MASIA CAN MARLET 2013 !!!

un gran any!

Re: MASIA CAN MARLET 2013 !!!

EntradaAutor: Anna87 » ds. maig 26, 2012 12:21 pm

Que guay!!! A veure si puc anar-hi si cal li dic el jefe que entro més tard, com que octubre no hi haura tanta feina... seria guay coincidir totes allà

*.-o-o.* Canmarleteres al poder!!! *.-o-o.*
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: COXITA » ds. maig 26, 2012 3:35 pm

adria&pilar ha escrit:
tianenca ha escrit:
Eliven88 ha escrit:Noies,
Les portes obertas les esperem totes en candaletas!!!!!!!
Segur que serà un dia genial!!!!

holaaaa

Saps quin dia es????? :hmm::

L´any passat va ser el dia 9 d´octubre, però per la data que esteu buscant no us podeu esperar tant, mira jo que vaig tindre que contractar el 12 d´octubre de 2011 pel 12 d´octubre de 2013, et poso l´enllaç del dia que em vaig enamorar de Can Marlet, nosaltres sortim al video miran les habitacions.

Enllaç

http://youtube.com/watch?v=d1bxWrcHp5E

A Leni ya la he localizado y tu Pilar eres la del minuto 2:07???que sais un buen rato no???
COXITA
:: núvia experimentada

Entrades: 249
Membre des de: dl. abr. 02, 2012 9:08 pm

EntradaAutor: Anna87 » dg. maig 27, 2012 10:21 am

Ya habia visto el video, pero al verlo ahora me ha entrado un escalofrío en todo el cuerpo pensando que el año que viene celbraré la boda alli
Imatge
Anna87

EntradaAutor: Rominaa » dl. maig 28, 2012 9:53 pm

Anna87 ha escrit:Ya habia visto el video, pero al verlo ahora me ha entrado un escalofrío en todo el cuerpo pensando que el año que viene celbraré la boda alli

el video impresionante como todo Can Marlet !!!
Rominaa

Entrades: 461
Membre des de: dg. feb. 28, 2010 12:24 am

EntradaAutor: Eliven88 » dc. maig 30, 2012 7:02 am

Jo també ja havia vist el vídeo, peró al tornar-ho a veure m'he tornat a emocionar, pensant que el proxim any serem nosaltres gaudint d'aquest impresionant i marevellós dia.
Eliven88

Entrades: 237
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 7:25 am

EntradaAutor: adria&pilar » dc. maig 30, 2012 12:53 pm

Anna87 ha escrit:Ya habia visto el video, pero al verlo ahora me ha entrado un escalofrío en todo el cuerpo pensando que el año que viene celbraré la boda alli

Ainss Anna que ganas de que llegue el dia de puertas abiertas y sobre todo la primera boda del año 2013 en Can Marlet. Con la crisis que está cayendo a las canmarleteras nadie nos va a quitar nuestras ilusiones.
Adrià ets el millor que m’ha passat a la meva vida, t’estimo amor meu.

Imatge
adria&pilar

Entrades: 368
Membre des de: dj. set. 01, 2011 4:54 pm

EntradaAutor: Patriss30 » dc. maig 30, 2012 5:37 pm

Es que no puedo evitar imaginarme a nosotros en como sera nuestro dia viendo el video!!
Que guay, estoy deseando que sean el puertas abiertas!! encima, nos veremos chicas!!! >.-<:
Imatge
Patriss30
:: núvia de bronze

Entrades: 1725
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 5:06 pm

EntradaAutor: mimosa » dj. maig 31, 2012 10:22 pm

Patriss30 ha escrit:Es que no puedo evitar imaginarme a nosotros en como sera nuestro dia viendo el video!!
Que guay, estoy deseando que sean el puertas abiertas!! encima, nos veremos chicas!!! >.-<:

El dia de puertas abiertas si lo hacen como cada año suele ser en Octubre *.-o-o.*
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: Eliven88 » dt. juny 05, 2012 7:28 am

Hola noies,
Com teniu el tema dels detalls, aquí teniu una opció interesant, l'empresa Cromatica te cosetes molt xules.
El seu web: www.e-cromatica.com
Eliven88

Entrades: 237
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 7:25 am

EntradaAutor: mimosa » dc. juny 06, 2012 7:40 pm

http://www.lavanguardia.com/gente/20120 ... tseny.html

Bueno chicas ya tenemos desvelado el misterio de quien era y cuando se casaba el jugador del Espanyol, he encontrado esto en la Vanguardia y os pongo una fotillo.

Forlín1.jpg

Forlín2.jpg

Forlín3.jpg

Forlín4.jpg

:-)ok: Felicidades Forlín y Arantxa :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: adria&pilar » dj. juny 07, 2012 5:51 pm

mimosa ha escrit:http://www.lavanguardia.com/gente/20120606/54305738447/detalles-boda-juan-forlin-montseny.html

Bueno chicas ya tenemos desvelado el misterio de quien era y cuando se casaba el jugador del Espanyol, he encontrado esto en la Vanguardia y os pongo una fotillo.

Forlín1.jpg

Forlín2.jpg

Forlín3.jpg

Forlín4.jpg

Hola noies, us poso un altre enllaç de la noticia http://www.guianupcial.com/noticies/not ... php?id=342

Per cert parlan amb al Adrià ens ha surgit un dubte i es que si el cotxet de golf també ens al posaran a nosaltres els de Can Marlet ho només li han posat perquè era en Forlín ??? Si la resposta es que si pot ser ens ho pensarem el no agafar cap cotxe, ja que el cotxet aquet de golf es prou xulo, que en penseu???

Vaig a fer la mateixa pregunta a les noies de 2012 a veure si en saben quelcom més....
Adrià ets el millor que m’ha passat a la meva vida, t’estimo amor meu.

Imatge
adria&pilar

Entrades: 368
Membre des de: dj. set. 01, 2011 4:54 pm

EntradaAutor: Anna87 » dv. juny 08, 2012 1:28 pm

adria&pilar ha escrit:
mimosa ha escrit:http://www.lavanguardia.com/gente/20120606/54305738447/detalles-boda-juan-forlin-montseny.html

Forlín1.jpg

Forlín2.jpg

Forlín3.jpg

Forlín4.jpg

Hola noies, us poso un altre enllaç de la noticia http://www.guianupcial.com/noticies/not ... php?id=342

Per cert parlan amb al Adrià ens ha surgit un dubte i es que si el cotxet de golf també ens al posaran a nosaltres els de Can Marlet ho només li han posat perquè era en Forlín ??? Si la resposta es que si pot ser ens ho pensarem el no agafar cap cotxe, ja que el cotxet aquet de golf es prou xulo, que en penseu???

Vaig a fer la mateixa pregunta a les noies de 2012 a veure si en saben quelcom més....

El tema del cotxe de golf nosaltres amb l'Edu va sortir el tema que tinc un familiar que caminar 4 passes i ja esta i m'ha dit que si cal el portarien amb el cotxe de golf fins a on hi hgues l'aperitu i despres que es sentes, aixi que jo crec que tot es preguntat, és una manera ben original!!!

Pewr cert una pregunta el tema de portes obertes, mes o menys a quina hora comença i quan acaba sobretot us preguntu a les que hi heu anat!
Imatge
Anna87

EntradaAutor: Rominaa » ds. juny 09, 2012 11:09 am

Anna87 ha escrit:
adria&pilar ha escrit:

Forlín1.jpg

Forlín2.jpg

Forlín3.jpg

Forlín4.jpg

Hola guapi, el tema del cotxet de golf ho tenen per qualsevols nuvis que ho vulguin utilitzar i en quan a les portes obertes si no recordo malament convocan a la gent a quarts d´una i fins les 15:00 més ó menys.

El tema del cotxe de golf nosaltres amb l'Edu va sortir el tema que tinc un familiar que caminar 4 passes i ja esta i m'ha dit que si cal el portarien amb el cotxe de golf fins a on hi hgues l'aperitu i despres que es sentes, aixi que jo crec que tot es preguntat, és una manera ben original!!!

Pewr cert una pregunta el tema de portes obertes, mes o menys a quina hora comença i quan acaba sobretot us preguntu a les que hi heu anat!
Rominaa

Entrades: 461
Membre des de: dg. feb. 28, 2010 12:24 am

EntradaAutor: Patriss30 » dg. juny 10, 2012 9:00 am

Chicas! habeis recibido el email de Edu sobre la boda de Forlin? jeje creo q Edu no sabe q nosotras hace meses q ya estabamos al corriente de esa boda jaja
Imatge
Patriss30

EntradaAutor: Anna87 » dg. juny 10, 2012 10:35 am

Patriss30 ha escrit:Chicas! habeis recibido el email de Edu sobre la boda de Forlin? jeje creo q Edu no sabe q nosotras hace meses q ya estabamos al corriente de esa boda jaja

Jajaja ahora lo he visto este Edu que se piensa que no nos enteramos de nada!! Estamos mas atentas a todo lo relacionado con CAN MARLET
Imatge
Anna87

EntradaAutor: lourdes_tm » dg. juny 10, 2012 9:28 pm

Hola chicas!!!! Buenas noches!!!

espero enviar correctamente el mensaje, ya que es el primero que envio, y no sé si lo haré bien, jejeje.

bueno, pues nada, igual que todas nosotras, Jordi i yo nos casamos el próximo 15 de Junio del 2013 como no, en Can Marlet, el mejor restaurante...que ganitas que tengo de que llegue el día!!!! ( igual que todas vosotras, verdad??? ).
No me he podido leer todos los comentarios que habéis ido dejando, pero a partir de ahora intentaré mirar más amenudo el foro y así poder compartir junto a vosotras nuestras experiencias.

Nosotros ahora estamos en el momento de elegir el fotografo, por eso os quería perdir vuestra opinión. En una de las ferias , estuvimos hablando con Joan Selva, y nos dió muy buena impresión, de hecho nos sentimos muy agusto. Vosotras que tal lleváis lo del fotográfo, alguna ha escogido a este mismo, o me recomendáis mejor a algún otro.

bueno can marletanas, ya iremos comentanto nuestra puesta a punto para el gran día.

buenas noches!!!!!!
lourdes_tm

Entrades: 2
Membre des de: dg. juny 10, 2012 8:55 pm

EntradaAutor: Anna87 » dl. juny 11, 2012 9:49 am

lourdes_tm ha escrit:Hola chicas!!!! Buenas noches!!!

espero enviar correctamente el mensaje, ya que es el primero que envio, y no sé si lo haré bien, jejeje.

bueno, pues nada, igual que todas nosotras, Jordi i yo nos casamos el próximo 15 de Junio del 2013 como no, en Can Marlet, el mejor restaurante...que ganitas que tengo de que llegue el día!!!! ( igual que todas vosotras, verdad??? ).
No me he podido leer todos los comentarios que habéis ido dejando, pero a partir de ahora intentaré mirar más amenudo el foro y así poder compartir junto a vosotras nuestras experiencias.

Nosotros ahora estamos en el momento de elegir el fotografo, por eso os quería perdir vuestra opinión. En una de las ferias , estuvimos hablando con Joan Selva, y nos dió muy buena impresión, de hecho nos sentimos muy agusto. Vosotras que tal lleváis lo del fotográfo, alguna ha escogido a este mismo, o me recomendáis mejor a algún otro.

bueno can marletanas, ya iremos comentanto nuestra puesta a punto para el gran día.

buenas noches!!!!!!

Pimero felicidades por la boda, otra que se casa en Can Marlet, 9 marzo!
Yo fui a Joan Selva y Minguillon,, finalmente elegimos este ultimo por que nos entraba un pokito mas con el precio, pero he de decir que Joan Selva nos encanto, ademas ahora mismo ha bajado los precios, asi que no dudaria en mirarlo el trabajo eta muy bien, hay bastantes chicas que han elegido a Selva y otras bastantes que Miguillon, por ver a cada uno no pierdes nada!
Imatge
Anna87

EntradaAutor: Patriss30 » dl. juny 11, 2012 5:54 pm

lourdes_tm ha escrit:Hola chicas!!!! Buenas noches!!!

buenas noches!!!!!!

Hola Lourdes! enhorabuena por la boda! Nosotros nos casamos el 8/06/13 en Can Marlet!! una semana antes que tu! asi q compartiremos nervios hasta el final! jaja
Nosotros hemos contratado a Selva! y Cris-raul q se casan una semana antes q Jose y yo tambien lo han cogido!!
Ya nos iras contando cositas eh! besitos!!
Imatge
Patriss30

EntradaAutor: kagometa » dl. juny 11, 2012 6:15 pm

Hola wapas una pregunta! En can Marlet hacen una boda al dia??? Saludos!
Imatge
kagometa
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 171
Membre des de: dj. juny 07, 2012 12:31 pm

EntradaAutor: Patriss30 » dl. juny 11, 2012 9:37 pm

kagometa ha escrit:Hola wapas una pregunta! En can Marlet hacen una boda al dia??? Saludos!

Hola guapi! pues no, pueden haber dos bodas el mismo dia. Pero lo tienen todo super controlado y es casi imposible q se crucen los invitados y los novios! Digo casi xq puede habet algun despistao q le guste investigar pero vamos no creo! jaja
Imatge
Patriss30

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant