vestidos immaculada garcia

El millor any de la nostra vida!

vestidos immaculada garcia

EntradaAutor: sonia85 » dv. gen. 27, 2012 8:57 am

alguien sabe cuanto puede costar de media los vestidos de novia de immaculada garcia?? gracias!!
y si lo habeis cogido alli que tal el asesoramiento.....
Imatge
sonia85
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

Re: vestidos immaculada garcia

EntradaAutor: Olguiky » dv. gen. 27, 2012 9:39 am

Si no m falla la memòria em semla que eren un 2000€...
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: annatp » dv. gen. 27, 2012 9:48 am

son preciosos!!!!! era uno de mis finalistas al final me quede el de Jesus Peiro!!! Mi madre se cogio su vestido alli y estaba radiante!!!! El precio es el que te comenta Olguiky mas o menos....
15/10/2011

Imatge
annatp
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1737
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 8:02 pm

EntradaAutor: naesmi » dv. gen. 27, 2012 10:02 am

Hola!

jo hi vaig anar al juliol i el tracte és exquisit, pesonalitzat i atent. El que més em va agradar costava uns 2500€ amb regal del can can.
l´'unic que vaig trobar es que em van dir que si portava els models apuntats... i aixo no m'ho van dir quan vaig reservar data per a emprovar, aixi que nomes em vaig provar vestits que ells van decidir i nomes van ser 3...

aixi que ja saps, si hi vas, porta els models apuntats!!
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi
:: núvia experimentada

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

EntradaAutor: Loleta » dv. gen. 27, 2012 10:22 am

Jo me l'he agafat allà.
depèn de quins models, pq n'hi havien d'uns 3000-3500 euros!!!
Ara, crec que et donen l'opció d'abaratir certs vestits canviant el tipus de roba!!!!
Jo vaig sortir encantada.
Loleta

Entrades: 397
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: sonia85 » dv. gen. 27, 2012 11:01 am

moltes gràcies!!! es que l'he descobert ara i m'agraden bastants!!! anirem a fer una ullada! merciiiiii

i quina tonteria lo de protar-ho apuntat... pero en fi, hu farem!!!! gràcies pel consell!!
Imatge
sonia85

Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

EntradaAutor: naesmi » dv. gen. 27, 2012 11:43 am

tonteria... no sé... jo em vaig quedar amb ganes de més perquè t'han de treure els vestits, i clar, penjats no es veuen igual... potser ara en aquesta epoca ja pots fer com en rosa clara, pronovias, bundó o peiró: mirar-ho en web o en cataleg alla mateix

si loleta se l'ha agafat allà, que et digui ella com ho ha fet ;)
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

EntradaAutor: Loleta » dv. gen. 27, 2012 3:11 pm

jo vaig anar dues vegades, la primera no duia res apuntat, els hi vaig dir més o menys el que volia, com m'agradaven els vestits, la idea que tenia, etc. Em va sorprendre molt que em van preguntar a on em casava (el Joan em deia que era per veure de quin estil m'aniria bé el vestit) i ells em van treure uns quants.

Jo sóc de "talla especial", així que em deixo guiar bastant per ells. em van ensenyar un que em va agradar moltíssim, era un de feia tres temporades però que me l'actualitzaven. L'unica cosa que no em va agradar i ja li vaig dir a la Inmaculada es que els vestits que tenen TOTS son de talla petita. És a dur que les donotes especials com jo ens hem d'imaginar com quedarà el vestit, però bueno, això m'ha passat a tot arreu...

El segon dia em vaig endur apuntats els que volia, i m'anaven dient: "aquest no que et farà moltes caderes, aquest tampoc q porta corsé i no et sentiràs còmode, etc." Així que al final m'agafo aquell de fa algunes temporades però que me'l faran al meu gust, per exemple té cua i jo no en vull, canviaré els tirants, etc. i lo més important, me'l faran a mida!. Et donen aquesta opció, és a dir, no utilitzen els patrons prefets per confeccionar el vestit sino que t'utilitzen a tu com a patró. Per fer això et cobren una mica més (és un suplement), pero en el meu cas, val molt la pena!!!
Loleta

Entrades: 397
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 12:36 pm

EntradaAutor: vnv » ds. feb. 11, 2012 6:35 pm

Hola guapes!!

Doncs jo també me l'he agafat allà!! El preus varien en funció del vestit, però jo crec que estàn entre 2000 i 3000 euros aprox.
Estic encantada de la vida, tenen uns vestits preciosos i super originals.
Jo em vaig porvar mosts vesits a diferents llocs (Rosa Clarà, Raimon Bundó, etc.) i em donava la sensació de que a tot arreu em veiga "mona" i "guapa" però no em veia "especial", sino que em veia com una núvia més. I quan em vaig probar els vestits a Inmaculada Garcia em veia especial perquè em van semblar molt originals. Són molt elegants però amb un toc divertit que fa que et sentis especial.
A més el tracte em va encantar. Com diu la Lolita, primer arribes i et pregunten on et cases, quien tipus de boda vols, tc. per veure que el vestit encaixa amb la boda (és a dir, si et cases a la platja porbablment tindràs un vestit més "hippie" o "vaporós" que si et cases a una catedral (on ha de ser més formal, etc.), no?). Tot això ho tenen en compte i et van treient vestits que creuen que poden encaixar amb el teu estil (segons ells et veuen quan parlen amb tu, etc.) i el lloc on et casaràs. Tu també has d'agafar els vestits que t'agraden a tu i acabes provant-te tots els que vulguis.
La veritat és que el tracte a mi m'ha encantat i crec que estic en molt bones mans! A més ells tenen un maquillador, perruquer, etc. i t'assessoren (si tu vols!) amb aquest temes per assegurar-te de que el pentinat queda bé amb el tipus de vestit, etc.
En fi, jo us recomanaria que al mensy l'anéssiu a veure perquè està molt bé!
vnv
:: núvia rookie

Entrades: 170
Membre des de: dt. oct. 25, 2011 11:06 pm

EntradaAutor: maricurman » dc. feb. 15, 2012 8:21 pm

Hola!!! mi vestido tambien de IG en concreto es el modelo Noor, los precios van entre 2000-3000€ y seguro que hay de ma scaros tambien. A mi me atendio Yaky y la verad que genial y luego el chico tambien es muy agradable. Mi preimer prueba de vestido de novi fue en IG y luego fui a vaios sitios mas y que decir de las telas... paracen que los vestidos sean de organza, no me gustaron nada, asi que volvi a por mi vestido a IG, en mayo tengo mi primera prueba??? y vosotra?? que vestido elegiseis??
Imatge
maricurman
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 839
Membre des de: dg. set. 12, 2010 8:18 pm

EntradaAutor: vnv » dc. feb. 15, 2012 8:57 pm

maricurman ha escrit:Hola!!! mi vestido tambien de IG en concreto es el modelo Noor, los precios van entre 2000-3000€ y seguro que hay de ma scaros tambien. A mi me atendio Yaky y la verad que genial y luego el chico tambien es muy agradable. Mi preimer prueba de vestido de novi fue en IG y luego fui a vaios sitios mas y que decir de las telas... paracen que los vestidos sean de organza, no me gustaron nada, asi que volvi a por mi vestido a IG, en mayo tengo mi primera prueba??? y vosotra?? que vestido elegiseis??

Hola guapa!!! Ai, que gracia conocer a otra chica que haya cogido un vestido de IM!! Wow!!! Me encanta el modelo Noor!! Es precioso!! Estarás guapísima! Lo que más me gustó a mí de IM es sus vestidos me parecieron super originales.. no sé, todos tienen un toque diferente y eso me hizo sentir especial. Yo tengo el modelo claudine. Es como muy juvenil y el toque floral me encanta! creo que pega mucho con la estación en la que me caso (otoño). Yo tengo la priemra prueba a finales de marzo! Tú cuándo te casas??
vnv

Entrades: 170
Membre des de: dt. oct. 25, 2011 11:06 pm

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants