ALGU QUE ES CASI A SABADELL????

El millor any de la nostra vida!

ALGU QUE ES CASI A SABADELL????

EntradaAutor: mironeta » dt. ago. 09, 2011 7:58 pm

Hola noies estic desesperada....
Estava apuntada a la parroquia de san felix...pero no m'ha agradat el tracte que man donat...he vist que hi ha varies esglesies per sabadell, em podeu orientar???em caso el 4 d'agost del 2012

Gracies a totes
Imatge
mironeta
:: núvia rookie

Entrades: 168
Membre des de: dv. jul. 22, 2011 4:05 pm

Re: ALGU QUE ES CASI A SABADELL????

EntradaAutor: cris&pol » dt. ago. 09, 2011 10:36 pm

Hola!!

Nosaltres ens casem a Sabadell el 27 de juliol al Santuari de la Salut. Et comento el mossèn que s'encarrega del Sanutari també s'encarrega de l'Esglèsia de Sant Salvador al Carrer Covadonga, molt maca nosaltres estavem entre aquestes dues, al final ens vem decantar per la Salut per on està situada al mig de la natura. El tracte del mossèn maquíssim.

Altres esglèsies de Sabadell que ens vem mirar són:

- La del Racó es la del Centre la que està a l'Ajuntament.

- La Romànica es de Barberà del Vallès.

Espero haver-t'he ajudat i Enhorabona pel casament l'any 2012 serà molt bo :-)

PD: Ja sabeu lloc del convit?

1 abraçada
Imatge
cris&pol
:: núvia de bronze

Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

EntradaAutor: mironeta » dc. ago. 10, 2011 10:57 am

Hola!!

Moltissimes gracies!!!la veritat que avui mateix tenia apuntat el numero de telefon de la parroquia san Salvador le trobat maca aviam que em diu el mossen!!ja t'anire explicant que al ser novata no m'entero gens com tinc que fer les coses

Ens casem a la Porxada d'en Sidro a Palau plegamans y tu???com portes temes vestits, detalls..viatge nuvis???
Fa il.lusio no??

Moltes gracies per tot guapa
Fins aviat
Imatge
mironeta

EntradaAutor: cris&pol » dc. ago. 10, 2011 11:41 am

Hola!!

M'alegro haver-t'he pogut ajudar, ja m'explicaràs que tal amb el Mossèn, a nosaltres ens va semblar molt maco.

Ens casem a Can Mont Cad a Sentmenat. Tema vestits encara no he anat a veure'n cap, suposo que mi passaré de cara a setembre - octubre.

Regals no en tenim ni idea, fa dies que li dono voltes i voltes i no se que regalar... jejejeje

I viatges de núvis si no hi han canvis farem Vietnam + Cambodja + Thailandia.

La veritat es que fa moltíssima il·lusió.

Estem en contacte,

1 abraçada guapa.
Imatge
cris&pol

EntradaAutor: mironeta » dj. ago. 11, 2011 10:22 am

Hola guapa!!
Ahir vaig parlar em el mossen!!super be..i diu que te lliure!!!bieeeen!! pero diu que no em preocupi i que puc passar cap el septembre!!

Tema vestits...jo ja he anat a dos llocs..vaig anara a aire..pero son cars..pero val la pena veure i probarse els de mostrari..estan molt be de preu..jo men vaig probar un super bonic..pero el tema mostrari es...que si t'agrada tel tens que comprar...perque es veu que ara i es pero de qui dos dies no...jo no el vaig agafar perque era el primer lloc que mirava..i volia mirar mes!
Vaig anar a Tim & Barret a sabadell...alla son molt macas!!me van atendre super be...i...els vestits son molt macos tots..ves si pots..i lo bo que te...que no hi ha cap vestit que valgui mes de 1300!!!i tambe...que els vestits del 2011 el septembre fan un 10% de descompte!!!jo tinc 2 triats un del 2011 i un de 2012 el preu del 2012 encara no el saben..fins a principis de Septembre i el del 2011 sortia uns 1000 euros i despres posa el 10% de dscmpte..i el dia 17 de septembre tinc hora a bohemia (rubi)que alla tambe estan molt be de preu.
Be ja veus que jo miro vestits economics...que nomes per un dia!!!i despres la post-boda..a l'aigua!!jejej.

Vaya pasada de viatge no..esta molt be!!

Bueno guapa ja t'anire explicant
Petonets
Imatge
mironeta

EntradaAutor: cris&pol » dt. set. 27, 2011 12:09 pm

Hola mironeta,

Fa dies que he estat desconectada.

Com va el tema del casament? Ja teniu esglèsia?? M'alegro de que el capellà t'agrades :)

Com portes els preparatius??

Estem en contacte 1 abraçada.
Imatge
cris&pol

EntradaAutor: mironeta » dj. set. 29, 2011 7:54 pm

Hola guapa

Pues la iglesia ja esta tot reservat...al final em casare el santuari de la salut..voliem san salvador..el que pasa que el fotograf ens va dir que aniguesim a veure la salut que potser aniria millor per el tema d'aparcament!! i sort que ho vam anar a veure..perque a san salvador el autobus no hi cap!!!jejej. aixi que a la salut a les 6 de la tarda!!

El tema del vestit casi casi el tinc..al final em quedu em una botiga de rubi que es diu nuvies roma..estan super be de preu!!i al menys e pogut trobar vestits em tirants de sant patric!!

Bueno guapa anem perlant

Petons
Imatge
mironeta

EntradaAutor: cris&pol » dg. oct. 02, 2011 5:20 pm

Hola guapa,

Així ens casem al mateix lloc i a la mateixa hora :-)

Quin dia us caseu vosaltres?? Nosaltres el 27 de juliol a les 6 de la tarda. La veritat es que La Salut va molt bé per tema aparcament i també per l'autocar, jo m'en vaig enarmorar quan el meu novio me la va anar a ensenyar aviam que m'en semblava i vaig dir aquí, jejejeje.

Doncs jo també tinc vestit ja, m'el quedo a Assumptes Núvia de Vic, jo sóc d'Osona per tant em va de conya perquè la tinc al costat de casa :-)0(-:

1 petóo
Imatge
cris&pol

EntradaAutor: cris&pol » dg. oct. 02, 2011 5:23 pm

Acabo de veure que us caseu el 4 d'agost quin cas, jejeje :-(

Ja t'explicaré arribat el moment que tal ens va ja que ens casem 1 setmana abans...

Ara si 1petó
Imatge
cris&pol

EntradaAutor: mironeta » dt. oct. 11, 2011 3:46 pm

Hola guapa!!

Que com van els preperatius???

Per cert jo em caso el 11 al final!!jejej, vaig tenir que cambiar de data!!

El tema de la iglesia com el portes?? tan dit alguna cosa mes??

Es que a mi nomes em va dir que el truquesim el cap duns mesos per dirli que tot seguia endavant!!

Pero no se si el tema musica la tries tu o les flors..???
I quant es paga??saps res??

Be no et donu mes la tabarra em tantes preguntes..que potser estas igual que jo!!jejeje

Petons guapa
Imatge
mironeta

EntradaAutor: cris&pol » dt. oct. 11, 2011 3:57 pm

mironeta ha escrit:Hola guapa!!

Que com van els preperatius???

Per cert jo em caso el 11 al final!!jejej, vaig tenir que cambiar de data!!

El tema de la iglesia com el portes?? tan dit alguna cosa mes??

Es que a mi nomes em va dir que el truquesim el cap duns mesos per dirli que tot seguia endavant!!

Pero no se si el tema musica la tries tu o les flors..???
I quant es paga??saps res??

Be no et donu mes la tabarra em tantes preguntes..que potser estas igual que jo!!jejeje

Petons guapa

Hola guapa!!!

Doncs els preperatius de moment tenim el més gros: restaurant, esglèsia, fotograf i el meu vestit >.-<:

T'explico més o menys com funciona perquè l'altre dia vem anar a parlar amb el capellà:

El preu d'aquest any 2011 són 290 euros i entra la decoració de l'esglèsia, que una persona et toqui l'orque, la catifa vermella i l'ofici de la cerimònia. Per tema flors t'ho posen ells, perquè es veu que abans es discutien entre els nuvis que es casaven en un mateix cap de setmana i van decidir que s'encarregarien ells. Però no ser si pots triar alguna cosa, li pots comentar.

Respecte al tema música ens va comentar que li podiem dir a la de l'roque les cançons que voliem, i sino que per defecte feia les típiques en el moment d'entrada nuvi, núvia, intercanvi aliançes, pregàries, etc.
Nosaltres li vem comentar que si ho podiem personalitzar una mica més, és a dir, portar un CD amb música no ens va dir que no però no li va fer gens de gràcia així que no se que farem encara amb la música...

Espero haver-t'he ajudat.

Petonssss
Imatge
cris&pol

EntradaAutor: cris&pol » dl. nov. 28, 2011 5:51 pm

mironeta com va tot??? Ja m'explicaràs les teves novetats eh? He vist que ja tens més de 100 missatges i encara no tens CE això no pot ser eh???
Imatge
cris&pol

EntradaAutor: mironeta » dj. des. 01, 2011 8:58 pm

Hola guapa!!

Lo dels 100 misatges ja ho tinc superat!!jejejeje, pero la veritat es que no se que es el CE?!!! i el tema del compte enrera...he estat llegint pero veig que cada una explica mes en detall les coses...pensaba que era u altre cosa!!!jejeje

El tema preparatius...buf estic completament parada la veritat...el principi ho volia fer tot em molt de temps...pero despres et dones compte que no fa falta!!! a part de que casi tot el que em queda tinc que saber el numero de invitats..i aixo no ho portem gaire be!! se m esta anulant molta gent!!!tinc a 4 amigues que m'an anunciat que estan enbarasades!!!(deu ser l epoca!!)jejeje, i esclar comque viuen a fora (menorca)el mes segur que no vinguin...ja que els bebitos seran molt petits!!

Tinc el restaurant, fotograf...i poca cosa mes!!el viatge ja tinc bloquejats els bitllets, el hotel dels invitats tambe esta reservat les habitacions, el tema del vestit...esta complicat...en teoria ja el tenia pero al cap del dies em van dir que per un error seu....estaba venut i apart era un vestit que ja estava descatalogat!!!i ara estic esperant a que em portin 3 de sant patrick i poder decidir el definitiu!!, tema cotxe...no em puc permetre el que volia que era un cotxe antic...la veritat esque es una pasada el que demanan..i acabarem em un de gama alta i ja esta!
El ram...man dit que fins el gener no vagi per mirar...detalls...i targetes d agraiment..esperare a comensament d' any aviam si tinc la llista una mica mes definitiva..els complements per mi...fins que no tingui el vestit res!! i la iglesia ...a mig gener tenim que anar a la parroquia de gracia per fer el curset.
I ara el que em porta mes de cap es el tema de maquillatge i perruqueria ...que l altre dia per casualitat vaig esta perlant em la meva depi del tema del maquillatge i em va dir que ells no van a casa de la nuvia!!!aixo em va destrosar!!!i ara estic que no ser que fer....jo estare mes tranquila de que em vinguin a casa!!

Bueno guapa ja veus que malament que ho portu!!jejejej
Molts de petons
Imatge
mironeta

EntradaAutor: nere » dj. des. 29, 2011 2:36 am

Hola noies!!!
M'acabo d'afegir al foro de guia nupcial ja que no m'he pogut resistir a comentar akest tema!!!
Jo tambe em caso al santuari de la salut, el dia 21 de juliol a les 17.00hrs!! Volia casar-me a las 18hrs, pero ja estava agafat!!
Veig x aki q alguna de vosaltres ja te kuadrat lo del tema del curset prematrimonial... a mi encara no m'han dit res!! Dema trukare al mossen, a vera q diu! jijiji!!
En quant a lo de les flors, teniu rao, en el preu dels 290€ ja entra, pero es una decoracio sencilleta ehh!! Crec q nomes posen algunes floretes al altar i poca cosa mes. Al seients res de res!!
A mi ja m'esta be, mes q res xq l'esglesia ja es ben maca sense decorar... com a molt posare petals al passadis central...
Buenoooo!! com porteu els nervis???

Per cert!! Jo em caso a Can cirili!! (llicà de vall). Super recomanable!!!

Petons!

:2012:
nere

Entrades: 3
Membre des de: dj. des. 29, 2011 2:15 am

EntradaAutor: cris&pol » dj. des. 29, 2011 8:26 pm

mironeta ha escrit:Hola guapa!!

Lo dels 100 misatges ja ho tinc superat!!jejejeje, pero la veritat es que no se que es el CE?!!! i el tema del compte enrera...he estat llegint pero veig que cada una explica mes en detall les coses...pensaba que era u altre cosa!!!jejeje

El tema preparatius...buf estic completament parada la veritat...el principi ho volia fer tot em molt de temps...pero despres et dones compte que no fa falta!!! a part de que casi tot el que em queda tinc que saber el numero de invitats..i aixo no ho portem gaire be!! se m esta anulant molta gent!!!tinc a 4 amigues que m'an anunciat que estan enbarasades!!!(deu ser l epoca!!)jejeje, i esclar comque viuen a fora (menorca)el mes segur que no vinguin...ja que els bebitos seran molt petits!!

Tinc el restaurant, fotograf...i poca cosa mes!!el viatge ja tinc bloquejats els bitllets, el hotel dels invitats tambe esta reservat les habitacions, el tema del vestit...esta complicat...en teoria ja el tenia pero al cap del dies em van dir que per un error seu....estaba venut i apart era un vestit que ja estava descatalogat!!!i ara estic esperant a que em portin 3 de sant patrick i poder decidir el definitiu!!, tema cotxe...no em puc permetre el que volia que era un cotxe antic...la veritat esque es una pasada el que demanan..i acabarem em un de gama alta i ja esta!
El ram...man dit que fins el gener no vagi per mirar...detalls...i targetes d agraiment..esperare a comensament d' any aviam si tinc la llista una mica mes definitiva..els complements per mi...fins que no tingui el vestit res!! i la iglesia ...a mig gener tenim que anar a la parroquia de gracia per fer el curset.
I ara el que em porta mes de cap es el tema de maquillatge i perruqueria ...que l altre dia per casualitat vaig esta perlant em la meva depi del tema del maquillatge i em va dir que ells no van a casa de la nuvia!!!aixo em va destrosar!!!i ara estic que no ser que fer....jo estare mes tranquila de que em vinguin a casa!!

Bueno guapa ja veus que malament que ho portu!!jejejej
Molts de petons

Guapa no ser perquè se m'havia passat aquest missatge ::brr::

Veig que ja has passat dels 100 missatges t'obrim CE?? Ja em diràs ok?

Si que es la època si jo tinc 5 conegudes que estan embarassades i 2 estan convidades al casament però fins a últim moment no ser si podran venir o no perquè han de donar a llum a mitjans de juny i clar tot depen de com es trobin elles i els nadons!

Quina rabia llegir lo del vestit!! Ja ho tens solucionat??? Si amb tema cotxe es passen un munt et demanen una pasta per 2 hores, nosaltres anirem amb un Hammer que ens entra amb el preu del fotògraf.

Nosaltres ahir vem fer la primera comanda a vistaprint de les targetes d'agraïment i els bolígrafs pels testimonis i poqueta cosa més!! Però dona no veig pas que vagis tan malament amb els preparatius tens el més imporant lligat!!

Nosaltres hauriem d'anar a parlar amb l'esglèsia per fer el curset com ens hem canviat de domicili ara vivim a Vacarisses suposo que si fan cursets els farem allà per comoditat.

Si jo també estic buscant maquillatge i perruqueria que vinguin a casa, estaria molt més tranquila ara que estic de vacances aniré a parlar amb la meva perruqueria de sempre aviam que hem diuen, tan de bo em viguin a casa i sino doncs a buscar un lloc!!

Molts petons guapa!!

I que tinguis una bona entrada d'any :2012:

Ara ja podrem dir AQUEST ANY EM CASO!!
Imatge
cris&pol

EntradaAutor: cris&pol » dj. des. 29, 2011 8:31 pm

nere ha escrit:Hola noies!!!
M'acabo d'afegir al foro de guia nupcial ja que no m'he pogut resistir a comentar akest tema!!!
Jo tambe em caso al santuari de la salut, el dia 21 de juliol a les 17.00hrs!! Volia casar-me a las 18hrs, pero ja estava agafat!!
Veig x aki q alguna de vosaltres ja te kuadrat lo del tema del curset prematrimonial... a mi encara no m'han dit res!! Dema trukare al mossen, a vera q diu! jijiji!!
En quant a lo de les flors, teniu rao, en el preu dels 290€ ja entra, pero es una decoracio sencilleta ehh!! Crec q nomes posen algunes floretes al altar i poca cosa mes. Al seients res de res!!
A mi ja m'esta be, mes q res xq l'esglesia ja es ben maca sense decorar... com a molt posare petals al passadis central...

Petons!

nere Benvinguda al foro i enhorabona pel teu casament!!

que bé que el teu primer comentari sigui en aquest post *.-o-o.* *.-o-o.*

Que guai et cases 1 setmaneta abans que jo així que ens podràs explicar que tal tot! Quin capellà us ho fa? A nosaltres ens van dir que si voliem portar un de confiança cap problema i que sino doncs ens en buscaran un ells, vosaltres com ho fareu??

Jo el tema del curset pre matrimonial encara res de res ara que justament avui he agafat vacances ens posarem a tramitar tant l'expedient matrimonial de l''esglèsia com el civil!

Respecte a la decoració no m'esperava massa mes no jajajaaja, i la idea dels petals al passadís central m'agrada molt!!

Els nervis de moment controlats, ara que he baixat del 7 al marcador em començo a posar nerviosa, jajajaj

avui parlava amb una companya de feina que em diu que em veia super tranquila amb tots els preparatius i que els tenia super lligats no se poder es la sensació que transmeto cap a fora perquè per dins na nai jajajaj

Jo em caso a Can Mont Cad (Setmenat) i estic encantadissima.

Que be troba altres foreres que es casen al mateix lloc!!

Petonets!!!

Que tinguis una molt bona entrada d'any :2012:
Imatge
cris&pol

EntradaAutor: Alexita012 » dj. des. 29, 2011 8:50 pm

nere ha escrit:Hola noies!!!

Petons!

Nere!!!! jo a tú et conec jajajaja d'un altre foro pero et conec (Patri del Espai Can Pages 7 de julio) XDDDD Com ho portes tot???? ja has fet les invis amb els de Dynamic??? aixxx quina ilu trobar-te aquí!!! Un petonarro petarda
Imatge
Alexita012

Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

EntradaAutor: Estercita » dv. des. 30, 2011 7:14 pm

Hola wapas, yo también me caso en el santuari, en septiembre, al final nosotros llevamos a un cura que tenemos en la familia...
Ya explicaréis las que os casáis antes que tal queda la iglesia con las flores y todo..aunque no le hace falta muchos adornos, es preciosa! Feliz año!
Estercita
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: cris&pol » dv. des. 30, 2011 7:23 pm

Estercita ha escrit:Hola wapas, yo también me caso en el santuari, en septiembre, al final nosotros llevamos a un cura que tenemos en la familia...
Ya explicaréis las que os casáis antes que tal queda la iglesia con las flores y todo..aunque no le hace falta muchos adornos, es preciosa! Feliz año!

Estercita que bien una mas que se casa en el Santuari!!! Si es que es precioso, yo me enamore en cuanto lo vi!!

Ya te contaremos que tal alas que nos casamos antes de momento eres la última!!

Imatge
cris&pol

EntradaAutor: Estercita » dg. gen. 01, 2012 5:31 pm

Os pongo una foto que hice hace unas semanas del Santuari...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Estercita

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants