Autor: floreta01 » dl. gen. 30, 2012 11:18 am
Autor: naesmi » dl. gen. 30, 2012 12:12 pm

Autor: gemma_sergio » dl. gen. 30, 2012 12:17 pm

Autor: anapau » dl. gen. 30, 2012 1:49 pm
[/url]
Autor: JesusyBerta » dl. gen. 30, 2012 3:54 pm

Autor: gemma_sergio » dl. gen. 30, 2012 4:50 pm
JesusyBerta ha escrit:Jo no vaig fer fotos amb tots el convidats en plan "foto pose", sino que el fotògraf quan veia que estàvem amb els convidats doncs anava fent fotos i han quedat tant bé...si que hi vam fer alguna foto pose, però poques perquè a mi no m'agraden...
Al fer la cerimònia al mateix lloc que el convit, nosaltres si vam marxar a fer el reportatge al port de Masnou (estava molt aprop del restaurant on em vaig casar) i com a molt va ser mitja hora...i l'aperitiu va durar 2 hores, així que vaig tenir temps de sobra d'estar amb tothom...

Autor: JesusyBerta » dl. gen. 30, 2012 5:11 pm
gemma_sergio ha escrit:JesusyBerta ha escrit:Jo no vaig fer fotos amb tots el convidats en plan "foto pose", sino que el fotògraf quan veia que estàvem amb els convidats doncs anava fent fotos i han quedat tant bé...si que hi vam fer alguna foto pose, però poques perquè a mi no m'agraden...
Al fer la cerimònia al mateix lloc que el convit, nosaltres si vam marxar a fer el reportatge al port de Masnou (estava molt aprop del restaurant on em vaig casar) i com a molt va ser mitja hora...i l'aperitiu va durar 2 hores, així que vaig tenir temps de sobra d'estar amb tothom...
A nosaltres ens han dit que l'aperitiu dura aproximadament un hora o hora i mitja amb lo que no tindrem problema de temps ja que al fer el reportatge allà mateix... t'estalvies el trasllat.
Per cert, on et vas casar si no és indiscreció?

Autor: MTM23 » dl. gen. 30, 2012 5:53 pm

Autor: Lanati » dl. gen. 30, 2012 5:56 pm

Autor: gemma_sergio » dl. gen. 30, 2012 6:38 pm

Autor: pupipu » dl. gen. 30, 2012 7:18 pm
Autor: Olguiky » dl. gen. 30, 2012 11:09 pm

Autor: gemma_sergio » dt. gen. 31, 2012 10:16 am
Olguiky ha escrit:Nosaltres hem pensat fer aquestes fotos a la sortida de l'església. Ens casem a les 5 i al restaurant no ens hi volen fins a les 8. Així que ens tocarà fer temps... I aprofitarem per fer les fotos!

Autor: cristina_raul » dt. gen. 31, 2012 10:20 am

Autor: Olguiky » dt. gen. 31, 2012 10:45 am
gemma_sergio ha escrit:Home pues podeu fer temps fent les tipiques fotos de la familia amb els nuvis a la porta de l'esglesia, no?? Vulguis o no et pots perdre tranquilament una mitja hora o així.

Autor: floreta01 » dt. gen. 31, 2012 4:25 pm
Autor: gemma_sergio » dt. gen. 31, 2012 5:08 pm
floreta01 ha escrit:Noies,
el que proposeu està perfecte, m'agraden molt les fotos "robades" durant l'aperitiu.
L'únic que nosaltres teniem pensat donar de regal, aquesta foto amb els convidats a cada parella...i llavors no m'ho puc estalviar!

Autor: Olguiky » dt. gen. 31, 2012 10:37 pm
gemma_sergio ha escrit:floreta01 ha escrit:Noies,
el que proposeu està perfecte, m'agraden molt les fotos "robades" durant l'aperitiu.
L'únic que nosaltres teniem pensat donar de regal, aquesta foto amb els convidats a cada parella...i llavors no m'ho puc estalviar!
Es una altra opció força bona aixo de donar la foto com a detall!!

Autor: floreta01 » dt. gen. 31, 2012 10:43 pm
Olguiky ha escrit:gemma_sergio ha escrit:floreta01 ha escrit:Noies,
Es una altra opció força bona aixo de donar la foto com a detall!!
Sí, a mi m'agrada moltíssim. És un detall que la gent segur que guarda!
Autor: cristales » dc. feb. 08, 2012 7:47 pm
Olguiky ha escrit:Nosaltres hem pensat fer aquestes fotos a la sortida de l'església. Ens casem a les 5 i al restaurant no ens hi volen fins a les 8. Així que ens tocarà fer temps... I aprofitarem per fer les fotos!