Donde dormireis?

El millor any de la nostra vida!

Donde dormireis?

EntradaAutor: naesmi » dc. juny 01, 2011 5:23 pm

Hola Chicas!

abro este post para decir donde dormiremos la noche anterior al gran dia y la noche de bodas!

Nosotros dormiremos en un hotel cercano. la primera noche dormire sola con mi madre y mi hermano con su novia. Y mi noche de bodas en la suite con mi marido recien estrenado!!
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi
:: núvia experimentada

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

Re: Donde dormireis?

EntradaAutor: Nime » dc. juny 01, 2011 5:25 pm

Pues nosotros la noche antes cada uno en casa de sus padres y la de la boda en el hotel Mas Albereda (http://www.masalbereda.com/), cerca de donde nos casamos y de la misma "cadena" que el restaurante ;)
Mis ideas en: www.lapetrona.com

Imatge
Nime
:: núvia de bronze

Entrades: 1736
Membre des de: ds. feb. 12, 2011 8:10 pm

EntradaAutor: mireialluis » dc. juny 01, 2011 5:27 pm

Pues nosotros todavia no sabemos donde vamos a dormir la noche de bodas....lo que tenemos claro que la noche antes cada uno dormirá en casa de sus padres!!! ::love::
Imatge
Imatge
mireialluis
:: núvia experta

Entrades: 790
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 1:36 pm

EntradaAutor: miressss » dc. juny 01, 2011 7:44 pm

Ei chicas!!!!! pues nosotros vivimos en casa de los papis así que la noche antes cada uno en su casa y la noche de bodas estamos buscando una suite que tenga jacuzzi!!!!! viva esas burbujitas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Imatge
miressss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1308
Membre des de: dj. set. 02, 2010 1:45 pm

EntradaAutor: Noe2012 » dc. juny 01, 2011 7:45 pm

Holaaaaa!!

Pues yo creo que nosotros, la noche anterior, dormiremos juntos, en nuestro piso. Normal... como siempre :)

Y bueno, la noche de bodas nos la regalan en el sitio donde nos casamos. O sea, que dormiremos allí mismo, en el Hotel Balneari Termes Victòria. >.-<:
Imatge
Noe2012

Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

EntradaAutor: Rquel » dc. juny 01, 2011 8:06 pm

Nosotros dormiremos preboda y postboda.. a no ser que alguien nos regale la noche de miel.. en casa con nuestro pitufo..
Imatge
Rquel

Entrades: 22
Membre des de: dc. juny 01, 2011 4:54 pm

EntradaAutor: Loli&Albert » dc. juny 01, 2011 8:13 pm

Nosotros la noche de antes dormiremos cada uno en casa de nuestros padres y la noche de bodas dormimos en la suite nupcial del restaurante donde nos casamos, en El Centro Ecuestre de St. Andreu de Llavaneres.
Imatge
Loli&Albert

Entrades: 1067
Membre des de: dj. març 24, 2011 1:10 am

EntradaAutor: RCG » dc. juny 01, 2011 8:38 pm

Friends, I am also ready to take that step, and my day before the big moment, my parents gifted me a night in a b&b barcelone, ​​with all the luxuries.
to rest and wait for the day of my bachelorhood dispossession.
[url= http://www.clickbed.com/fr/auberges-de-jeunesse-a-londres-3-5.html]auberge de jeunesse londres[/url]
bed and breakfast madrid
RCG

Entrades: 7
Membre des de: dv. maig 20, 2011 8:43 pm

EntradaAutor: Nime » dc. juny 01, 2011 8:43 pm

toma ya spam xD

Imatge
Nime

EntradaAutor: montsi » dc. juny 01, 2011 11:58 pm

miressss ha escrit:Ei chicas!!!!! pues nosotros vivimos en casa de los papis así que la noche antes cada uno en su casa y la noche de bodas estamos buscando una suite que tenga jacuzzi!!!!! viva esas burbujitas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

creo que somos las unicas por aqui que aun vivimos en casa de los papis,jeje!a mi me dieron el piso hace poco y ahora ademas de todos los preparativos de la boda tambien a amueblar el piso y ya me esperare a la boda para irme a vivir,y la noche de despues nose lo que haremos si cojernos algun hotelillo guapo o quedarnos en el pisito recien estrenado,jeje!
Imatge
montsi
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 100
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 3:36 pm

EntradaAutor: miressss » dj. juny 02, 2011 7:42 am

Ei Montsi!!!!! jeje pues si creo que somos pocas jeje!!!! pero bueno con eso podemos ahorrar un poco más jeje!!!! y bueno también hace ilu casarte y irte a vivir con tu marido!!!!!!!!
Imatge

Imatge
miressss

EntradaAutor: Loleta » dj. juny 02, 2011 8:08 am

Nime ha escrit:Pues nosotros la noche antes cada uno en casa de sus padres y la de la boda en el hotel Mas Albereda (http://www.masalbereda.com/), cerca de donde nos casamos y de la misma "cadena" que el restaurante ;)

Nime... al final us decidiu pel Mas??? nosaltres hem dubtat molt... volíem regalar als "més intims" i a la família que ve de fora la nit d'hotel... i ens vam plantejar llogar tot l'hotel... però al final fent comptes, mirant distàncies ens surt molt millor de preu els apartaments del Muntanyà!, així que tenim feta una pre-reserva!...
Ara, jo tinc problemes amb la "nit d'abans"... no sé on vestir-me!!!! ufff... això m'està portant molts mals de cap!!!!
Loleta

Entrades: 397
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: Nime » dj. juny 02, 2011 8:15 am

Loleta ha escrit:
Nime ha escrit:Pues nosotros la noche antes cada uno en casa de sus padres y la de la boda en el hotel Mas Albereda (http://www.masalbereda.com/), cerca de donde nos casamos y de la misma "cadena" que el restaurante ;)

Nime... al final us decidiu pel Mas??? nosaltres hem dubtat molt... volíem regalar als "més intims" i a la família que ve de fora la nit d'hotel... i ens vam plantejar llogar tot l'hotel... però al final fent comptes, mirant distàncies ens surt molt millor de preu els apartaments del Muntanyà!, així que tenim feta una pre-reserva!...
Ara, jo tinc problemes amb la "nit d'abans"... no sé on vestir-me!!!! ufff... això m'està portant molts mals de cap!!!!

Les nostres famílies han agafat hotel a Vic mateix, així poden anar amb trenb, cotxe, com vulguin ;) Els únics que ens quedem a Mas Albereda som nosaltres... Jo em vestiré allà, per això també el vam agafar, pq així jo podia aprofitar l'habitació per vestir-me i, com les habitacions són una passada, fer les fotos amb la meva família allà :) Em nego a anar desde Barcelona tota "emperifollada" xD

Nosaltres el MOntanyà el vam descartar pq està a més de 30 min de Taradell i la carretera no és gaire bona... en canvi, a Vic són 10 minutets i carretera "recta" i la gent que arribi dissabte al matí pot passejar per Vic i fer cosetes fins l'hora del casament :-)ok:

Imatge
Nime

EntradaAutor: naesmi » dj. juny 02, 2011 9:21 am

que be!! jo tambe passo d'anar emperifollada desde Barcelona i estic a la busca i captura d'un hotel xulo per fer-me les fotos.
I aquest de mas alabreda no está malament i m'agafa a prop del casament.... mmm...quina idea :-)
*Naesmi*
Imatge
[/url]
naesmi

EntradaAutor: Nime » dj. juny 02, 2011 9:23 am

On et cases tu naesmi? ^_^

Imatge
Nime

EntradaAutor: naesmi » dj. juny 02, 2011 11:25 am

Em caso a mas can ferrer, prop d'arbúcies. Buscavem per la plana de vic ja que tenim casa per allà (els meus sogres) i remenant hem acabat al montseny.
I mas albareda ho tenim a 20 minutets... ja que tambe busco un hotelet que sigui xulo per fer-me les fotos de núvia (soc de barcelona i no vull fer-ho alla i despres fer el viatge cap al montseny!) i la veritat, aquest mas no està gens malament. pero si en saps d'algun altre que sigui xulo, encantada de saber-ho!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
*Naesmi*
Imatge
[/url]
naesmi

EntradaAutor: Nime » dj. juny 02, 2011 11:32 am

Per la zona et recomano també l'Hotel Torre Marti ;) A mi són els dos que més em van agradar

Imatge
Nime

EntradaAutor: naesmi » dj. juny 02, 2011 12:02 pm

gracies!!!!!
*Naesmi*
Imatge
[/url]
naesmi

EntradaAutor: Juditita » dl. juny 06, 2011 11:17 pm

montsi ha escrit:
miressss ha escrit:Ei chicas!!!!! pues nosotros vivimos en casa de los papis así que la noche antes cada uno en su casa y la noche de bodas estamos buscando una suite que tenga jacuzzi!!!!! viva esas burbujitas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

creo que somos las unicas por aqui que aun vivimos en casa de los papis,jeje!a mi me dieron el piso hace poco y ahora ademas de todos los preparativos de la boda tambien a amueblar el piso y ya me esperare a la boda para irme a vivir,y la noche de despues nose lo que haremos si cojernos algun hotelillo guapo o quedarnos en el pisito recien estrenado,jeje!

Y una más que se apuntaaaaaa...todavíaaa con los papiiiisss...y a disfrutar de ellos hasta el ultimooo momentooo...que hay que ahorrar, jejeje...pero que ganitas de vivir ya con mi chicoooo...Nosotros la noche de la boda dormiremos en un hotel cercano al resturant, nos la regala el restaurante...muuuaaa...
Juditita

Entrades: 585
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 8:11 pm

EntradaAutor: miressss » dt. juny 07, 2011 7:57 am

Ei guapa!!!!!!! eso eso!!! a ahorrar que si no.... y bueno en casa de los papis no se está tan mal no?? jeje!!!!
Imatge

Imatge
miressss

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants