Hola!m'han donatun llistat de llocs per anar a vacunar-me per Tailandia, i ara resulta que alguns no m'agafen el telèfon i d'altres em donen preus que estic flipant amb les vacunes! em podrieu dir preus exactes de visita i vacunes?
Gràcies!
Autor: burbuhi » dt. feb. 21, 2012 11:48 am

Autor: Loleta » dt. feb. 21, 2012 12:39 pm

Autor: susanaieric » dt. feb. 21, 2012 1:26 pm
burbuhi ha escrit:Hola!m'han donatun llistat de llocs per anar a vacunar-me per Tailandia, i ara resulta que alguns no m'agafen el telèfon i d'altres em donen preus que estic flipant amb les vacunes! em podrieu dir preus exactes de visita i vacunes?
Gràcies!

Autor: burbuhi » dt. feb. 21, 2012 2:10 pm

Autor: Dolçeta » dt. feb. 21, 2012 5:08 pm

Autor: burbuhi » dc. feb. 22, 2012 12:07 pm

Autor: Dolçeta » dc. feb. 22, 2012 5:57 pm
burbuhi ha escrit:guapes!!!! ja tinc dia i hora a sanitat exterior al carrer bergara i graaaaaatiiiiiis!!!!!!!

Autor: Saris » dc. feb. 22, 2012 6:23 pm
Autor: burbuhi » dc. feb. 22, 2012 7:03 pm

Autor: Dolçeta » dc. feb. 22, 2012 10:47 pm
Saris ha escrit:Jo quan vaig anar a Tailàndia, vaig tenir el dilema de vacuna "sí", vacuna "no". I al final vaig decidir de no vacunar-me. Després d'informar-me i veure que el més important en aquell país era preveure la malària, vaig optar per l'opció pastilles, en comptes de vacuna. Crec que es deien Marlarone. Són cares, i les vaig portar a sobre perquè me les va donar una persona que havia anat a Tailàndia i no les havia fet servir.
Un cop a allà, i donat que la zona de més perill és el nord,que és la zona més selvàtica (especialment el triangle d'or -Chiang Mai /Chiang Rai), vaig esperar a veure la situació, i la meva conclusió personal és aquesta: amb un bon repelent de mosquits i assegurar que les nits dorms protegit (si feu excursions a la selva, dormir amb mosquiteres i mànigues llargues a la nit), és més que suficient.
En tot cas, és només una opinió personal. Però si hagués de tornar a anar, no em vacunaria. En canvi, si fos a Àfrica no tindria dubte en vacunar-me...

Autor: Saris » dc. feb. 22, 2012 11:20 pm
Dolçeta ha escrit:Saris ha escrit:Jo quan vaig anar a Tailàndia, vaig tenir el dilema de vacuna "sí", vacuna "no". I al final vaig decidir de no vacunar-me. Després d'informar-me i veure que el més important en aquell país era preveure la malària, vaig optar per l'opció pastilles, en comptes de vacuna. Crec que es deien Marlarone. Són cares, i les vaig portar a sobre perquè me les va donar una persona que havia anat a Tailàndia i no les havia fet servir.
Un cop a allà, i donat que la zona de més perill és el nord,que és la zona més selvàtica (especialment el triangle d'or -Chiang Mai /Chiang Rai), vaig esperar a veure la situació, i la meva conclusió personal és aquesta: amb un bon repelent de mosquits i assegurar que les nits dorms protegit (si feu excursions a la selva, dormir amb mosquiteres i mànigues llargues a la nit), és més que suficient.
En tot cas, és només una opinió personal. Però si hagués de tornar a anar, no em vacunaria. En canvi, si fos a Àfrica no tindria dubte en vacunar-me...
Les vacunes que et posen, son les que ara posen a tots els nens aqui, però que a les persones que tenim més de 25/30 anys al nostre moment no ho van fer. Jo crec que eren la de la febre tifoidea i l'hepatitis A les que ens vàren posar. Jo el que recomano es que tothom vagi al metge a informar-se, però mai agafar les pastilles d'algú altre i prendre-se-les pel seu compte! I sobre tot unes que tenen tants efectes secundaris com les de la malària...
Autor: lidia&carles » dj. feb. 23, 2012 10:01 am
Autor: novi » dj. feb. 23, 2012 10:59 am

Autor: burbuhi » dj. feb. 23, 2012 4:08 pm

Autor: cris&pol » dj. feb. 23, 2012 4:16 pm