Autor: Angie18 » dv. gen. 06, 2012 11:59 pm

Autor: cristina_raul » ds. gen. 07, 2012 1:31 am

Autor: Olguiky » ds. gen. 07, 2012 10:20 am

Autor: AyH » dc. gen. 11, 2012 2:24 pm

Autor: sonia85 » dc. gen. 11, 2012 2:36 pm

Autor: EDYO » dc. gen. 11, 2012 3:10 pm

Autor: amour » dc. gen. 11, 2012 3:14 pm
Autor: sonia85 » dc. gen. 11, 2012 3:35 pm
EDYO ha escrit:sonia85 ha escrit:totes busqueu que les sabates siguin blanques??? a mi m'agradaria o havia pensat, després s'ha de veure com queda amb el vestit que escolleixi, voldria jugar amb el ram i les sabates pk fossin dels mateixos tons.....per exemple tinc clar que vull un ram de roses, llavors havia pensat que el ram fos de roses roses i les sabates de la mateixa tonalitat...
no se si hi ha algu mes que hu fagui..... es per donarli un toque, sempre discret i elegant.......
que us sembla?[/quote
Per ser diferent..... no em sembla mala idea..... pero ho tindria que veure ficat!!! no se.... tens alguna foto d'alguna novia aixi????

Autor: sonia85 » dc. gen. 11, 2012 3:38 pm

Autor: AyH » dc. gen. 11, 2012 3:52 pm

Autor: sonia85 » dc. gen. 11, 2012 4:17 pm
amour ha escrit:Jo vaig anar a un casament d´una amiga que anava blanca amb sabates vermelles i a conjunt un ram de roses vermelles. Queda modern, però crec que jo les vull de color crema o blanques.

Autor: susanaixavi » dc. gen. 11, 2012 4:34 pm

Autor: AyH » dc. gen. 11, 2012 4:36 pm
susanaixavi ha escrit:Hola em caso al Març i tampoc volia les sabates blanques, per diferent motius: per canviar una mica, per que volia alguna cosa que pogués fer servir després.... Tampoc m'agradava res del que m'oferien a les botigues de nuvia i a més em semblava tot super car. Em pasava com alguna forera que ha comentat que no trobava res. Les necessitava pel desembre, per la prova del vestit i encara no havia sortit la nova temporada... Així que vaig mirar per internet. A http://www.menbur.com/ hi ha sabates de nuvia maquissimes i també normals, em vaig arriscar, perque gairebé mai compro per internet i em feia por, pero donaven garantia de devolució i les sabates i el preu m'encantaven... El resultat: fisicament encara son més maques, em queden perfectes amb el vestit (ja que porta una mica de pedreria) i estic aprofitat per posar complements del mateix color ciment que les sabates, al "tocado" que porto, la lliga que regalaré porta una ploma del mateix color... Us deixo unes fotos. A més amb un vestit de festa negre han de quedar perfectes, estic desitjant que em convidin a un casament per poder lluir-les, ja que amb el vestit de nuvia gairebé no es veurán, jejejeje

Autor: sonia85 » dc. gen. 11, 2012 4:38 pm

Autor: susanaixavi » dc. gen. 11, 2012 5:02 pm
sonia85 ha escrit:susanaixavi son moniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisimes!!!!!!!!!!!!!!!!! a mi m'encanten, mirare aquesta web pk es el que busco algo diferent, i si despres le spuc aprofitar molt millor. el mes important de tot......son cómodes????

Autor: EDYO » dc. gen. 11, 2012 5:15 pm

Autor: susanaixavi » dc. gen. 11, 2012 5:17 pm
EDYO ha escrit:Referent a les sabates de color...... crec que si ho combines be..... i portes un vestit poc carregat pot quedar molt bonic i diferent i per a res.... quedaria malament xo si portes el vestit molt carregat jo diria que millor blanques.Pero aixo només és una opinio eh.......
A les sabates de color cimen....m'encanten.......... ara mateix mirare la pagina aquesta moltissimes gracies per compartir.la

Autor: Olguiky » dc. gen. 11, 2012 8:48 pm
sonia85 ha escrit:totes busqueu que les sabates siguin blanques??? a mi m'agradaria o havia pensat, després s'ha de veure com queda amb el vestit que escolleixi, voldria jugar amb el ram i les sabates pk fossin dels mateixos tons.....per exemple tinc clar que vull un ram de roses, llavors havia pensat que el ram fos de roses roses i les sabates de la mateixa tonalitat...
no se si hi ha algu mes que hu fagui..... es per donarli un toque, sempre discret i elegant.......
que us sembla?

Autor: Olguiky » dc. gen. 11, 2012 8:50 pm

Autor: susanaixavi » dj. gen. 12, 2012 9:40 am
Olguiky ha escrit:susannaixavi, les fotos de les sabates que has penjat són precioses, espectaculars.
Molt bona tria, sí senyora! Ole tu!