Sens dubte... HARMONIA... Fan coses que són una passada... però també et dic que els preus piquen, piquen!
Tinc fotos de coses que han fet, si vols te les passo.
Autor: Cookie27 » dt. oct. 02, 2012 12:37 pm

Autor: Anna81 » dt. oct. 02, 2012 12:57 pm
Cookie27 ha escrit:Sens dubte... HARMONIA... Fan coses que són una passada... però també et dic que els preus piquen, piquen!

Autor: Edeleta » dt. oct. 02, 2012 3:39 pm
Anna81 ha escrit:Cookie27 ha escrit:Sens dubte... HARMONIA... Fan coses que són una passada... però també et dic que els preus piquen, piquen!
Ostres doncs si no et sap greu enviarmeles ... així faig el xafarder jajaja És una cosa que encara no tenim pensat mirar perquè falta MOLT però mira, per donar un cop d'ull ....Ara et passo el meu mail per missatge privat ^^
Autor: Anna81 » dt. oct. 02, 2012 6:41 pm

Autor: Anna81 » dj. nov. 22, 2012 5:13 pm

Autor: NATALGUS » dj. nov. 22, 2012 10:12 pm
Autor: Noma » dj. nov. 22, 2012 10:31 pm
Anna81 ha escrit:Hola maques!!
Una pregunta, que vosaltres sou de la zona ... us sona una perruqueria que es diu Itziar??? Està a Manresa i es la que em recomanen al MSBDe moment no tinc cap predilecció així que si ella ho fes bé i el preu m'agradés, seria una bona opció ja que vindria directament a l'hotel a pentinar-me però clar, no en tinc cap referencia.

Autor: Noma » dj. nov. 22, 2012 10:32 pm
NATALGUS ha escrit:Holaaa!!! sóc nova aqui !!! Nosaltres estem montan el casament desde fa una setman i ens casem el 6 de Juliol del 2013!! Tenim esglesia !!! a Montserrat""" encara< estic que no mho crec, ara estic miran restauran pero clar es dificil perque amb tant poc de temps hi han molts que estan agafats! el dimarts vaig a mon sant benet que si que tenen disponibilitat!!!
Com van els nervis! em fa una ilusio aixo de casarme i aixo que tenim dues nenes de 2 anys i 1 any!!
Molts petonets!!!

Autor: Cookie27 » dg. nov. 25, 2012 4:10 pm
Anna81 ha escrit:Hola maques!!
Una pregunta, que vosaltres sou de la zona ... us sona una perruqueria que es diu Itziar??? Està a Manresa i es la que em recomanen al MSBDe moment no tinc cap predilecció així que si ella ho fes bé i el preu m'agradés, seria una bona opció ja que vindria directament a l'hotel a pentinar-me però clar, no en tinc cap referencia.