Com fer el seating plan

El millor any de la nostra vida!

Com fer el seating plan

EntradaAutor: Olguiky » ds. gen. 21, 2012 5:52 pm

A veure si em podeu ajudar guapíssimes meves!

Resulta que estic una mica bloquejada amb el tema del "seating plan". No sé com fer-m'ho... vull fer una cosa que sigui una mica original, però no hi ha maneres de trobar allò que realment m'atregui.

He vist coses molt xules per internet. Per exemple, en un cas posaven una finestra i en els vidres, amb típex, escrivien els noms dels convidats. Quedava molt maco, però no acaba de ser una solució per a nosaltres...

Algú em podria donar un cop de mà?

Gràcies!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Com fer el seating plan

EntradaAutor: lilul » ds. gen. 21, 2012 6:50 pm

A veure, una cosina d'en julien van penjar boles transparents amb llacos liles i roses del sostre. Dins les boles hi havia unes plumes a joc amb les llacades i una fada. Al voltant de cada bola hi havia penjades tambe i que quedaven per sota, mpunes boletes mes petitones que contenien una targeta on es podia llegir el nom de cada convidat.
A les taules, al mig de cadascuna, hi havia una figura de la fada corresponent.

El casament va ser un casament "tradicional", amb tot el tipic, pero jo aixo ho vaig trobar original i de fet era molt bonic. No se si t'ho pots imaginar amb el que t'he explicat...

Si se m'acut alguna altra cosa, ja t'ho dire. Jo es que no hi penso, com que no fare taules...
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Can » dg. gen. 22, 2012 9:02 pm

Jo tampoc vull fer taules, però un cop vaig veure que ho havien fet amb peces d'Scrabble. La veritat és que quedava xulo però si sou molta gent ha de ser una matada total. A més, no sé d'on van treure les peces ni res, però ho trobo complicat. Ara, la idea queda aquí.

També podríeu posar, però ja no a les taules, sinó a l'entrada del menjador, una tauleta amb testets de plantes i uns "pintxos" amb els noms dels que s'asseuen clavats. M'explico? Si teniu deu taules, deu testos (amb alguna cosa maca plantada i que no pari gaire bulto), i uns pintxos amb els noms. Potser és poc gràfic, però pot quedar mono.

És que suposo que amb "seating plan" et refereixes sobretot a això últim, més que no pas als noms a les taules, no? Vols dir el paper que diu on va cadascú.

També podríeu fer alguna cosa relacionada amb la vostra professió (que no sé quines són, però que depenent de quines siguin pot donar força joc).

O fins i tot agafar algun detallet tipus bombó i clavar-hi un escuradents amb un paper a sobre (ben mono tot), amb el nom i número de taula. Així, quan vagis a mirar on seus, ja t'emportes el primer "premi" i mates una mica la gana. Pot semblar una mica desordenat, però com que poses el número de la taula... tothom ja sap on ha d'anar.

A veure si alguna et serveix o t'inspira alguna cosa!
Can
:: núvia experimentada

Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 22, 2012 9:15 pm

lilul ha escrit:A veure, una cosina d'en julien van penjar boles transparents amb llacos liles i roses del sostre. Dins les boles hi havia unes plumes a joc amb les llacades i una fada. Al voltant de cada bola hi havia penjades tambe i que quedaven per sota, mpunes boletes mes petitones que contenien una targeta on es podia llegir el nom de cada convidat.
A les taules, al mig de cadascuna, hi havia una figura de la fada corresponent.

Nena, això és molt bonic, però devia ser una feinada de bojos! Però ha de molar... pel que expliques m'ho he imaginat com entrar en un bosc màgic.

Can ha escrit:També podríeu posar, però ja no a les taules, sinó a l'entrada del menjador, una tauleta amb testets de plantes i uns "pintxos" amb els noms dels que s'asseuen clavats. M'explico? Si teniu deu taules, deu testos (amb alguna cosa maca plantada i que no pari gaire bulto), i uns pintxos amb els noms. Potser és poc gràfic, però pot quedar mono.

És que suposo que amb "seating plan" et refereixes sobretot a això últim, més que no pas als noms a les taules, no? Vols dir el paper que diu on va cadascú.

També podríeu fer alguna cosa relacionada amb la vostra professió (que no sé quines són, però que depenent de quines siguin pot donar força joc).

O fins i tot agafar algun detallet tipus bombó i clavar-hi un escuradents amb un paper a sobre (ben mono tot), amb el nom i número de taula. Així, quan vagis a mirar on seus, ja t'emportes el primer "premi" i mates una mica la gana. Pot semblar una mica desordenat, però com que poses el número de la taula... tothom ja sap on ha d'anar.

A veure si alguna et serveix o t'inspira alguna cosa!

Això de l'scrabble m'ho apunto, si trobés prou peces no ho descarto. A més a més, seria una manera de lligar-ho una mica amb la meva feina (sóc profe de llengua catalana). Com que a les invitacions hi ha una referència a la feina d'en Marc, ara em tocaria a mi.

I això dels bombons amb el nom i la taula que els toca també ho trobo molt original. Ja hi donaré voltes a veure com ho podríem lligar!

Noies, sou genials! Esteu carregades de bones idees!

Petonarrus
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Can » dg. gen. 22, 2012 9:19 pm

Ostres, doncs era molt guai! Hauries de mirar noms i cognoms de tots els convidats i saber les peces que et farien falta. Potser ho pots fer amb peces de fusta o alguna cosa similar, o potser fins i tot posar-te en contacte amb l'empresa que fabrica Scrabble, vés a saber, potser et poden vendre peces. Tot és preguntar-ho. El no ja els tens! :-)ok:
Can

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 22, 2012 9:21 pm

Can ha escrit:Ostres, doncs era molt guai! Hauries de mirar noms i cognoms de tots els convidats i saber les peces que et farien falta. Potser ho pots fer amb peces de fusta o alguna cosa similar, o potser fins i tot posar-te en contacte amb l'empresa que fabrica Scrabble, vés a saber, potser et poden vendre peces. Tot és preguntar-ho. El no ja els tens! :-)ok:

I també mirar el meravellós món de Ebay. Em sembla que el que no puguis trobar allà... SENZILLAMENT NO EXISTEIX! :-)0(-: :-)0(-:
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Can » dg. gen. 22, 2012 9:53 pm

Hahahaha! No havia pensat en Ebay! Tens tota la raó, Olguiky! :-)ok:
Can

EntradaAutor: almaciga » dg. gen. 22, 2012 10:32 pm

Yo tenia pensado varias opciones: 1) con titulos d kanciones k nos gusten o akorde kon la mesa dependiendo kien se siente. 2) O kon nombres d ciudades k nos gusten o podamos visitar en la Luna d Miel. 3) O bien un carta gigante k represente las kartas del remigio, en mi familia somos adiktos a este juego. KON TITULOS D PELICUKAR NOS GUSTA,PERO YA LO HIZO MI HERMANO, MAS BIEN LO HIZO KON BESOS D PELIKULAS, Y KEDO MUY XULO Y ORIGINAL. :-) Que os parecen?
Imatge
almaciga

Entrades: 218
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 7:32 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 22, 2012 10:46 pm

almaciga ha escrit:Yo tenia pensado varias opciones: 1) con titulos d kanciones k nos gusten o akorde kon la mesa dependiendo kien se siente. 2) O kon nombres d ciudades k nos gusten o podamos visitar en la Luna d Miel. 3) O bien un carta gigante k represente las kartas del remigio, en mi familia somos adiktos a este juego. KON TITULOS D PELICUKAR NOS GUSTA,PERO YA LO HIZO MI HERMANO, MAS BIEN LO HIZO KON BESOS D PELIKULAS, Y KEDO MUY XULO Y ORIGINAL. :-) Que os parecen?

Jo no preguntava tant pel tema de les taules, sinó pel "distribuidor". M'explico. No sé com fer la llista de les persones que van a cada taula. Volia que fos alguna cosa més que una simple llista picada a ordinador i penjada en un suro.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: almaciga » dg. gen. 22, 2012 10:51 pm

Olguiky ha escrit:
almaciga ha escrit:Yo tenia pensado varias opciones: 1) con titulos d kanciones k nos gusten o akorde kon la mesa dependiendo kien se siente. 2) O kon nombres d ciudades k nos gusten o podamos visitar en la Luna d Miel. 3) O bien un carta gigante k represente las kartas del remigio, en mi familia somos adiktos a este juego. KON TITULOS D PELICUKAR NOS GUSTA,PERO YA LO HIZO MI HERMANO, MAS BIEN LO HIZO KON BESOS D PELIKULAS, Y KEDO MUY XULO Y ORIGINAL. :-) Que os parecen?

Jo no preguntava tant pel tema de les taules, sinó pel "distribuidor". M'explico. No sé com fer la llista de les persones que van a cada taula. Volia que fos alguna cosa més que una simple llista picada a ordinador i penjada en un suro.
BUENO, LO K YO HE PENSADO ES PARA EL TABLON D FUERA EN GRANDE, Y LO MISMO EN PEKEÑO, PARA LAS MESAS.
Imatge
almaciga

Entrades: 218
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 7:32 pm

EntradaAutor: JesusyBerta » dl. gen. 23, 2012 1:18 am

Nosaltres vam penjar un fils a unes plantes de bambú i am mini pinces d'estendre la roba hi vam penjar el llistat de cada taula. Va quedar molt bé! La gent va al.lucinar.
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: Can » dl. gen. 23, 2012 9:40 am

JesusyBerta ha escrit:Nosaltres vam penjar un fils a unes plantes de bambú i am mini pinces d'estendre la roba hi vam penjar el llistat de cada taula. Va quedar molt bé! La gent va al.lucinar.

Que xulo! Teníeu tantes plantes de bambú com taules?
Can

EntradaAutor: EDYO » dl. gen. 23, 2012 9:50 am

Ningú te cap fotico per veure com queda?????

Es que jo tampoc se molt be com fer.ho............. bueno.... algunes potser ja eu llegit que la temàtica de la nostra boda seran les motos d'enduro ja que el meu novi competeix en elles.....

El num a les taules les ficare amb una moto i al dorsal el num de taula..... pero com podria ficar la distribució xq tambe quedes original???
Imatge
EDYO
:: núvia experta

Entrades: 765
Membre des de: dc. ago. 10, 2011 8:12 am

EntradaAutor: Can » dl. gen. 23, 2012 10:05 am

I voleu que també sigui de motos, la distribució? Jo no hi entenc gaire, però si és com als cotxes, podríeu fer com un diagrama d'una "graella de sortida" d'una cursa amb els números les taules i a sota els noms.
Can

EntradaAutor: Loleta » dl. gen. 23, 2012 11:14 am

Hola Olga!
El meu cosí va fer una cosa bastant "xula".
A l'entrada de l'aperitiu hi havia sa germana donant un sobre a casa un. A dins del sobre hi havia una peça d'un puzzle. penjat al fons hi havia com un "lienzo" amb els contorns de les peces marcades. Cada convidat va haver de posar la seva peça i un cop acabat, ja vam saber on ens haviem de sentar... (el que sóc incapaç d'enrecordar-me era com les peces s'aguantaven...)
jo ho vaig trobar bastant original i es que a la dona del meu cosí li agraden molt els puzzles.
Loleta

Entrades: 397
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: Can » dl. gen. 23, 2012 11:17 am

Potser eren imantades! Molt xula la idea! :-)ok:
Can

EntradaAutor: EDYO » dl. gen. 23, 2012 12:45 pm

Can ha escrit:I voleu que també sigui de motos, la distribució? Jo no hi entenc gaire, però si és com als cotxes, podríeu fer com un diagrama d'una "graella de sortida" d'una cursa amb els números les taules i a sota els noms.

Ahhhhhh pues si......... es bastant bona idea.... .me l'apuntooooo
MOltes gracies guapii
Imatge
EDYO

Entrades: 765
Membre des de: dc. ago. 10, 2011 8:12 am

EntradaAutor: Can » dl. gen. 23, 2012 12:50 pm

A veure si trobeu una manera xula de fer-ho. La veritat és que trobo que aquests detalls marquen força la diferència. Jo en tots els que he anat eren força clàssics amb aquest tema, tret d'un parell, i és molt xulo quan veus que la festa ha estat pensada i té components personalitzats i molt pensats!
Can

EntradaAutor: burbuhi » dl. gen. 23, 2012 1:19 pm

jo havia pensat frases com: la taula de veïns -->la que se avecina iaixí
Imatge
burbuhi

Entrades: 333
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 2:41 am

EntradaAutor: lilul » dl. gen. 23, 2012 2:32 pm

Olguiky ha escrit:
Nena, això és molt bonic, però devia ser una feinada de bojos! Però ha de molar... pel que expliques m'ho he imaginat com entrar en un bosc màgic.

Les boles les va comprar al ikea, em penso, eren decoracio de nadal. Les fades crec que eren figuretes que ella colecciona. i les llacades, doncs en alguna merceria.

Vindria a ser aixo:
http://spanish.alibaba.com/product-gs/3 ... 29531.html

i ella hi va posar les coses a dins. Estaven totes penjades d'alguna banda i l'unic a tenir en compte es la llargada de les cintes perque quedi la bola gran per sobre les petites i que no es barregin entre elles, clar.

Lo del Scrabble ho trobo xulissim, i mes siguent tu profe! Ara, que tambe deu n'hi do la feinada!

Olguiky ha escrit:Noies, sou genials! Esteu carregades de bones idees!

Petonarrus

no si idees no falten, lo que falten son ganes de fer tot aixo! jajaja, nantros com estarem d'enpeus! A veure si m'imagino algo mes i t'ho apunto!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants