JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

un any d'il·lusió.

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: madonna » dt. jul. 20, 2010 7:49 am

Buenos dias guapis!!!

Maricris com va el Paco? els cumples bé, a la meva ávia li va fer molta ilusió estar tots junts :-()-)

i les demés? k tal???

venga ya martes.. aixx ya keda menos!

Muack!!! :-()-) :-()-)
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

EntradaAutor: txellgodayol » dt. jul. 20, 2010 10:02 am

Reinetes meves, tinc l'esquena que es un bloc.
Dissabte va ser un dia dur, a les 9 vam anar a buscar la flagoneta i cap amunt, aixo si primer vam parar al mediamarkt a mirar el meu regal de cumple, per mala sort s'havia agotat, a veure si tinc sort i divendres en tenen. Despres cap a Vic quan vam arribar vam anar a un peazo restaurant a buscar el dinar i capa casa de la meva iaia, uhmmm que bo estava tot. Després de dinar a carregar la flagoneta amb l'habitació,a comprar a una tocineria de Vic que em xifla, i a comprar el matalas del llit. Arribem a Sitges descarregu8em la furgoneta, i anem a tornar-la, d'alla a l'Aki a comprar un armari exterior pel cel obert. Amb la tonteria arribavem a casa passades les 9, vam sopar i vam anar a fer una volta. Despres en Sergi va sortir de festa amb uns amics, jo estava morta i em vaig quedar a casa.
L'habitacio falta muntar les portes de l'armari, ja us posare fotos dijous que estara netaja i arreglada.
Diumenge va ser tot el dia muntant l'habitacio i l'armari exterior.
I ahir a les 6 de peu que anava a Olias del Rey (Toledo), aixo si via Madrid. A les 10 arribava a casa. estic que m'adormo de peus.
txellgodayol
:: núvia de platí

Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

EntradaAutor: madonna » dt. jul. 20, 2010 10:14 am

nena no m´extranya k estiguis morta kin "trajin" aixx cuida´t molt eh maca!! :-()-)

Segur k l´habitació ha kedat genial eh!! :-)ok:
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MARICRIS » dt. jul. 20, 2010 4:00 pm

buenas!!

por fin!! tres vegades que he entrat per llegir i no he poguuutttt que si el telf que si els pacients.... brbrbrbrbr!!! ja està!

txell: digan's: com ha quedat l'habitació?? esta xula?? normal que estiguis reventada et vas passar 2 dies amunt i avall!! i a sobre ahir a treballar fora!! no pares!! pren-t'ho en calma! :-)ok:

madonna: que guai, la teva avieta es debia emocionar d'estar alla tots junts...a la meva también li passa quan estem tots amb ella!!!

bueno torno als pacients!!

kiss kiss fins despres!
MARICRIS
:: supernúvia

Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

EntradaAutor: txellgodayol » dt. jul. 20, 2010 4:08 pm

M'encanta l'habitació, es xulisima en tons grocs i taronges. Ara nomes falta que arribi algu a ocpar-la a veure si us puc posar fotos aviat
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dt. jul. 20, 2010 6:31 pm

si si fotos fotos!!!!! ::[]:-]] ::[]:-]] ::[]:-]] ::[]:-]]
MARICRIS

EntradaAutor: Nikka80 » dc. jul. 21, 2010 8:08 am

holaaaa
mi finde ha estado bien tmbien, el sabado vino el novio de mi hermana del pueblo y vinieron a la piscina , luego pillamos unos pollos y comimos aqui y despues nos fuimos para casa de mis padres y nos fuimos a cenar por ahi a un restaurante que me encanta, hacen unos caracolillos.......y tenia un mono de comermelos!! me comi 3 tazones...jajaja, y nora tambien los quiso probar y se comio unos 4 o 5 , teniais que haber visto con que arte los cogia, jajaja, nos quedamos a dormir en su casa y cuando jordi plego nos vinimos para aqui

el domingo de relax en casita, aunque estuve haciendo limpieza de armarios y quitando la ropa que no me vale

el lunes vino lo peor, la nora se cayo y se hizo una brecha en la frente, asi que corriendo para el hospital, no paraba de sangrar, tuvieron que ponerle puntos pero nos estuvieron como 5 horas alli de urgencias...
ayer ya se encontraba mejor y salimos a girona al mediamarket y nos compramos una tele para la habitacion y como vinieron mi familia por la tarde a ver a la peque pues nos aprovechamos de mi papi y nos coloco ya la tele en la habitacion y unas lamparas que habiamos comprado

y hoy no lo se, queriamos pasar el dia fuera, rollo aqualeon o algo asi, pero no se donde ir, porque nora no se puede bañar, hasta el lunes no le quitaran los puntos!!

yo me encuentro mas o menos bien, a pesar de que no me puedo mover mucho , creo que estoy con la ciatica o con lumbago...que mal se pasa, que dolor!!!

y mañana hemos cogido hora con un ginecologo privado, para hacerme una eco, tenemos ganas de ver al bebe, y por la seguridad social no me hacen otra eco hasta el dia 20 de agosto, a ver si se deja ver lo que es!!!!

vaya parrafadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! pero hacia dias que no entraba

madonna que guay lo de tu yaya!!! debe ser genial eso de juntaros a todos!!

y desde aqui mando muchos besitos para la EVI que aunque no entra, la tenemos bastante pachuchilla pobre!!!!! espero que prontito este recuperada!!!!!!!!
ImatgeImatge
Nikka80
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14667
Membre des de: dv. març 17, 2006 6:34 pm

EntradaAutor: Selecty » dc. jul. 21, 2010 8:27 am

Buenos dias chicas!!!

Nikka menudo susto debiste tener con la caida de Nora aix tan pequeñita y poneindole puntos....seguro q se porto como una campeona!

Como va el dimiercoles?¿¿¿ ya estamos en el ecuador de la semana! y en nada tenemos el weekend otra vez aki!!!! y este sera el de preparar ya las cosas q nos queremos llevar en la maleta (q seran pocas pq por culpa de algun vuelo interno solo podemos llevar 20 kg!!!! no se como lo vamos a hacer jejejejej) y el domingo comidita con los friends!!!

Venga q en nada tenemos el Agosto aki!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: madonna » dc. jul. 21, 2010 8:39 am

Buenos dias guapis!!

Si Nikka la verdad k le gustó muchísimo la reunión familiar! ostras k susto lo de Nora, pero si seguro k se portó como una campeona no? , k guay lo de la eco, ya dirás k tal! :-)ok:

Cuore jejej.. esas maletasssssss!! yo también tendré k empezar a planchar y planificar ropa, dios es lo k más odio..jajaj.. pero molaaaaa no?? k emoción!! holidaysssssssss!!! :-()-)

Maricris com va maca?? aixx aquests pacients! vinga k ja keda menys per les vacances no?? quan les feu? k tal al paco?? :-()-)

Txell siiiii volem fotos!!! ::[]:-]] , segur k algun dia la tindrás ocupada aquesta habitació , aixó n´hi ho dubtis nena! :-()-) :-()-) :-()-)

Trini como vas mami?? como han ido esas mini vacaciones? espero k genial? :-()-)

Evi besotes guapa!! :-()-)

pues eso k estamos a dimiércoles ya!! aixx k ganas de finde y playa y tó!!! :-()-) :-()-)
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: txellgodayol » dc. jul. 21, 2010 9:25 am

Buenos dias, os pongo las fotos de la habitacion y de la tarta que hice en el curso.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
txellgodayol

EntradaAutor: madonna » dc. jul. 21, 2010 9:41 am

=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) ohhhhh m´encanta tot!! nenaaaaaa kina passada de tarta , ets l´hostia!!
i l ´habitació super bonica!!! ja em podré kedar a dormir!! :-)) :-)) :-)) :-()-)
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: txellgodayol » dc. jul. 21, 2010 10:11 am

Oitant que ja pots quedar-te a dormir!!! a mi tambe m'ha encantat l'habitacio!!!

I el pastis em sento superorgullosa d'ell, diumenge eol menjarem amb part de la familia!!!
txellgodayol

EntradaAutor: madonna » dc. jul. 21, 2010 10:26 am

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :yium:-) :-()-)
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Selecty » dc. jul. 21, 2010 10:39 am

de verdad q alucino con lo artista q estas hecha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! te voy a contratar si algun tengo q hacer un bautizo jajajajajajajaja (te pagaremos bien...jijijjij) y la bedroon me encanta!!!! y yo tambien me puedo quedar a mumir?¿?¿¿¿ :-))
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: txellgodayol » dc. jul. 21, 2010 10:55 am

Venga pues fiesta de pijamas!!! Ayer Sergi me decia que los dias de calor fuerte se ira a dormir alli, con la ventana abierta!!!

Que hambre tengo!! ahora me comeria la tarta
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dc. jul. 21, 2010 12:38 pm

buenas!!

nikka!! vaya susto!! la brecha de nora!! pero tranquila que los niños son de goma y en nada recuperada, ya veras!! mi hermana pequeña tbn tuvo un susto de nose quantos puntos en la frente una vez jugando las dos... ahora al cabo de los años recordamos la cicatriz con "cariño" jajaja!!
Y lo de pasar el dia fuera pues cuando le quiten los puntos ya podreis dar vueltas!!! :-)ok:
Si? ya te pueden decir el sexo del bebe?? que pronto...no? pero que bien!! ayer me vino una paciente que esta de 8 meses y no lo han querido saber!! a la antigua usanza!! yo no podria ... jajaja!

Txell: que xula l'habitacio!!! es amb estrelletes i llunetes no? que mona!! bueno pues jo también m'apunto a la "pijama's party" !! pero una condicio: totes juntetes a la nova habitacio!! jajajaja!!! nena i el pastis!! quina passada!! hauries de fer encarrecs d'aquest tipus pq et surten molt be! a mes et trauries un sobre-sou!jejeje (la vena catalana se'm infla!) :-)ok:

Selecty: nomes et queden 10 dies!! ja esta tot apunteeeeet?? quins nervis! quina emocio!! jo nomes de pensar les fotos que arribaras a fer amb el teu nou angular...!! jejeje!! eso de los 20 kilos de equipaje nos paso al volver de la honey moon... nos hicieron pagar bastaaaante pasta por pasarnos del peso...ojito con eso!

Madonna: el paco esta molt millor ahir a la tarda va anar a que li revisesin els punts i es veu que en va perdre dos i li van tornar a cosir i, li van arreglar la dent del costat que estaba tocada... sort que al treballar en aquell centre medic li fan un molt bon preu pq sino, ens arruinem amb la boqueta del nen!! i apartir de setembre començen amb els implants... bufff... a patir... pero penso que despres de vacances no s'ho pendra tant malament!

Trini: com ha anat el viatje!!?? entra a dir-nos algooo.... que nos tienes abandonás! jajaja!!
Per cert anit l'Eva em va escriure al FB que es troba molt millor que ara començarà a disfrutar dels seus "nens" poquet a poquet conforme es recuperi pero que esta molt feliç!!! men alegro molt!!!!!!!!!!!!! :-)ok:
EVI: SI LLEGEIXES AIXÒ: MOLTS PETUNETS I SERPENTINES!!!!!!!!!!!!!

bueno....petunets i serpentines per totes!!!!!!!! jejej!
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dc. jul. 21, 2010 12:51 pm

i tu maricris com va en paco?? i la teva germana??
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dc. jul. 21, 2010 3:04 pm

bueno, amb ma germana estic tenint molta paciència pq més d'un dia m'he mossegat la llengua que sino, ens haguessim enganxat! de tant en tant li haig de dir que es faci el llit, que passi l'escombra que fregui plats pq sino no fot res i va de parasit i això em treu de quici! pero bueno, ens portem millor de lo que hem pensava! jjaj!!
i el dia 11 d'agost ve el seu novio a estar una setmaneta también amb nosaltres!! en plenes festes del poble ale! cuñao a la vista!! ajajaja!! pero be.

El paco no para de renegar de la boca pero es lo que li toca mentre li vagin arreglant... i dema segurament li diran el resultat d'analitzar el quiste, pero penso jo que si no li han dit res fins ara serà tot bo...!!
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dc. jul. 21, 2010 3:20 pm

Bueno paciencia amb lo d'en Paco, i de lo de la teva germana.
I la setmana que ve que no et pasi res, amb el teu cunyat a mes a mes , pero per sort no es la cuñaaaaaaaaaaaa jejejeje
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dc. jul. 21, 2010 4:18 pm

jajaja... no no per sort el meu cunyat (de moment) es una joïa, es super bo, clar que per aguantar a ma germana ho ha de ser!! jajaja!! crec que la meva germana quan vingui el novio estarà molt millor, ara esta mooolt enyorada!
MARICRIS

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants