Cocktail a Can Ribas?

El millor any de la nostra vida!

Cocktail a Can Ribas?

EntradaAutor: floreta01 » dt. nov. 29, 2011 3:30 pm

Crec que és prou interessant per a obrir un fil.
Algú ha anat o ha fet el menú cocktail a Can Ribas?
Ens agrada la idea però hi han coses que hem d'acabar de madurar, pq no volem que hi hagi caos perseguint als cambrers, ni que la gent no pugui seure (ens han assegurat que hi hauran taules i cadires per tothom).
Vinga, expliqueu-me!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

Re: Cocktail a Can Ribas?

EntradaAutor: inna » dj. des. 01, 2011 11:22 pm

HOla floreta!
No et puc aportar informació adicional perquè jo també estic començant a mirar. Tant sols dir-te que no ets la única que està buscant aquest tipus de format de casament.
Per mi és prioritat NO FER TAULES, per tema families, lo tipic, pares separats i tot el el què suposa. Així que et puc dir llocs on sí m'han dit que sí al tipus COCKTAIL:
SILOC
MARLET
LAS PALMERAS
MONT BELL
Jo encara m'ho estic mirant, i per cert, Can Ribas no el coneixia! He estat mirant i sembla un lloc preciós!
Espero que t'hagi servit d'ajuda.
Bon cap de setmana!!!
Inna
:-)ok:
Imatge
inna

Entrades: 23
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 10:03 pm

EntradaAutor: -sweety- » ds. des. 03, 2011 10:20 am

Floreta em podries enviar per privi el preu i què és exactament això del menú cocktail de Can Ribas? Moltes gràcies!!!
Imatge

Imatge
-sweety-
:: núvia d'or

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: floreta01 » dj. des. 08, 2011 5:42 pm

klausus78 ha escrit:Floreta em podries enviar per privi el preu i què és exactament això del menú cocktail de Can Ribas? Moltes gràcies!!!

95€ de cocktail + 12€ de barra lliure! Sense iva!

floreta01

EntradaAutor: -sweety- » dj. des. 08, 2011 5:45 pm

floreta01 ha escrit:
klausus78 ha escrit:Floreta em podries enviar per privi el preu i què és exactament això del menú cocktail de Can Ribas? Moltes gràcies!!!

Y per aquest preu ja ho tens tot? Tens informació de què inclou i les condicions de contractació?
Imatge

Imatge
-sweety-

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: floreta01 » dv. des. 09, 2011 10:27 am

klausus78 ha escrit:
floreta01 ha escrit:

Y per aquest preu ja ho tens tot? Tens informació de què inclou i les condicions de contractació?

No, no. Auí falta, segons el que vulguis fer:
C.civil: 1050€
DJ: 991 (amb cerimònia civil)
Hora extra de barra lliure i música: 1250€ (de dia és una mica més econòmica)

Crec que no em deixo res.

Ara mira-t'ho, pq a nosaltres ens surt millor de preu (i és el que hem triat) fer una tapeta+copeta (xarrup) + 2on plat+ pastis+celler+cafès i carro de licors que no pas fer el cocktail...!!

Si no tens la info potser t'ho poden enviar per email, jo és que els vaig conexier a la fira de Sabadell.

Ja em diras!!

floreta01

EntradaAutor: inna » ds. gen. 07, 2012 6:12 pm

Hola!!!!
Bon any! He estat molt desconectada pq entre feina i festes i acabar de decidir lo del casament... buf! Tela tela..
Nosaltres ja hem tancat lloc i ja tenim dia. Sera al Restaurant Mont Bell, a Vallromanes.
Doncs si realment esteu interessades en un menu tipus cocktail aqui ja tenen anys d'experiencia i es molt complet i a un bon preu.
Si voleu mes info ja direu, ara no recordo exactament preu de dj i cerimonia civil pero els menus de cocktail comencen des dels 35 eur el basic fins a 60 eur el mes car. Despres has dafegir el preu per persona per la barra lliure.
Un petonas i fins aviat!
Imatge
inna

EntradaAutor: Coast » dg. gen. 08, 2012 11:23 am

Hola!!
jo m'he decantat per aquesta ocpió! Can Ribas és preciós i ideal la ocpicó de poder fer cocktail, informal, sense taules amb els noms de cadascú...i per fer el casament de nit (que no s'acostuma a menjar tant...) jo penso que és una gran idea!

Ara això si que hi hagi la opció de seure eh...no és plan de tenir els convidats 3 hores drets durant el què ens han dit que dura el cocktail.
Coast

Entrades: 2
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:18 am

EntradaAutor: sonia85 » dg. gen. 08, 2012 12:57 pm

el coktail es muy buena idea pero mi duda es la siguiente; todo el coktail se hace en los jardines no?? yo me caso en setiembre y de tarde asi que no veo claro la opcion de hacerlo asi.....
Imatge
sonia85
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

EntradaAutor: inna » dt. gen. 10, 2012 9:27 pm

Hola!
En el meu cas que ho faig a Mont Bell el què es farà es habilitar dins i fora per a que hi hagi dos ambients i alhora tenir plan alternatiu en cas de mal temps. El menjador és un espai diàfan que fa forma de L i les parets són portes de vidres que es poden obrir totalment fent la funció de porxo. Per tant és la opció perfecte per fer el cocktail de nit.
Espero haver contestat la pregunta ;)
Fins aviat,
Inna
Imatge
inna

EntradaAutor: sonia85 » dc. gen. 11, 2012 12:21 pm

inna ha escrit:Hola!
En el meu cas que ho faig a Mont Bell el què es farà es habilitar dins i fora per a que hi hagi dos ambients i alhora tenir plan alternatiu en cas de mal temps. El menjador és un espai diàfan que fa forma de L i les parets són portes de vidres que es poden obrir totalment fent la funció de porxo. Per tant és la opció perfecte per fer el cocktail de nit.
Fins aviat,
Inna

merci inna, nosaltres ens casem a can ribas de montbui i allà no se com hu monten per això tenia el bubte.....
per cert el mont bell esta mlt be pero mira com son les coses, visc a teia des de fa uns mesos, avans vivia a alella i no volia que cap restaurant fos aprop de casa......soc aixi de rara ;)
coneixo a molta gent que s'ha casat al mont bell i es queden encantats!!!
Imatge
sonia85

Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

EntradaAutor: inna » dc. gen. 11, 2012 10:27 pm

sonia85 ha escrit:
inna ha escrit:Hola!
Fins aviat,
Inna

merci inna, nosaltres ens casem a can ribas de montbui i allà no se com hu monten per això tenia el bubte.....
per cert el mont bell esta mlt be pero mira com son les coses, visc a teia des de fa uns mesos, avans vivia a alella i no volia que cap restaurant fos aprop de casa......soc aixi de rara ;)
coneixo a molta gent que s'ha casat al mont bell i es queden encantats!!!

Hola Sonia85!!!!!
Ostres doncs nosaltres vivim a Teià desde fa uns 3 anys aprox. Bé, jo sóc de Mataró i la meva parella de Vil. de Dalt i mira hem acabat a Teià.
Nosaltres precisament el què voliem era alguna cosa fàcil i ben a prop de casa per a que la gent no hagi de perdre temps en desplaçaments. Tenim la majoria d'amics amb babies que segurament es quedaran amb avis i ja saps, així tot és més fàcil.
M'alegro d'haver contactat amb tu, quina ilu!!!! De fet no conec a ningú de Teià, només hi dormo i poca cosa més.
Fins aviat ;)
Una abraçada!
Imatge
inna

EntradaAutor: inna » dc. gen. 11, 2012 10:31 pm

Ah! I per cert, gràcies pel feed-back del Mont Bell. A mi em va donar molt bon feeling i el menjar és molt bo.
Els pares de la meva parella fa anys hi van cel·lebrar un aniversari de casats i els va agradar moltíssim. Espero que tot vagi bé, amb això del cocktail tot canviarà una mica però crec que pot ser diferent i original, més informal per tothom.
I segur que on ho feu vosaltres també ho tindran tot ben preparat, he vist la web i el lloc és molt xulo!
Bé, ara sí, bona nit!!!
Imatge
inna

EntradaAutor: verobdn81 » dj. feb. 02, 2012 1:36 pm

Hoal inna
Em pots donar me dades d'aquset restaurant? Volem fer alguna cosa econmica, amb ceremonica civil, però que no pugi molt.
Can ribes és perfecte però pica una mica.
Serien molt poquets unos 50 persones
verobdn81
:: núvia experimentada

Entrades: 237
Membre des de: dg. maig 01, 2011 6:47 pm

EntradaAutor: inna » dl. feb. 06, 2012 11:59 pm

HOla!
Doncs mireu a aquest restaurant, es diu Mont Bell i està a Vallromanes, davant del Golf.
Fan per tot tamany de grups aixi que no tindreu cap problema.
Truque un dia per quedar, demaneu per la Mireia (crec que és la filla qui ho porta).
És el típic restaurant de tota la vida, menjar tradicional molt bo.
Hi ha diversos menus de cocktail, aneu i us informeu. Ja t'avanço que és lo més econòmic que he trobat, crec que relació qualitat-preu està molt bé. I a part, he rebut molt bon feed back de gent que hi ha anat per altres cel·lebracions.
Si necessites res més m'ho dius.
Bona nit!!!
Imatge
inna

EntradaAutor: verobdn81 » dt. feb. 07, 2012 8:14 am

inna ha escrit:HOla!
Doncs mireu a aquest restaurant, es diu Mont Bell i està a Vallromanes, davant del Golf.
Fan per tot tamany de grups aixi que no tindreu cap problema.
Truque un dia per quedar, demaneu per la Mireia (crec que és la filla qui ho porta).
És el típic restaurant de tota la vida, menjar tradicional molt bo.
Hi ha diversos menus de cocktail, aneu i us informeu. Ja t'avanço que és lo més econòmic que he trobat, crec que relació qualitat-preu està molt bé. I a part, he rebut molt bon feed back de gent que hi ha anat per altres cel·lebracions.
Si necessites res més m'ho dius.
Bona nit!!!

Moltes gracies Inna, Et fare cas!!
un salutació
verobdn81

Entrades: 237
Membre des de: dg. maig 01, 2011 6:47 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants