. maig 17, 2011 5:31 pm

Y para los chicos?? es que mi pareja quiere regalar botellines de licor..pero en las ultimas bodas qeu hemos ido han hecho todas lo mismo...y no sé quiero variar un poquito..
Imatge
ninet@

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

EntradaAutor: mireialluis » dt. maig 17, 2011 5:50 pm

Hola!!!!
El detall de les llibretetes amb el bolígraf les trobo super cuques.......... Jo també li estic donant voltes al tema dels detalls, i crec que a les noies ja ho tinc. La meva idea es donar alguna cosa que puguin utilitzar i he pensat en un fular. Avui dia totes les noies/dones ho utilitzem, vaja a mi m'encanten!!!! Havia pensat de donar-ne de varios colors. De moment es la idea que tinc, en canvi en els homes no s'hem acut res!!!!!! no se nose........ haurem de seguir donant voltes, perquè veig que el tema detall per homes es més complicat....
Imatge
Imatge
mireialluis

Entrades: 790
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 1:36 pm

EntradaAutor: sonson » dt. maig 17, 2011 5:58 pm

chicas pues yo los detalles los tengo claros!! Daremos pashminas para las mujeres y botellines de vino para los hombres. Parece típico, pero yo quiero dar algo práctico y estos detallitos me encantan!!! Además no hemos estado en ninguna boda que lo hayan hecho *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge [/url
sonson

Entrades: 1389
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 8:06 am

EntradaAutor: mireialluis » dt. maig 17, 2011 6:01 pm

sonson ha escrit:chicas pues yo los detalles los tengo claros!! Daremos pashminas para las mujeres y botellines de vino para los hombres. Parece típico, pero yo quiero dar algo práctico y estos detallitos me encantan!!! Además no hemos estado en ninguna boda que lo hayan hecho *.-o-o.* *.-o-o.*

Vaya sonson, hemos pensado el mismo detalle para las chicas!!!!!! *.O.-O* a mi me parece super practico!!! es que me encantan los pashminas/fulares.... :-)0(-:
Yo solo he estado en una boda donde dieron los pashminas y la verdad es que triunfaron mucho, solo falló el color de uno de ellos que era naranja y a todo el mundo que le tocaba este color lo queria cambiar......vaya yo fui una de ellas!!!! ::[]:-]]
Imatge
Imatge
mireialluis

Entrades: 790
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 1:36 pm

EntradaAutor: sonson » dt. maig 17, 2011 9:52 pm

jejejeje yo también lo veo muy práctico, y ahora que estan de moda, todo el mundo lleva uno!!!! Habrá que tener en cuenta lo que dices del color....porque hay algunos que luego no pegan con nada :-)
Imatge [/url
sonson

Entrades: 1389
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 8:06 am

EntradaAutor: ermesenda » dt. maig 17, 2011 10:03 pm

Hola noies!!!

doncs jo también penso que vull donar detalls pràctics, que la gent pugui utilitzar i el tema del foulard per les dones és molt guai però jo ja en tinc uns quants, jajajjaaa, és que té molt èxit.

No sé, ens haurem d'exprimir el cervell....i el detall dels homes encara el trobo més complicat, sempre és el mateix...en fi, a veure si trobem una novetat que triomfi......
Imatge [/url]
ermesenda

EntradaAutor: Nime » dt. maig 17, 2011 10:08 pm

Nosaltres donarem unes galetes que faré jo mateixa, rodones, però "disfressades" de nuvis, un pack de dos tant per a homes com per a dones :yium:-)
Mis ideas en: www.lapetrona.com

Imatge
Nime
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1736
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 8:10 pm

EntradaAutor: Neni5 » dc. maig 18, 2011 8:08 am

Nosotros el restaurante nos regala una botella de vino por persona. Así que daremos tinto para los hombres y blanco para las mujeres. Les pondremos una targeta.. que no sé si la pondremos nosotros a mano, puede ser también un punto de libro exo por nosotros etc. A parte para las mujeres y niñas estamos haciendo pendientes muy playeros, los pondré en un cartón arrugadito de color con una trgeta i un lazito. Para los niños y niñas chuches. En principio queremos dar tres novios, ramos de novia como los suyos para las mamis, y nos falta pensar los papis i mi hermano y mi cuñada...
Imatge
Neni5

Entrades: 200
Membre des de: dt. feb. 08, 2011 8:20 pm

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants