RUTA VESTIDIL

El millor any de la nostra vida!

RUTA VESTIDIL

EntradaAutor: novi » ds. des. 17, 2011 11:36 am

Noies,
Estic en fase buskeda del vestit, i encara que ja sé que la majoria de vosaltres el teniu... em podrieu recomaanar llocs on anar a mirar i que tinguin varietat?
De moment he mirat a:

- Ursula Escoriza

- Nuvies Roma

- Diagonal Nuvies

(1, 2,3, responda otra vez..)
Imatge
novi
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

Re: RUTA VESTIDIL

EntradaAutor: cris&pol » ds. des. 17, 2011 12:17 pm

Hola guapa!! Jo vaig anar a botigues atelier a Granollers a Assumptes nuvies a Vic i a Casajuana a Barberà del Vallès.

Espero haver-te ajudat!!

Besito!!
Imatge
cris&pol
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

EntradaAutor: toni-silvia » ds. des. 17, 2011 2:47 pm

Jo vaig anar a Tim & Barret de Sabadell, a Casajuana de Barbera i a Dona Bel·la de Terrassa.
Per si et serveix!
Imatge
toni-silvia
:: núvia experta

Entrades: 875
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: escanilla2000 » ds. des. 17, 2011 4:56 pm

Jo només vaig anar a Pronovias, jo a la de carretera de Sants a Bcn, hem van tractar molt bé!!!!!
escanilla2000
:: núvia rookie

Entrades: 115
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 10:46 pm

EntradaAutor: sandy77 » ds. des. 17, 2011 7:07 pm

A mi a Jesus Peiró em van tractar molt bé! el que passa és que no vaig trobar "el vestit"....
sandy77

Entrades: 114
Membre des de: dt. nov. 01, 2011 9:26 am

EntradaAutor: Lalilo1 » ds. des. 17, 2011 7:16 pm

jo ja tinc el meu vestit, m'hagués fet ilusió d'anar a Jesus Peiró, pero vaig trobar el meu vastit abans a RC =0-0-)
Per cert, quin estil o marca busques? crec q aquesta dada també és important!Tot i que t'he de dir q per molt q miris per internet, quan et veguis depen amb quin vestit, la teva visió cambiarà al 100%
Imatge
Lalilo1

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

EntradaAutor: sandy77 » dg. des. 18, 2011 12:48 am

Lalilo1 ha escrit:jo ja tinc el meu vestit, m'hagués fet ilusió d'anar a Jesus Peiró, pero vaig trobar el meu vastit abans a RC =0-0-)
Per cert, quin estil o marca busques? crec q aquesta dada també és important!Tot i que t'he de dir q per molt q miris per internet, quan et veguis depen amb quin vestit, la teva visió cambiarà al 100%

Totalment d'acord!! m'ha agradat molt un de Pepe Botella, però encara vull mirar una mica més. Ara, tens tota la raó en que no té res a veure el que et pugui agradar per web a després com queda posat...!! jo tenia una idea inicial i quan me'ls vaig emprovar... uffff... quin desastre!!! jajaja
De tota manera, no et puc dir un estil concret doncs fins aquest matí pensava que tenia clar el que volia i me n'he emprovat un perquè la dependenta em deia que no hi perdia res i m'ha agradat molt... així que al final no sé com acabaré!! ;-))

Una abraçada!
sandy77

Entrades: 114
Membre des de: dt. nov. 01, 2011 9:26 am

EntradaAutor: kyla » dg. des. 18, 2011 10:07 am

El meu també es de Cymbeline!! i m'ecanta! jeje. La veritat es que en aquesta botiga vaig veure vestits genials!! i força be de preu comparat a altres llocs.
[url=http://nuvis.org/miqueligemma2012]
Imatge[/url]
kyla

Entrades: 116
Membre des de: dc. març 02, 2011 11:10 pm

EntradaAutor: novi » dc. gen. 04, 2012 9:36 pm

arg! ja estem al gener i jo continuo sense saber on anar, sobretot descartant grans marques... JOooooooooo
Imatge
novi

EntradaAutor: Olguiky » dc. gen. 04, 2012 11:15 pm

A Raimon Bundó tenen vestits molt macos. Tenen una línia més clàssica, però després tenen els de Vitorio i Luchino que són molt sexis!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: MyK » dc. gen. 04, 2012 11:33 pm

Yo he ido a Berta Novias (Hospitalet) que está muy bien de precio y también Lour Novias (Molins de Rei) donde hay mucha variedad y también bien de precio. Además te regalan cancán, liga, medias y cojín para los anillos.
Imatge
MyK

Entrades: 731
Membre des de: dv. oct. 28, 2011 8:07 pm

EntradaAutor: patri1980 » dj. gen. 05, 2012 9:29 am

Si buscas por internet tienes algunos de 2ª mano, bueno es una opción son igual de bonitos pero lo ha llevado alguien y cuando la economia aprieta....
patri1980

Entrades: 15
Membre des de: ds. des. 03, 2011 6:40 pm

EntradaAutor: novi » dj. gen. 05, 2012 3:38 pm

MyK ha escrit:Yo he ido a Berta Novias (Hospitalet) que está muy bien de precio y también Lour Novias (Molins de Rei) donde hay mucha variedad y también bien de precio. Además te regalan cancán, liga, medias y cojín para los anillos.

creo que seguiré por ahí si me dices q hay variedad y buen precio...
Esta tarde llamo a ver si puedo ir este finde mismo

Gracias
Imatge
novi

EntradaAutor: MyK » dj. gen. 05, 2012 6:30 pm

En lour novis hay varios catalogos, tanto de este año como de los anteriores: san patrick, la sposa, luna novias, alma novias, white one, atelier diagonal... y otros. Hay q decir q creo q no estan todos los modelos de la colección, pero hay de todos los estilos. Es un lugar un poco "cutre", pero el trato es bueno, el precio esta bien y los regalos mejor! Mucho ánimo y suerte! Un beso.
Imatge
MyK

EntradaAutor: MyK » dj. gen. 05, 2012 6:36 pm

Se me ha olvidado decirte q no hace falta pedir hora!
Imatge
MyK

EntradaAutor: Estercita » dv. gen. 06, 2012 5:32 pm

MyK ha escrit:Yo he ido a Berta Novias (Hospitalet) que está muy bien de precio y también Lour Novias (Molins de Rei) donde hay mucha variedad y también bien de precio. Además te regalan cancán, liga, medias y cojín para los anillos.

Una preguntilla en novias Berta te regalan eso o em Lour Novias?
Estercita

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: MyK » dv. gen. 06, 2012 9:09 pm

Es en lour novias donde te hacen esos regalitos!
Imatge
MyK

EntradaAutor: novi » ds. gen. 07, 2012 3:26 pm

hola!
Mira acabo de leer lo de que son un poco "cutres" jajjajjaa, si lo hubier leído antes ya hubiera estado sobre aviso!! madre mia, he salido de allí corriendo!
Sí que es verdad que tienen muchisima variedad, pero hay tanta mezcla de años que es un lio! y eso de q no te cojan los vestidos bien con pinzas para verte, me ha parecido fatal ! Vamos que para ir a mirar aún, pero para comprar me iría a cualquier otra, pq además, incluso en Berta Novias son más baratos.

Y mi madre que me decía, "y quien te ha recomendado este sitio"? jajajajaja Pues mira al final resulta que he conocido a la culpable! pero oye, q me alegro de haber ido, pq ahora ya tengo otro candidato en el tintero.
Imatge
novi

EntradaAutor: MyK » ds. gen. 07, 2012 4:41 pm

Hola!
Yo soy la culpable! Jeje! A mi me fue muy bien por mirar los modelos, alli fue donde elegí el modelo de mi vestido! Pero lo he pedido en Berta porque me gusta mucho mas el sitio. Que esta mañana no te he podido hacer mucho caso, q estaba de "traductora", como te ha ido por Berta?
Imatge
MyK

EntradaAutor: novi » ds. gen. 07, 2012 9:51 pm

Berta mucho mejor que el otro ( on vas a parar!jajajaja) pero te doy la razón en lo de la variedad!
De todas maneras me ha ido bien la recomendación, de Lour he sacado uno de mis 3 finalistas, aunke otro lo habia descartado por mal probado, pero bueno, yendo a otro sitio le he puesto remedio.
Vamos que hoy he hecho ruta completa y de cada tienda tengo un finalista! Ahora me falta encontrar una tienda donde tengan los 3 modelos!!! aiaiaia, que eso ya será más dificil!
Imatge
novi

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants