Nuvies del Berguedà o Bages??

El millor any de la nostra vida!

Nuvies del Berguedà o Bages??

EntradaAutor: Anniki8 » ds. oct. 29, 2011 7:33 pm

Hola noies!!! hi ha alguna nuvia del Berguedà o Bages??? jo sóc de Puig-reig i em faria gràcia "coincidir" amb nuvies més properes. Aviam si en surten...ja que totes són de Barcelona o rodalies i estem una mica "aillades".
Imatge
Anniki8
:: núvia rookie

Entrades: 159
Membre des de: dj. oct. 13, 2011 8:20 pm

Re: Nuvies del Berguedà o Bages??

EntradaAutor: F&A » dl. oct. 31, 2011 11:48 am

holaaaaaaaaaaaaaaaa!!! aqui una del bages!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
Imatge
F&A
:: núvia experimentada

Entrades: 368
Membre des de: dt. set. 13, 2011 11:28 am

EntradaAutor: Anniki8 » dl. oct. 31, 2011 6:45 pm

Ei noia del Bages,jeje d'on ets?? i on et cases? jo com ja vaig comentar,de Puig-reig i em caso a Cal Puntes de Gironella ;-)
Imatge
Anniki8

EntradaAutor: F&A » dv. nov. 04, 2011 9:00 am

Hola veïna! :) t'he enviat un privat!!!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
F&A

EntradaAutor: Anniki8 » dv. nov. 04, 2011 12:46 pm

Hola veïna...de moment secreta ;-) llegit!! et contesto per privi.
Imatge
Anniki8

EntradaAutor: F&A » dv. nov. 04, 2011 3:29 pm

Anniki8 ha escrit:Hola veïna...de moment secreta ;-) llegit!! et contesto per privi.

jajaja vinga que ja nomes te'n falten 4!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
F&A

EntradaAutor: Anniki8 » dv. nov. 04, 2011 4:37 pm

Aixo ja es questio d'horetes...ara 3!!! ;-) me'n vaig al dentista. Dp acabo d'arribar als 100!!!!!!!!!
Imatge
Anniki8

EntradaAutor: Anniki8 » dv. nov. 04, 2011 4:40 pm

Res...que al final m'hi he posat i.... 100!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))))))))) ja em direu aviam que he de fer.... gràcies guapa!!
Imatge
Anniki8

EntradaAutor: Mari (MJM) » dg. nov. 06, 2011 1:46 am

Hola guapes!! Jo soc del Manresa ja casada, si teniu algun dubte o voleu consultar qualsevol cosa, m'envieu un privat. Per exemple els famosos bolis pollo, jo els vaig posar a la cerimónia de la boda i se'ls vn quedar els testimonis, pero alguna convidada els volia ja per ella!! I no els vaig comprar per internet sino al Gurmand, esta a les galeries del passeig i em van costar 3,5€. Disfruteu molt i a passar-vos-ho molt be aquell dia!!!

Anniki ets de Puig-Reig? Quina edat tens? Perque potser ens coneixem, jo m'he passat molts estius a casa de me avia amb la meva tieta i vaig fer molt bones amigues per alla dalt.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Anniki8 » dg. nov. 06, 2011 5:07 pm

Hola Mari!! aixi tens la family aqui a Puig-reig??jo tinc 25 anys (sóc del 86). Em dic Anna!! qui és la teva tieta? i les teves amigues?
Imatge
Anniki8

EntradaAutor: Anniki8 » dt. nov. 22, 2011 7:03 pm

Albeta!!! que fa molt dies que no sé res de tu!!! com ho portes??? novetats??? jo estic amb el tema viatge,tenim clar Indonesia i ara estem mirant rutes i agencies. Per altra banda,ja tinc el Dj,l'Alex Leon,és el dj de Sielu i les carpes del riu i ens surt molt i molt bé de preu a comparació d'altres!
I segueixo amb la ruta vestidil....no m'aclaro,porto un embolic!!! quan crec que ja l'he trobat,miro fotos que m'he anat fent,de d'altres vestits i me'n agraden varies,d'estils molt diferents. Aquest dissabte vaig a YolanCris Sabadell i a Casajuana de Barberà,aviam si em decideixo ja!!!!! i tu,tenim finalista???explica,explica!!!
Imatge
Anniki8

EntradaAutor: F&A » dc. nov. 23, 2011 12:23 pm

Anniki8 ha escrit:Albeta!!! que fa molt dies que no sé res de tu!!! com ho portes??? novetats??? jo estic amb el tema viatge,tenim clar Indonesia i ara estem mirant rutes i agencies. Per altra banda,ja tinc el Dj,l'Alex Leon,és el dj de Sielu i les carpes del riu i ens surt molt i molt bé de preu a comparació d'altres!
I segueixo amb la ruta vestidil....no m'aclaro,porto un embolic!!! quan crec que ja l'he trobat,miro fotos que m'he anat fent,de d'altres vestits i me'n agraden varies,d'estils molt diferents. Aquest dissabte vaig a YolanCris Sabadell i a Casajuana de Barberà,aviam si em decideixo ja!!!!! i tu,tenim finalista???explica,explica!!!

Guapaaaa!!! ja t'he contestat en el teu CE!!!! jo estic amb un lio tema vestits... igual que tu!!!! :star:: :star:: también miro fotos i em venen mes i mes dubtes!!!! jo crec que el dia que em decideixi faré una festa i tot!!!
Que be tema DJ una cosa menys ya :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Tema indonesia... ahir también vam dir aquest destí! on ho mires tu? alguna ruta pensada? tema preus com esta?
petonets!!!!
Imatge
F&A

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants