Quedada novias 2014

Un gran any!!

Re: Quedada novias 2014

EntradaAutor: cristina2014 » dj. oct. 10, 2013 6:19 pm

Yo al final trabajo el 26 por la tarde :t:t: pero si quedais por la mañana intentare estar aunque sea un ratito!
Imatge
cristina2014
:: núvia experta

Entrades: 692
Membre des de: dj. feb. 07, 2013 8:35 pm

EntradaAutor: silvia86 » dj. oct. 10, 2013 7:35 pm

Me parece ok el valles!! :)
Imatge
silvia86

Entrades: 536
Membre des de: dc. jul. 18, 2012 12:55 pm

EntradaAutor: Sisu2014 » dj. oct. 10, 2013 9:16 pm

Siendo de Barcelona me parece buena opcion st.cugat...se llega en un momento desde Bcn y hay muchas tiendas y cafeterias cerca. Si es por la mañana,llegare tarde probablemente,pero llegare!
Imatge
Sisu2014
:: núvia experimentada

Entrades: 436
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 2:47 pm

EntradaAutor: mire_ia » dj. oct. 10, 2013 11:05 pm

Q guai!! St cugat x la mañana estaría genial!!! :-)ok:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
mire_ia
:: núvia de bronze

Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

EntradaAutor: Mytala » dv. oct. 11, 2013 8:33 am

mire_ia ha escrit:Mytala como fue x RC y bundó?? Q te probaste??? :..: :..:

Niñas que la quedada esta a la vuelta de la esquina!!! A mi me iría mejor quedar d mañana, q decís??? : besito :

Hola mire_ia!!!
Pues la verdad es que ni Raimón, ni Rosa Clará, ni Pronovias... como puedo ser tan rara!!!!!!
Al final me ha encantado un modelo de Yolan Cris de una tienda de Mataró y también un modelo de Inmaculada Garcia! Creo que mi decisión será el Yolan

Me encantó, acabamos llorando mi tia, mi madre y yo y esta tarde vuelvo a reprobarmelo con amigas >.-<:

Que guay la quedada, a ver si para la próxima puedo apuntarme.

Besos
Mytala

Entrades: 1
Membre des de: dj. set. 05, 2013 8:45 am

EntradaAutor: rieta » dv. oct. 11, 2013 10:14 am

Alguna q me explique como llegar dsd la UAB!!! :star:: :star::
Imatge
Imatge
rieta

Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm

EntradaAutor: mire_ia » dv. oct. 11, 2013 11:00 am

Mytala ha escrit:
mire_ia ha escrit:Mytala como fue x RC y bundó?? Q te probaste??? :..: :..:

Niñas que la quedada esta a la vuelta de la esquina!!! A mi me iría mejor quedar d mañana, q decís??? : besito :

Hola mire_ia!!!
Pues la verdad es que ni Raimón, ni Rosa Clará, ni Pronovias... como puedo ser tan rara!!!!!!
Al final me ha encantado un modelo de Yolan Cris de una tienda de Mataró y también un modelo de Inmaculada Garcia! Creo que mi decisión será el Yolan

Me encantó, acabamos llorando mi tia, mi madre y yo y esta tarde vuelvo a reprobarmelo con amigas >.-<:

Que guay la quedada, a ver si para la próxima puedo apuntarme.

Besos

Te entiendo.. Yo también soy rara d narices.. :-)0(-: al final acabare yendo de santos costura :-)) me alegro q tengas el vestido prácticamente decidido :-)ok:

Imatge
mire_ia

EntradaAutor: mire_ia » dv. oct. 11, 2013 11:01 am

rieta ha escrit:Alguna q me explique como llegar dsd la UAB!!! :star:: :star::

Y q harás tu en la uab?? Vas en tren? Si es eso no hay parada en st cugat?? Si no hay dimelo q ya te recojo yo en la uab : besito :

Imatge
mire_ia

EntradaAutor: gemma87 » dv. oct. 11, 2013 12:37 pm

yo voto por sant cugat tambien!!
Imatge
gemma87

Entrades: 924
Membre des de: dc. oct. 24, 2012 12:53 pm

EntradaAutor: Arimar » dv. oct. 11, 2013 2:25 pm

A mi en St. Cugat me va muy bien, porque hay muchos ferrocarriles de la Generalitat q paran alli!

Nuri, en la UAB puedes coger los FGC hasta St. Cugat. Se que hay una parada de tren cerca de St. Cugat, no esta en el mismo pueblo, pero des de la estacion del tren puedes coger FGC, es una parada.
Imatge
Arimar

Entrades: 507
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 3:32 pm

EntradaAutor: Merigreti » ds. oct. 12, 2013 8:01 am

A mi me da igual, Sant Cugat me parece bien, jeje. Pero habrá que decir algún punto en concreto porque yo no he estado nunca así que tendré que poner GPS, jajajaja :-)0(-: Quedan dos semanitas!!!! >.-<: >.-<:
Por cierto cuantas seremos??
Imatge
Merigreti
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1420
Membre des de: dt. maig 22, 2012 3:32 pm

EntradaAutor: rieta » ds. oct. 12, 2013 8:17 am

mire_ia ha escrit:

Y q harás tu en la uab?? Vas en tren? Si es eso no hay parada en st cugat?? Si no hay dimelo q ya te recojo yo en la uab : besito :

Nooo, lo digo xq hasta la uab si q se llegar en coche x la ap7, xo ahi ya me pierdo! !
Imatge
Imatge
rieta

Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm

EntradaAutor: mire_ia » ds. oct. 12, 2013 3:02 pm

rieta ha escrit:
mire_ia ha escrit:

Nooo, lo digo xq hasta la uab si q se llegar en coche x la ap7, xo ahi ya me pierdo! !

Ah vale, yo no t lo explico q soy fatal en orientación y t haría un lío!!! :-)0(-: ponte en l maps xo es la salida d antes, es muy sencillo! Podemos quedar cerquita d la estación d ferrocarriles para las q vengan en tren *.-o-o.* *.-o-o.* q guaaaai!!!!

Imatge
mire_ia

EntradaAutor: Mary2014 » dl. oct. 14, 2013 1:52 pm

Por mi también perfecto San Cugat. Ya direis direccion exacta q no me lo conozco!! Ayyy q ganitas! Un besote chicas!!!
Mary2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 129
Membre des de: ds. feb. 09, 2013 12:10 am

EntradaAutor: Eia » dl. oct. 14, 2013 2:30 pm

Hola a totes!!!! Aix,…he portat uns dies amb feina a tope, que sols me conectat a estonetes, però no us eh pogut escriure :star:: haviam si avui a la nit em puc posar al dia, i actualitzo la meva CA I demés….que ja en tinc ganes!! >.-<:
Ja he vist que tenim lloc definitiu per la kedada…jujujujujuju!!! *.-o-o.* Que bé!!!A Sant Cugat, amb el que m’agrada a mi, la zona del Vallès en general!! (per cert, aquest finde fan la Fira de Nuvis! Guay!) :-))
Però lloc en concret a Sant Cugat no s’ha dit oi?
Jo aniré en cotxe cap allà,…. Meri, tu ets de Sant Andreu oi? Si vols podem quedar a Martorell i et passó a buscar? I si hi ha algú més de la zona, ja sap! :-)ok:
Imatge
Eia

Entrades: 246
Membre des de: dc. maig 01, 2013 4:51 pm

EntradaAutor: Merigreti » dl. oct. 14, 2013 9:33 pm

Eia ha escrit:Hola a totes!!!! Aix,…he portat uns dies amb feina a tope, que sols me conectat a estonetes, però no us eh pogut escriure :star:: haviam si avui a la nit em puc posar al dia, i actualitzo la meva CA I demés….que ja en tinc ganes!! >.-<:
Ja he vist que tenim lloc definitiu per la kedada…jujujujujuju!!! *.-o-o.* Que bé!!!A Sant Cugat, amb el que m’agrada a mi, la zona del Vallès en general!! (per cert, aquest finde fan la Fira de Nuvis! Guay!) :-))
Jo aniré en cotxe cap allà,…. Meri, tu ets de Sant Andreu oi? Si vols podem quedar a Martorell i et passó a buscar? I si hi ha algú més de la zona, ja sap! :-)ok:

Hola guapa!! Doncs si no et fa res vinc amb tu!! >.-<: per on vas? Ho dic perquè no has de passar per sant andreu? Si passesis per aquí no hauria de pujar fins a Martorell per després tornar a baixar, no se si m'explico :..: esq he mirat per anar i es ràpid per aquí, però com tu vulguis *.O.-O*
Imatge
Merigreti

EntradaAutor: Arya 2014 » dl. oct. 14, 2013 10:29 pm

Merigreti ha escrit:
Eia ha escrit:Hola a totes!!!! Aix,…he portat uns dies amb feina a tope, que sols me conectat a estonetes, però no us eh pogut escriure :star:: haviam si avui a la nit em puc posar al dia, i actualitzo la meva CA I demés….que ja en tinc ganes!! >.-<:

Hola guapa!! Doncs si no et fa res vinc amb tu!! >.-<: per on vas? Ho dic perquè no has de passar per sant andreu? Si passesis per aquí no hauria de pujar fins a Martorell per després tornar a baixar, no se si m'explico :..: esq he mirat per anar i es ràpid per aquí, però com tu vulguis *.O.-O*

Hola!!

Jo sortiré des de Barcelona així que si quedeu a prop d'algun lloc amb metro jo també m'apunto per anar-hi si us sembla bé!!
Imatge
Arya 2014

Entrades: 232
Membre des de: dg. març 03, 2013 11:12 pm

EntradaAutor: Eia » dl. oct. 14, 2013 11:24 pm

Merigreti ha escrit:

Meri guapa!! Cert, tambè es pot pasar per Sant Andreu :-)ok: De St.Andreu conec el CC Atrium, l'Ajuntament,... i algún lloc més :..: per allà et va bé? sino digue'm :..: *.-o-o.*

Arya 2014 ha escrit:Hola!!

Jo sortiré des de Barcelona així que si quedeu a prop d'algun lloc amb metro jo també m'apunto per anar-hi si us sembla bé!!

Arya 2014! per aquella zona del Baix Llobregat que jo sàpiga no hi ha metro :-/ quina linia agafes? i els ferrocarils? sino s'havia dit de quedar a prop de l'estació de tren per totes les que vinguin amb tren! >.-<:
Imatge
Eia

Entrades: 246
Membre des de: dc. maig 01, 2013 4:51 pm

EntradaAutor: Arya 2014 » dt. oct. 15, 2013 10:45 am

Ah genial Eia al costat d'un transport!! No ho havia llegit!! :-)0(-:
Imatge
Arya 2014

Entrades: 232
Membre des de: dg. març 03, 2013 11:12 pm

EntradaAutor: Merigreti » dt. oct. 15, 2013 7:34 pm

Eia ha escrit:Meri guapa!! Cert, tambè es pot pasar per Sant Andreu :-)ok: De St.Andreu conec el CC Atrium, l'Ajuntament,... i algún lloc més :..: per allà et va bé? sino digue'm :..: *.-o-o.*

Doncs a l'Ajuntament em va bé si vols, visc a prop, si vols podem quedar allà *.O.-O*
Imatge
Merigreti

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants