Autor: Vanessa81 » dc. oct. 03, 2012 10:10 am

Autor: sugarsugar » dc. oct. 03, 2012 10:59 am

Autor: LaDySu » ds. oct. 06, 2012 4:59 pm

Autor: Vicky-Edu » dt. oct. 23, 2012 3:25 pm

Autor: J&D » dt. oct. 23, 2012 4:01 pm

Autor: Mari (MJM) » dt. oct. 23, 2012 4:02 pm

Autor: Vicky-Edu » dt. oct. 23, 2012 4:06 pm

Autor: Mari (MJM) » dt. oct. 23, 2012 4:14 pm

Autor: Vicky-Edu » dt. oct. 23, 2012 4:55 pm
Mari (MJM) ha escrit:Chicas, las que teneis post boda, como pensais haceros el ramo? El mio era liofilizado y el dia del post estaba exactamente igual que en la boda!! Si es natural, o os haceis las fotos sin ramo o os tienen que hacer otro...

Autor: floreta01 » dc. oct. 24, 2012 12:04 pm
Autor: globeros » dc. oct. 24, 2012 2:42 pm

Autor: marieta25 » dj. oct. 25, 2012 6:33 am
Mi_Mo ha escrit:Doncs és una bona pregunta, però crec que si li pregunto al meu xicot més coses, ara que estem liads mirant els restaurants pot ser que em digui que no es casa amb mi!
Jo crec que també faria preboda, tinc moltes ganes de tenir unes fotos d'estudi dels 2 juntets, que com dieu a les fotos o surt un o surt l'altre

Autor: si_ayer_estaba » dj. oct. 25, 2012 11:43 am
marieta25 ha escrit:Mi_Mo ha escrit:Doncs és una bona pregunta, però crec que si li pregunto al meu xicot més coses, ara que estem liads mirant els restaurants pot ser que em digui que no es casa amb mi!
Jo crec que també faria preboda, tinc moltes ganes de tenir unes fotos d'estudi dels 2 juntets, que com dieu a les fotos o surt un o surt l'altre
Quina gracia m'ha fet el teu missatge!!! Jajaja el meu xicot quan portavem dos mesos mirant coses ja deia que pensava que organitzar una boda era molt mes senzill jaja imagina ara com està a falta de 6 mesos!! Jijiji
De todas formas, es que en mi relación siempre hemos tenido cambiados los papeles, así q no me extraña nada jajajaja

Autor: marieta25 » dj. oct. 25, 2012 1:29 pm
si_ayer_estaba ha escrit:marieta25 ha escrit:Mi_Mo ha escrit:Doncs és una bona pregunta, però crec que si li pregunto al meu xicot més coses, ara que estem liads mirant els restaurants pot ser que em digui que no es casa amb mi!
Quina gracia m'ha fet el teu missatge!!! Jajaja el meu xicot quan portavem dos mesos mirant coses ja deia que pensava que organitzar una boda era molt mes senzill jaja imagina ara com està a falta de 6 mesos!! Jijiji
En mi caso ha sido al revés!!! Yo pensaba quer sería encontrar restaurante, vestido y ale! A esperar la fechaDe todas formas, es que en mi relación siempre hemos tenido cambiados los papeles, así q no me extraña nada jajajaja
jajajajajaja
cara de circunstancia jaja y me dice, que vale, que ya lo miraremos... o tiene que ser ahora? tengo hambre! jajajajajajajaja y me eché a reir jajajajajaja

Autor: Estercita » dj. oct. 25, 2012 2:23 pm

Autor: floreta01 » dj. oct. 25, 2012 2:53 pm
Estercita ha escrit:Nosotros haremos post y el fotografo me dijo que no hacia falta llevar el vestido a la tintoreria, que si esta sucio del suelo, no pasa nada, porque al ser blanco, en las fotos el color blanco quema la foto, y se ve todo blanco aunque esté sucio...y es verdad, porque yo al salir de la iglesia lo llevaba ya sucio y me hice fotos y no salió nada sucio...
Autor: Arimar » dj. oct. 25, 2012 3:39 pm