Hola!
Nosaltres ens vam casar el març d'aquest any i també vam intentar retallar despeses de tot arreu on vam poder.
Pel tema decoració i papereria, ens en vam encarregar nosaltres, ja que ens agrada força i no ens costava dedicar-hi estones lliures. Vam dissenyar una invitació senzilla i vam fer servir el mateix estil pel menú, l'etiqueta dels detalls, etc. Ho vam imprimir nosaltres mateixos (només teníem uns 60 convidats) i així ho vam poder personalitzar més (vam fer algun menú en castellà i anglès, per convidats que no eren catalans). També vam fer els centres de taula i el seating plan; sense flors, que són molt cares i no és un element que considerem esencial. Pels centres de taula, vam fer molinets de vent amb papers xulos (tipus això: http://www.weddingchicks.com/2011/05/24 ... pinwheels/) posats en pots de caramels; als convidats els hi van agradar molt (se'ls enduïen de record!) i pel seating plan, vam imprimir els noms dels convidats i vam posar les llistes en marcs de foto de diferents estils, com que som aficionats a la fotografia, ho vam trobar original i no ens va costar trobar marcs antics per casa; va quedar d'un estil una mica vintage .
De detalls, podeu aprofitar les habilitats/aficions que tingueu vosaltres o les vostres famílies. Resulta que la meva sogra sap fer sabó i es va oferir a fer-nos-en; només ens vam haver d'encarregar del packaging i ens vam treure un maldecap de sobre, llavors, ens vam embolicar a envernissar caixetes de fusta (comprades en un bazar), però això és un altre tema...
Vinga, anem parlant! I molta sort!

Tampoc tindrem fotògraf, però tenim vàries persones a la família aficionades a la fotografia, o sigui que ja saben què els tocarà fer aquell dia...
Ara que hem començat a explicar els nostres plans a la gent que volem convidar, es queden sorpresos que després de 14 anys i una peque en comú ens casem ara, i ens veuen una mica com uns "frikis" pel tipus de celebració que hem triat, però en general se n'han alegrat... Això sí, per les noies que teniu la il.lusió de fer un casament més convencional, tot això potser no s'ajusta del tot amb les vostres idees... Jo fa temps enrere també hagués desitjat un casament com el vostre, però ara mateix estic ben feliç amb els nostre plans, jijij!
).

li va quedar xulo i súper personal i es va estalviar pasta