AYUDA VIAJE!! opiniones please!

un gran any!

AYUDA VIAJE!! opiniones please!

EntradaAutor: marieta25 » dt. nov. 06, 2012 10:52 am

Hola hola!!!!!

Las futuras novias que miren viajes a ver si me pueden echar una mano!!!

Tengo como treinta pressupuestos (no exagero jaja) quizás ese sea el problema! Ahora no se por donde tirar... ni porque agencia... ni porque hotel!!!

Haremos NY+Riviera Maya... En NY tenemos claro que aunque sea más caro queremos un hotel céntrico... Pero tengo tropecientos distintos... Y en Riviera Maya me venden mucho los Palladium pero en cambio otras... Hoteles que solo admiten adultos... Que dices: ideal para luna de miel no?

Tengo un lio en mi cabeza que no veas y mi chico es tan majo que me lo deja a mi elección jajajajajajaja :t:t: :t:t:
marieta25
:: núvia experimentada

Entrades: 221
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 9:59 am

Re: AYUDA VIAJE!! opiniones please!

EntradaAutor: marieta25 » dt. nov. 06, 2012 10:54 am

A parte de todo... No conozco a ninguna agencia... es decir, no he viajado con ninguna aún! Siempre me lo he montado por mi rumbo... pero esta vez prefiero llevarlo todo atado... Y me da miedo que salga mal...

Opiniones opiniones! :-(
marieta25

EntradaAutor: Carimu » dt. nov. 06, 2012 11:50 am

Yo he oído que los paladium están muy bien. Y eso de que no haya niños para mi es indiferente pero para vosotros estaréis mas tranquilos y quizá sea mas romántico.

Yo fui a un hotel que era el gran sirenis o algo así y estuvo genial aunque no fue luna de miel.

Lo de nueva York si, mejor céntrico.
Carimu
:: núvia rookie

Entrades: 185
Membre des de: ds. oct. 27, 2012 10:08 am

EntradaAutor: Anna81 » dt. nov. 06, 2012 1:02 pm

Per si et serveix d'ajuda, quan nosaltres vam anar a NY vam estar a l'hotel Helmsley Park Lane, just davant de Central Park i a uns 10-15 minuts passejant de Times Square :-)
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: Dolçeta » dt. nov. 06, 2012 5:15 pm

Marieta, yo lo que te puedo decir es que primero los filtres por precio, los que te entren por presupuesto. Y luego, a partir de ahí, mirar los hoteles. En NY, a mi me gusta mucho el Room Mate Grace, es de los más nuevos y es muy chulo, pero hoteles en NYC hay muchísimos y para todos los bolsillos.
Y en cuanto a los hoteles de RM, pues también depende de lo que vayáis buscando, depende de la época que vayas, no habrán (o si) muchos niños, y si te "molestan" puedes tenerlo en cuenta a la hora de decidirlo. O si quieres un macrocomplejo o un hotel más pequeño... Creo que es fundamental establecer cosas básicas que queréis en los hoteles y así os será más fácil la búsqueda!
Hoy en día, casi todas las agencias de viaje tenemos lo mismo :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: xatilops » dt. nov. 06, 2012 5:18 pm

Marieta, soy super experta en NY. Si quieres puedo ayudarte con los hoteles, visitas, lo que necesites!!!! Sólo tienes que pedirlo!
xatilops

Entrades: 100
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 5:10 pm

EntradaAutor: lilul » dt. nov. 06, 2012 6:00 pm

xatilops ha escrit:Marieta, soy super experta en NY. Si quieres puedo ayudarte con los hoteles, visitas, lo que necesites!!!! Sólo tienes que pedirlo!

experta en NY??? hem de parlar!

com esta el tema ara despres del huraca? que diuen que trigaran mesos en tenir el metro de nou operatiu, i si no hi ha metro per visitar sera xungo no??? neni! tu m'expliques de NY i jo t'explico de Vermuts Rofes!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: marieta25 » dt. nov. 06, 2012 6:03 pm

xatilops ha escrit:Marieta, soy super experta en NY. Si quieres puedo ayudarte con los hoteles, visitas, lo que necesites!!!! Sólo tienes que pedirlo!

Me pido secooooond jajajajaja jo també vull ayudaaa!! Et dic els hotels que tinc i em recomanes el millor!?!?!? Jijijiji i a Riviera Maya es aixo... No se si millor complex gran o petit e intim jajaja! El mes es al maig jiji
marieta25

EntradaAutor: xatilops » dt. nov. 06, 2012 7:20 pm

Holaaaaa!
Doncs ara mateix he llegit que Manhattan intenta funcionar amb normalitat. Diuen que el metro ja funciona, però suposo que hi haurà restriccions i alguns talls.
Tinc uns amics que marxen a NY d'aqui 10 dies, aixi que us podré informar de primera mà!

De veritat, que us ajudo en tot el que necessiteu! Restaurants, hotels, botigues, compres...

El meu novio ja m'ho diu, que sóc una addicta de NY!
xatilops

EntradaAutor: globeros » dt. nov. 06, 2012 8:34 pm

Yo a NY no he ido y no te puedo aconsejar, aunque si que me gustaría algo céntrico como tu dices.
Y a Rivera Maya, he estado en Bahía Príncipe, y la verdad que genial!!!te lo aconsejo cien por cien. El palladium también está muy bien, fue mi hermana y salió encantada.
29-6-2013
globeros

Entrades: 393
Membre des de: dc. set. 05, 2012 3:27 pm

EntradaAutor: Dolçeta » dt. nov. 06, 2012 10:42 pm

El metro funciona a mig gas, pero a NY amb els busos no tindreu problemes de desplaçaments! Tinc uns clients allà i estàn fent el turisme "normal" encara que hi han petits racons de la illa que encara no tenen llum, però no crec que duri gaire. No us preocupeu que es una ciutat molt preparada pel turisme, no la deixaran així molt de temps!
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dc. nov. 07, 2012 9:25 am

hola!!nosotros vamos también a new york, del 24 al 29 de junio estaremos alli, q me aconsejas???nosotros hemos pensado solo contratar la excursion de contrastes q es la unica q nos aconsejan gente q a estadpo
nuestro hotel es: jolly madison towers
Imatge

20/04/13 PRIMERA PROVA VESTIT
31/05/13 SEGONA PROVA
19/06/13 TERCERA PROVA I ULTIMA!!!!
kitty07_ninu08

Entrades: 468
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 8:03 am

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dc. nov. 07, 2012 9:26 am

me pots enviar un missatge privat amb el teu email??
ja q me interessen varies cosetes!!jejeje
Imatge

31/05/13 SEGONA PROVA
kitty07_ninu08

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dc. nov. 07, 2012 9:37 am

nosotros estubimos en punta cana en un palladium y super bien, y el año pasado en riviera maya estubimos en el hotel catalonia playa maroma y también una pasada, la entrada del hotel es un caminito x dentro la selva q piensas madre mia dnd nos han metido jeje xo solo es el camino lo otro perfecto!!
q te voy a contar de este complejo...un dia antes de irnos x casualidades de la vida mi pareja estaba en la habitacion y llamaron x tlf q era la recepcion del hotel y q si estariamos interesados en pasar totalmente gratis la ultima noche en la suite, mi novio vino corriendo a decirmelo de si aceptabamos o no y le dije perooooo como dudas claro q si!!!!!! eso fue impresionante...n quiero imaginar lo q cuesta pasar una noche alli!
os pongo fotitos!

marieta25 ha escrit:Hola hola!!!!!

Las futuras novias que miren viajes a ver si me pueden echar una mano!!!

Tengo como treinta pressupuestos (no exagero jaja) quizás ese sea el problema! Ahora no se por donde tirar... ni porque agencia... ni porque hotel!!!

Haremos NY+Riviera Maya... En NY tenemos claro que aunque sea más caro queremos un hotel céntrico... Pero tengo tropecientos distintos... Y en Riviera Maya me venden mucho los Palladium pero en cambio otras... Hoteles que solo admiten adultos... Que dices: ideal para luna de miel no?

Tengo un lio en mi cabeza que no veas y mi chico es tan majo que me lo deja a mi elección jajajajajajaja :t:t: :t:t:
cama.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

31/05/13 SEGONA PROVA
kitty07_ninu08

EntradaAutor: lilul » dc. nov. 07, 2012 11:36 am

Dolçeta ha escrit:El metro funciona a mig gas, pero a NY amb els busos no tindreu problemes de desplaçaments! Tinc uns clients allà i estàn fent el turisme "normal" encara que hi han petits racons de la illa que encara no tenen llum, però no crec que duri gaire. No us preocupeu que es una ciutat molt preparada pel turisme, no la deixaran així molt de temps!

de vritat? coi es que nosaltres ja tenim coll avall que buscarem un altre lloc...
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: Dolçeta » dc. nov. 07, 2012 12:35 pm

lilul ha escrit:
Dolçeta ha escrit:El metro funciona a mig gas, pero a NY amb els busos no tindreu problemes de desplaçaments! Tinc uns clients allà i estàn fent el turisme "normal" encara que hi han petits racons de la illa que encara no tenen llum, però no crec que duri gaire. No us preocupeu que es una ciutat molt preparada pel turisme, no la deixaran així molt de temps!

de vritat? coi es que nosaltres ja tenim coll avall que buscarem un altre lloc...

Quan marxeu?
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: xatilops » dc. nov. 07, 2012 2:36 pm

lilul ha escrit:

Hola! Us deixo un mapa de l'estat del metro actualitzat d'ahir.

http://alert.mta.info/sites/default/fil ... Nov6am.pdf

Podeu visitar NY sense problema. El metro arriba fins a la zona zero, i des d'alli podeu anar caminant on sigui, està bastant a prop dels ferris a l'estàtua i al costat del pont de brooklyn.
xatilops

EntradaAutor: lilul » dc. nov. 07, 2012 2:53 pm

ostres, doncs justament ahir comentavem que ho deixavem per mars... que segur que estaria tot casi be...

es que clar, et diuen que el metro trigara mesos a estar en condicions i potser es nomes que certes parts trigaran mes, pero que la majoria ja s'han espavilat perque funcioni tot...

jejjee, jo me fio del meu xic per visitar, que ell hi ha estat i m'ho vol ensenyar amb els seus ulls, pero com soc una controladora obsesivo-compulsiva, no se si me n'anire a buscar una guia o algo per veure que es lo que es pot fer i com i millor!

ell diu que l'hotel ha de ser prop del central park, i des d'alla, a visitar! jo lo que vull es fer una foto a una de les cantonades que es veuen a la serie friends. ja veus, la resta, li deixo que me dugui a on vulgui :) soc facil de contentar, no?
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

lilul

EntradaAutor: xatilops » dc. nov. 07, 2012 4:06 pm

Que us sembla si obrim un tema nou que sigui de Nova York??

( jo primer pregunto, com que sóc encara novata al fòrum.....)
xatilops

EntradaAutor: Anna81 » dc. nov. 07, 2012 4:12 pm

lilul ha escrit:ell diu que l'hotel ha de ser prop del central park, i des d'alla, a visitar! jo lo que vull es fer una foto a una de les cantonades que es veuen a la serie friends. ja veus, la resta, li deixo que me dugui a on vulgui :) soc facil de contentar, no?

Jajaja aquesta foto també la tinc jo!! Bé, jo la tinc on l'edifici que se suposa vivien ... saps quan feien els primers plans del bloc de pisos? Doncs allà :-) Ja veuras que és una zona suuuuper maca! I si, ell té tota la raó, patejar patejar i patejar .... i vigila, que quan hi vas un cop hi vols tornar! :-)ok:
Imatge
Anna81

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants