Novias vestidas por Jordi Dalmau

un gran any!

Re: Novias vestidas por Jordi Dalmau

EntradaAutor: GARRIET » ds. nov. 17, 2012 7:42 pm

Holaa!! Aquí una vestida per Jordi Dalmau!!
Era un dels possibles i des que em vaig emprovar els seus vestits que n'estic seguríssma!
el proper 14 de desembre vaig a acabar de decidir com serà el vestit. Serà un vestit totalment personalitzat a partir d'alguns dissenys de la col·lecció enigma de l'any passat (sobretot m'agraden els escots inclinats) i de la esencia de hadas d'aquest any (les faldilles són una passada...) però no descarto anar d'enigma completament... el que se segur és que seré una núvia Jordi Dalmau! >.-<: *.-o-o.*
Imatge
GARRIET
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 150
Membre des de: dc. març 21, 2012 5:07 pm

Re: Novias vestidas por Jordi Dalmau

EntradaAutor: Vanessa81 » dg. nov. 18, 2012 12:30 pm

Mo&Sergi ha escrit:Holaa!! Aquí una vestida per Jordi Dalmau!!
Era un dels possibles i des que em vaig emprovar els seus vestits que n'estic seguríssma!
el proper 14 de desembre vaig a acabar de decidir com serà el vestit. Serà un vestit totalment personalitzat a partir d'alguns dissenys de la col·lecció enigma de l'any passat (sobretot m'agraden els escots inclinats) i de la esencia de hadas d'aquest any (les faldilles són una passada...) però no descarto anar d'enigma completament... el que se segur és que seré una núvia Jordi Dalmau! >.-<: *.-o-o.*

Felicitats maca! Jo a veure si puc anar pel desembre a la primera visita, potser ens veiem i tot ;-)
Imatge
Vanessa81
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 562
Membre des de: dv. set. 14, 2012 3:13 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants